@Eru (12.04.2019 09:15): Aha, chápu, tak to pardon. :)
Hlášení chyb v profilech her a vývojářů
@H34D (12.04.2019 09:09): Přečti si příslušné oznámení: odkaz
Ahoj, zaznamenal jsem takovou kuriozitu. Všiml jsem si, že jsem psal před nějakou dobou svůj 150. komentář, pak jsem po nějaké době psal další a všiml jsem si, že jich mám pořád jen 150, tudíž jeden musel být smazán. Hledal jsem a zjistil jsem, že zmizel celý profil hry Half-life: Source. Např. tento profil https://www.databaze-her.cz/hry/half-life-deathmatch-source/ na něj přímo odkazuje ve svém popisu, ovšem po rozkliknutí https://www.databaze-her.cz/hry/half-life-source/ stránka neexistuje. Co s tím? Byl profil smazán úmyslně s tím, že pouhá předělávka enginu si nezaslouží celý profil? Proč tedy HL: deathmatch profil má? Asi by to chtělo sjednotit. :)
@Luksa (09.04.2019 10:58): Ano, bylo to protože návrh byl ve schvalování již v době, kdy se profily slučovaly. Už je to ok.
@Memphis (09.04.2019 07:58): Zvláštní, opět mi to ukazuje oba profily vývojářů. Přijde mi jako by se to sloučení revertovalo zeditováním jedné z her (změna coveru u hry ISLANDERS)
@Luksa (09.04.2019 07:53): Sloučeno.
Toto vypadá na duplicitního vývojáře:
https://www.databaze-her.cz/vyvojari/grizzly-games/
https://www.databaze-her.cz/vyvojari/grizzlygames/
https://www.databaze-her.cz/vyvojari/grizzly-games/
https://www.databaze-her.cz/vyvojari/grizzlygames/
@Jumas (06.04.2019 13:17): Sloučeno.
@Jumas (06.04.2019 13:17): To každopádně:).
@Isair (06.04.2019 13:09): To nic nemění na tom, že je třeba [chybný odkaz na vývojáře] a Gamer's Edge sloučit. Odkazuje to na jeden profil, ale jsou dva. Vyplněný je ten druhý s ID 1041.
@Zoltan (06.04.2019 12:28): Aha, no Catacomb Abyss má přímo ve hře uveden pouze Softdisk, takže bych tam asi nechal ten (koneckonců to bude alespoň korespondovat s ostatními díly, které tam taky mají uveden Softdisk, krom prvního Catacomb 3D The Descent, který dělal jakoby přímo ID pro Softdisk a ve hře je i zmíněn). Každopádně už jsem poslal úpravu.
@Isair (06.04.2019 11:39): Co vím, tak Gamer's Edge byla jakási divize Softdisk Publishing, kterou založil John Romero. Šlo o měsíční předplatné cd disku plného her a programů, pracovali na něm mimo Romera i oba Carmackové a částečně i Hall. Proto se u některých her objevuje Gamer's Edge a u některých Softdisk, protože je to dost provázané. Je v tom hokej :D
@Isair (06.04.2019 11:39): To je jasný, že je třeba to sloučit, ale to může jen Memphis.
@Jumas (05.04.2019 18:41): Tak možná by bylo fajn, kdyby je někdo rovnou sloučil, ať to tu zase nezapadne :) (mám dojem, že jsem to takových pár let zpátky už jednou hlásil).
Byť co teď koukám, možná by ke Catacomb Abyss více sedl jako vývojář Softdisk Publishing (jako u ostatních dílů, navíc v GoG verzi není o Gamer's Edge žádná zmínka), i tak by to možná chtělo ten jeden Gamer's Edge profil smáznout, aby tu nedělal zbytečné problémy.
Byť co teď koukám, možná by ke Catacomb Abyss více sedl jako vývojář Softdisk Publishing (jako u ostatních dílů, navíc v GoG verzi není o Gamer's Edge žádná zmínka), i tak by to možná chtělo ten jeden Gamer's Edge profil smáznout, aby tu nedělal zbytečné problémy.
@Isair (05.04.2019 17:51): To je asi kvůli tomu, že jsou tu ti vývojáři 2x, takže je třeba je sloučit.
V profilu vývojáře [chybný odkaz na vývojáře] se z nějakého důvodu nezobrazuje hra The Catacomb Abyss.
@Ronik (28.03.2019 23:27): Odstraněno.
Prosím odstranit X360 u Torchlight II (hra tam nevyšla, datum vydání patří k prvnímu dílu)
Nahlášené chyby odstraněny, omlouvám se za zpoždění.
