Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Všeobecně o DH

Wow, čekal jsem že oznámením důvodu to skončí (ta úvodní komunikace fakt mohla být lepší a o následné příspěvky si dost říkala, ideálně neměla být žádná pokud to opravdu bylo nějak žádoucí, ale chápu že tohle je situace na kterou člověk moc připravený není), ale tahle diskuze je lepší a lepší! Debatovat o nezaslouženosti banu pro něj je kouzelné, a o tom že si za to ti lidé na srazu vlastně můžou sami, protože diskuzně "šikanovali" někoho kdo se od začátku chová jako kokot, to je ještě kouzelnější! :D

Btw @Klimic (18.12.2019 14:23), na to že tu chodíš číst jenom sport a o banu pro Coldplaze jsi tak dlouho "nevěděl", máš pozoruhodně detailní informace o tom co se tady na fórech dlouhodobě děje. Ono je asi dobře že já tu admin nejsem, protože ty už bys ten ban měl taky čistě za to že jsi nejspíš něčí mulťák :))
@ugraugra (18.12.2019 14:56): Samozřejmě, že stěžoval, asi tak dvakrát. A také si vybavuji, že jsem ho jednou kvůli něčemu napomínal. Nicméně, stěžovalo si mi dost jiných uživatelů a obecně různé stížnosti vícero dostávají i další moderátoři s tím, že jsou většinou oprávněné (porušování pravidel DH atd.).

Co je ale důležité - nikdo ze zmíněných i nezmíněných uživatelů nebyl zabanován proto, že by si na něj Jab nebo kdokoli jiný stěžoval. Často šlo o uživatele, kteří už nejedno varování dříve obdrželi, ocitli se tak pod drobnohledem a nakonec si stejně nedali říct a dříve nebo později si o ten permaban řekli.
@ugraugra (18.12.2019 14:28): Ony některé věci i jednostranné docela jsou. V případě stalkingu a fyzického napadí docela dost často.
Byť je možné, že někdy v diskuzi někdo napsal Coldplazovi dokonce něco tak ostrého jako "vzpamatuj se" nebo "to myslíš vážně?", v případě některých slovenských uživatelů, kteří s Coldplazem měli konflikt, bys nenašel ani jedno ostré slovo. Takové silné reakce na nesouhlas nebo diskuzi jako "bolševiku", "zrádče národa" nebo "fucking bluepill" a "cuck" byly doménou Coldplaze. Ostatně jako další věci, které bez ostychu kopíroval z 4chanu nebo nějakých alt-right a spencerovin. Stejně jako snad dokonce dvakrát (minimálně jednou) příspěvek ve smyslu, že ho tu diskuze vůbec nezajímá, že jen rád lidi sere a baví ho ostatní srát.
Pravdou je, že jeho největší bratislavská nemesis Tul se k němu choval nanejvýš slušně a důstojně, bez sebemenší provokace. Stejně jako tady ke každému, to přece ví všichni.

Já chápu, že měl problémy, stejně jako chápu i autismus (byť se tady o tom bavíme bez papíru). Ale je opravdu hodně oslí můstek říkat, že ho někdo vyprovokoval a tak se nemůže divit. Kor od člověka, který autismus tady často používal jako urážku na ostatní, to už je fakt jen třešnička na dortu.
A rodinu si do toho zatáhnul sám, aby vzkazovala něco jeho nepřátelům, používal jí on. A to je stalking, je to nemoc, měl to řešit.

A ty když jsi ten autismus odhadnul jako nebezpečný a že je lepší se od něj klidit v diskuzích dál, jinak riskuje fyzické napadení, nikoho jsi nevaroval, že mu hrozí fyzická újma? Blbost.

