Když jsem začal hru hrát a kouknul se na zdejší hodnocení, tak jsem počítal s jistým ústupem kvality oproti mw19. Jenže v první třetině kampaně se žádný downgrade nekonal. Naopak mi přišlo, že IW vždy prvními misemi šetří hráče (v předchozím dílech se vždy hrála nějaký trénink, nebo za no name mariňáky), ale tady se servírují super mise od začátku. V první misi hrajete rovnou za Ghosta a má super hudební pozadí. Pak si skočíte do Amstrdamu a vlastně je to super dokud se neobjeví snahy o osvěžující nápady gameplaye. Nejdříve je to extrémně natahovaná honička na okruhu, kde máte likvidovat konvoj a přeskakujete z jednoho auta na druhé, pak Far Cry open mapa, kde máte vícero úkolů, a kde pokud selžete vrátíte se hezky o dobrých 5 až 10 minut zpátky, protože systém checkpointů je úplně mimo, a následně offline WARZONE gameplay. Jak absurdně to zní, aby si SOAP běhal po více méně otevřené mapě a musel lootovat a craftit z doprovodu zvláštních dialogů z vysílačky. Sice to navazuje pocit survival horroru, protože když už přijdete ke zbrani, tak má jen 3 náboje a SOAPovi se třesou ruce, jenže ta mise je pocitově extrémně dlouhá a repetitivní. Tyhle nově poajté mise se ale dají přežít a ze začátku jsou vlastně i zábavné. Ale nejhorší inovace, kterou IW přineslo jsou obrněnci z Warzone...Tyhle nepřátelé jsou extrémně otravní a není žádný požitek na ně střílet, než jim "křupnete" jejich zbroj, a protože je jich je v jeden moment klidně i 3, tak to prostě kazí flow celého gameplaye.
Příběh jako takový je zvláštní. Točí se kolem hlavního záporáka, který ale je tak rutinně napsaný, že k němu není žádný vztah. Další záporák vznikl z úplně hloupého důvodu a měl přinést plot twist, který ale není dobře napsaný... Generál Shepherd by se mohl od svého předchůdce z roku 2009 učit. A přijde mi, že Price nemá tolik prostoru, a když jo, tak moc nevyčnívá.
Technická stránka hry je víceméně totožná z MW19 - tedy skvělá. Až na nějaký nucený AA, který hru v pohybu trošku rozmazává, ale není to nic hrozného. Propady FPS jsem nezaznamenal. Zvuky jsou výborné a zbraně jsou prostě "Chef's kiss".
Multiplayer je fajn, hrál jsem to hnedka po vydání a i nyní ho hráči furt hrají, jen nesmíte být vybíraví, zrušit filtry a nastavit crossplay a hru vám to do 3 minut najde (byť většinou s pingem kolem 100, hádám, že to už EU hráčí asi nebudou).
Sečteno podtrženo: Celkový dojem ze hry je spíše zklamáním. IW se snažili v kampani o změny, ale ne každá se povedla, příběh je takový nezáživný, chybí zapamatovánihodné momenty, jako z původní trilogie a mw19. Hru zachraňují zachované prvky z původního dílu a svižný a zábavný MP.
Příběh jako takový je zvláštní. Točí se kolem hlavního záporáka, který ale je tak rutinně napsaný, že k němu není žádný vztah. Další záporák vznikl z úplně hloupého důvodu a měl přinést plot twist, který ale není dobře napsaný... Generál Shepherd by se mohl od svého předchůdce z roku 2009 učit. A přijde mi, že Price nemá tolik prostoru, a když jo, tak moc nevyčnívá.
Technická stránka hry je víceméně totožná z MW19 - tedy skvělá. Až na nějaký nucený AA, který hru v pohybu trošku rozmazává, ale není to nic hrozného. Propady FPS jsem nezaznamenal. Zvuky jsou výborné a zbraně jsou prostě "Chef's kiss".
Multiplayer je fajn, hrál jsem to hnedka po vydání a i nyní ho hráči furt hrají, jen nesmíte být vybíraví, zrušit filtry a nastavit crossplay a hru vám to do 3 minut najde (byť většinou s pingem kolem 100, hádám, že to už EU hráčí asi nebudou).
Sečteno podtrženo: Celkový dojem ze hry je spíše zklamáním. IW se snažili v kampani o změny, ale ne každá se povedla, příběh je takový nezáživný, chybí zapamatovánihodné momenty, jako z původní trilogie a mw19. Hru zachraňují zachované prvky z původního dílu a svižný a zábavný MP.
Pro: Multiplayer, některé snahy o oživení gameplaye, zbraně, zvuky.
Proti: Nic moc příběh, některé zvláštní inovace v SP, některé mise jsou dlouhé a stereotypní.