@Jumas (19.01.2021 20:48): Nesouhlasím. Ono to opravdu pro mě je samostatná mechanika, nikoliv manuální save point. Zkusím uvést do spoileru i příklad, proč je tam rozdíl oproti save
Když ve hře uděláš save a reload, hra si nepamatuje, co jsi dělal mezitím, zajímá ji jen to, co se stalo do momentu savu. V LiS je několik momentů, kdy při vrácení času můžeš použít jiný dialog, o kterém se postava dozvěděla v době, kterou potom reloadovala a tedy z lineárního časového hlediska neprožila. Například při rozhovoru v koupelně se můžeš dozvědět, že Victoria někam šla, po vrácení času se na ni rovnou můžeš zeptat. Stejně tak ti zůstávají věci a můžeš se teleportovat prostorem
Jsem ochoten se bavit o tom, cos napsal v druhé větě. Ale nesrovnával bych tuto mechaniku a mechaniku manual save či game over
Když ve hře uděláš save a reload, hra si nepamatuje, co jsi dělal mezitím, zajímá ji jen to, co se stalo do momentu savu. V LiS je několik momentů, kdy při vrácení času můžeš použít jiný dialog, o kterém se postava dozvěděla v době, kterou potom reloadovala a tedy z lineárního časového hlediska neprožila. Například při rozhovoru v koupelně se můžeš dozvědět, že Victoria někam šla, po vrácení času se na ni rovnou můžeš zeptat. Stejně tak ti zůstávají věci a můžeš se teleportovat prostorem
Jsem ochoten se bavit o tom, cos napsal v druhé větě. Ale nesrovnával bych tuto mechaniku a mechaniku manual save či game over