@Jumas (23.04.2025 20:32): Já bych se toho nebál. 50 je málo na to, aby se to ucházelo o nejoblíbenější v čemkoliv. Určitě bych dal 100. když kouknu jen namátkou na aktuálně svých prvních dvacet top her, tak jen jedna má pod stovku, a to master of orion 2. Spousta her to splní... pokud má být něco nejoblíbenější, tak logicky to musí být nejen dobře hodnocené, ale také hodně hrané, jinak to oblíbené asi moc není. :))) A pokud to má zatím pod stovku, tak to holt asi tak oblíbené zatím nebude. :P každopádně to chce fakt zvýšit, netuším, jestli tam vůbec nějaký limit je, jen jedním okem jsem tam viděl 20, možná to je i méně :)) u počtu her bych nechal ty tři.
Návrhy na nové funkce
@feryk (23.04.2025 20:16): Je pravda, že ty Nintenda tam jsou zvláštní. Možná by taky stálo za to, aby těch her bylo alespoň 5, což Mimimi pořád splňuje :)
Ale máš recht, 200 bych asi nedával, ale 50 - 100, proč ne.
Ale máš recht, 200 bych asi nedával, ale 50 - 100, proč ne.
@Jumas (23.04.2025 20:14): jak říkám, pro fajnšmekry dobrý, ale s celkovou oblibou to nemá nic společného. ;) tam by mělo jít primárně o co nejvíce dobrých hodnocení = nejvíce hrané a oblíbené.
@feryk (23.04.2025 19:50): Já jsem s Mimimi na špičce spokojen :)
Tak jsem kouknul na ty statistiky a upravil bych algoritmus pro Nejoblíbenější vývojáře. Protože to absolutně neodpovídá realitě a v top 10 může být někdo, kdo vydá tři neznámé hry, které ohodnotí 20 lidí, fajnšmekrů třeba na 85%... se slovem nejoblíbenější to nemá nic společného. ;) Navrhuji přidat do algoritmu limit, aby se do hodnocení počítal nejen počet 3 her, ale třeba nutnost i více než 100-200 hodnocení u každé započítané hry. ;) apod.
@Indian (23.04.2025 18:46): já tam koukám prakticky každý den na ty čísílka, ale mělo by to mít ideálně nějaký vlastní boxík a třeba vypichovat, když se tam zjeví nějakej kulatej milník. V každým případě by to mělo být vidět, to především ;)
@JohnCZ (23.04.2025 18:16): to nevi spousta lidi a je to skoda...dole pod hlavni stranou a titernym pismem je to totalne ztraceny
@Indian (22.04.2025 10:17): +1 Já ani nevěděl, že tu taková statistika je.
@Indian (22.04.2025 10:17): Souhlas.
Navrhuji pridat sekci Statistiky na hlavni stranku, nejak viditelneji nez ted. Uplne dole je to naprosto zabity
Takže kdy odstraníte to zcela zbytečný info o tom, že komentář byl upraven? :)
Co by byla ale opravdu cool fíčura, kdyby se ke hrám přidalo info o tom, jestli jsou dostupný v nějakým předplatným, obzvlášť kdyby to bylo viditelný v diskuzi/komentářích, kam předpokládám lidi lezou nejčastějc, a ne zahrabaný v nějaký tajný podnabídce. Akorát teda nevim, kdo by to spravoval, kdyby to nešlo sosat z nějaký jejich veřejný API.
Co by byla ale opravdu cool fíčura, kdyby se ke hrám přidalo info o tom, jestli jsou dostupný v nějakým předplatným, obzvlášť kdyby to bylo viditelný v diskuzi/komentářích, kam předpokládám lidi lezou nejčastějc, a ne zahrabaný v nějaký tajný podnabídce. Akorát teda nevim, kdo by to spravoval, kdyby to nešlo sosat z nějaký jejich veřejný API.
@Sadako (04.04.2025 14:23): Jo, to jsem taky chtěl dodat, že tu vždycky diskutuje tak pět a půl lidí. O to víc akward by to mohlo bejt, kdyby to tu začali lajkovat lurkeři.
@Paul (04.04.2025 13:41): Já mám naopak dojem, že upvotes/downvotes jsou na redditu především fajn nástroj na filtrování nevtipných shitposterů, agresivních trollů a jiných edgelordů. Nadto (pokud je mi známo) ani post s milionem downvotes se automaticky nesmaže, vždycky si ho člověk může rozbalit a přečíst.
