Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Poslední zajímavosti

Neighbours from Hell 2: On Vacation

Doposud se hru podařilo nejrychleji dohrát za 49 minut a 37 sekund. Jedná se o 100% úspěšnost všech levelů.

Neighbours from Hell

Doposud se hru podařilo nejrychleji dohrát za 54 minut a 12 sekund. Jedná se o 100% úspěšnost všech levelů.

Destruction Derby 2

Doposud se hru podařilo nejrychleji dohrát za 47 minut, 14 sekund a 290 milisekund. Jedná se o všechny závody. Splněno na PS1 emulátoru.

Ballance

Doposud se hru podařilo nejrychleji dohrát za 31 minut a 28 sekund. Jedná se o dohrání všech levelů.

Wacky Wheels

Doposud se hru podařilo nejrychleji dohrát za 26 minut a 10 sekund. Jedná se o kompletní dohrání hry, čili všechny šampionáty.

The Saboteur

Doposud se hru podařilo nejrychleji dohrát za 1 hodinu, 54 minut a 34 sekund.

SimCity 4

Doposud se hru podařilo nejrychleji získat 100 000 populace za 2 minuty a 49 sekund.

SimTower

Doposud se hru podařilo nejrychleji dohrát za 47 minut a 16 sekund.

No Man's Land

Doposud se podařilo nejrychleji dohrát španělskou kampaň za 1 hodinu, 15 minut a 25 sekund.

Call of Juarez: Gunslinger

Doposud se hru podařilo nejrychleji dohrát za 1 hodinu, 13 minut a 44 sekund.

Chicken Invaders 5: Cluck of the Dark Side

Doposud se hru podařilo nejrychleji dohrát za 44 minut a 42 sekund.

Chicken Invaders 4: Ultimate Omelette

Doposud se hru podařilo nejrychleji dohrát za 43 minut a 20 sekund.

Chicken Invaders: Revenge of the Yolk

Doposud se hru podařilo nejrychleji dohrát za 43 minut a 36 sekund.

Chicken Invaders 2: The Next Wave

Doposud se hru podařilo nejrychleji dohrát za 15 minut a 44 sekund.

Chicken Invaders

Doposud se hru podařilo nejrychleji dohrát za 8minut a 15sekund (60 levelů); 19minut a 20sekund (120 levelů).

Fallout Tycoon

CrissCross 2

Subway Train Simulator 2D

Air Missions: HIND

Mechanik

Na jádru této hry vznikla i modifikace jménem Mechanik Pražské metro. Jedná se nástavbu na tuto původní hru. Podle všeho není potřeba původní hra ke spuštění.

System Shock 2

Jeden ze tří hlavních tvůrců hry, Ken Levine, uvedl, že když se jim podařilo dokončit práci na motion-capture o 2 hodiny dříve, řekl mu spolumajitel Irrational Games, Jonathan Chey, aby nějak využil zbývající zaplacený čas. Ken Levine tedy řekl herci na motion capture, aby předváděl opici. Ten mu odporoval, že přeci ve hře žádné opice nemají, ale Ken Levine si trval na svém a právě to položilo základ pro psionické opice, které byly později i navzdory počátečnímu odporu zbývajících kolegů, do hry skutečně přidány.

System Shock 2

Jeden ze tří hlavních tvůrců a majitelů Irrational Games, Jonathan Chey uvedl, že Irrational Games nechtěli do hry implementovat multiplayer, ale vzhledem k marketingovým obavám, že hra bez něj, by se hůře prodávala, nakonec souhlasili. Jelikož se jednalo o první multiplayer jak pro Irrational Games tak pro Looking Glass Studios, bylo s jeho vývojem spojeno spoustu problémů a průtahů. Nakonec se jej ani nepodařilo dokončit včas v termín vydání hry, a proto byl přidán až v dalším patchi. Druhý z hlavních tří tvůrců a spolumajitel Irrational Games, Ken Levine, uvedl, že multiplayer představoval příliš velké rozptýlení v negativním slova smyslu. Pár lidí si jej sice užívalo, ale množství práce, které do něj tým vložil neodpovídalo množství přínosu pro hru. Dle Kena Levine, kdyby měl tým zpět veškerý čas, který do multiplayeru investoval, byla by singleplayerová část mnohem, mnohem silnější.