Já doufám, že se mu dostane pomoci, kterou zoufale zjevně potřebuje, protože stalkovat a napadat lidi kvůli diskuzím na internetu, to je problém, který daleko, daleko přesahuje nějaký autismus. To fakt není jeden z jeho definičních rysů ani častých projevů. Problém je nejspíš daleko hlubší, hlubší než jsi čekal ty sám.
@ugraugra (18.12.2019 14:56): S MCZetem jsem se nikdy v životě nebavil. A nikdy v životě jsme na sraze ani jinde společně či s dalšími nikomu "neomyli pozadí". Věříš mi? :)

Úplně si nejsem jist, zda kladeš jen na nás dva tyhle nároky. Ale líbí se mi ta tvá "takže ale" argumentace, kdy od jednoho nároku přecházíš na jiný, dokud se ti třeba něco nepotvrdí. Teď si připiš své vítězoslavné "Aha!". Bylo to btw veselé. A trochu hnusné... ;)
@Klimic (18.12.2019 14:47): Ještě jednou (a snad už naposledy) - o banech na DH opravdu nerozhodují jednotlivci (pokud nejde o nějaké mulťáky nebo boty), ale hlasuje se v rámci týmu. Pokud nějaký uživatel dostal ban, tak tomu předcházela shoda uvnitř týmu. Proč to pořád někdo nedokáže pochopit?

Jinak podle tvé aktivity to vypadá, že tu opravdu nejsi kvůli hrám. Ale pokud se mýlím, tak se omlouvám.
Teď naprosto vážně: Nechcete to uzavřít? Teď už to ke kloudné debatě nepovede, budete se jen navzájem osočovat, bránit a otevírat témata dávno zapomenutá... Nechte to plavat. Nemusíte mít poslední slovo, pokud si myslíte, že máte pravdu.

Jestli tenhle flame vyvolal můj ranní příspěvek, všem zúčastněným se omlouvám. Já nechtěl.
@ugraugra (18.12.2019 14:44): Ne. A i kdyby ano a především kdybych s Jabem vždy souhlasil (což se nedá říct), sotva mám dost pravomocí, abych pak rozhodoval o banech sám.

Hele, já vím, že jsme se my dva nikdy moc nemuseli, ale vždycky jsem tě respekoval za vše, co vše jsi pro DH udělal a tak mě mrzí, že ses takhle trhnul a neustále v sobě pěstuješ podobné zcestné představy. Přestaň s tím, prosím.
@Jab (18.12.2019 14:37): takže si stojíš za tím, že sis nikdy nestěžoval nikomu z adminu, aby proti nějakému uživateli zasáhli, jo? :)) Fakt škoda slov.

@Jab (18.12.2019 14:45): Ringa jsem zmínil, když ses ptal, který uživatel tu dostal ban a psal nejlepší komentáře. Cti to aspoň pořádně.

@orromis (18.12.2019 14:41): tak to je rozhodně důvod se mu montovat do rodiny! :))

@MCZ (18.12.2019 14:44): dh sleduji dokonce déle, než 3 roky. Zpočátku jsem si namlouval, jak budu psát komentáře a hodnotit, ale dopadlo to, jak to dopadlo. Databázi nehejtim, ale jen přístup některých uživatelů, ale jestli ti tu vadim, tak se klidně zase seberu, nebo mi dej klidně ban.
@Klimic (18.12.2019 14:23): Btw po banu Ringa jsem tu nikdy nevolal. Dokonce jsem mu psal, ať se v těch vášnivých diskuzích krotí, aby mu nehrozil. Také jsem psal, že lituji jeho (dobrovolného) odchodu. Probuď se z toho snu.

@ugraugra (18.12.2019 14:44): Ne. Třebas tvou osobu jsem s ním na sraze nikdy nediskutoval. Koukám od paranoidních představ jsem se posunul k bonzování něčeho. Možná by sis tu argumentaci měl více hlídat.
@Klimic (18.12.2019 14:23): My opravdu nedáváme bany na žádost nebo žalování jiných uživatelů (ať už Jaba či někoho jiného), ve všech případech jsme se na tom jako tým shodli (přinejmenším většinou).

