@Dan9K (04.09.2020 17:16): souhlasím, taky se mi líbí, že DH je taková komorní ale nápad JABa, aby články na blogu byly přímo dohledatelné, nalinkované na profilu uživatele se mi zdají jako výborná motivace proč psát, podobně jako nápad dalších, tzn. točit, propagovat ve videích méně známe hry. Já třeba nejsem expert na RPG/dungeony, a kdyby se např. takový Richmond rozepsal, zlobit se vůbec ale vůbec nebudu, naopak, třeba si poté rozšířím obzory.
Všeobecně o DH
@Tulareanus (04.09.2020 22:01): no právěže není :-) to není konstantní hodnota, že by to bylo všude stejné. To jsou právě ty bubliny. My je právě tím, že jim nejdeme úplně na ruku, odrazujeme. Tady bych si skoro dovedl představit, že jich je tu třeba jenom 20% :-) a pak jsou samozřejmě místa, kde jich je 99%, nebudu říkat kde, abych neurazil :-)
@Jab (04.09.2020 18:16): souhlasím, to by bylo bezva.
@Dan9K (04.09.2020 17:33): Lenže podľa tohto predpokladu na DH už 80% idiotov je. :-) Loviť nových ľudí je imho vždy dôležité, lebo vždy nejakí odchádzajú alebo používajú dh oveľa sporadickejšie a sami za seba náhradu sotva nájdu. Nehovoriac o tom, že tam "vonku" máš aj nadpriemerných a nielen priemerných ľudí (netreba z nich rovno robiť idiotov), ktorí by tu boli docenení. V podstate ak nad tým zamýšľam čisto historicky, tak sav konečnom dôsledku asi nikdy neoplatil žiadnej skupine izolacionizmus a uzavretosť.
@Jab (04.09.2020 18:16): Taky mám trochu problém s tím, že ty článku na blogu tak trochu zapadají a pokud chceš jít trochu do historie, tak je to lehce pracný.
V moři je ryb dost. DH se zase nemusí propagovat každou volovinou. Není třeba se podbízet něčím, co by ani tvůrce onoho obsahu nebavilo. Ten prostor na články tu je. Nevím tedy, zda ten stávající systém DH blogu vyhovuje. Asi to chce nějaký lakmusový papírek, kdy by jeden či dva lidi zkusili napsat nějaký tématický článek, zveřejnit jej tu a pak poskytnout zpětnou vazbu, co by se dalo zlepšit. Nebo Kunick a další už možná mají v hlavě, co by se dalo zlepšit. ;)
Můj nápad stále je, aby ty blog články byly dohledatelné na profilu jednotlivých uživatelů. Tzn. aby tak byly DH stejně jako onoho konkrétního uživatele. Jako to tu je už s komenty v podstatě.
Můj nápad stále je, aby ty blog články byly dohledatelné na profilu jednotlivých uživatelů. Tzn. aby tak byly DH stejně jako onoho konkrétního uživatele. Jako to tu je už s komenty v podstatě.
@Crash (04.09.2020 17:26): ve všech oborech umělecké a politické činnosti je myslím potřeba si uvědomit základní fakt, že 80% lidí jsou úplný idioti. Někdy můžeme mít iluzi, že tomu tak není, ale to je prostě jen naše bublina. A tím pádem přichází rozhodování: zaměřit se na kvalitu, kterou 80% neocení, nebo dělat úplnou břečku, kterou těch 80% ocení :-)
@Dan9K (04.09.2020 17:16): Taky mám na to rozšiřování DH komunity tenhle rozpolcený pohled. Na jednu stranu by mi to přišlo fajn, kdyby se z DH stal mainstreamový herní web v ČR, ale obávám se, že diskuze zde by šla úplně do kopru.
Já tomu moc nerozumím, vy chcete mermomocí přitáhnout nějaký vypatlance, který zajímá jen vizuálno a vůbec nic neznaj, na náš milovaný web, který si zakládá na autorském textu a rozhledu? Mám mnohem radši tuhle menší komunitu, kde každý jednotlivec je zajímavý, než duté stádo pitomců jako je na csfd.