System Shock 2

Jeden ze tří hlavních tvůrců a majitelů Irrational Games, Jonathan Chey, uvedl, že když během vývoje hry uviděl Half-Life, uvědomil si, že nemají šanci vytvořit tak sofistikovanou umělou inteligenci a takové skriptované sekvence v herním enginu. Prohlásil tedy, že musí udělat věci, které lze do hry implementovat levně. RPG prvky jsou levné a přitom jsou pro hráče velmi uspokojivé.

System Shock 2

Jeden ze tří hlavních tvůrců a majitelů Irrational Games, Jonathan Chey, uvedl, že příběh vývoje System Shocku 2 je především příběh neobvykle mladého a nezkušeného týmu, který dostal šanci udělat pokračování jedné z deseti nejlepších her všech dob. Vzhledem k tomu, jak byl vývojářský tým nezkušený a neznámý, dostal k dispozici poměrně nízký rozpočet 1,7 milionu dolarů, který měl pokrýt 18 měsíců intenzivního vývoje. Navíc Jonathan Chey uvedl, že i kdyby měla hra komerční úspěch, většina zisku by dle smluvní dohody šla partnerovi Looking Glass Studios.

Nakonec byl komerční úspěch neuspokojivý, od doby vydání do dubna roku 2000 se prodalo pouze 58 671 kopií.

System Shock 2

Vzhledem k úspěchu Half-Life, zejména jeho scriptovaným sekvencím, se tvůrci rozhodli, že vyzkouší udělat několik podobně scriptovaných scén i ve své hře. Např. tzv. "Many Ride", což je halucinační scéna během které hráč procestuje nitrem ústředního záporáka, vetřelecké organické struktury zvané "The Many". Bohužel se ukázalo, že Dark Engine není engine optimalizovaný k tomu, aby podobné naskriptované sekvence zvládal a "Many Ride" se stala zdrojem nespočtu bugů a tedy velkým konzumentem času. Stávalo se, že při průjezdu hráč narážel do zdí, padal z pohybující se platformy, dokonce někdy zabil sám sebe apod. V závěru se tedy tvůrci rozhodli, že budou pracovat ruku v ruce s technologiemi, které mají k dispozici a ne proti nim. Další podobně scriptované sekvence jako je "Many Ride" už ve hře nevznikly.

System Shock 2

Vývoj hry byl podstatně ztížen tím, že grafický engine, na kterém System Shock 2 běží, tedy Dark Engine, který původně vznikl pro Thief: The Dark Project, neměli tvůrci k dispozici ve své finální a samostatně funkční podobě. Vývoj System Shocku 2 a Thief II: The Metal Age probíhal souběžně, přičemž oba týmy musely pracovat se stejným nekompletním kódem a v rámci vzájemné spolupráci jej modifikovat, či odstraňovat chyby. Tvůrci se nechali slyšet, že stejně jako v některých aspektech sdílení kódu vývoji prospělo, tak jindy jim práci komplikovalo. Údajně je možné zkombinovat spouštěcí soubor obou her a hrát jak Thief, tak System Shock 2 se stejnými zdrojovými soubory.

Alan Wake

Doposud se hru podařilo nejrychleji dohrát za 2 hodiny 32 minut a 20 vteřin. Údaj může být ve zdrojovém odkazu průběžně aktualizován.

Ghostrunner

Doposud se hru podařilo nejrychleji dohrát za 34 minut 26 vteřin a 850 milisekund bez využití glitche, kterým se hráč dostane mimo mapu. S využitím tohoto glitche se doposud hru podařilo nejrychleji dohrát za 24 minut 50 vteřin a 720 milisekund. Údaj může být ve zdrojovém odkazu průběžně aktualizován.

Mortal Kombat Trilogy

Doposud se hru podařilo nejrychleji dohrát za 5 minut a 46 vteřin a to při výběru Champion Tower na obtížnost Very Hard. Údaj může být ve zdrojovém odkazu průběžně aktualizován.

Dune

Doposud se hru podařilo nejrychleji dohrát za 31 minut a 15 vteřin. Údaj může být ve zdrojovém odkazu průběžně aktualizován.

God of War

Doposud se hru podařilo nejrychleji dohrát za 1 hodinu 7 minut a 28 vteřin. Údaj může být ve zdrojovém odkazu průběžně aktualizován.

Sid Meier's Civilization V

Doposud se hru podařilo nejrychleji dohrát za pouhých 33 milisekund, tedy za 2 herní snímky. Rekord byl doposud dosažen 22 různými hráči. Údaj může být ve zdrojovém odkazu průběžně aktualizován.