Ovšem myslím si, že jde především o nástroj, který se vyplatí u něčeho, co má uživatelskou základnu rozměrů právě tak toho redditu nebo obecně prostě větší. Na DH, kde je pět a půl člověka mi hodnocení příspěvků v diskusi přijde jako velmi WTF nápad.
Ovšem myslím si, že jde především o nástroj, který se vyplatí u něčeho, co má uživatelskou základnu rozměrů právě tak toho redditu nebo obecně prostě větší. Na DH, kde je pět a půl člověka mi hodnocení příspěvků v diskusi přijde jako velmi WTF nápad.
@Gordon (04.04.2025 11:27): nějaký rady ok, ale jinak je zrovna reddit ultimativní echo chamber kde je jakejkoliv s většinou nesouhlasící komentář důkladně pohřben
@Gordon (04.04.2025 11:27): Možná bych viděl rozdíl mezi poradnou, kde se hodnotí faktická správnost, případně byla-li rada přínosná, a názorovou diskuzí. Nemám na to nijak silnej názor, akorát v takovým nástroji spatřuju spíš potenciál polarizace než něco vyloženě užitečnýho.
@BUMTARATA (04.04.2025 09:27): Tak třeba na redditu, když hledám přes google nějaké názory a rady, tak zdejší mínusy v té poradně vždy spolehlivě označí nepravdivý či lživý komentář.
Říkám si, aby to nevedlo ještě k většímu utlumení diskuze, kdy se lidi spokojí s vyjádřením němého souhlasu, než aby se přímo zapojili. Přepočítávání názoru na lajky taky nepovažuju z dlouhodobýho hlediska za úplně prospěšný.
Mínuska (typicky bez jakýkoliv elaborace) pak vnímám jako zcela toxický instrument. Když nemáš vůli oponovat v diskuzi, tak nebuč. Musel bych si nafackovat, kdybych někdy někomu nějaké udělil (a to tu čtu občas solidní sračky).
Mínuska (typicky bez jakýkoliv elaborace) pak vnímám jako zcela toxický instrument. Když nemáš vůli oponovat v diskuzi, tak nebuč. Musel bych si nafackovat, kdybych někdy někomu nějaké udělil (a to tu čtu občas solidní sračky).
@ripper (03.04.2025 22:13): ano, máš pravdu. ;) nechal jsem se možná trochu zbytečně unést, ale je to muj názor. pokud se to někoho dotklo, tak se omlouvám. Nemám moc času někde diskutovat a jednou za čas mě nějaká diskuze zde zaujme, právě proto, že třeba ty plusy a mínusy jsou dobré ve chvíli, kdy nemám čas diskutovat a jen diskuzi rychle proletím. ;) peace
PS: původně mi šlo i o nějaký smajlík na vyjádření poděkování třeba pro někoho, kdo pošle nějaký zajímavý odkaz apod., aby nepsalo více lidí děkuju apod.
PS: původně mi šlo i o nějaký smajlík na vyjádření poděkování třeba pro někoho, kdo pošle nějaký zajímavý odkaz apod., aby nepsalo více lidí děkuju apod.
Nevzejde z toho víc než poplácávání po ramenou a prohlubování stranickosti. Ačkoliv jsem dalek tomu, abych nápad rozmlouval, v případě implementace nehodlám využívat, stejně jako odmítám hierarchizovat hry hodnocením.
Feryku, já myslím že je dobré vědět, kdy skončit. Už jsi svůj názor dostatečně vysvětlil, opakovaně, a dalším opakováním si jenom uškodíš, protože tě pak lidi začnou považovat za trola, kterého baví kontroverze a rozdmýchávání nekonečných sporů a diskuzí (viz nutkání odpovědět úplně každému), a vůbec mu nejde o samotný předmět diskuze. Taky máš z mého pohledu příliš agresivní způsob komunikace (urážení části populace, kteří jsou z tvého pohledu buď idioti nebo psychicky labilní jedinci), kterou zasypání textu smajlíky nevylepší, a to ještě víc škodí případným věcným argumentům. Aspoň z mého pohledu. Takže já bych řekl, že jsi byl dostatečně slyšen, a je možná dobré teď už to nechat na uvážení adminů, kteří si to přečetli, desetinásobné opáčko nepotřebují, a prostě si to nějakou přeberou a rozhodnou se?
