Prince of Persia je dalším rebootem v rámci série stejnojmenných her, tentokrát v "kreslené", cellshadované grafice. Princ se při svých toulkách pouští setká s tajemnou Elikou, a jak už to tak obvykle bývá, vzápětí se něco děsivě pokazí. Na svobodu se dostává bůh temnot a je na vás, abyste jeho řádění učinili přítrž.
Dle vývojářů se herní koncept přiblížil více k původnímu Princovi či počátečnímu dílu nové série, než jeho akčním pokračováním. Herní dobu bude tedy především naplňovat zdolávání všemožných terénních překážek, na konci čehož vás bude čekat boj s nějakým tím bossem. Další devizou hry má být upuštění od lineárního průběhu hry s možností zvolit si postup sám.
@Old Branch (komentář): Konec soudíš příliš příkře - viz DLC Epilogue, pokud tedy nelituješ smrti toho cool stromu. :o)
Pro: příběh, grafika, level design, hratelnost, "nelinearita"
Proti: nutnost procházet některé oblasti znovu