Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Všeobecně o hrách

@Garion (03.04.2017 21:37): tyhle tabulky mě "fascinují". Pamatuji si, že když jsem hrál naposledy Unreal tak jsem měl odehráno min. 25+ hod. a byl sotva v polovině hry. A to jsem tedy akční hry hrával od 90 let 20 století více méně pravidelně.
Nevím jak to tihle borci dělají ale zrovna Unreal byl (v single playeru) bezkonkurenčně nejdelší hra z FPS co jsem hrával. No nejspíš jsem nebyl řádně naskilovaný. :)
@Paul (03.04.2017 22:05): Tak to zrovna nie su zle priklady, zober si, ze TFS bola hra, ktora zadefinovala standard ovladania fungujuci dodnes ako zaklad existencie FP hry - Mouselook (hoci uz skor vysiel na stupidnom mekintosi prvotny definovatel, ale kto by registroval nejaku hru na mekintosi ze ano, definoval to v hernom svete TFS - Marathon sa to volalo tusim?).

A Albion je legenda, byt ja osobne ho povazujem za linearne orezavatko Ambermoonu a 100% by som mu nikdy nedal.
Já si pamatuju že první 10/10 ve score byl Terminator Future Shock, ale pak už to šlo častěji, další byl zanedlouho mám dojem Albion.
@Richmond (03.04.2017 21:10): Náhodně jsem si rozklikl jedno číslo Excaliburu, bylo v něm asi 5 her s hodnocením 90+. Dnes her samozřejmě vychází mnohonásobně více, takže si média vybírají, o čem budou psát. Tudíž je pochopitelné, že na průměrné a podprůměrné věci se nedostane.
@special_plan (02.04.2017 21:41): Stejný mýtus jako "dřív byly hry delší". // jelikoz hraju hlavne letecky simy a ww2 strategie , tak plati ze driv byly hry lepsi pac to co dneska v 99 procentech vychazi s letadlama jsou arkady budgetovy a ww2 strategie poradne nevysla nova zadna , nastupce steel panthers je teprv ve vyvoji a Steel Division: Normandy 44 snad do podzima vyjde, jinak povetsinou jen matrix games na enginu z 90 letych let vlastn jen pridavaj herni algoritmy a data do databaze zbrani , grafika stoji na miste
@Rapier (02.04.2017 21:33): "Zatímco dříve bylo jen pár desítkových her za rok, dneska má ultimátní hodnocení každá druhá s prominutím sračka, protože je to prostě takhle nastavené."

Stejný mýtus jako "dřív byly hry delší".
Doporučuji všem přečíst si následující článek a hlavně diskuzi pod ním. Stojí to za to. Člověk hned získá přehled jak to funguje v praxi :) odkaz

Aby toho nebylo málo tak recenzant na ZINGU nemá koule dát Andromedě 5/10 protože, no ostatně opět doporučuji přečíst si dizkuzi. :) Vše podstatné je tam totiž řečené. :)
Aneb ať žije průměr 7 z 10. :)
odkaz
Nevíte někdo jak se jmenovala stará hra, hrál jsem to na 386, hráč ovládal myší kuličku (pohled byl shora jako v prvním GTA) a musel ji dostat do exitu přes různé překážky a tak... pamatuju si na jednu úroveň, kde byla dřevěná podlaha, která postupně praskala :)
Když kulička spadla dolů, tak se s charakteristickým KŘACH rozbila... :)
@Indian (28.03.2017 21:17): Nevím, přes pochybnou literární úroveň Sword Art Online mi přišel ten systém VR, který popisují jako ideální - tj. žádné VR, kde hráč pobíhá po místnosti jako opice, ale ležení v relaxované pozici se 100% ponořením do herního světa. Raději bych viděl budoucnost v tomhle směru.
@Richmond (30.03.2017 19:02): No tak schvalne jsem napsal nejviditelnejsi karieru,abychom zamezili nejakym vyssim managementum nekde apod.;) Je jasny, ze.ty kluci, ktery tehdy meli jako jedni z mala komp, brali na tehdejsi dobu skvely prachy za recenze a byli takrikajic v centru deni (90s) dnes nebudou rozvazet pecivo v kamionu nebo sedet na vratnici v Kolbence.

BTW do Score kdysi za Mrkvicky par clanku napsal i Venca Dejcmar, to uz je asi neprekonatelnej sukces, ale zase to nebyla osobnost v ramci herne novinarske sceny.:)
@Garion (30.03.2017 16:37): Ještě Chlumský to dotáhnul na větší zvíře na centrum.cz, ale to už je pár let. Plus ten milionář Dundy z Excaliburu, se kterým jsem kdysi vyměňoval diskety poštou a co založil první půjčovnu her, než mu na to vlítli, teĎ prý chodí s Partyšovou :))
@Garion (30.03.2017 16:37): No, ten mel loni nebo kdy obdobi, kdy poskytl rozhovor vsemu moznymu od DVTV, pres Euro az po Maxim, minimalne z toho, na co jsem uplnou nahodou natrefil, asi k tomu mel nejakej duvod (...), ale jinak se udrzuje v zakrytu, coz ani pri povaze jeho podnikani jinak moc nejde a spis to v urcitych kruzich pritahuje pozornost proto, ze to byla nejvetsi osobnost herne novinarsky sceny.
Dneska vychazi Thimbleweed Park. Nedavno jsem zkousel Day of the tentacle a zjistil, ze kdysi muj tak oblibeny zanr uz me moc nebavi. Tak bych byl docela rad, kdyby se aspon jednou povedla jeho modernizace.
Grimoire je hotovy? Ze by? :) Ked si uvedomim, ze prve hratelne demo (?) som hral okolo roku 2000 (mozno to bolo uz 1999! Rozhodne viem, ze som bol vtedy este na civilke :)). A este ho niekde na disku mam. Myslim. :)
@Karasman (29.03.2017 07:46): tak jasně že pro dlouhodobější využití to chce reálný hry, a některý už jsou nebo se chystaj (tvůrci Metra dělaj AAA VR střílečku, Bethesda dělá Fallout 4, Resident Evil 7, Dirt Rally atd). Kvůli demům by to samozřejmě nikdo nekupoval, to ani nikdo netvrdí.
Ale osobně bych ještě potřeboval zlepšit ty fyzický aspekty (kabel, váha headsetu, screendoor efekt) než bych to chtěl koupit. Doufám že tyhle věci vyřeší co nejdřív (ikdyž předpokládám tak pět let to potrvá).
@Paul (28.03.2017 20:59): Taky jsem to u kámoše zkoušel a třeba to Blu vypadá fakt úžasně. Na druhou stranu jsou to všechno kravinky na pár minut a neumim si představit, že to hraju víckrát. VR je super si to občas na půlhoďky zkusit, ale koupit si to domů, tak po týdnu nadšení už na to nešáhnu.
Já chci hologramy. Všechno promítaný přímo v bytě bez zbytečností, jako jsou brejle a další serepetičky. Prostě virtuální realita přímo v reálu.