@Flowerpot (03.04.2025 14:50): Reagoval jsem na větu: "Ale nedávejte sím tu možnost mínusek příspěvků" , která se týkala příspěvků zde na diskuzi a reagovala na jiný příspěvek. Ostatní co píše se týká komentářů u her, o tom vůbec nediskutuji. ;) Celou dobu mluvím jen o plusech a mínusech zde na diskuzi a muj příspěvek byl jen zhodnocení tohoto i všech dalších komentářů a to v tom smyslu, že tu ostatní poukazují na to, že můžou někoho mínuska psychicky poškodit a já nevim co... přijde mi to směšný, tohle platí možná pro tik tokový děti, ale nemyslim si, že zde by to někomu ubližovalo. Víc ti to asi nevysvětlim. :)
@Gordon (03.04.2025 15:14): srry. ;) Jen tu probíhala debata, tak jsem myslel, že to je diskuze.
@Dan9K (03.04.2025 15:53):
@Sadako (03.04.2025 16:38): Jaký točky? :D
Já komunikuji s lidma přesně tak, jak komunikují se mnou. Pokud mi někdo píše stylem: "vole" ,tak se přizpůsobím jeho mentální normě, aby mě pochopil. :))) Než se začnete hroutit, chtělo by to taky kouknout na příspěvek, na který reaguju. ;) Ale to chci moc, já vím. ;)
@Sadako (03.04.2025 16:38): Jaký točky? :D
Já komunikuji s lidma přesně tak, jak komunikují se mnou. Pokud mi někdo píše stylem: "vole" ,tak se přizpůsobím jeho mentální normě, aby mě pochopil. :))) Než se začnete hroutit, chtělo by to taky kouknout na příspěvek, na který reaguju. ;) Ale to chci moc, já vím. ;)
@Dan9K (03.04.2025 15:53): Na mě zase působí přesně jako týpek, co rozjede točky ve chvíli, kdy schytá svůj první mínus.
@feryk (03.04.2025 14:43):
@feryk (03.04.2025 14:40): tvůj způsob přemýšlení a toho, jakým způsobem s náma komunikuješ, působíš na mě jako přesně někdo, kvůli komu tady ty mínuska nechci.
@feryk (03.04.2025 14:40): tvůj způsob přemýšlení a toho, jakým způsobem s náma komunikuješ, působíš na mě jako přesně někdo, kvůli komu tady ty mínuska nechci.
@feryk (03.04.2025 14:43): Odpovíš mi, proč to tu řešíš?
Staří lidé by se měli topit v kyselině.
@feryk (03.04.2025 14:43): Reaguješ na tento komentár. "Fajn. Ale nedávejte sím tu možnost mínusek příspěvků. A pokud by to šlo u těch komentářů, aby se neodečítaly od těch plusek, tak by to taky bylo super. Vlastně stačí to výsledné číslo odstranit a pořadí komentářů nechat jen na pluskách. Vykopne to do první pětky semo tamo i zajímavý kontroverzní/kritický komentář a DH bude zase o fous zajímavější. "
Nájdi mi prosím ťa (kľudne použi CTRL+F) niečo o zrútení, neschopnosti zvládať nesúhlas, čokoľvek, čo by naznačovala, že tá boomerská "mladí sú snehové vločky, čo neznesia boliestky" tiráda reaguje na niečo, čo sa tu rieši. Človek by povedal, že Jabova motivácia je presne opačná - že práve nejakí fanúšici nedokážu zniesť "nesúhlas" s ich obľubou nejakej hry, a tak automaticky mínuskujú komentáre, ktoré su k ním kritické (nech sú akokoľvek tie komentáre dobré), a také komentáre potom zapadnú medzi komentármi glorifikujúcimi.
Nájdi mi prosím ťa (kľudne použi CTRL+F) niečo o zrútení, neschopnosti zvládať nesúhlas, čokoľvek, čo by naznačovala, že tá boomerská "mladí sú snehové vločky, čo neznesia boliestky" tiráda reaguje na niečo, čo sa tu rieši. Človek by povedal, že Jabova motivácia je presne opačná - že práve nejakí fanúšici nedokážu zniesť "nesúhlas" s ich obľubou nejakej hry, a tak automaticky mínuskujú komentáre, ktoré su k ním kritické (nech sú akokoľvek tie komentáre dobré), a také komentáre potom zapadnú medzi komentármi glorifikujúcimi.
@Fritol (03.04.2025 07:11): Právě! Právě proto nechápu ty strachy. Nemám kolem sebe nikoho v tomto věku, kdo by se hroutil, to dělají mladí.
@Flowerpot (03.04.2025 00:56): Ne, v komentáři na který reaguji nic takového nepíše, doslova. Vole.
