@LIUWIL (15.06.2014 00:01): Tru dat.
Všeobecně o DH
Hele, to dlouhé načítání stránek při posílání komentů, o kterém určitě všichni vědí... v poslední době to začíná být horší. Někdy čekám i dvacet vteřin :(
@Matthew.J (14.06.2014 22:15): I see what you did there.
[neexistující příspěvek]: Sebepoškozování je známka vážných psychických problémů!
@mazar1234 (14.06.2014 21:50): kusuj slovaku
@pipboy (14.06.2014 21:47): Spocitaj si gramaticke chyby (preklepy) a daj si minus :-).
Minusy davam v pripade kdy mam za to ze autor v nem mele hovna, ktery nepovazuju za otazku nazoru, stejne tak pokud je komentar debilne napsany (absudni kvanta chyb, retardovane "nafukujeme text" radobychtre fraze, trolba a jiny nehumor, debilne udelane odstavce).
A porad se zdraham, ale mam silne nutkani je rvat vsem dlouhym komentarum, ktery nevydrzim cist do pulky (vetsinu zaviram pred koncem prvniho odstavce) a taky tem slovesnky psanym, pokud nejsou napsane vyjimecne dobre :)
A porad se zdraham, ale mam silne nutkani je rvat vsem dlouhym komentarum, ktery nevydrzim cist do pulky (vetsinu zaviram pred koncem prvniho odstavce) a taky tem slovesnky psanym, pokud nejsou napsane vyjimecne dobre :)
U mňa nezáleží na tom, či dotyčný kritizuje alebo chváli, ale obecne vzaté nedám plus autorovi komentára, s ktorého hodnotením vôbec nesúhlasím. Rovnako mu nedám ani mínus, pokiaľ si to vie zdôvodniť, iba ak mi výrazne vadí jeho argumentácia a štýl (zosmiešňovanie, troling, chyby).
Mínusy dávám komentářům, ve kterejch jsou buď objektivně vzato kraviny, nebo těm, který maj gramatickou či stylistickou stránku na úrovni pětiletýho dítěte.
Případně takovejm těm zběsilejm grafomanskejm výplodům, který suplujou manuál encyklopedickým výčtem všech možnejch i nemožnejch fičur a popisem dění ve hře.
Případně takovejm těm zběsilejm grafomanskejm výplodům, který suplujou manuál encyklopedickým výčtem všech možnejch i nemožnejch fičur a popisem dění ve hře.
@LuccinyHry (14.06.2014 19:39): Mínusy dávám při absenci objektivnosti (hatování nebo nekritické vychvalování). Někdy dávám mínus pokud daný hodnotí hru podle toho co by chtěl aby byla, ne podle toho co je (třeba když někdo nadává že akční hra je moc akční a že tam měly být prvky adventury atp).
Pokud pouze nesouhlasím, obvykle spíš jenom na komentář odpovím. Každý má právo na názor.
Pokud pouze nesouhlasím, obvykle spíš jenom na komentář odpovím. Každý má právo na názor.
@TombSpirit (14.06.2014 20:09): Jo, no vidíš, díky za citaci. Tak já si to "vyloženě nesouhlasíte" budu interpretovat tak, že v tom komentáři bude něco, co se dá objektivně považovat za blbost. Fajn, tak podle toho už se můžu řídit :)
@LuccinyHry (14.06.2014 19:39): http://www.databaze-her.cz/napoveda/komentare-ke-hram/
Citace: "Pokud tedy s nějakým komentářem a hodnocením plně souhlasíte či se vám líbí jeho zpracování, tak není nic jednoduššího, než jeho autora "virtuálně" poplácat po zádech a dát mu kladný bod. Pokud s komentářem naopak vyloženě nesouhlasíte nebo se vám nelíbí jeho forma či kvalita, tak záporný."
Osobně dávám mínus v těchto případech: pokud je kvalita opravdu otřesná, pokud jde o trolling nebo pokud s komentářem opravdu nesouhlasím (pak jde většinou taky o trolling).
Citace: "Pokud tedy s nějakým komentářem a hodnocením plně souhlasíte či se vám líbí jeho zpracování, tak není nic jednoduššího, než jeho autora "virtuálně" poplácat po zádech a dát mu kladný bod. Pokud s komentářem naopak vyloženě nesouhlasíte nebo se vám nelíbí jeho forma či kvalita, tak záporný."
