@
jones1240 (27.09.2024 11:16): Jasně, tak ony jsou dnes hry většinově obecně jednodušší a plné pomocných prvků, aby si zahrál opravdu každý. Ruku v ruce s tím ubývá i podobných nelogičností a absurdit.
@
Tulareanus (27.09.2024 12:06): Tak to je mazec, o tom jsem nikdy neslyšel, to je tedy povedené. :c))
@
Pluto (27.09.2024 12:43): To je pravda, dnešní mnohdy i poměrně rozsáhlé hry působí jako jednohubky právě svou linearitou a jednoduchostí. Dříve i poměrně krátký titul dal člověku zabrat a propracovat se až do konce byl často velký problém. Osobně mi v tomto ohledu vyhovuje spíše současný přístup, byť je mi jasné, že je pro tvůrce mnohem náročnější vytvořit přístupnou striktně logickou a relativně snadnou hru, která by ovšem zároveň měla slušnou délku a propracovaný příběh.