@Bragi (23.04.2020 14:19): Ja by som to dával iba tým, ktorí si dali aspoň jednu borovičku! :)
Návrhy na nové funkce
Ja by som bol za achievement za účasť na oficiálnom zraze DH. Mohol by byť aj skrytý.
@Tulareanus (23.04.2020 13:58): Súhlas. Ale asi by tam mala byť výnimka na nahlasovanie vlastných príspevkov. Vieš si predstaviť to farmenie niektorých aktívnych exemplárov?
@Tulareanus (23.04.2020 13:58): Súhlas. Ale asi by tam mala byť výnimka na nahlasovanie vlastných príspevkov. Vieš si predstaviť to farmenie niektorých aktívnych exemplárov?
@Tulareanus (23.04.2020 13:58): Hlasujem za, hneď bude motivácia nahlasovať o niečo väčšia!
@Tulareanus (23.04.2020 13:58): Vzhledem k početnosti mnou nahlášených vadných obsahů, s tím naprosto souhlasím a podporuji!
A čo takto achievementy za nahlasovanie zlého obsahu? Nefunkčné odkazy, videá, zlé zaujímavosti? Mohlo by to mať 4 fázy ako pri pridávaní hier: nováček udavač, zkušený udavač, mistr udavač, legendární udavač. :D
@Všivák (23.04.2020 13:21): Vyřeší štítky!
@BINGMAN (23.04.2020 13:35): jo, ty "neprobádaný" oblasti by se měly víc zatraktivnit, třeba achievementama ;) Získej 50 Zemí nikoho = Planeta nikoho (neprobádaná planeta) ;)
To já bych rozšířil ačívy, které by uživatele nabádaly k psaní komentářů u méně provařených titulů. Tj. přidat třeba další úroveň k "Země nikoho", anebo přidat ačív za to, že uživatel napsal koment ke hře, které má šedé hodnocení a získal +10. Něco na ten způsob.
A přidat skrytý achievment za to, když napíšete koment k Mafii :)
A přidat skrytý achievment za to, když napíšete koment k Mafii :)
@Všivák (23.04.2020 13:21): Já bych to dal jako žánr. :)
Vzhledem k tomu, kolik existuje VR platforem.
Vzhledem k tomu, kolik existuje VR platforem.
Virtuální realita by si zasloužila svou vlastní herní kategorii.
@oldgamer89 (21.04.2020 13:58): Rozšíření ačívů o nějaké rozumné bych určitě uvítal.
@rikuhahl (21.04.2020 14:04): V pohodě, spousta věcí se dá číst i bez přihlášení, jen sledování diskuzí by bylo o dost problematičtější. A po roce bych najednou ohodnotil spoustu her a napsal kupu komentářů :)
@MCZ (21.04.2020 16:24): A sakra, New Game+ obtížnost? :)
@Fritol (21.04.2020 16:31): 1000 her? To by ten ačív měl snad jen jazz1 ne? Klidně bych udělal třeba po stovce (200, 300, 400 a 500), ale 1000 je podle mě už moc. Úpravy her za 4+ body jsou asi nejtěžší, to by se hodně špatně plnilo. Vývojáři jsou stále noví a noví, takže tam by to nebyl až takový problém, ale klidně bych zavedl i něco jako Dozorce kvality u her - tedy třeba úprava padesáti vývojářů za 3+ body. A ta země původu by se mohla řešit třeba ačívem za sto úprav vývojářů ohodnocených alespoň jedním bodem. Na bod se musí vyplnit většina hlavičky nebo logo.
@rikuhahl (21.04.2020 16:50): Spisovatele klidně rozšířit :) A ty platformy zní také zajímavě.
@PavelU (21.04.2020 18:24): 99 je podle mě hodně, ale třeba 79 by se asi dnes již dalo. 40 plusek by asi šlo (kolem 300 komentářů), ale 50 nemá ani 120 komentářů na DH.
Omlouvám se za delší příspěvek, ale ačívy, a zvláště pak ty zdejší, jsou moje slabina :)
@rikuhahl (21.04.2020 14:04): V pohodě, spousta věcí se dá číst i bez přihlášení, jen sledování diskuzí by bylo o dost problematičtější. A po roce bych najednou ohodnotil spoustu her a napsal kupu komentářů :)
@MCZ (21.04.2020 16:24): A sakra, New Game+ obtížnost? :)
@Fritol (21.04.2020 16:31): 1000 her? To by ten ačív měl snad jen jazz1 ne? Klidně bych udělal třeba po stovce (200, 300, 400 a 500), ale 1000 je podle mě už moc. Úpravy her za 4+ body jsou asi nejtěžší, to by se hodně špatně plnilo. Vývojáři jsou stále noví a noví, takže tam by to nebyl až takový problém, ale klidně bych zavedl i něco jako Dozorce kvality u her - tedy třeba úprava padesáti vývojářů za 3+ body. A ta země původu by se mohla řešit třeba ačívem za sto úprav vývojářů ohodnocených alespoň jedním bodem. Na bod se musí vyplnit většina hlavičky nebo logo.