Osobně dávám mínus v těchto případech: pokud je kvalita opravdu otřesná, pokud jde o trolling nebo pokud s komentářem opravdu nesouhlasím (pak jde většinou taky o trolling).
@LuccinyHry (14.06.2014 19:39): A někdo také mínuskeje z nudy, z pomsty, ze závisti, z naschválu apd.
Nejradsi pak dávám minuska tem, co si protireci.
Pokud nesouhlasím, proč dávat mínus,, Kazdej to vidi trochu jinak, ale pokad nekdo napise, fakt neco dementniho.. Tak ho má.. Na ty chyby se koukam az, jako na posledni.. To neovlivuje dej kometar. Jedine ho ztizi, kdyz je to napsano prehazovackou.
Nejradsi pak dávám minuska tem, co si protireci.
Pokud nesouhlasím, proč dávat mínus,, Kazdej to vidi trochu jinak, ale pokad nekdo napise, fakt neco dementniho.. Tak ho má.. Na ty chyby se koukam az, jako na posledni.. To neovlivuje dej kometar. Jedine ho ztizi, kdyz je to napsano prehazovackou.
Pořád nechápu, jak ty mínusy dáváte - já teda jen, když je ten komentář vyloženě debilní - tzn. strašně chyb, jedna nesmyslná věta nebo zcela mimo mísu, ale mně se zdá, že tady mínusujete i koherentní komentáře jen proto, že s nimi nesouhlasíte. To jako jo?
@MartinezZ (14.06.2014 13:50): snazim se:-) A uz davno se nepoustim do soutezi, kde o vyhru nemam zajem, takze tak.
@Fingon (14.06.2014 13:55): Díky za Cargo, na to jsem zvědavý :).
Na oslavu meho noveho viteztvi (nejaky vtipny komentar, Sayi? :-), na oslavu meho cerstve zalozeneho PayPal uctu, na oslavu toho, ze jsem prezil tyden nocnich v kuse a na oslavu meho prvniho bundlu tu mam dve giveawaye a jeden extra kod pro nejrychlejsiho - toho prosim, aby nam to zde dal po aktivovani na Steamu vedet:-)
A o co ze se soutezi?
1) Jack Orlando: A Cinematic Adventure - http://www.steamgifts.com/giveaway/1K6ar/jack-orlando-directors-cut
2) Kingdom Tales - http://www.steamgifts.com/giveaway/6aMNB/kingdom-tales
3) Cargo! The Quest for Gravity - JHYMG-PN8PN-W5Z68
Vsechny tri klice pochazeji z bundlu The Other Worlds. Trvani obou giveawayu je do pondeli 17:00 a oba jsou pro cleny steam skupiny DH-100.
A o co ze se soutezi?
1) Jack Orlando: A Cinematic Adventure - http://www.steamgifts.com/giveaway/1K6ar/jack-orlando-directors-cut
2) Kingdom Tales - http://www.steamgifts.com/giveaway/6aMNB/kingdom-tales
3) Cargo! The Quest for Gravity - JHYMG-PN8PN-W5Z68
Vsechny tri klice pochazeji z bundlu The Other Worlds. Trvani obou giveawayu je do pondeli 17:00 a oba jsou pro cleny steam skupiny DH-100.
Fingon: Stačíš to vůbec všechno hrát? :D
Další várka mých týdenních steamgiftů: Závodní simulátor GTR - FIA GT Racing a kdo by radši místo auta ovládal draka tak může zkusit štěstí v HOARD Complete Pack (obsahuje i dvě DLC). A kdo chce něco jiného tak nechť si počká na letní slevy. ;-)
Vítězové z minulého kola jsou Fingon (Trine 2) a Karasman (GT Legends).
Vítězové z minulého kola jsou Fingon (Trine 2) a Karasman (GT Legends).
@LIUWIL (12.06.2014 20:01): Já bych byl u konzolí i PC i pro regionální varianty, minimálně Evropa/Amerika často docela zajímavé rozdíly, viz třeba americký a evropský cover od Blacksite.
@M.a.t.t. (12.06.2014 20:06): To mi připomíná (zde v trochu nadsazené podobě) legendární obal na AC :).
@LIUWIL (12.06.2014 20:01): Toť otázka :) Ale osobne tiež nemám rád vyložene preplácané covery.
@LIUWIL (12.06.2014 20:01): "Jeden cover vládne všem, jeden jim všem káže, jeden všechny přivede, v profilu hry sváže."