@rikuhahl (01.03.2019 21:08): Dobře, děkuji :)
Schvaloval jsem to já. Moje chyba, že jsem si nevšim, že všichni 3 jsou jako jeden profil, vypadalo to jako 3 samostatný :) Dám to teda pod ten Odin, asi to tak bude nejsprávnější ;)
@raisen (01.03.2019 20:58): Osobně bych je sloučil do profilu s Odin Computer Graphics, čož je můj návrh, ale k tomu se musí vyjádřit vyšší šarže :-)
U starších věcí je to někdy trochu problematické, to máš pravdu a někdy je to skoro detektivní pátrání :-)
U starších věcí je to někdy trochu problematické, to máš pravdu a někdy je to skoro detektivní pátrání :-)
@jazz1 (01.03.2019 20:53): To mě také napadlo, že by se znovu přidal jako samostatný vývojář jedné hry, což je blbé, no. Možná by bylo lepší přidat jednoho jako hlavního a pak ty další uvést jako vedlejší, jak jsi psal. Klidně to tak budu dělat.
Často u těchto starších her na něco podobného narážím, že to dělá více lidí tu hru a je kolikrát těžké se dopátrat, jestli náleží nějakému vývojářskému týmu.
Často u těchto starších her na něco podobného narážím, že to dělá více lidí tu hru a je kolikrát těžké se dopátrat, jestli náleží nějakému vývojářskému týmu.
@raisen (01.03.2019 16:43): Odin byli vydavateli, ale všichni tři zmínění pánové byli i v jejich vývojářském týmu (viz třeba credits u Nodes of Yesod. Jiné zdroje u Robin of the Wood uvádějí jako vývojáře přímo Odin, zde třeba v dobové recenzi časopisu Crash.
Já si nemyslím, že jsi to udělala špatně, ale kdyby byl například pouze Steve Wetherill samotný autorem nějaké hry a chtěli bychom ji přidat, pak ho tu budeme mít znovu jako samostatného vývojáře? Možná by se k tomu mohl vyjádřit schvalující hry Robin of the Wood.
Já si nemyslím, že jsi to udělala špatně, ale kdyby byl například pouze Steve Wetherill samotný autorem nějaké hry a chtěli bychom ji přidat, pak ho tu budeme mít znovu jako samostatného vývojáře? Možná by se k tomu mohl vyjádřit schvalující hry Robin of the Wood.
@jazz1 (01.03.2019 16:25): Také bych byla raději, kdyby šlo je zadávat po jednom, když jsou všichni hlavní. Tak je to například uvedeno na Wiki. Odin Computer Games jsem tady chápala jako vydavatele.
Na Mobygames je uvedeno tohle:
Code Steve Wetherill
Graphics Paul Salmon
Music Fred Gray
Koho by bylo vhodné dát jako hlavního? To jsem nevěděla jistě, a tak jsem zvolila možnost je napsat všechny tři.
Na Mobygames je uvedeno tohle:
Code Steve Wetherill
Graphics Paul Salmon
Music Fred Gray
Koho by bylo vhodné dát jako hlavního? To jsem nevěděla jistě, a tak jsem zvolila možnost je napsat všechny tři.
U hry Robin of the Wood je uvedeno vývojářské trio Steve Wetherill, Paul Salmon, Fred Gray jako jeden vývojář. Nemyslím si, že je to úplně správně; pokud např. mobygames vývojáře neuvádí, pak bych alespoň uvedl jednoho z nich jako hlavního a ostatní dva samostatně jako sekundární vývojáře, nebo v tomto případě, jak uvádí další zdroje by bylo vhodné uvést jako vývojáře studio Odin Computer Graphics.
Všiml jsem si, že u spousty komentářů nesouhlasí rozdíl mezi počtem plusů a mínusů. Dobře to je vidět u Mafie. Předpokládám, že je to v důsledku zabanování nějakého uživatele (Etalikor alias RudíkaBeník?). Hodnocení se smazalo, ale nedošlo k přepočítání. Jde to spravit ohodnocením a zrušením hodnocení komentáře, ale to není řešení.
Prosím o sjednocení vývojářů [chybný odkaz na vývojáře] a Shawn64's Creations (S64 Games), jedná se o stejného autora.
Prosím odstranit PS4 a XONE verze z Overkill's The Walking Dead (odloženo na neurčito)
Vývojář QCF Design je tu dvakrát -
https://www.databaze-her.cz/vyvojari/qcf-design-0000/
https://www.databaze-her.cz/vyvojari/qcf-design/
https://www.databaze-her.cz/vyvojari/qcf-design-0000/
https://www.databaze-her.cz/vyvojari/qcf-design/
https://www.databaze-her.cz/hry/lego-marvel-super-heroes/
Prosím smazat platformy DS, 3DS a Vita. Hra tam vyšla s podtitulem Universe in Peril a dost se liší.
Prosím smazat platformy DS, 3DS a Vita. Hra tam vyšla s podtitulem Universe in Peril a dost se liší.
@rikuhahl (15.12.2018 20:19): Holt stane se. Asi bych zrušil ten profil, kde není žádné hodnocení ani diskuse.