@Kwoky (04.09.2020 16:50): Tak to môžeš začať Posledným jednorožcom. :)
@Fritol (04.09.2020 16:22): Já chci top 5 animací stromů s prsama :)
Nie, že by som Vám chcel pomáhať vo výskume, ale Carla vo Fahrenheit alebo protagonistka toho pripravovaného pokračovania kultúrnej pecky Agony. :)
@Fritol (04.09.2020 16:22): jo, hlavní hrdinka :) tak to teda nevim no, ani v Mass Effectu se mi Shepardka úplně neodhalila :) Prso hlavní hrdinky jsem asi ještě neviděl :/ Sem s průzkumem :)
@rikuhahl (04.09.2020 16:17): Hele čistě z vědeckých důvodu by možná nebylo špatné dát takový seznam her dohromady. :) Witcher ne, tam hraješ jen za Ciri pokud jde o hrdinky a ta tuším prsa neukáže. Minimálně v základní hře ne. Nahota je v hodně hrách, ale pokud se budem držet toho, že to musí být hrdinka, tak mě napadá aktuálně jen Last of Us 2. Takže uhm... klidně doplňte!
@Tulareanus (04.09.2020 16:18): Jo, tyhle "TOP 5" témata jsou celkově clickbait jak prase. Samozřejmě musíš vybrat nějaké lákavější téma, protože TOP 5 animací stromů asi nikoho zajímat nebude, ale jinak není problém na tomhle nahnat prokliky. :D
@Tulareanus (04.09.2020 16:18): Jo, tyhle "TOP 5" témata jsou celkově clickbait jak prase. Samozřejmě musíš vybrat nějaké lákavější téma, protože TOP 5 animací stromů asi nikoho zajímat nebude, ale jinak není problém na tomhle nahnat prokliky. :D
@Fritol (04.09.2020 16:15): Práve si mi pripomenul youtube kanál looper, ktorý je síce konzervatívny a takéto videá nemá, ale má xy clickbaitov a tie ich videá sú úplne katastrofálne, veľa kecania o ničom a ešte aj vyfabulované a nepresné informácie a absolútne blbosti. Už aj komentáre pod ich YT videami sú memes sami o sebe, ale i tak majú veľké počty pozretí.
@Fritol (04.09.2020 16:15): a který to jsou teda hry? :D Asi nějakej Zaklínač tam bude bych řek.
Nejvíc táhnou takové ty kraviny ve stylu "TOP 5 Her kde hrdinka ukáže prsa!!" To by tu bylo nových uživatel panečku. :)
@Jab (04.09.2020 15:38): čoveče, to kdybych věděl, tak se tím živím... já si jen myslím, že články, ještě nějaké odbornější, delší, nenatáhnou "novou" krev, mohlo by to zajímat malou skupinu nadšenců, podobné lidi, co už tu jsou, ale nějaké obrození bych nečekal... ale osobně jsem pro, já bych si takové články s chutí přečetl :D
@S4TW (04.09.2020 15:24): Chápu zaměření na vizuálno. Obrázky by tam byly. :) Stran videí... Pokud už někdo udělá video na nějaké téma, tak jej je výjimečně bude dávat na youtube kanál jiné stránky. Když už se s tím dře, tak z toho také bude chtít mít liky a suby. Video samotné s nějakou ukázkou se ale do článku dá vložit stejně jako ten screenshot. Pokud by ale video mělo nahradit text, tak viz výše. Nebo mi popiš, jak by to podle tebe mohlo fungovat. ;)
@Kwoky (04.09.2020 14:16): Pořádnej DH turnaj bez flashplayer blbostí!
@Jab (04.09.2020 14:52): já to řeknu klidně znova, dnes lidi prostě tolik nečtou a nové uživatele, teda pokud myslíte především mladší generaci, tím s velkou pravděpodobností nepřitáhnete... já psal pro web o comicsu a úpadek nastal právě proto, že jsme jenom psali a nepodpořili to videi, ta čísla šla rok od roku dolů...
@Všivák (04.09.2020 14:46): nejsem úplně přesvědčený, že hry, které tady nikoho nezajímají, přitáhnou nové uživatele :) maximálně nějaké nové konzolovky, které se tu tolik nežerou, ale i u těch už ta čísla jsou lepší a lepší...