@PavelU (12.06.2014 19:50): Sic originální, ale v té velikosti, v jaké se v profilu hry zobrazuje, na něm bude vidět i při detailnějším pohledu prdlajs.
@PavelU (12.06.2014 19:50): V okamžiku, kdy přijdou konzole, s tím ale budou problémy. Budou muset být tři různé covery.
@M.a.t.t. (12.06.2014 19:55): Takže mají být originální, nebo vypadat profesionálněji? :P
@M.a.t.t. (12.06.2014 19:55): Takže mají být originální, nebo vypadat profesionálněji? :P
@PavelU (12.06.2014 19:50): Toto sa dokonca riešilo medzi VIP a dospelo sa k tomu, že oproti tomu, čo tam je, je horší, pôsobí amatérskejšie a menej informačne :)
Já jsem zastáncem oficiálních coverů, tzn. že vypadají tak, jak se v nějaké destinaci s nimi krabicovky prodávají. U retailovek není problém brát kvalitní covery na anglickým Amazonu, lepší kvalitu jsem nikde jinde nenašel. A digitál by řešilo např. http://www.indiedb.com/ U Outlastu mi byl zamítnut tento cover, přitom je oficiální :)
@Say (12.06.2014 19:31): A v podstatě se ještě v tomto směru dostáváme do problému digitálně vydávaných her, které covery nemají ve standardním poměru. V takovém případě sem ani není možné dát "původní" obal. Člověk ten obal musí sám udělat. Dávat pak na takový cover retailové nálepky mi přijde více než zbytečné.
@LIUWIL (12.06.2014 19:19): Cca 2 roky se mi návrhy bez těchto škaredých nálepek vracely s odůvodněním, že covery mají být "původní" a ne "retušované" verzi. Imo absolutní hovadina a souhlasím s tebou. Čím čistější obal, tím lepší a hezčí. Na "autentičnost" a věrnost originálnímu přebalu krabic bych si fakt nehrál.
@LIUWIL (12.06.2014 19:19): Nie je, ale niektorí si myslia, že to je potrebné (nebudem menovať konkrétne :) ) Ako píše Bodkin, ak nájdeš vhodnejší cover, navrhni editáciu.
@LIUWIL (12.06.2014 19:19): Není. Pokud se ti podaří najít cover bez toho, tak je to ideál.
ed.: Pokud je to odpovídající přebal.
ed.: Pokud je to odpovídající přebal.
Já mám takový dotaz, který potenciálně může vést ke kontroverzní debatě (protože u mnohých to možná vleze do teritoria preference):
Je potřeba, aby se na covery dávalo to "PC-DVD", hodnocení PEGI a logo vydavatele? Nebo, nedej bože, Games for windows LIVE? Vídávám to dokonce i u her, které vůbec nevyšly jako krabice, nebo jejichž krabicové verze vydal nějaký pidimidi distributor někde v tramtárii.
Nebo spíš se zeptám jinak - nepřemýšlel někdo o tom, že by se to tam přestalo dávat? Ty loga vypadají ošklivě, zvlášť pokud uvážíme fakt, že některé hry to mají a některé zase ne.
Na Google jde prakticky vždycky dohledat cover bez retailových poznámek, obvykle i bez loga vydavatele.
Dalším argumentem je, že obrázky coverů mají tak malé rozlišení, že ty retailové poznámky stejně nejdou rozumně číst. Jasné, hodnocení pegi jde vidět, ale "PC-DVD" je rozmazané a logo vydavatele jde málokdy plnohodnotně přečíst, pokud se nejedná o hodně distinktivní nebo hodně známé logo.
Je potřeba, aby se na covery dávalo to "PC-DVD", hodnocení PEGI a logo vydavatele? Nebo, nedej bože, Games for windows LIVE? Vídávám to dokonce i u her, které vůbec nevyšly jako krabice, nebo jejichž krabicové verze vydal nějaký pidimidi distributor někde v tramtárii.
Nebo spíš se zeptám jinak - nepřemýšlel někdo o tom, že by se to tam přestalo dávat? Ty loga vypadají ošklivě, zvlášť pokud uvážíme fakt, že některé hry to mají a některé zase ne.
Na Google jde prakticky vždycky dohledat cover bez retailových poznámek, obvykle i bez loga vydavatele.