Unreal Tournament 2004

Doposud se hru podařilo nejrychleji dohrát za 1 hodinu 31 minut a 50 vteřin. Údaj může být ve zdrojovém odkazu průběžně aktualizován.

Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge

Doposud se hru podařilo nejrychleji dohrát za 56 minut a 27 vteřin v Arcade modu. Údaj může být ve zdrojovém odkazu průběžně aktualizován.

Spyro the Dragon

Doposud se hru podařilo nejrychleji dohrát za 37 minut a 27 vteřin. Údaj může být ve zdrojovém odkazu průběžně aktualizován.

Final Fantasy X

Doposud se hru podařilo nejrychleji dohrát za 8 hodin 26 minut a 4 vteřiny na PC, za 9 hodin 43 minut a 13 vteřin na PlayStation 2 a za 9 hodin 14 minut a 39 vteřin na HD konzole. Údaj může být ve zdrojovém odkazu průběžně aktualizován.

Tetris Effect

Doposud se hru podařilo nejrychleji dohrát za 11 minut a 52 vteřin. Údaj může být ve zdrojovém odkazu průběžně aktualizován.

Quest for Glory V: Dragon Fire

Doposud se hru podařilo nejrychleji dohrát za 4 minuty a 41 vteřin. Údaj může být ve zdrojovém odkazu průběžně aktualizován.

Shadowrun: Hong Kong

Doposud se hru podařilo nejrychleji dohrát za 2 hodiny 20 minut a 47 vteřin. Údaj může být ve zdrojovém odkazu průběžně aktualizován.

Simon the Sorcerer II: The Lion, the Wizard and the Wardrobe

Doposud se hru podařilo nejrychleji dohrát za 42 minut a 52 vteřin. Údaj může být ve zdrojovém odkazu průběžně aktualizován.

Syndicate

Doposud se hru podařilo nejrychleji dohrát za 5 hodin 8 minut a 35 vteřin na PC a za 1 hodinu 42 minut a 16 vteřin na Sega Genesis. Údaj může být ve zdrojovém odkazu průběžně aktualizován.

Simon the Sorcerer

Doposud se hru podařilo nejrychleji dohrát za 54 minut a 27 vteřin. Údaj může být ve zdrojovém odkazu průběžně aktualizován.

Test Drive Unlimited

Doposud se hru podařilo nejrychleji dohrát za 1 hodinu 7 minut a 57 vteřin. Rekordmanem je český hráč Ewil, na druhém místě je také český hráč pavel10561. Údaj může být ve zdrojovém odkazu průběžně aktualizován.

Alone in the Dark

Doposud se hru podařilo nejrychleji dohrát za 11 minut a 57 vteřin bez využití glitche, který umožňuje procházet zdmi. S využitím všech glitchů se doposud hru podařilo nejrychleji dohrát za 6 minut a 55 vteřin. Údaj může být ve zdrojovém odkazu průběžně aktualizován.

Cyberpunk 2077

Doposud se hru podařilo nejrychleji dohrát za 2 hodiny 33 minut a 35 vteřin s využitím glitchů. Bez využití glitchů se doposud hru podařilo nejrychleji dohrát za 3 hodiny 12 minut a 10 vteřin. Údaj může být ve zdrojovém odkazu průběžně aktualizován.

Rise of the Tomb Raider

Doposud se hru podařilo nejrychleji dohrát za 49 minut a 46 vteřin s využitím glitchů. Bez využití glitchů se doposud hru podařilo nejrychleji dohrát za 1 hodinu 41 minut a 15 vteřin. Údaj může být ve zdrojovém odkazu průběžně aktualizován.

LIMBO

Doposud se hru podařilo nejrychleji dohrát za 39 minut a 23 vteřin. Údaj může být ve zdrojovém odkazu průběžně aktualizován.

Killzone 3

Doposud se hru podařilo nejrychleji dohrát za 1 hodinu a rovných 55 minut. Údaj může být ve zdrojovém odkazu průběžně aktualizován.

Betrayal at Krondor

Doposud se hru podařilo nejrychleji dohrát za 2 hodiny 51 minut a 42 vteřin. Údaj může být ve zdrojovém odkazu průběžně aktualizován.

Sherlock Holmes: Crimes & Punishments

Doposud se hru podařilo nejrychleji dohrát za 1 hodinu 7 minut a 27 vteřin. Údaj může být ve zdrojovém odkazu průběžně aktualizován.