@rikuhahl (21.04.2020 16:50): Spisovatele klidně rozšířit :) A ty platformy zní také zajímavě.
@PavelU (21.04.2020 18:24): 99 je podle mě hodně, ale třeba 79 by se asi dnes již dalo. 40 plusek by asi šlo (kolem 300 komentářů), ale 50 nemá ani 120 komentářů na DH.
Omlouvám se za delší příspěvek, ale ačívy, a zvláště pak ty zdejší, jsou moje slabina :)
@samorost (21.04.2020 18:59): věděl jsem o co půjde už před rozkliknutím, ale pobavilo i tak :D
@RomcaT (21.04.2020 18:39): lidi se tady prostě málo snaží :D
@PavelU (21.04.2020 18:24):
1) nesmysl
2) ještě větší nesmysl
3) možná, ale to by pisálek musel být admin, žena a psát recenzi nejlépe jen na Witchera 3
4) souhlasím
1) nesmysl
2) ještě větší nesmysl
3) možná, ale to by pisálek musel být admin, žena a psát recenzi nejlépe jen na Witchera 3
4) souhlasím
Já nevím, ale navyšovat achievementy mi nepřijde moc smyslu plné, když všechny zatím nejspíše splnil jen jeden uživatel...
Ale já se taky snažím a chybí mi už jen dva, tak to snad taky brzy dopadne...horší je že jeden z nich je skrytý, ale tak doufám že ho prostě časem splním..
Ale já se taky snažím a chybí mi už jen dva, tak to snad taky brzy dopadne...horší je že jeden z nich je skrytý, ale tak doufám že ho prostě časem splním..
Davové šílenství 2.4 - Buď online společně s 99 dalšími uživateli.
Spisovatelství rozšířit o další dvě úrovně, na 250 a 500 uživatelů.
Komentáře, chtělo by to odměnu za 40 nebo 50 plusek.
Úpravy her, proveď 50 editací ohodnocených minimálně 3 body.
Spisovatelství rozšířit o další dvě úrovně, na 250 a 500 uživatelů.
Komentáře, chtělo by to odměnu za 40 nebo 50 plusek.
Úpravy her, proveď 50 editací ohodnocených minimálně 3 body.
@Fritol (21.04.2020 16:31): Po samostatném boxu vývojářů volám od začátku co zmizeli z homepage. Ve chvíli kdy někdo vyplní profil vývojáře, mohl by se v něm objevit. A stačila by podoba seznamu jako jsou třeba Zajímavosti nebo Odkazy, vzhledem k tomu, že ne vždy máme u vývojářů logo.
Já bych přidal ještě 1-2 u spisovatele, tam mi chybí nejvíc. Dál by nebyl špatnej achivement třeba ve stylu dohraj hry na 5, 10, 20 platformách, samozřejmě ten by musel bejt skrytej kvůli trolum.
Co se achivů týče, tak by podle mě neuškodilo rozšíření těch stávajících o další úrovně. Třeba série achivů za přidávání her končící u stovky je dle mě trochu "demotivační" pro dlouhodobé přidavače. Sice jsou ty body k ničemu, ale určitá motivace či pocit odměny to je. :D Další za 500 a 1000 by třeba neuškodily. To samé u úpravy her a vývojářů.
Ti vývojáři samotní by imo zasloužili trochu víc pozornosti celkově na DH, ač nevím jakým způsobem. Drtivá většina tu ale nemá ani doplněnou zemi původu, což pak znehodnocuje vyhledávání.
Ti vývojáři samotní by imo zasloužili trochu víc pozornosti celkově na DH, ač nevím jakým způsobem. Drtivá většina tu ale nemá ani doplněnou zemi původu, což pak znehodnocuje vyhledávání.
Myslím, že byla chyba neudělat nějaký speciální achievement za získání všech, něco jako:
"Gratulujeme k dokončení Databáze her, váš účet bude nyní nenávratně zrušen, můžete tak začít znovu!"
"Gratulujeme k dokončení Databáze her, váš účet bude nyní nenávratně zrušen, můžete tak začít znovu!"