Jinak... podle profilu jsi na Databázi tři roky. Za tu dobu máš ohodnoceno 25 her a jediné místo, kde jsi viditelný, jsou diskuze jako je tato. Proč jsi tady? Zejména, když se ti tu tak nelíbí a ve všech příspěvcích Databázi pouze hejtíš. Můžeš mi to prosím osvětlit?
@Jab (18.12.2019 14:37): Po banu mvp jsem volal já v té diskuzi, kam poslal to video (napsal jsem něco ve stylu, že to je hnus a že to je na ban).

@ugraugra (18.12.2019 14:37): Rodinu sem zatáhl on sám, protože mámě předčítal že s ním lidé nesouhlasí na internetu a pak tu vzkazoval, co na to jeho máma říkala.
@Klimic (18.12.2019 14:23): Ringo nikdy nedostal ban kvuli mě. Dohadoval se s Memphisem v době, kdy jsem byl na dovolené. Mvp dostal první dočasný za to video masakru (po jeho banu jsem tam ani jinde tehdy nevolal). Druhý pak za více věcí. Opětovně když jsem ani nebyl v Česku a tedy obtížné mi jej přišít, neb jsme spolu debatu ani nevedli. Na svém domácím počítači jsem pak ani jeho příspěvky neviděl. Že si to pamatuješ blbě a fabuluješ je tvůj problém.

@ugraugra (18.12.2019 14:28): Ten vlak už ti ujel.
Mně jen dejte vědět, jestli na nějaký sraz přijdou i nováčci, abych je tam mohl přijet postavit do latě.
@ugraugra (18.12.2019 14:28): prosím tě, vždyť tam měli furt kecy i na jeho rodiče a teď se diví. A to se vsadím, že jsem nečetl všechno. Prostě dost lidí dokáže nasrat, když se mu někdo montuje do rodiny.
@Shoggot (18.12.2019 14:02): To, co píšeš, mi přijde pořád velmi jednostranné. Říkáš, že jsi vždy reagoval "velmi slušně" a ostatní s ním "nesouhlasili". Přitom kdyby se člověk trochu zavrtal do starších příspěvků (žel O všem už neexistuje), tak se vsadím, že by se našla ostrá slova z obou stran. A zatímco normální člověk si trochu zanadává a vykašle se na to, tak on to vnímá úplně jinak a proto se stalo to, co se stalo.

Velmi by mě zajímal i pohled právě od Coldplaze, svědectví jen z jedné strany je vždy subjektivně zabarvené. Ale toho se bohužel asi nedočkáme.

@Jab (18.12.2019 14:09): Ty chodíš na DH srazy? Přijd někdy na ten pražský, velmi rád tě poznám osobně.
@Chuck (16.12.2019 09:56): to jsem ale neřekl, že kdo dobře píše, tak může ostatním nadávat do kokotů, ani s tím nesouhlasím..

@Jab (16.12.2019 08:48): tak třeba Ringo, nebo mvp23, s kterými jsi měl problémy. Ty jsi měl vlastně problémy se všemi, kteří byli dle více uživatelů sporně zabanovani. A ty jsi nezaloval adminum na mvp23 a nevolal jsi tu několikrát u jiných po banu?? Například jak admin vtipně napsal mvp, že se sice neprohřešil, ale když si ostatní uživatelé stěžují, tak ho prostě napomenout musí. Budeš jednou chlap a přiznáš se, že jsi na mvp žaloval? Ty se fakt zkus jednou v životě narovnat. Jo a to video bylo ze Zélandu a ne z Austrálie a pokud tě tak pohorsovalo, tak jsi ho nemusel dokoukat. Nikde nepsal, že to schvaluje.

