Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Ghostrunner

27.10.2020
10.11.2020
28.09.2021
80
26 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ne

Ghostrunner je slasher z pohledu první osoby, ve kterém jako bezejmenný hrdina v post apokalyptickém světě rozkrýváte příběh cyberpunkové věže Dharma, posledním útočišti lidstva, které řídí nekompromisní tyran Keymaster Mara. Hráčovým úkolem je probít se pomocí katany a zvláštních schopností až na samotný vrchol věže a utkat se s krutovládcem. Hra funguje na principu one hit = one kill, tedy jeden zásah je smrtelný jak pro nepřátele, tak samotného hráče. Vedle akce je zásadním prvkem hratelnosti i parkour ve stylu Mirror's Edge, kde kromě běhání po zdech přijde na řadu například i vystřelovací hák.

Hra je vyvíjena na Unreal Engine 4 a PC verze obsahuje volitelné raytracingové efekty.


Poslední diskuzní příspěvek

Demo dvojky velku. Je to vice toho sameho, s nejakymi upravami. Nastesti je to skutecne cisty Ghostrunner a ne Project_Hel. I kdyz krapitek delsi air dash bych ocenil (ale ne ten z Project_Hel). Bohuzel to vypada, ze storytelling bude stejne spatny jako v jednicce. I kdyz mensi zmena tam je. Ted uz ty zvasty do ucha pusobi vic jako dialog nez monolog (na druhou stranu se zda, ze jich je tam jeste vic). Ale stale jsou to jen zvasty do ucha, bez animacek nebo neceho podobneho. Ale treba to bylo tak jen v demu a ty postavy ve hre konecne i potkame. S tim blokem, kterym lze blokovat i strely po omezenou dobu to vypada, ze to bude o neco mene frustrujici. Pokus omyl tu bude predevsim v pasazich na motorce. :) Kazdopadne ja se tesim, jednicka me hodne bavila.

Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 75
Po dlouhé době jsem se rozhodl rozbít rutinu a stereotyp hraní stejných her a jako první se nabídl éterický běžec. Měl jsem ho na gogu zdarma stejně jako stovky dalších her napříč launchery.

Obtížnost byla vysoká, po dvou mapách jsem si zapnul asistenční mód, kde mám život navíc v podobě štítu a pomalejší gameplay, na původní obtížnost bych neměl nervy. Očekával jsem větší variabilitu nepřátel, která ve výsledku nebyla tak velká, jak jsem očekával a Hel boss byl mnohem náročnější než ten závěrečný, šlo v něm prakticky jen o to správně načasovat sérii vykrytí čepele.
Asi půlku hry tvoří vcelku příjemné skákání a běhání po platformách, které pro mě nebyli příliš náročné a málokdy jsem se zasekl, postup hrou tak působil dost plynule, oproti tomu likvidace nepřátel v arénách byl většinou "pokus, omyl" a o tom najít správný přístup, hovořit se nedá ani o stealthu, přestože hraji za kyber nindžu, tak nepřátele jsou většinou rozestaveni tak, že k nim nenaběhnete jinak, než čelem. Málokdy sem narazil na postup, kdy šlo nepřítele zlikvidovat ze zálohy.
Doomovitej level design plný neonů a techno prvků byl proložený příjemnou technohudbou, která nijak netrhala uši, ale zároveň ničím nepřekvapila. To samé by se dalo říct o příběhu, nic co by mě na zadek posadilo ale ani neurazilo a už od třetí mapy zde byly očividné náznaky, že likvidovat nebudu jen Maru. Uvažoval jsem, že si dokoupím DLC, ovšem hra mě nepřesvědčila, že by mi DLC nabídlo něco víc, než co jsem již dohrál.

Celkově mám vlažné dojmy, na druhou stranu hra nemá jak urazit, za mě ideální jednohubka s odpovídající délkou dohrání okolo sedmi hodin.

Pro: Prostředí, platforming, krátké, vcelku hezké secrety, lore věže.

Proti: Zbytečné skilly, závěreční bossové, přiliš rychlý gameplay a vysoká obtížnost, logické hádanky v cybervoidu jsou spíše otravné, než obtížné.

+15