@Všivák (04.09.2020 14:46): nejsem úplně přesvědčený, že hry, které tady nikoho nezajímají, přitáhnou nové uživatele :) maximálně nějaké nové konzolovky, které se tu tolik nežerou, ale i u těch už ta čísla jsou lepší a lepší...
@Všivák (04.09.2020 14:46): Aby kvůli nám neumřel youtube, jestli tam budeme dávat taková videa. :)
@Kwoky (04.09.2020 14:16): Já věřím na ty články. Obecně okolo tématu her. Tzn. nejen hry či herní série samotné. Ale i třebas dějiny jednotlivých žánrů a subžánrů. Nebo širší témata jako umělecké ambice her, vývoj narace, sexismus v hrách (ohlasy na jiné články o tomtéž mají na DH ohromný ohlas :)) aj.
@Kwoky (04.09.2020 14:16): Já věřím na ty články. Obecně okolo tématu her. Tzn. nejen hry či herní série samotné. Ale i třebas dějiny jednotlivých žánrů a subžánrů. Nebo širší témata jako umělecké ambice her, vývoj narace, sexismus v hrách (ohlasy na jiné články o tomtéž mají na DH ohromný ohlas :)) aj.
@Kwoky (04.09.2020 14:16): Třeba gamesplaye her, které jsou zde v šedých číslech a trochu je víc propagovat?
A jaký typ obsahu myslíte, že by přitáhl diváky? Moc nevěřím, že bychom v rámci DH vymysleli něco smysluplného.
@Všivák (04.09.2020 09:29): Hele, to bych možná přispěl...
@Všivák (04.09.2020 11:26): Youtube odkazy mají na Facebooku mizerný dosah.
@Všivák (04.09.2020 11:26): Youtube odkazy mají na Facebooku mizerný dosah.
@Fritol (04.09.2020 09:59): Kdyby se DH facebook propojil z Youtubem, tak by to mohlo lidi nalákat. Ale jak říkáš. Dělat videa na nějaký lepší úrovni, to vyžaduje investici do techniky a dost času. Těžko to někdo bude dělat zadarmo.
@Richmond (04.09.2020 10:36): Já bych to nepodceňoval. I kdybys psal třebas o sérii jako Ultima, Wizardry nebo Might and Magic, tak by to imho mělo mraky přečtení a reakcí. Klidně bych jednu taky přihodil. To s tou lobotomií nebo že každopádně dungeony musí být zničeny... To se prostě nikdy neohraje. ;)
Taky jsem zvažoval, že bych tady na DH pár článků udělal, jenže pak jsem to zavrhnul, protože přesně jak píše Fritol...mladý to zajímat nebude a "starý" to bud znaj anebo už dávno je to nezajímá :)
@Red (04.09.2020 10:15): body a achievmenty, hmm, to je vyhra teda :D
@Red (04.09.2020 10:15): Tohle se mi líbí... :)
Já si myslím, že by to mohla být třeba odměna v DH bodech/achievementech. Třeba první vlastni video ke hře by mělo x b a byla by na to vlastní platforma, případně soutěže, výzvy atd. Je spousta způsobů jak motivovat bez závazků.
@Fritol (04.09.2020 09:59): Já třeba bloguji zadara :-) Třeba je takových lidí více a třeba by i zadara točili :-)
@Fritol (04.09.2020 09:59): Kdyz bych na to mel cas a naladu tak bych za to nic nechtel. Ale eliminovat ty dve podminky je jaksi vystup na nejvyssi horu sveta. Hlavne to ze se mne moc nechce :D
Osobne v tvorbe na YT moc smysl nevidim, je tam toho milion a prijde mi to cele spis zbytecne. Vychytat neco co tam neni a bude mit sledovanost je tezke. Pak zbyva jedine delat show ktera bude lidi bavit.
Osobne v tvorbe na YT moc smysl nevidim, je tam toho milion a prijde mi to cele spis zbytecne. Vychytat neco co tam neni a bude mit sledovanost je tezke. Pak zbyva jedine delat show ktera bude lidi bavit.
