Když Infinity Ward v roce 2007 přišla s filmově vypadající moderní střílečkou, která se drží realisticky vykresleného konfliktu tak změnila FPS hry jednou pro vždy. Do té doby se moc vývojáři nezajímali o kvalitní příběh v FPS žánru, a pokud ano, tak zase trpěla hratelnost. Activision si byl plně vědom úspěchu hry a od té doby to byl každý rok jen reskin tohoto dílu a tahle to vydrželo úctyhodných 12 let, než znovu Infinity Ward muselo spasit značku a přišlo s novým revolučním enginem a gunplayem.
Příběh je skvělý, autoři se nebojí ukázat konflikty a terorismus v té nejsyrovější podobě. Vaše postava bude svědky bombových atentátů na civilisty v Londýně, útoku na ambasádu, kde se teroristi nezdráhají zastřelit dítě, mučení a dalších praktik, které se v každém ozbrojeném konfliktu odehrávají. Omlazený kapitán Price (kterému podle wiki má být "jen" 36) je opravdu super postava, nebojí si zašpinit ruce. Stejně tak Farah a její příběh z dětství, kde je motivace vykopat Rusy ze své (byť fiktivní) země výborně podaná. Příběh je skvěle dramaturgicky odvyprávěný spoustou různorodých misí, kde vám autoři nedají vydechnout. Snad jen škoda, že záporáci tak nějak působí genericky. A kdyby byl rok 2019, tak napíšu, že Rusové jsou dost démonicky vykreslení.
Nový engine je krásně plynulý a rozjedete ho bez zadýchaného HW. Zbraně jsou tak tak skvěle zpracované, mají výborné zvuky a střílet do nepřátel je vyloženě lahůdka.
Bohužel MP je mrtvý nebo plný cheaterů, takže to nemůžu hodnotit. ale předpokládám, že se to moc neliší od druhého dílu (2022), na kterém mám 100 hodin.
Koridorové střílečky mají cca od roku 2012 velký problém, vývojáři už je prostě nedělají. Dělají open worldy s generickým obsahem na 20+ hodin. A když už se nějaká AAA objeví, tak je to většinou doplněk k MP a ty tyto příběhové kampaně bývají horší kvality (Battlefieldy). Proto MW2019 je velký a chtěný úspěch navazující na zlaté časy CoD.
Příběh je skvělý, autoři se nebojí ukázat konflikty a terorismus v té nejsyrovější podobě. Vaše postava bude svědky bombových atentátů na civilisty v Londýně, útoku na ambasádu, kde se teroristi nezdráhají zastřelit dítě, mučení a dalších praktik, které se v každém ozbrojeném konfliktu odehrávají. Omlazený kapitán Price (kterému podle wiki má být "jen" 36) je opravdu super postava, nebojí si zašpinit ruce. Stejně tak Farah a její příběh z dětství, kde je motivace vykopat Rusy ze své (byť fiktivní) země výborně podaná. Příběh je skvěle dramaturgicky odvyprávěný spoustou různorodých misí, kde vám autoři nedají vydechnout. Snad jen škoda, že záporáci tak nějak působí genericky. A kdyby byl rok 2019, tak napíšu, že Rusové jsou dost démonicky vykreslení.
Nový engine je krásně plynulý a rozjedete ho bez zadýchaného HW. Zbraně jsou tak tak skvěle zpracované, mají výborné zvuky a střílet do nepřátel je vyloženě lahůdka.
Bohužel MP je mrtvý nebo plný cheaterů, takže to nemůžu hodnotit. ale předpokládám, že se to moc neliší od druhého dílu (2022), na kterém mám 100 hodin.
Koridorové střílečky mají cca od roku 2012 velký problém, vývojáři už je prostě nedělají. Dělají open worldy s generickým obsahem na 20+ hodin. A když už se nějaká AAA objeví, tak je to většinou doplněk k MP a ty tyto příběhové kampaně bývají horší kvality (Battlefieldy). Proto MW2019 je velký a chtěný úspěch navazující na zlaté časy CoD.
Pro: Audiovizuální inovace, skvělý filmový příběh, gunplay
Proti: Některé generické postavy a jejich motivace