Já bych třeba naprosto chápala, že někdo odejde z DH, protože pro něj přestane být přátelským a příjemným prostředím. Je to jen volnočasová zábava a každý koho znám si musí hodně vybírat, čemu ten čas věnuje (i proto ze všech mých co-op přátel bohužel jediná na DH přispívám já a ostatní jen maximálně lurkují). A nemá to žádnou souvislost s tím, jak daný člověk přijímá kritiku například v pracovním životě, kde jde o kariérní postup a peníze.
@Jab (03.04.2025 09:06): Mě tohle teda opravdu zábavné nepřijde, spíš právě dementní. A náhodou loni napsal nový koment, tak se třeba nedej bože za 10 let vrátí znovu. A třeba u Mincraftu by byl první. První s tímle skvostem, to fakt ne.
@Gordon (03.04.2025 09:17): Že jsem něco psal :)
@Gordon (03.04.2025 09:17): Že jsem něco psal :)
@Jumas (03.04.2025 08:47): Já ano, prosím, víc takových komentů v popředí!
@Jumas (03.04.2025 08:47): Hele tady zrovna z těch dvou komentů u hry...
Dalighost přišel a odešel. Byl zábavný. Pár lidí jej zkusilo napodobit, ale nikdo jim to nepluskoval. Tady to zrovna nic podstatného nezmění. Ale pokud to někde jinde některý jeho koment v pořadí vykopne výše, tak jsem pro. Patří to taky k historii DH, když někdo trolil a dokázal u toho být zábavný a nikoliv jen dementní. :)
Dalighost přišel a odešel. Byl zábavný. Pár lidí jej zkusilo napodobit, ale nikdo jim to nepluskoval. Tady to zrovna nic podstatného nezmění. Ale pokud to někde jinde některý jeho koment v pořadí vykopne výše, tak jsem pro. Patří to taky k historii DH, když někdo trolil a dokázal u toho být zábavný a nikoliv jen dementní. :)
@Jab (03.04.2025 08:23): Problém je v tom, že jsou na celková hodnocení komentářů navázané achievementy. Nevím, zda by bylo dobře, aby uživatel, který dostane 10+, ale třeba 20- byl takto ohodnocen. Viz třeba některé komentáře Dalighosta. Tohle bych nerad viděl někde v popředí a navíc oceněné.
@feryk (02.04.2025 20:21): Tu pointu jsem přece popsal. Mínuska u komentářů bych navíc zachoval. Jen je neodečítal od plusek, aby se kontroverzní kritické komentáře dostaly výše v pořadí komentářů. Bylo by to zajímavější, když by mezi top 5 komenty u hry bylo více kontroverzních/kritických spíše než jen 5 na hru pochvalných.
Nejde tedy o mínuska samotná. Ta budou stále. Jistě tě potěší, že by to v posledku znamenalo DH "nebezpečnější", kde i u oblíbené hry najdeš negativní komentář. Nejedna snowflake se jistě zhroutí a bude potřebovat terapii!
Nejde tedy o mínuska samotná. Ta budou stále. Jistě tě potěší, že by to v posledku znamenalo DH "nebezpečnější", kde i u oblíbené hry najdeš negativní komentář. Nejedna snowflake se jistě zhroutí a bude potřebovat terapii!
@feryk (02.04.2025 20:21): Píšeš 40yo boomerům, že se každej směje "mladým". Tady nejsi na tiktoku, tady jsi na databázi důchodců. :D
@feryk (02.04.2025 20:21): Hlavne, že reaguješ na to, o čom Jab píše. Pretože jeho pointa je celý čas o tom, že mínuska rozplakávajú ľudí, a mali by sme ich tej bolesti ušetriť. To presne píše, doslova takto. Vole.
@feryk (02.04.2025 20:21): Implementováno to nebude, proč to řešit?
@Jab (02.04.2025 10:03): vy jste s těma mínusama fakt paranoidní. se nedivim, že dnes se každej směje mladým, jak se hroutí s každé hovadiny, když nezvládnou ani mínus u komentáře na internetu. Co děláš v reálném životě, když s tebou někdo nesouhlasí? Chodíš na terapii? :D Přece by stačilo, kdyby tu možnost plusovat a mínusovat měl jen někdo prověřený, třeba s 1000 body a více... vždyť tu zas tolik lidí neni a ti co tu jsou dlouho se defakto znají.. nechápu, čeho se furt bojíte.