@Všivák (04.09.2020 09:29): No to zní dobře, ovšem stejný problém jako s blogy. Jen těžko najdeš lidi, kteří ti budou tvořit obsah zdarma. Když už člověk něco sepíše nebo natočí, tak není důvod aby hotové dílo poskytl někomu jinému a nic z toho neměl, když si dotyčný může založit vlastní kanál/blog a případně na tom vydělat. Ona by neuškodila nějaká finanční odměna, jenže k tomu by to chtělo víc lidí co uvidí reklamy. V případě, že by měl DH facebook desítky tisíc fanoušků, tak už by to asi bylo docela reálné, nicméně do zisků z reklam nevidím.
@Všivák (04.09.2020 09:29): už nějakou dobu přemýšlím nad vysíláním o leteckých a jiných simulátorech, hlavně těch oblíbených starších. Problém je, že abych třeba ukázal HIND: The Russian Combat Helicopter Simulation s 3Dfx grafikou, ideálně bych potřeboval nějakou to HW capture kartu v hlavním PC co by mi přesměrovala signál z retro PC (Windows XP/98/ME) na nové kde to zpracuji. Ale moc se mi nechce do toho cpát prachy, to bude asi drahé.
Fritol má pravdu, o okrajových žánrech se zde diskuze nevedou a hry těžko dosáhnou reprezentativního hodnocení.
Fritol má pravdu, o okrajových žánrech se zde diskuze nevedou a hry těžko dosáhnou reprezentativního hodnocení.
@S4TW (04.09.2020 09:27): jj, ted jsem na yt videl v minulych tydnech 2 nebo 3 premiery a vzdy tech par minut pred tim, nez to poprvy pustili, bylo ukrutnejch - teda alespon co se tyce toho "chatu" co tam psali ... pricemz se jednalo vzdy o muziku (nejakej krutoprisnej metal) a z tech komentu bylo jasny, ze ti jantari, co tam nejak komentujou, jsou pravdepodobne nejaci polodementni spratci z 3rd world countries, ktery tu kapelu ani neznaj, metal je nezajima, a jediny co chtej, je nekde se nejak projevovat .. tohle je klasickej fenomen internetu ...
@Fritol (04.09.2020 08:02): A taky by bal fajn DH youtube kanál, kde by mohli dělat let´s play zdejší uživatelé. :)
@Fritol (04.09.2020 08:02): takhle to je s většinou online komunit, jakmile to přeroste nějaké určitě množství, tak původní myšlenka/výhoda jde do kopru... dost podobně na tom byla stránka spolucestování na FB, do určitého množství lidí to bylo hrozně fajn, pak se tam nasáčkovali všichni (dnes to má 225 000! lidí) a už se to prostě nedá...
@Fritol (04.09.2020 08:02): Yea, odtama jsem musel vyloženě odejít. Ty diskuze tam mi ničily mozkový buňky. To se fakt nedalo číst.
@Pluto (03.09.2020 20:11): Tohle vůbec není o věku, viz početné facebook skupiny o hrách nebo jakékoliv facebook stránky zaměřené na hry (Indian, Re-Play...) kde ti denně píše tisíce lidí a většinou jsou mladí/nezletilí. Imo je na vině prostě úpadek různých fór a zájmových webů, jelikož se to všechno přesunulo na facebook/instagram, v případě "zkušenějších" uživatel i reddit. Proto si mimochodem i myslím, že by DH facebook měl být aktivnější (jeden příspěvek denně). Když se do toho Memphis kdysi znovu obul a začal tam dávat různá výročí a nově vydané hry, tak jsem sledoval nárust fanoušků a očividně to dost zabralo. DH by však spolu s tímhle prospěl aktivnější blog o víc "casual" tématech z hlediska prokliků, aby to mělo i nějaký finanční smysl.
Jinak mně tady ohledně diskuze ta "uzavřená" společnost celkem vyhovuje, protože jsem se kdysi přidal do fb skupiny Adult Gamers, kde admin opravdu dbal na věk, no a jakmile počet členů přerostl do vysokých čísel, tak to tam byla přehlídka největší demence co jsem na českém fb zažil (Má zde i účet, tak pokud to čteš, tak sorry, stojí to za vyliž). Hráči jsou prostě pitomci dospělost nedospělost. Na druhou stranu mě ale mrzí, že tím nízkym počtem aktivních uživatel zde trpí pak profily méně populárních her a u některých je v podstatě nemožné diskutovat nebo vůbec dosáhnout reprezentativního hodnocení.