@jazz1 (21.04.2020 15:54): pokud vše vyjde (jakože asi ne), tak bych se k němu ke konci roku rád přidal :)
@jazz1 (21.04.2020 15:54): dle reportu ze zimního srazu (otázka č.2) byl jediný, ale třeba už to někdo napravil za ty 2 měsíce :)
@rikuhahl (21.04.2020 14:04): Je ještě někdo, kdo má všechny achievementy nebo je Jumas jediný?
@Karasman (21.04.2020 14:25): tsss mám ještě Facebook ne ;o)))
@RomcaT (21.04.2020 14:13): Ty bys byla druhá, komu by bez nás hráblo... :D
@rikuhahl (21.04.2020 14:04): myslím si že tak zlé by to nebylo ;o)))
@Naginata (21.04.2020 14:00): tohle by Jumas nepřežil, má všechny achievementy a je na DH závislej, tohle by mu způsobilo schizofrenii :)
@oldgamer89 (21.04.2020 13:58): Anebo přihlásit se do DH po roce a pojmenovat achievement "Guess who's back?"
@Naginata (21.04.2020 13:42): může být, ale co takhle něco jako: ''Nepřihlaš se 24 hodin ani jednou'' :) pojmenování ---Zasloužený odpočinek---
Mimochodem, neplánuje se rozšíření achievů? Třeba na 50?
Mimochodem, neplánuje se rozšíření achievů? Třeba na 50?
Nový návrh na achievement: Přihlaš se do DH za hodinu každou minutu :D
@Kwoky (18.04.2020 19:52): pokud se potřebuješ zbavit bodů, tak zkus dělat nějakou neplechu, ale ne zas moc, abys neměl ban ;)
@Jumas (18.04.2020 19:50): Přesně proto to navrhuju :)
@Kwoky (18.04.2020 19:40): To bys sám přišel o dost bodů :)
Pokud někdo smaže komentář, měl by přijít automaticky taky o body, které za ten komentář nasbíral.
Ahoj, poprosil bych o přidání platformy "Stadia". Přidával jsem teď nedávno Gylt, jako platformu jsem dal "Browser" a byla mi z toho smazána. Nepříjemný vedlejší efekt je, že ta hra teď nejde komentovat a hodnotit, protože "ještě nevyšla".
Ahoj, zvazil bych odstraneni pridomku "verze" v seznamu vyvojaru. Obcas je ten seznam timto zbytecne natazen a prehlednosti to urcite nejak neprispiva. Kazdemu je preci jasne, ze pokud je v zavorce napr. "SNES" a ne "SNES verze", na jake platforme ten dany vyvojarsky tym pracoval.
U těch ještě nevydaných her bych uvítal v profilu nějaké viditelné upozornění, že popis byl vytvořen na základě informací před vydáním hry. A to upozornění by tam svítilo i po té co hra vyjde do doby, než by někdo zkontroloval, že je ten popis i po vydání hry OK, popř. ho upravil a někde v editaci i zrušil to upozornění.
@ripper (12.04.2020 20:53): Pěkný nápad, určitě to zvážíme.
@Garion (13.04.2020 09:51): S tím bodovým omezením je to výborný nápad.
@Red (13.04.2020 03:29): Mohlo by tam byt omezeni, od kolika bodu muze clovek "investovat", stejne jako se spoustou jinych odmen (a ta hranice muze byt klidne docela vysoko, treba nekolik set bodu). Navic pokud to omezis na +1 bod, motivace vytvaret dalsi ucty bude spise minimalni.
Ohledne prirazovani ke hram - 100% automaticky to technicky velmi pravdepodobne nepujde, ale verim, ze nejak pohodlne pro vsechny by to udelat slo (prinejhorsim to muze byt nepovinne pole pri pridavani hry - aby clovek vybral z wishlistu).
Ohledne prirazovani ke hram - 100% automaticky to technicky velmi pravdepodobne nepujde, ale verim, ze nejak pohodlne pro vsechny by to udelat slo (prinejhorsim to muze byt nepovinne pole pri pridavani hry - aby clovek vybral z wishlistu).
