Tak trochu chudý příbuzný předchozích tří Princů. Protagonista tentokrát není skutečný princ, ale náhodný kolemjdoucí - a jeho Farah není princezna, ale zaběhnutá oslice,
Po celou hru se placatíte v jednom a tom samém areálu, který probíháte pořád dokola. Opakovaně se vracíte na stejná místa, přeskakujete z konzole na konzoli, běháte po stěnách, kydlíte respavnující se potvoráky a sbíráte žetony... Ano, sbíráte žetony, což je klíčová část hry. Některé žetony posbíráte hned a jiné jsou na vyvýšených/vzdálených místech a musíte si k nim nejdřív otevřít cestičku/schopnost. Naštěstí je nemusíte posbírat úplně všechny.
Sidekicka vám dělá princezna, která je skutečná princezna a není to Farah. Princezna vás zachraňuje, když se zrovna řítíte do propasti. Ve volných chvílích mluví tajemně a procítěně.
Hopsání a skákání s princeznou mě docela bavilo a dotáhl jsem to až do závěrečných titulků.... Ale ten konec - to je prostě kopanec do (hráčova) xichtu. Kladu si otázku: jak to mohli takhle dodrbat?
Vlastně je to něco na způsob Karafiátových Broučků. Čtete zábavný a pohodový pohádkový příběh s trochou toho moralizování a ponaučení - a na závěr všichni aktéři chcípnou hnusnou a bolestivou smrtí. Tohle udělal Karafiát Broučkům a něco podobného udělal Ubisoft Princi z Persie.
Procetní hodnocení:
- samotná hra: 70 %
-závěr: -10 % (ano, jsem rozhodnutý jít až do záporných čísel)
Výsledný průměr: 30 %
Po celou hru se placatíte v jednom a tom samém areálu, který probíháte pořád dokola. Opakovaně se vracíte na stejná místa, přeskakujete z konzole na konzoli, běháte po stěnách, kydlíte respavnující se potvoráky a sbíráte žetony... Ano, sbíráte žetony, což je klíčová část hry. Některé žetony posbíráte hned a jiné jsou na vyvýšených/vzdálených místech a musíte si k nim nejdřív otevřít cestičku/schopnost. Naštěstí je nemusíte posbírat úplně všechny.
Sidekicka vám dělá princezna, která je skutečná princezna a není to Farah. Princezna vás zachraňuje, když se zrovna řítíte do propasti. Ve volných chvílích mluví tajemně a procítěně.
Hopsání a skákání s princeznou mě docela bavilo a dotáhl jsem to až do závěrečných titulků.... Ale ten konec - to je prostě kopanec do (hráčova) xichtu. Kladu si otázku: jak to mohli takhle dodrbat?
Vlastně je to něco na způsob Karafiátových Broučků. Čtete zábavný a pohodový pohádkový příběh s trochou toho moralizování a ponaučení - a na závěr všichni aktéři chcípnou hnusnou a bolestivou smrtí. Tohle udělal Karafiát Broučkům a něco podobného udělal Ubisoft Princi z Persie.
Procetní hodnocení:
- samotná hra: 70 %
-závěr: -10 % (ano, jsem rozhodnutý jít až do záporných čísel)
Výsledný průměr: 30 %