@90210 (16.12.2019 09:57): máš samozřejmě pravdu, tuhle kauzu si pamatuji zrovna dobře. Ntz tu do mvp neustále šil, tak mu poštou napsal, že jestli má problém, tak si to mohou říct osobně, tak si tu po Jabově vzoru u adminu vyplakal ban.

Česká Republika je po vývojářské stránce, ale i hráčské světová špička. Snad každý druhý tu má doma konzoli a nebo počítač na hraní. Tady je stále aktivních 30 lidí a vy se plácate jak soudruzi po zádech, jak komunita roste a plán se plní na 110%. Osobně znám tak 20 lidí, co hrám opravdu rozumí, z toho jen 3 tu vydrželi jen pár dní a čtvrtý dostal ban. Sám sem přijdu slušně s otázkou, proč dostal Coldplaz ban a duchaplne reakce jste viděli sami. No jo, když vás to baví, tak se taky pobavím:

Ten pocit, když si myslíš, že na internetu můžeš všechno a pak ti někdo vystříká držku slzákem! :D
@ugraugra (18.12.2019 13:51): Já na něj takřka nereagoval a když už, tak velmi slušně.
Když se ptáš po příčině, je podle mě docela zjevné, že na některé uživatele, kteří s ním nesouhlasili a ke kterým se vyjadřoval až dost agresivně a bydleli právě i ve stejném městě. A které měl na svém seznamu nepřátel, který tu měl dokonce vyvěšený a které častoval pojmy jako "rozvraceči národa", "zhouba lidstva" a podobně. To podle mě není zas taková náhoda, není to totální hod kostkou.

Že nebyl standardní osobnost bylo jasné, počítat ale s tím, že i s autismem se dokáže očkovat jako očkovány a gramotný člen společnosti, přece není ničí chyba a ani být nemůže.
@Shoggot (18.12.2019 13:39): Samozřejmě pokud jsi opravdu jednal v rámci slušnosti a Cold udělal něco přes čáru, tak jsi to měl nahlásit adminům, aby to vyřešili, případně ti mělo dojít, že je lepší na něho nereagovat. Hodně lidí s ním nesouhlasilo, ale proč tedy napadl zrovna dotyčného? To mi vysvětli. To si prostě hodil kostkou a vybral si, že napadne zrovna jeho? Kde je ta příčina?

@Shoggot (18.12.2019 13:42): Na srazu bys jeho osobnost poznal hned, ale i z jeho chování na webu jde samozřejmě poznat, že není úplně standardní osobnost.

@Jab (18.12.2019 13:37): Zase to neprezentuj tak, že hážu vinu jen na toho druhého. Samozřejmě to Cold posral a hlavní viník je on a s banem souhlasím. Jen si nemyslím, že je to tak jednostranné, jak to tady prezentujete.
@RomcaT (18.12.2019 13:40): +1

Já jen dodám, že znám Tula osobně a neumím si moc představit jeho v roli nějakýho provokatéra, kterej by urážel autistu, ba naopak si myslím, že má neuvěřitelnou trpělivost i s lidma, které by jiní poslali někam už dávno..
@Sadako (18.12.2019 13:27): Ti lidi měli chodit na srazy, aby včas poznali, že Coldplaz je nebezpečný než s ním budou v něčem nesouhlasit.

Jejich chyba, že tam nechodili a domluvili si sraz někde, kam on bez pozvání přišel a napadl je. Měli by vlastně dostat ban oni a ne Coldplaz.
Ty jo nechtěla jsem se vyjadřovat, ale jede to tu takovým způsobem, že mi to nedá.

Jste horší jak parta ženských u vína. Zvědavové neskuteční, ale asi je to lidská přirozenost.

Já jsem ráda, že dostal ban. Beru to tak, že se nás DH všechny snaží chránit před dalším napadením. I když samozřejmě to není 100 procentní, ale víc pro to udělat nemohou.