@Steve (02.04.2025 11:23): Leda by bylo default co navrhuji. Jinak to moc smysl nemá a přehodí si to jen více znalý uživatel. Spíše si myslím, že by to byla zbytečná komplikace.
@Jab (02.04.2025 10:03): Případně dát uživateli možnost řadit oběma způsoby, tj. podle výsledného součtu, nebo podle počtu plusek :)
@Memphis (02.04.2025 09:44): Fajn. Ale nedávejte sím tu možnost mínusek příspěvků. A pokud by to šlo u těch komentářů, aby se neodečítaly od těch plusek, tak by to taky bylo super. Vlastně stačí to výsledné číslo odstranit a pořadí komentářů nechat jen na pluskách. Vykopne to do první pětky semo tamo i zajímavý kontroverzní/kritický komentář a DH bude zase o fous zajímavější.
Mně osobně by možnost plusování příspěvků přišla užitečná, nedávno jsem nad tím také přemýšlel. Jak už bylo zmíněno, většinu potřebného máme již hotovou z komentářů, takže by ta implementace nemusela být tak časově nákladná. Třeba se na to dostane v rozumném čase. :)
@Peach (01.04.2025 18:16): S tím určitě souhlasím. Slovo ikonkou/smajlíkem nenahradíš. Tak snad se dočkáme třeba alespoň těch plusů. Nebo... nebo by to mohl být třeba ikonka díku. Třeba haluzově shodou okolností jak jsi mi odpověděla, tak tomu bych dal dík. Prostě poděkovat, že si člověk váží za odpověď, která mu přinesla nějakou hodnotnou informaci.
@OndrejVasicek.cz (01.04.2025 17:24): Nikdo netvrdí, že se tu má bránit konstruktivní kritice, ale tu získáš spíše tak, že nesouhlas vyjádříš (textově) s odůvodněním. To se tu děje dnes a denně a diskuzi to prospívá více než případné prosté mínusování.
Co se tu neděje a proč tu plusy chybí je vyjadřování souhlasu bez odůvodnění, protože lidi nechtějí spamovat diskuzi, když to nepřináší žádný nový pohled (jako by ho přinášela právě konstruktivní kritika). Přesto by informace o počtu diskutérů, kteří souhlasí, byla často zajímavá.
Co se tu neděje a proč tu plusy chybí je vyjadřování souhlasu bez odůvodnění, protože lidi nechtějí spamovat diskuzi, když to nepřináší žádný nový pohled (jako by ho přinášela právě konstruktivní kritika). Přesto by informace o počtu diskutérů, kteří souhlasí, byla často zajímavá.
@Dan9K (27.03.2025 14:32): vidíš, a tomu bych hned dal plus a není třeba k tomu nic psát :)
Když bych teda shrnul ohledně těch +/-, co jsem tu nastartoval a pročetl od vás tak
- +/- můžou být užitečné a v rukou rozumných lidí konstruktivní pro obě strany
- v případě toxické komunity můžou mínusy přinést více zla než dobra, takže dává smysl je neimplementovat, pokud se tu chceme určitých scénářů vyvarovat
- zmíněné potenciální nevýhody plusů sice faktické jsou, ale oproti výhodám mi přijdou zcela zanedbatelné
Suma sumárum myslím, že implementace samotných plusek by přinesla dost dobra.
Možnosti realizace jsou pak věc druhá.
Jinak osobně bych se taky přikláněl k tomu, aby se uživatel spíš obrnil a nesesypal, že mu dá někdo pár mínusů. Je to přeci běžná věc z reality, že s tebou někdo nesouhlasí. Pokud se s tím nenaučíš pracovat/žít/přijímat, tak seš nepoužitelnej tak jako tak. Já neříkám, že to není někdy těžký, ale strčit hlavu do písku ten názor neodstraní, jen se ho dovíš později a třeba i tvrději, než nějakou červenou ikonkou s číslem.
Ale znovu - zcela chápu, proč to na webu neimplementovat, jen bych rád viděl svět, kde lidi nejsou toxický a mínus je konstruktivní a lidi se z něj nesesypou.
Tak třeba v příštím vesmíru.
Když bych teda shrnul ohledně těch +/-, co jsem tu nastartoval a pročetl od vás tak
- +/- můžou být užitečné a v rukou rozumných lidí konstruktivní pro obě strany
- v případě toxické komunity můžou mínusy přinést více zla než dobra, takže dává smysl je neimplementovat, pokud se tu chceme určitých scénářů vyvarovat
- zmíněné potenciální nevýhody plusů sice faktické jsou, ale oproti výhodám mi přijdou zcela zanedbatelné
Suma sumárum myslím, že implementace samotných plusek by přinesla dost dobra.
