Ghostrunner je slasher z pohledu první osoby, ve kterém jako bezejmenný hrdina v post apokalyptickém světě rozkrýváte příběh cyberpunkové věže Dharma, posledním útočišti lidstva, které řídí nekompromisní tyran Keymaster Mara. Hráčovým úkolem je probít se pomocí katany a zvláštních schopností až na samotný vrchol věže a utkat se s krutovládcem. Hra funguje na principu one hit = one kill, tedy jeden zásah je smrtelný jak pro nepřátele, tak samotného hráče. Vedle akce je zásadním prvkem hratelnosti i parkour ve stylu Mirror's Edge, kde kromě běhání po zdech přijde na řadu například i vystřelovací hák.
Hra je vyvíjena na Unreal Engine 4 a PC verze obsahuje volitelné raytracingové efekty.
Demo dvojky velku. Je to vice toho sameho, s nejakymi upravami. Nastesti je to skutecne cisty Ghostrunner a ne Project_Hel. I kdyz krapitek delsi air dash bych ocenil (ale ne ten z Project_Hel). Bohuzel to vypada, ze storytelling bude stejne spatny jako v jednicce. I kdyz mensi zmena tam je. Ted uz ty zvasty do ucha pusobi vic jako dialog nez monolog (na druhou stranu se zda, ze jich je tam jeste vic). Ale stale jsou to jen zvasty do ucha, bez animacek nebo neceho podobneho. Ale treba to bylo tak jen v demu a ty postavy ve hre konecne i potkame. S tim blokem, kterym lze blokovat i strely po omezenou dobu to vypada, ze to bude o neco mene frustrujici. Pokus omyl tu bude predevsim v pasazich na motorce. :) Kazdopadne ja se tesim, jednicka me hodne bavila.
Pro: Prostředí, platforming, krátké, vcelku hezké secrety, lore věže.
Proti: Zbytečné skilly, závěreční bossové, přiliš rychlý gameplay a vysoká obtížnost, logické hádanky v cybervoidu jsou spíše otravné, než obtížné.