@Johny8x (15.12.2018 11:02): Koukám, že tu druhou jsem schválil já, ale na svou obranu musím uvést, že ten první návrh měl až do září špatný název, takže jsem na duplicitu kvůli tomu nepřišel :/ Každopádně je to blbý :(
Máme tu 2x hru Steel Division: Normandy 44:
https://www.databaze-her.cz/hry/steel-division-normandy-44-2017/
https://www.databaze-her.cz/hry/steel-division-normandy-44/
https://www.databaze-her.cz/hry/steel-division-normandy-44-2017/
https://www.databaze-her.cz/hry/steel-division-normandy-44/
@Jumas (14.12.2018 20:03): díky, provedu :-)
@leebigh (14.12.2018 14:49): To jsem projel plno her a nahrazoval nefunkční oficiální stránky. U některých MumboJumbo titulů jsem na Game House narazil (třeba u Snowball Run), tak jsem to doplnil i k Luxoru. Že jde o digitální distribuci jsem netušil, takže to klidně edituj.
@Fritol (14.12.2018 14:40): Byl bych rád kdyby se k tomu vyjádřil hlavně Jumas, který to tam takhle nahazoval.
Náhodou jsem se k tomu dostal když jsem si chystal nadílku :-)
Náhodou jsem se k tomu dostal když jsem si chystal nadílku :-)
Prosím smazat https://www.databaze-her.cz/vyvojari/sting-entertainment/ Moje chyba, nevšiml jsem si, že už tu Sting máme.
@leebigh (14.12.2018 10:41): Nejsem sice VIP, ale už se to tu řešilo u Nintendo store a VIP se vyjádřili ke smazání, jelikož to oficiální stránky nejsou. Tohle je stejný případ, takže uprav.
@leebigh (14.12.2018 10:41): Nejsem sice VIP, ale už se to tu řešilo u Nintendo store a VIP se vyjádřili ke smazání, jelikož to oficiální stránky nejsou. Tohle je stejný případ, takže uprav.
Série Luxor.
Vývojář MumboJumbo má nefunkční stránky, ale v profilech je uveden odkaz na GameHouse, což tedy podle mě ofic. stránky nejsou i když byly takto editovány.
Co na to kolokvium VIP ? :-)
Vývojář MumboJumbo má nefunkční stránky, ale v profilech je uveden odkaz na GameHouse, což tedy podle mě ofic. stránky nejsou i když byly takto editovány.
Co na to kolokvium VIP ? :-)
@Memphis (10.12.2018 20:22): Jsem z toho udělal nový profil na jinou hru se stejným názvem vydanou v roce 2018. Ten popis jsem pak překopíroval do té verze z roku 2010. Ke všemu už to schválili.
viz odkaz:
https://www.databaze-her.cz/hry/alice-in-wonderland-2018/zmeny-hry/
viz odkaz:
https://www.databaze-her.cz/hry/alice-in-wonderland-2018/zmeny-hry/
@miCHALupka (09.12.2018 15:41): Je to tak, máme tu hru interně uvedenou i v seznamu profilů, které jsou adepty na sloučení. Už zbývá jen naplánovat seanci, kde to finálně rozsekneme - počítám že začátek roku by na to mohl být dobrý čas.
@miCHALupka (09.12.2018 15:41): Souhlas, tohle by určitě mohlo být dohromady.
Můj názor na hidden object hry Alice in Wonderland. První z roku 2010 v pořádku, ale přidávat "Extended Edition" z roku 2011, která skoro nic na hře nepozmění, my nepřijde pro databázi příliš dobré. Zajímalo by mě, jak se k tomu DH staví. Já bych byl proto smazat tu "Extended Edition" a pouze u té verze z roku 2010 zmínit, že vyšla ve vylepšené verzi v roce 2011 a co se změnilo. To by se sem rovnou mohli skoro všechyn hidden object hry přidat dvakrát, jednou jako klasicky vydané a podruhé jako "extended".
https://www.databaze-her.cz/hry/alice-in-wonderland-2010/
https://www.databaze-her.cz/hry/alice-in-wonderland-extended-edition/
https://www.databaze-her.cz/hry/alice-in-wonderland-2010/
https://www.databaze-her.cz/hry/alice-in-wonderland-extended-edition/
@Ronik (22.11.2018 23:32): Tak jsem se špatně podíval. Děkuji :)
@morlun (22.11.2018 23:07): V pořádku, doplnil jsem. Datum konzolového vydání ale bylo jiné :)
Předem se bez mučení přiznávám že v mnou přidané hře Battlestar Galactica Deadlock (zatím se schvaluje) jsem úplně zapomněl naklikat ještě další platformy, takže chybí PS4 a Xbox One, datum pro všechny tři stejné.
@Fingon (13.11.2018 18:01): Stane se :-)
@jvempire (13.11.2018 12:09): kruci, preklik. :(
Prosím o odstranění platformy DS ze hry Pokémon Shuffle, vyšla pouze na 3DS a mobilech. Děkuji.
@Drekt (02.11.2018 14:27): Oh, díky za info. :)