Příběh jako takový je zvláštní. Točí se kolem hlavního záporáka, který ale je tak rutinně napsaný, že k němu není žádný vztah. Další záporák vznikl z úplně hloupého důvodu a měl přinést plot twist, který ale není dobře napsaný... Generál Shepherd by se mohl od svého předchůdce z roku 2009 učit. A přijde mi, že Price nemá tolik prostoru, a když jo, tak moc nevyčnívá.
Technická stránka hry je víceméně totožná z MW19 - tedy skvělá. Až na nějaký nucený AA, který hru v pohybu trošku rozmazává, ale není to nic hrozného. Propady FPS jsem nezaznamenal. Zvuky jsou výborné a zbraně jsou prostě "Chef's kiss".
Multiplayer je fajn, hrál jsem to hnedka po vydání a i nyní ho hráči furt hrají, jen nesmíte být vybíraví, zrušit filtry a nastavit crossplay a hru vám to do 3 minut najde (byť většinou s pingem kolem 100, hádám, že to už EU hráčí asi nebudou).
Sečteno podtrženo: Celkový dojem ze hry je spíše zklamáním. IW se snažili v kampani o změny, ale ne každá se povedla, příběh je takový nezáživný, chybí zapamatovánihodné momenty, jako z původní trilogie a mw19. Hru zachraňují zachované prvky z původního dílu a svižný a zábavný MP.
Pro: Multiplayer, některé snahy o oživení gameplaye, zbraně, zvuky.
Proti: Nic moc příběh, některé zvláštní inovace v SP, některé mise jsou dlouhé a stereotypní.