Doufám že vyhledá odbornou pomoc, protože tohle chování není normální. A ne nemyslím si, že by si za to mohl Tul sám tím, že by ho něčím provokoval i kdyby věděl, že to nemá v hlavně v pořádku (to nevím, ale působí to tak na mě).

Nechápu jak můžete nesouhlasit s banem. Vemte si to takhle - já se třeba nemusím s nějakým uživatelem, třeba s Gordonem. Tak to kdybych si tady přečetla, že plánuje jít do kina v Plzni v sobotu na něco, jela bych tam, počkala si na něj a dala mu to tlamy, tak to budete všichni považovat za normální? I kdyby jste mu to přáli (vtípek) tak by se vám to snad nelíbilo a nechtěli mě tady dál ne? Prostě agresivní chování tu přece nikdo nechce podporovat, nebo se pletu?

Však jestli vám tak chybí, najdete si ho na Facebooku a můžete s ním být v kontaktu nadále.

Díky admini za toto řešení a díky, že máte tu trpělivost sem podobná rozhodnutí uvádět. Na jiných webech nikdo bany nezdůvodňuje ani neoznamuje.

Tak a teď mě třeba sežerte.
@ugraugra (18.12.2019 13:20): Jakože s autistou se tedy nesmí nesouhlasit a nesmí se s ním vést slušná debata, jako to dělal Tul? Já jsem s ním jednou slušně nesouhlasil, přidal si mě na seznam nepřátel, začal mi vypisovat, že jsem cuck a začal mi posílat nevyžádaná videa, to je jako moje chyba, že jsem měl předpokládat, že je nějaký konkrétní druh autisty, kolem kterého se musí našlapovat velmi jemně, jinak si vlastně přivolá pepřák do obličeje? To je uplně vykonstruovaná sračka, znám spoustu autistů a připisovat autismu, že u něj člověk v případě nesouhlasné diskuze holt musí počítat se stalkingem a možným fyzickým napadením, to je moc i na tebe a je to uplně vymyšlený.

Nedělej z autismu něco jako tendenci k agresi, fyzickému napadání a stalkingu. Krom toho, že to není pravda je to taky hrozná medvědí služba. Že Coldplaz nějaké problémy měl (ostatně, nikdo bez nějakých problémů by tohle neudělal) je jasné všem. Ale že protože někdo odtušil, že má autismus a tak měl kolem něj našlapovat opatrně, aby se vyhnul fyzickému napadení, protože chudák Coldplaz bere nesouhlas jako kyberšikanu...tvl, to je top.

A proč se to tobě nestalo, když jsi s ním přišel do kontaktu? Ty jsi snad od začátku tušil, že je takový a proto jsi radši s ním ve všem souhlasil, aby ses vyhnul problémům s ním? Tohle chceš někomu nabulíkovat?

@Charllize (18.12.2019 13:20): Já jsem s Coldplazem tady na DH.cz co dočinění měl a taky mi psal nemocné sračky. Takže si sedni někam na ledovou kru a odpluj.
Každopádně tenhle pokus hodit vinu na oběti (Tul tam nadto nebyl jediný) je opravdu sám na hranici šílenství.
@Zx Atari 500 (18.12.2019 13:11): ceho ? o.O koho se zastavas .. @Shoggot (18.12.2019 13:08) ma absolutni pravdu a dokonce pomerne generickym zpusobem, proti cemuz se neda nic namitnout ..

ja si dokonce dovolim k tomu dodat, ze coldplaz v tom svem jesterstvi nebyl rozhodne sam ... byla tu dokonce cela jesteri klika. Ja kdyz jsem vstoupil pred 2ma lety na DBH, tak neznaje pomeru jsem rozjel (osamoceny) boj proti jesteri klice .. co me na tom nejvic mrzi je to, ze nekteri lide si porad mysli, ze nejakej narok na neco vznika cloveku jen clenstvim samotnym, takze se tu zastavaj coldplaze protoze tu mel dlouho ucet .. wtf, kde to jsme ?