Dalším argumentem je, že obrázky coverů mají tak malé rozlišení, že ty retailové poznámky stejně nejdou rozumně číst. Jasné, hodnocení pegi jde vidět, ale "PC-DVD" je rozmazané a logo vydavatele jde málokdy plnohodnotně přečíst, pokud se nejedná o hodně distinktivní nebo hodně známé logo.
@Fingon (12.06.2014 18:14): To ví každý, že jen prvního Posla smrti vytvořili Češi a další dva Němci. To nic nemění na tom, že by mohl být u prvního dílu primární název ten český. Mimochodem nevím, proč má Ni.Bi.Ru: Posel bohů španělský cover.
@Fingon (12.06.2014 18:14): Bral bych to podle původu vývojáře, ale souhlas, že v týmu samozřejmě mohou být jiné národnosti, nebo to může být primárně pro americký trh..
@h4nek (12.06.2014 17:24): ono je problem definovat, co jeste je ceska hra a co ne. Je Euro Truck Simulator ceska hra? Pripadne je Tlon slovenska hra? Ta pitomost Pul kila mletyho vysla v ceske verzi az dlouho po verzi puvodni. A s tim Poslem smrti, pouze prvni dil byl vytvoren ceskym tymem...
@Jumas (12.06.2014 16:44): Přesně tak, taky bych nechal ten český, ale podle pravidel má být primární anglický.. Myslím, že by se tu mohla udělat u českých a slovenských her výjimka.. Je rozdíl mezi českým překladem názvu a českou hrou. - Třeba by vedle českých a slovenských her mohla být vlaječka. :) Jenom takový nápad.
@90210 (12.06.2014 11:50): Já bych taky byl pro, aby Posel smrti a vůbec všechny české hry měli primárně český název, ale pokud existuje anglický název, bere se jako primární ten. Stejné je to třeba i u Ni.Bi.Ru: Posel bohů nebo Půl kila mletýho, kde jsou taky asi známější český názvy.
Jinak, pokud se můžu zeptat, jakej je teda ten rozdíl?
Jinak, pokud se můžu zeptat, jakej je teda ten rozdíl?
@90210 (12.06.2014 13:28): Tak prečo si to doteraz nenapísal? ;) Mrazik zjavne vyšiel aj na steame v anglickej verzii a predpokladám, že to bol dôvod editácie a následného schválenia. Ovšem, ja som nebol ten, kto to schválil.
@M.a.t.t. (12.06.2014 13:23): Asi jsem ten rozdil mel napsat...
@M.a.t.t. (12.06.2014 13:01): Mezi Poslem smrti a Mrazikem a 95% dalsich ceskych her, kterym nejakej nadsenec udelal anglickej preklad pro 3 lidi je snad trochu rozdil, ne? Nebudu napovidat jaky...
@90210 (12.06.2014 11:50): Aj Posel Smrti je tu uvedený primárne ako Black Mirror. Zdá sa, že pokiaľ hra existuje v anglickej verzii, tak má táto prednosť.
@MartinezZ (12.06.2014 12:09): Hele já se tu ještě úplně nezorientoval, je tu spousta zákoutí, která neznám ;)
@90210 (12.06.2014 11:50): Jasně, to je blbost - česká hra = český název. Anglický jen jako alternativní.
@Walome (12.06.2014 11:53): To myslíš vážně? :)
@Walome (12.06.2014 11:53): To myslíš vážně? :)
@90210 (12.06.2014 11:50): Wow, "změny profilu" jsem až dodneška neobjevil!
http://www.databaze-her.cz/hry/fairy-tal ... nd-nastya/zmeny-hry/
Pratele schvalovaci, proc proboha u cesky hry s vseobecne znamym nazvem akceptujete nesmyslnej navrh na zmenu nazvu na anglicky?
Pratele schvalovaci, proc proboha u cesky hry s vseobecne znamym nazvem akceptujete nesmyslnej navrh na zmenu nazvu na anglicky?
@ugraugra (10.06.2014 16:29): Jo, já byl po maturitě taky rád, že oslava je až další den - taky jsem tenkrát vytuh. To studium je vysilující...
@Walome (10.06.2014 10:41): Nee, včera bylo jenom pár piv, ostatní nějak vytuhli, protože to byl náročnej den. Ale v pátek dáme asi Second Round i se zbytkem co to dělá dnes a zítra a to snad bude konečně faktor pařby 5.
@ugraugra (09.06.2014 17:06): Congratulations motherfucker!