Jinak mně tady ohledně diskuze ta "uzavřená" společnost celkem vyhovuje, protože jsem se kdysi přidal do fb skupiny Adult Gamers, kde admin opravdu dbal na věk, no a jakmile počet členů přerostl do vysokých čísel, tak to tam byla přehlídka největší demence co jsem na českém fb zažil (Má zde i účet, tak pokud to čteš, tak sorry, stojí to za vyliž). Hráči jsou prostě pitomci dospělost nedospělost. Na druhou stranu mě ale mrzí, že tím nízkym počtem aktivních uživatel zde trpí pak profily méně populárních her a u některých je v podstatě nemožné diskutovat nebo vůbec dosáhnout reprezentativního hodnocení.
@Naginata (03.09.2020 19:53): Vieš čo, tiež som si to myslel, ale to sú skôr tí aktívne diskutujúci, čo je dané aj vekom dh, kde veľká časť fanbase je verná dlhé roky (netvrdím, že od začiatku dh) a je udomácnená. Ale ako napr. občas pozerám novo zaregistrovaných, ktorí prejavujú aj nejaké základné aktivity (nielen pridávanie obsahu a komentárov, ale napr. len to, že si dajú avatara, zozbierajú nejaké body a dajú väčší počet hodnotení hrám), tak je tu aj pomerne veľa ľudí cca 20-25, len ich nie je toľko "počuť". Každopádne je pravda, že ľudia nad 30 browsujú weby častejšie na pc než ľudia mladšieho veku, ktorý častejšie využívajú smartphone ako platformu.
@Pluto (03.09.2020 20:11): To podľa mňa mladým ľuďom krivdíš. Na jednej strane, na to aby si si vedel využiť a užiť dh nemusíš vôbec písať do diskusii alebo komentáre, stačí, že máš informácie o hrách a vlastnú knižnicu, kde máš svoje ohodnotené, dohrané alebo vlastnené hry a je to čisto len pre tvoj prehľad. Na druhej strany preto v metodike digitálneho marketingu existujú perzóny - čiže typy ľudí, ktorí využívajú tvoj produkt/stránku rôznym spôsobom na rôzne účely.
@Pluto (03.09.2020 20:11): To podľa mňa mladým ľuďom krivdíš. Na jednej strane, na to aby si si vedel využiť a užiť dh nemusíš vôbec písať do diskusii alebo komentáre, stačí, že máš informácie o hrách a vlastnú knižnicu, kde máš svoje ohodnotené, dohrané alebo vlastnené hry a je to čisto len pre tvoj prehľad. Na druhej strany preto v metodike digitálneho marketingu existujú perzóny - čiže typy ľudí, ktorí využívajú tvoj produkt/stránku rôznym spôsobom na rôzne účely.
@JohnCZ (03.09.2020 22:14): A jak se staráš o své děti ty?
@Pluto (03.09.2020 20:11): Já když tu ty diskuze občas čtu, tak se těm mladejm ani nedivim.
@Naginata (03.09.2020 19:53): Mladí uživatelé moc dlouho nezůstávají, protože to tu není o obrázcích a videích, ale je potřeba číst a občas i psát...
@Tulareanus (03.09.2020 14:32): To je spíše tím, že na téhle stránce jsou převážně veteráni co mají přes 30 a noví uživatelé moc dlouho nezůstávají.
@Memphis (03.09.2020 09:17): A čo konzoly? :D
@Kuba1911 (03.09.2020 09:52): Z mojej skúsenosti z brandže som si všimol, že čím viac je nejaká webstránka zameraná na poweruserov, tým viac ľudí navštevuje z pc, čo dh celkom slušne spĺňa.
@Memphis (03.09.2020 09:17): Díky, docela mě to překvapilo protože mobily teď vládnou skoro všude :)
@Gordon (03.09.2020 09:26): +1
@Gordon (03.09.2020 09:26): +1
@Gordon (03.09.2020 09:26): pravdu dis ... tohle je tady totalni offtopic .... jdu mu narezat, ulicnikovi .... tohle jeho pasivni zlobeni, kdyz dela bordel i v diskusi na DBH zasluje prisne potrestani ...
Nechcete se přesunout do soukromé pošty?