@Jab (18.12.2019 13:23): gordon je uplne mimo a okopava kotniky porad ...
@ugraugra (18.12.2019 13:20): To je nějaký místní všeobecně známý fakt, že je Coldplaz autista? Nebo jak to má obyčejný uživatel vědět? Jestli podle chování, tak v tom případě nebude jediný, kdo trpí nějakou psychickou poruchou... Každopádně ho mají rodiče hlídat, když je nemocný a nebezpečný okolí...
@ugraugra (18.12.2019 13:20): Až na to, že tu ta diskuze byla, páč z ní tuším Gordon postnul screeny. To se pak blbě okecává, když tam ty úryvky z posudků mé bakalářky jsou. Ale pěkný pokus o setření imitací veverky. :)

@Shoggot (18.12.2019 13:08): +1 Že má i po tomhle zastání je neuvěřitelné.

@SilentWolf (18.12.2019 13:05): Řekl bych, že vliv tam hrálo právě tohle. Tul mu vysvětloval, radil, korigoval. A teprve, když jej Coldplaz urážel, tak jej setřel. Nicméně Coldplaz měl vždy další, kteří jej utvrdili, že jedná vlastně "normálně" či alespoň "pochopitelně". Viz i tahle debata.
@Shoggot (18.12.2019 13:08): Myslím, že většina z nás je tady dost inteligentní, aby pochopila, že Coldplaz je autista a je třeba k němu určitým způsobem přistupovat. Přesto se k němu někteří chovali tak, že nakonec skončili s pepřákem v obličeji. Z pohledu Coldplaze to kyberšikana byla, i když třeba tobě se to tak zdát nemusí. Různí lidé, různé názory. Proč třeba Coldplaz nenapadl mě, i když jsem s ním přišel do kontaktu? Protože jsem se ho nesnažil triggernout.

@SilentWolf (18.12.2019 13:05): Hra Pivo je trochu jiný případ, já jsem s Pivem kamarád a ví o čem to bylo a dokonce mě při vývoji druhého dílu podpořil tím, že mi poslal pár voice-overů do hry.

@Jab (18.12.2019 13:00): S těmi tvými paranoidními představami bys také měl vyhledat odbornou pomoc. Nechápu, proč se zase zapojuješ a strháváš pozornost na sebe, když se tu řeší Coldplaz. Ty musíš být vážně velice zakomplexovaný člověk.
@ugraugra (18.12.2019 12:43): Proč by se tahal do Prahy, když žil na Slovensku?

A kým byl jako kyberšikanovaný? Někdo ho stalkoval, dával si ho na seznam nepřátel, vypisoval mu výhružné a agresivní zprávy? Ne, to vlastně dělal on. To byl vlastně on, kdo sem házel násilné a ultrakonzervativní odkazy, to byl on, kdo se tu jako incel vyslovoval o tom, že za problémy osamocení a sexuální frustrace může spiknutí žen, homolobby a podobně. Byl to on, kdo tu dával své matce předčítat příspěvky ostatních uživatelů a pak jim vyřizoval od ní vzkazy (to vám vážně někomu přijde jako nehraničící s šílenstvím u dospělého muže?). člověk, který tu už déle jak rok nenapsal jediný komentář a dokonce se přiznal, že sem chodí už jen srát, protože některé lidi prostě příliš nenávidí, protože "lidi jako oni rozvrací národ"?

Přičina toho problému bude nanejvýš pravděpodobnost sám Coldplaz, který se zde sám choval narušeně, agresivně, samotný měl problémy, které se zjevně promítaly i do nějakého ideologického vidění světa, které to zpětně posilovalo.

Jestli za to má vinu kromě něj ještě někdo, tak jsou to zjevně ti, co ho v tomhle chování podporovali. A i to už je dost natažené. Měl se řídit radou svého oblíbence Petersona a radši si doma uklidit pokoj než stalkovat a napadat jiné uživatele.