Možnosti realizace jsou pak věc druhá.
Jinak osobně bych se taky přikláněl k tomu, aby se uživatel spíš obrnil a nesesypal, že mu dá někdo pár mínusů. Je to přeci běžná věc z reality, že s tebou někdo nesouhlasí. Pokud se s tím nenaučíš pracovat/žít/přijímat, tak seš nepoužitelnej tak jako tak. Já neříkám, že to není někdy těžký, ale strčit hlavu do písku ten názor neodstraní, jen se ho dovíš později a třeba i tvrději, než nějakou červenou ikonkou s číslem.
Ale znovu - zcela chápu, proč to na webu neimplementovat, jen bych rád viděl svět, kde lidi nejsou toxický a mínus je konstruktivní a lidi se z něj nesesypou.
Tak třeba v příštím vesmíru.
@samorost (27.03.2025 14:58): A přitom mě by tvoje názory a poznámky zajímaly.
@Red (27.03.2025 14:27): & @Pluto (27.03.2025 14:30): Tak vlastní znamená vlastní, tedy soukromý, chcete-li „offline”. :c)) Nemám nijak zvlášť potřebu svou osobní databázi se soukromými daty, postřehy a poznámkami řešit veřejně. Navíc by to bylo přesně to, co vnímám jako zbytečný projekt, podobných „one man show” je zde nespočet a prakticky všechny živoří bez většího zájmu veřejnosti, časem neslavně končí a upadají v zapomnění.
@Dan9K (27.03.2025 14:32): Podobný nápad jsem zde nanášel již před mnoha lety, šlo mi o možnost exportu osobních dat ke hrám v jakékoli použitelné podobě. Návrh bohužel neuspěl a po definitivním „odpískání” plánovaných veřejných štítků jsem své poznámky ke hrám začal opět řešit ručně mimo DH.
@Dan9K (27.03.2025 14:32): Podobný nápad jsem zde nanášel již před mnoha lety, šlo mi o možnost exportu osobních dat ke hrám v jakékoli použitelné podobě. Návrh bohužel neuspěl a po definitivním „odpískání” plánovaných veřejných štítků jsem své poznámky ke hrám začal opět řešit ručně mimo DH.
Vzhledem k proběhlé diskusi mám naivní návrh - tlačítko se zálohou profilu.
prostě by bylo u mě v profilu tlačítko, které by mi umožnilo uložit snadno můj profil ke mně na harddisk, klidně jen ve formě textové dokumentu.
Komenty + profil + hodnocení her.
já vím, je to těžké... :-)
budu to muset udělat asi manuálně
prostě by bylo u mě v profilu tlačítko, které by mi umožnilo uložit snadno můj profil ke mně na harddisk, klidně jen ve formě textové dokumentu.
Komenty + profil + hodnocení her.
já vím, je to těžké... :-)
budu to muset udělat asi manuálně
@Red (27.03.2025 14:27): To by mě taky zajímalo ;-)
@samorost (26.03.2025 21:54): A kde je ten vlastní píseček?
@Dan9K (26.03.2025 20:04): & @Pluto (26.03.2025 20:34): Nedůvěřuji ničemu, co je online a nemá správce pověřené komunitou. Už jsem ve svém životě investoval do podobných projektů tisíce hodin usilovné práce a dnes je vše mrtvé. Jak píše správně Pluto, přežije jen to, co máš sám pod kontrolou, alespoň tedy po dobu života tvůrce a ten pak klidně může projekt někomu předat, bude-li zájem. Proto dnes už podobnou chybu nedělám a rovněž si jedu na svém písečku.
@Dan9K (26.03.2025 20:04): Přiznávám se, že to je jeden z hlavních důvodů, proč jsem rozjel Ráj adventur. Už dlouhou dobu jsem na různých místech psal své komentáře či recenze, ale mnohé z nich už skončily v propadlišti dějin. A tak jsem se rozhodl rozjet stránky, kde se aspoň to novější snažím dávat tak, abych o to nepřišel rozhodnutím někoho jiného...
Já třeba poslední dobou taky přemýšlím, jestli weby typy DH či čsfd přežijí své tvůrce.
Aniž bych chtěl samozřejmě cokoliv přivolávat, tak zda jsou naše komenty na čsfd či databázi her navázány na to, že jejich majitelé žijí...
