Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Herní výzva 2024

Vše o letošním ročníku najdete na www.hernivyzva.cz. Před položením dotazu si projděte náš FAQ dokument.
V článku o loňské výzvě je spousta statistik o tom, kolik her bylo plánováno, kolik jich nakonec bylo dohráno atd. Nevadí, když ty statistiky bořím a nic neplánuji? Já totiž nic neplánuji, jdu od hry ke hře a prostě to tam plácnu, až když to dohraju, tak jestli to nevadí :-)
Tak jsem se rozhodl a uplatním kupón do xzone na koupi Nintendo Switch, když jsem ho teda nevyhrál :D Btw super shrnutí výzvy, Crashi.
@Crash (25.01.2019 18:38): Tím, že se přesně snaží dodržet reálnou historii je to snad dokonce úplně v rozporu s tou kategorií, ne? :D To z toho eliminoval jakoukoliv známku vlastní tvorby.
@ntz (25.01.2019 18:10): Mě to úplně nepřijde, že by to bylo v duchu té kategorie. Naopak mi to přijde, že to přesně zapadá do toho, co popisuji v těch doplňujících informacích, že není předmětem této kategorie. I když rozumím tomu, že si s tím dáš obrovskou práci.
mam otazku k bodum:

3) Herní kutil: da se napriklad strategie jako Hearts of Iron aplikovat na hardcore variantu tyhle kategorie (nechci to na #9) ? Pro me to znamena strasny kuceni, kdy vlastne buduju presne historicke playthrough, hodiny studovani historie a pak aplikovani do hry ... tedka si delam jen tak z pleziru historicky presne jak dokazu playthrough a fakt to jsou hodiny studovani, ktera divize byla kdy kde sestavena, z jakejch brigad, dko tomu velel, sestavit presne OOB, atd .... vic casu stravim na wiki a strankach jako tohle a nebo tohle a nebo tohle nez samotnym hranim ... a presne tohle kuceni na tom miluju
Ještě mi došlo, pokud se někdo letos chystáte na Torchlight II, tak tam zabijete docela pěknou řádku různých robotů ;o) takže do normal herní výzvy by to dle mě šlo zařadit. Kdo má rád barevná RPG tak si přijde na své ;o)
@SimonEndt (25.01.2019 12:32): Androidy chtěl Crash původně vyloučit, ale bylo mu to rozmluveno :) Hlavně teda není to vždycky úplně exaktní rozdíl, jak píše Fritol. Tak či tak, do výzvy je to ok. Pokud by se ale jednalo o kyborga, tak už ne.
@Kejtee (25.01.2019 12:49): Já to teda nehrál, ale "She was built by Tora, whom she calls "Masterpon", as a robotic companion." A vzhledově bych ji taky označil za robota.

@SimonEndt (25.01.2019 12:32): Kyborg to není a rozdíl mezi robotem a androidem je trochu sporný. Pokud vím, tak jako android se označuje humanoidní robot, který je téměř k nerozeznání od člověka. Poppi je od pohledu plecháč... To už mi příjde až moc přísné tohle řešit, ale to je na Crashovi...
Ahoj, chcem sa opýtať či môžem brať Xenoblade chronicles 2 ako hru, v ktorej sa vyskytuje robot? Myslím si,že Poppi je určite robot, keďže je zostrojená. Vopred ďakujem za odpoveď.
Čtvrtá hra z herní výzvy dokončena. Do 2. kategorie - Čapkův odkaz mohu vřele doporučit hru Unmechanical. Opravdu veliké překvapení.
Ještě se přidám k děkujícím. :D Děkuji za obě výhry, ale poukázku do skillzone tu teď nabídnu někomu jinému. Do Prahy se dostanu jednou za čas, a opravdu bych to nevyužila. Takže pokud je možné vylosovat jiného výherce, budu ráda. Pokud ne, tak poukázku ráda daruji tomu, kdo jí opravdu využije. :)
@Gordon (24.01.2019 12:31): jsi odpověděl naprosto opačně! MarkJude se ptal zda je MoH zasazený do Afganistanu 2002 nedávná minulost. Ty jsi řekl, že o nedavnou minulost jde a tudíž dle popisu kategorie "… nepovažujeme za historické období současnost, či nedávnou minulost." by nemělo být možné tuto hru použít. Crash však volbu této hry umožňuje. Jak se vyjádřil již několikrát - přesné zasazení a datace umožňuje šáhnout i po takovýchto hrách.


Takže si diskutuj jak chceš, ale nevynášej kategorické soudy ;) Což mimochodem se Ti stává často i v jiných diskuzích.
Předpokládám, že na 99% asi znám odpověď na mou otázku, ale zkusím to. Počítají se vojenské operace 2002 v Afghánistánu jako nedávná minulost?
Díky, autorům stránky random.org a taky všem vám za gratulaci. A něco na něm do letošní výzvy odehraju - to se spolehněte.
Mimochodem až teď jsem si všiml, že při editaci mého profilu herní výzvy si mohu rozkliknout i minulé ročníky. Dá se to aktivovat i na mém hlavním profilu, ať si to může rozkliknout kdokoliv (přestože jsem si vědom toho, že to dělat nikdo nebude :) ), nebo to slouží jen pro mou osobní potěchu?
@SyLeBROs (23.01.2019 20:18): Prakticky, když ty hry někdo hrát nebude, odškrtá si je a sesmolí komentář z recenzí třeba na Steamu, tak to taky nikdo nepozná. Kontrolovat to ani moc dobře není v lidských silách... sakra, doufám, že jsem někomu právě neposkytl ďábelský návod O_o
Mám otázku. Chcete ke kategorii "Lovec trofejí" screen první a poslední získané trofeje, pro potvrzení nebo to opět necháváme na důvěře?
@SimonEndt (23.01.2019 17:55): ten systém jak je teď je naopak ideální. Sice se může stát že někdo vyhraje dvě věci. Ale na druhou stranu, když vyhraješ klíč na hru co tě nezajímá a daruješ jí jinam, tak stále máš možnost vyhrát něco jinýho.
@Strady (23.01.2019 17:36): Ten princip chápu, jen mi to vůči ostatním přijde takový nešťastný. Logičtější mi přijde, když 20 lidí bude tahat lístky z klobouku a jeden z nich vyhraje tu nejvyšší cenu. Na druhou stanu to nechci kritizovat, je to jen volba a o výhrách to v konečném důsledku ani není.
@Garret (23.01.2019 17:38): Ok, jen je tam možnost asi pěti grafických stylů zobrazení, ale všechno je to grafika jako na starých počítačích takže asi stejně nic pro Tebe. Ale tak aspoň uděláš radost jiným...
Nerozumím moc volbě slosování. Proč se pro každou kategorii generují noví lidé? Prakticky jeden člověk může pak vyhrát ve všech kategoriích, což eliminuje šanci dalším lidem. I teď pár lidí vyhrálo ve dvou kategoriích.

Každopádně výhercům samozřejmě gratuluji a abych předešel případnému "hejtu", tak o výhru jsem zájem neměl.
Gratuluji vítězům, čest poraženým.
Dávám do oběhu svou výhru Sudden Strike 4, toto není šálek mé kávy.