@Red (13.04.2020 03:29): Myslíš, že by si opravdu někdo zakládal hromady účtů a každý den se pak na ně přihlašoval, plnil výzvy a účastnil se různých bodovaných akcí, jen aby měl dost bodů na „nákupy”? Jako jistě, je to možné, nepřijde mi to ale moc reálné. Jednak zde zatím mnoho potenciálního „zboží” není, navíc musí být i patřičná ochota z druhé strany. Netuším, pro kolik lidí zde jsou body nějaká opravdu extra motivace k čemukoli. Tak nějak odhaduji, že většinu zdejších uživatelů nechávají zcela chladnými, jen pár jedinců v nich vidí něco víc. Ale mohu se mýlit, samozřejmě. ;c) Co se týče různého taktizování ze strany přidávajících, v tom bych neviděl problém. Ať hry přidá kdokoli kdykoli, podstatné je, že zde ve finále budou, ne? A pokud někdo přídává hry především kvůli bodům, jistě takovou pobídku jen uvítá a jeho aktivita tímto vzroste. Ve finále na tom pak vydělají všichni, neboť „objednavatelé” se dočkají přidání kýžených her (do čehož se jim samotným třeba nechtělo), přidávající získá bodíky navíc a DH úspěšně přibude spousta her.
@samorost (13.04.2020 00:14): Právě kvůli tomu mi to nepřijde jako dobrý nápad. Nejsem technicky vzdělán, ale relaci mezi návrhem a mezi hrou bude muset potvrdit člověk, spolehlivě strojově to půjde těžko. Nejsem ekonomicky vzdělán, ale vidím i problém, že by to přidávání her "deformovalo" tržním mechanismem, "přidavači" by měli incentivu kalkulovat kdy hru přidat, "sponzoři" by mohli být nespokojeni s výsledkem, byla by tlak k falešným účtům a k reformě přidávání komentářů, zajímavostí či videí tímto způsobem.
@ripper (12.04.2020 20:53): Výborný nápad, alespoň by tak naše nasbírané body měly jiný, než pouze symbolický význam. V podstatě by se z nich mohla stát jakási zdejší měna (DH coin). Možná by se pak daly použít i při jiných zdejších činnostech, resp. transakcích. ;c)
@ripper (12.04.2020 20:53): Parádní nápad!
@ripper (12.04.2020 20:53): tohle rád podpořím svými body!! Palec!
@ripper (12.04.2020 20:53): To ve skutecnosti nezni tak uplne spatne.
Již to bylo zmíněno jinde, ale dám to do správné sekce - veřejný wishlist her, co nejsou v DH a lidé by je zde chtěli vidět.
A pozor, tím to nekončí, mám tu gamifikaci! Místo fádního přidávání hlasů +1 by se hlasovalo body. Svými body. Ke každému návrhu by šlo přidat jeden (či více, na zvážení adminů) svůj bod, a návrhy by se podle toho řadily. Tudíž například pro nejpopulárnější chybějící hru by zahlasovalo 30 lidí, takže by tam byla odměna 30 bodů. Jakmile by hru někdo přidal, každému z 30 uživatelů by se 1 bod odečetl, a přidavači by se 30 bodů přičetlo. Tomu říkám motivace!
Může to být prosím hotové zítra? Mám připravený seznam a jsem ochoten investovat své body! :-)
A pozor, tím to nekončí, mám tu gamifikaci! Místo fádního přidávání hlasů +1 by se hlasovalo body. Svými body. Ke každému návrhu by šlo přidat jeden (či více, na zvážení adminů) svůj bod, a návrhy by se podle toho řadily. Tudíž například pro nejpopulárnější chybějící hru by zahlasovalo 30 lidí, takže by tam byla odměna 30 bodů. Jakmile by hru někdo přidal, každému z 30 uživatelů by se 1 bod odečetl, a přidavači by se 30 bodů přičetlo. Tomu říkám motivace!
Může to být prosím hotové zítra? Mám připravený seznam a jsem ochoten investovat své body! :-)
@jarek.p (11.04.2020 21:55): Mám počítač, tři konzole a android. Každé hrací zařízení má své přednosti a nevýhody.
@rikuhahl (11.04.2020 22:18): Maťo ani nevím jak vypadá. Třeba to někdo zná a mohl by o tom napsat něco zajímavého.
@rikuhahl (11.04.2020 22:18): Maťo ani nevím jak vypadá. Třeba to někdo zná a mohl by o tom napsat něco zajímavého.
@rikuhahl (11.04.2020 22:18): Mně by se vlastně celkem líbilo, kdyby mi někdo z pohledu zákazníka shrnul svou konzoli. Jaké má výhody, nevýhody. Jaké hry k ní padnou nejlépe. A jaké jsou na ní zvláště podařené. Akorát... Taky bych se bál, že to sklouzne ke zbytečným flejmům. Na druhou stranu takhle by se člověk mohl bát i u každé diskuze ke hře. Čili bych řekl, že výhody budou převažovat nad nevýhodami.