A pak z čista jasna...
Aniž bych chtěl samozřejmě cokoliv přivolávat, tak zda jsou naše komenty na čsfd či databázi her navázány na to, že jejich majitelé žijí...
A pak z čista jasna...
@Kwoky (26.03.2025 15:37): + :D
Hlavní otázkou tedy je, jaký je obecně výhled DH do budoucna, když už to zde dlouhá léta svou činností táhnou výhradně uživatelé a tvůrci se omezují pouze na nejnutnější údržbu nutnou k zachování chodu stránek.
@Kwoky (26.03.2025 15:37): asi jo, možná společně i s Radou DH, kde dva roky není jedinej příspěvek :-)
Heh. Anebo aspoň přidat banner nahoru, že rozvoj webu je teď pozastaven (a odkaz na nedávné oznámení).
Hlavně je celá tahle debata úplně zbytečná, protože se žádné změny webu dělat nebudou. Jako novou funkci tedy navrhuji zrušit sekci "Návrhy na nové funkce" :)
@feryk (25.03.2025 21:50): V pořádku, každej máme jiné nastavení, jiné zkušenosti, atd. To, že ti to přijde nepochopitelné ještě neznamená, že tu není i jiná skupina lidí. Což je důvod, proč jsem se ozval.
@feryk (25.03.2025 21:50): Dneska stačí někomu ve hře více hráčů dát trochu do těla a on ti za to vyhlásí osobní vendettu. V lepším případě zničí život jen tobě, v tom horším i rodině a blízkým. To je normální, každodenní realita.
Palečky dolů a nesouhlasné ksichtíky proto pomalu mizí. Pochopitelně. Zabránit válečnému stavu a udržet uživatele naživu je pro většinu služeb a platforem výhodné.
Palečky dolů a nesouhlasné ksichtíky proto pomalu mizí. Pochopitelně. Zabránit válečnému stavu a udržet uživatele naživu je pro většinu služeb a platforem výhodné.
@ripper (25.03.2025 19:59):
@Dan9K (25.03.2025 18:22):
Jako srry, ale nesouhlasim. Čtete po sobě co píšete? To jakože udělení mínusu (nebo něčeho obdobného) znamená automaticky, že ten člověk chce toxickou a drsnou diskuzi? To myslíte opravdu vážně? A opravdu vážně tu řešíte, že nějaké mínus u komentáře v diskuzi může někoho v reálu deprimovat, šikanovat a způsobit mu nějakou újmu? :DD To myslíte opravdu vážně?? To ten svět je rozbitej víc než jsem si myslel. :D Radši už teda na to téma nic psát nebudu, protože vaše odmítání mi teda přijde dost nenormální a absolutně ho nechápu. :) Přijde mi, že jste nějak zacyklený na něčem, co vás v minulosti nějak ovlivnilo na netu. :) Nerozumim, proč bych měl nějak v reálném světě vůbec řešit nějaké mínus u příspěvku v diskuzi k hrám. :) Spíš to beru jako pomoc, vy to berete jako šikanování, to se bohužel neshodnem.
@Dan9K (25.03.2025 18:22):
Jako srry, ale nesouhlasim. Čtete po sobě co píšete? To jakože udělení mínusu (nebo něčeho obdobného) znamená automaticky, že ten člověk chce toxickou a drsnou diskuzi? To myslíte opravdu vážně? A opravdu vážně tu řešíte, že nějaké mínus u komentáře v diskuzi může někoho v reálu deprimovat, šikanovat a způsobit mu nějakou újmu? :DD To myslíte opravdu vážně?? To ten svět je rozbitej víc než jsem si myslel. :D Radši už teda na to téma nic psát nebudu, protože vaše odmítání mi teda přijde dost nenormální a absolutně ho nechápu. :) Přijde mi, že jste nějak zacyklený na něčem, co vás v minulosti nějak ovlivnilo na netu. :) Nerozumim, proč bych měl nějak v reálném světě vůbec řešit nějaké mínus u příspěvku v diskuzi k hrám. :) Spíš to beru jako pomoc, vy to berete jako šikanování, to se bohužel neshodnem.
Dan9k to píše pěkně, plná podpora. Zejména mínuska toho moc nepřinesou, a mohou hodně sebrat. A ačkoliv škála lidských povah je rozmanitější než jenom hroší kůže vs sněhové vločky, byla by chyba zacílit systém právě jen na segment hroších kůží. Pokud potřebují nějaké drsnější, toxičtější prostředí, kde se mohou virtuálně poprat, tak na netu jich je všude kolem dost a dost.
