Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Závodní a simulátory

A mně by třeba vůbec nevadilo na způsob The Run. Různorodý prostředí, ježdění převážně v přírodě, krásný scenérie...

Dvacátou pátou variaci na Undergroundy si klidně nechám ujít.
@Samariel (19.05.2019 13:50): pro značku NFS by bylo nejlepší kdyby úplně skončila nebo se vrátila ke svým kořenům. Takže za mě v nových NFS pokud vzniknout bych rád viděl kdysi vynikající mix Need for Speed III: Hot Pursuit, Need for Speed: Road Challenge (IV díl u nás díky pirátské kopii známý jako High Stakes) a dejme tomu, i toho zde vele, oblíbeného Need for Speed: Porsche 2000.

Z prvních dvou výše jmenovaných chci vidět perfektní meziměstské a klidně i nějaké ty městské tratě (ve dne, v noci, za každého možného počasí), kde to žije (znáš to: ptáčci zpívají, támhle se někdo topí...., lanovka jede, letadla a heli létají, vlaky jezdí, semafory/závory fungují, vodopády hučí, apod.) plné skrytých zkratek a pochopitelně Policii ! Bez ní není NFS tím pravým NFS. Honičky s ostatními za asistence policie v plném provozu to bylo gró NFS série! A pochopitelně chci vidět velký výběr značek, nikoliv jen vozy Porsche jako ve třetí variantě.

Z třetího výše chci zase vidět perfektní kariéru, jízdní model. tzn. ne arkáda (jako všechny undegroundy kde auta plavou po silnici nikoliv jezdí), ne simulace (alá rFactor) čili něco co dnes nabízí Forza Horizont série, řekněme s některými asistenty na on a pochopitelně speciální úkoly jako dovez auto tam a tam aniž by jsi poškrábal lak v tom a v tom čase.

Když už ses tady ptal, tak nějaké ty postmoderní, naleštěné, plavající Underground 2 si mohou strčit za klobouk, byť chápu že omladinu to asi baví.
@Zx Atari 500 (19.05.2019 11:03): Tak oficiálně by to v prodeji být už nemělo, je to cca dva roky co to stahovali z digitálních distribucí zase kvůli končícím licencím. Ale ten kdo to koupil před tím to samozřejmě v knihovně má.
Nějaký tip na závodní hru, která by se mi nesekala na mém notebooku (dvoujádro taktované na 1,5 GHz, 4 GB RAM)?
@Gordon (15.05.2019 16:31): Mne se taky libi, je to jeste stale doba, kdy auta az na par vyjimek nevypadala vsechna stejne, ale ridit to dnes uz asi nebude to pravy orechovy. Takovej driver fakt nejsem.
News! Vývojář z Eagle Dynamics propašoval do Ruska manuály k F-16C/D (což je zakázané protože embargo), které nabízel navíc údajně k prodeji třetím státům. Protože ED stojí za vývojem ultra-realistického simulátoru, respektive platformy DCS World to teoreticky může mít dohru na všechny západní moduly (rozuměj letadla NATO v aktivní službě) do DCS World jako A-10C, F/A-18C, apod.

Oficiální vyjádření ED k incidentu, respektive zatčení jejich zaměstnance a jak to prý neovlivní DCS World zde.

@Jab (15.05.2019 09:06): jako řidiči normálního vozu se mi SUV vůbec nezamlouvají, přesně z těch důvodů co jsi psal a osobně v nich vidím také riziko. Navíc přes ně není vidět.
Ty vaše "muscle" cars jsou pravé auta pro chlapy, to že s tím neumíte točit v jemné zatáčce jen dokazuje vaší mužskou slabotu, to auto si musíte zkrotit, není to jako řídit evropské přiteplené sporťářky které se otáčí tam kam ukážete hlavou. :-)
merica fock yeah! :-D
@Jab (15.05.2019 09:06): jak je to ve Forze nevím, já jezdím s SUV jen v reálu a v závodech volím muscle cars :-)

na tu tvoji argumentaci o zrušení SUV segmentu asi nemá smysl reagovat, to je takový celkem ojedinělý extrémistický názor. měl jsem MPV, sedana, obyčené kombi, ale teprve až s SUV mě ježdění začalo bavit.
@Garret (14.05.2019 20:18): SUV je takové vezňovo dilema na kolech. Když se srazí osobní auto a SUV, tak má výhodu SUV. Když se srazí dva osobáky, tak jsou následky často menší, než když se srazí dvě SUV (která jsou i těžší).

Prostě za ten lepší přehled (platí jen dokud SUV nemá každý) a pohodlí při nastupování (a občas i bezpečí) se platí. Ani nemluvě o tom, že SUV mají často menší kufry a jsou dražší, než ekvivalentní normální osobáky.

Ani taky nemluvě o tom, že závody SUV a offroadů patří ve Forze Horizon k tomu nejhoršímu. V chumlu mezi soupeři je to čiré šílenství a sebelepší řízení neznamená, že se člověk probojuje na bednu. :)

Já SUV tedy nerad. Občas to jsou pěkná auta, ale celý ten segment by neměl existovat. Z hlediska bezpečnosti provozu jsou jezdícím rizikem. Žerou vice, stojí více, spotřebují více materialů při výrobě...
@Garret (14.05.2019 19:18): Tak pokud člověka baví se v něčem takovém hrabat, tak mohou asi taková auta dělat radost. ;)

