@Tulareanus (15.02.2021 16:49): Jestli to není tím, že jak se z her stává čím dál masovější záležitost, tak průměrný "skill" (ať už to znamená cokoliv) hráčů klesá, zatímco tvůj s léty zkušeností s hrami roste.
Já osobně dávám standardně všechno na první pokus na "prostřední obtížnost", ale občas, naprosto nepravidelně, se z nějakého těžko vysvětlitelného důvodu rozhodnu pro nějakou odvážnou šílenost. Např. Pathologic 2 jsem bez změny obtížnosti (tzn. hard), Hitman: Blood Money jsem dohrál na nejvyšší obtížnost, kde co hraju na iron mana atd. Jen strategie typu Civilizace nebo Crusader Kings hraju na lehčí obtížnost, protože rád roleplayuju a vyšší obtížnost podle mě nutí k tomu, aby hráč minmaxoval a snažil se příliš herně manipulovat mechaniky.
EDIT: Ještě v mém případě část obtížnosti navíc, obzvlášť ve starších RPGčkách, plyne z toho, že opravdu hodně roleplayuju, takže vědomě stavím dost suboptimální buildy.
Já osobně dávám standardně všechno na první pokus na "prostřední obtížnost", ale občas, naprosto nepravidelně, se z nějakého těžko vysvětlitelného důvodu rozhodnu pro nějakou odvážnou šílenost. Např. Pathologic 2 jsem bez změny obtížnosti (tzn. hard), Hitman: Blood Money jsem dohrál na nejvyšší obtížnost, kde co hraju na iron mana atd. Jen strategie typu Civilizace nebo Crusader Kings hraju na lehčí obtížnost, protože rád roleplayuju a vyšší obtížnost podle mě nutí k tomu, aby hráč minmaxoval a snažil se příliš herně manipulovat mechaniky.
EDIT: Ještě v mém případě část obtížnosti navíc, obzvlášť ve starších RPGčkách, plyne z toho, že opravdu hodně roleplayuju, takže vědomě stavím dost suboptimální buildy.