@feryk (25.03.2025 18:03): děkuji, žes mě tak šmahem odsoudil :-)
u komentářů si myslím, že jsme se naučili je posuzovat jinak, stálo to mnoho let, ale určité náznaky tam určitě z počátku byly, jak tady někteří popisují. Navíc to vnímám jako svým způsobem "dílo", které může být podrobeno vnějšímu hodnocení daleko spíš, než běžný diskusní příspěvek. Ekvivalent mi přijde něco jako "projev před sálem" = v pohodě to hodnotit. "Diskuse v hospodě mezi dvěma lidmi" = hodnotit každou větu plusem či mínusem je otravné a kontraproduktivní.
Píšu také, že by možná tady ta komunita tak toxická nebyla.
píšu, jaký jsem z toho měl dojem z nyx.cz, kde je podle mě ta komunita toxická dost.
Taky nejde o jeden případ. Ta šikana spočívá v důsledné a dlouhodobé snaze toho člověka vydeptat, což se nakonec podaří a on odtáhne do háje, což je cílem té šikanující většiny.
V současné situaci, když někdo s někým nesouhlasí (jako teď ty se mnou), probíhá normální diskuse. Ten dislike je takový nástroj, kdy tomu člověku spíš dáš takovou pomyslnou facku. Taky by určitě šlo někoho vydeptat diskusí, ale je to o dost těžší.
A veškerá snaha vedení poslední 15 let mi přijde, že tady právě nechce tyhle prvky, navzdory tomu, jestli jsme sněhový vločky nebo ne. Podobně můžeš argumentovat, že tu přece můžeme mít politickou diskusi, přece nejsme sněhový vločky, a to už bylo milionkrát zamítnuto, protože by nejspíš vedlo k tomu, co vedení nechce, stejně jako tyhle plusy a minusy.
u komentářů si myslím, že jsme se naučili je posuzovat jinak, stálo to mnoho let, ale určité náznaky tam určitě z počátku byly, jak tady někteří popisují. Navíc to vnímám jako svým způsobem "dílo", které může být podrobeno vnějšímu hodnocení daleko spíš, než běžný diskusní příspěvek. Ekvivalent mi přijde něco jako "projev před sálem" = v pohodě to hodnotit. "Diskuse v hospodě mezi dvěma lidmi" = hodnotit každou větu plusem či mínusem je otravné a kontraproduktivní.
Píšu také, že by možná tady ta komunita tak toxická nebyla.
píšu, jaký jsem z toho měl dojem z nyx.cz, kde je podle mě ta komunita toxická dost.
Taky nejde o jeden případ. Ta šikana spočívá v důsledné a dlouhodobé snaze toho člověka vydeptat, což se nakonec podaří a on odtáhne do háje, což je cílem té šikanující většiny.
V současné situaci, když někdo s někým nesouhlasí (jako teď ty se mnou), probíhá normální diskuse. Ten dislike je takový nástroj, kdy tomu člověku spíš dáš takovou pomyslnou facku. Taky by určitě šlo někoho vydeptat diskusí, ale je to o dost těžší.
A veškerá snaha vedení poslední 15 let mi přijde, že tady právě nechce tyhle prvky, navzdory tomu, jestli jsme sněhový vločky nebo ne. Podobně můžeš argumentovat, že tu přece můžeme mít politickou diskusi, přece nejsme sněhový vločky, a to už bylo milionkrát zamítnuto, protože by nejspíš vedlo k tomu, co vedení nechce, stejně jako tyhle plusy a minusy.
@Dan9K (25.03.2025 01:06): Tohle je naprostý nesmysl. Vždyť mínusy a plusy jsou u komentářů u her.... a vytváří to nějaké toxické prostředí?? terorizuje tu někdo někoho? šikanuje? tvoří se tam nějaká stáda? pokud vím, tak nikoliv. Plusy a mínusy u diskuzí by se nikam nepočítali a klidně by mohli být omezený na uživatelské body.. prostě by je mohl dávat jen někdo kdo má xxx bodů. A nemusí jít jen o plusy a mínusy... může se tu zavést místo toho třeba systém smajlíků... jak jsem psal, smajlík na poděkování, na souhlas a nesouhlas... jestli se bude někdo hrotit kvůli tomu, že dostane mračícího smajlíka... jako srry.. ale nejste tu snad všichno sněhový vločky,ne? ;)