@Crash (14.05.2019 16:58): Takhle to jde samozřejmě také brát. Ale ovlivněno to je asi aj tím, jakými auty jezdíme. V základu bych také vybral něco v bazaru do pár set tisíc a bylo by. To by rozhodoval opravdu jen poměr cena/výkon. Pokud bych s autem plánoval žít do jeho (nebo mého) skonu, tak bych klidně koupil i nové. Pravděpodobně něco ve stylu Hyunda i30 kombi (páč má s těmi stálými slevami většinou v rámci kombiků střední třídy nejlepší poměr cena/výkon - pokud člověk nepočítá Dacie tedy - ale to už opravdu raději auto z bazaru, které bude stále modernější jak tenhle Rumun). A pak možná na tu krizi středního věku nějaké Polo GTI? :)
@Jab (14.05.2019 13:03): já je miluju. rozhodně jim dávám přednost před evropskýma sekačkama na trávu. pravda, nejsou moc praktické a nemají jízdní vlastnosti evropských aut, ale o to u nich vůbec nejde. moje nejoblíbenější - Shelby GT500 - je sice nejkrásnější auto na světě, ale asi bych se do něj nevlezl, má tuhou spojku a rádio se v tom poslcouhat nedá. ale who cares?
@Jab (14.05.2019 13:03): Jako mě se vizuálně ty muscle cars líbí hodně, mám to stejně jako Jumas, za Mustangem se vždycky otočím, ale taky bych si ho asi nikdy nekoupil, i kdybych na něj měl. No možná, kdybych fakt nevěděl co s penězma, tak na parádu a sem tam nějakou tu projížďku možná jo. Ale v reálu mě auta jinak vlastně moc neberou a beru to jako spotřební zboží a prostředek k tomu, jak se dostat z bodu A do bodu B. Takže většinou rozhoduje poměr cena/výkon.
@Jumas (14.05.2019 14:12): Co za auto bych si koupil čistě pro radost z jízdy... To fakt nevím. Mám rád nějaké ty Jaguary (hlavně to XKR té verze řady, co ji vyráběli 1996 - 2006) a Aston Martiny (z nich nejvíce asi Vanquish v té verzi, co nedávno přestali vyrábět). Současné Jaguary a hlavně Aston Martiny (z té nastupující generace především) se mi moc nelíbí (až na F-type Jaguaru). Ty nové Aston Martiny jsou úplně mimo tu sféru elegantních GT, které jsou vhodné i na delší cesty.

Do Mazdy MX-5 bych se imho nevešel. Ve všem skvělé auto, ale je japonské a pro 190cm+ lidi to není stavěné. Lamborghini Aventador i Huracan je tak pro syny ropných šejků. Jsou to nádherná auta a v počítačových hrách bych je vyhledával, ale cestovat s nimi po českých silnicích třebas sto kilometrů... Byl bych z toho celý rozlámaný. To už spíše Audi R8 Plus, kde člověk dostane ten skvělý motor z Huracánu a po delší cestě po českých silnicích není jak když vyleze z metrové krabice a nemá otlučené pozadí. Nissan GT-R je hnusné auto. Cenou skvělé, ale mezi 2+2 (na počet míst) vozy bych už také raději bral tu Carreru (třebas Turbo S, když už bych chtěl 4x4 pohon). Ale Audi bych preferoval.

Samozřejmě to je sféra, kde si těžko někdy mohu s platem historika vybírat. Bazar mi tam nepomůže. Spíše jen po konci prodeje tahle auta zdraží. Čili v těch se tak někdy svezu, až nějaký můj kamarád pohádkově zbohatne. :) Výjimka je asi ta MX-5. Ale jak jsem psal, na výšku je prostě moc malá.

Ale... Ve středním věku bych mohl krizi zahnat nějakým hot hatchem. Dost bych v té situaci pochyboval, že bych vzal nějaký budoucí Focus RS. Na cestování to také není. Dobrou pověst ale mají ST verze od Fordu (Fiesta a Focus) a ty různé Golf R, GTI, Polo GTI (díky skvělé MQB platformě je rozdíl od Golfu malý) a Seat a Škoda varianty (byť vyloženě pro potěchu doporučují prý ty Fordy). Hyundai/Kia také mohou do budoucna překvapit nějakými ještě lepšími Hot Hatch auty. Rozhodně se rychle učí, jak takové postavit. Jo a ta poslední Honda Type-R má prý říz. Snad se jim povede i další generace NSX. Ta současná je skvělý odrazový můstek.

Jo a btw Subaru mám také rád. Ale ta jsou dobrá jen když představí úplně od základu nový model. Ale obměňují je pak následně tak málo, že jsou jejich auta často strašně technicky zastaralá. Což nic nemění na tom, že na Rallye hry beru zásadně auta od Fordu a právě Subaru. :)
@Jumas (14.05.2019 13:14): Právě. Auta to jsou příšerná. Dobrá leda tak na ty smyky v zatáčkách. Krom toho jsou to rakve na kolečkách (počítaje v to i moderní muscle cars). Ale tak... Aston Martin V8 Vantage je v té své první a druhé verzi vlastně kopií muscle cars a rád je mám.
@Jab (14.05.2019 13:03): Mě se hrozně líbí Ford Mustang / Shelby GT, ale po vyzkoušení v NFS: Underground už o něj nemám zájem. Hrozně se přetáčí a trhání asfaltu je sice super na efekt, ale dlouho se kvůli tomu rozjíždí, no prostě tragédie. Ostatní svalovci mě neoslovili ani vzhledem.
Btw tankují někoho ty americké muscle cars atp.? Mně ten častý důraz na ně přijde ve Forzách Horizon dost úsměvný. Hlavně v situaci, kdy je Detroit město duchů (je cca na třetině původního počtu obyvatel).
Když už zde probíráte Mercedes-Benz a Porsche 2000, jezdili jste někdo i Ford Racing? Podle mě hodně slušné závody s parádním jízdním modelem, rovněž zaměřené na jednu značku.