https://www.csfd.cz/film/735100-bourak/prehled/ co to bylo tvl... Jeden z mala mejch oblibenejch cz hercu a takova.....
Kultura
@Zx Atari 500 (17.10.2020 11:27): S tím kinem, pro mně je to pořád takový menší svátek zajít si na film do kina :) Takže VOD dobrý, ale kino mi to nenahradí.
@morlun (17.10.2020 09:17): Tak ne vsechno se podari, ale drzej si celkem solidni standart. Podobne jako filmy v kinech, tam je mira odpadu jeste vetsi :)
Vlastne ani ty kino filmy nejsou treba. VOD to nakonec prevalcuje, Covidek to jen urychlil.
Vlastne ani ty kino filmy nejsou treba. VOD to nakonec prevalcuje, Covidek to jen urychlil.
@Zx Atari 500 (17.10.2020 06:45): Vypadá to hodně dobře. Netflix sice spíše hraje na kvantitu, ale kolikrát se tam dají najít opravdu zajímavé kousky.
https://www.csfd.cz/film/237309-chicagsky-tribunal/komentare/ Dalsi Netflix trefa :)
Pro odlehčení jedna tradiční ptákovina. Cíleno na všechny zdejší vědce, milovníky anime seriálů, fanoušky Bee Gees, The Fifth Dimension, Steel Panther a samozřejmě především... NANOWAR OF STEEL! :c) Jednoduše si zazpívejme, „i wanna explore Ur... anus”... :c))
@BINGMAN (16.10.2020 14:57): S Maeve částečně souhlas, ikdyž úplně nesmyslný to nebylo. Ještě bych vytknul příliš spoléhání se na blackmail jako plot device. A Black Noir opět nedostal moc prostoru. Ale v celkovém kontextu to pro mě nejsou nějak zásadní problémy.
@Paul (16.10.2020 14:01): Za mě je ten pokles znatelnější. Pořád se těším na třetí sezónu, ale Maeve jako Deus ex machina, která 3x out of nowhere zachrání situaci; proměna Butchera z anti-hrdiny, co je schopen pro své cíle udělat cokoliv, třeba vyhrožovat parťákům, na klasického hrdinu, který vždy udělá tu správnou věc; viditelné plot-armory... to všechno mi přišlo dost scénáristicky nedotažené.
@John Mirra (16.10.2020 12:30): The Boys S2 je stále vynikající, nenech se odradit. Sice bych taky S1 hodnotil výše, ale ten pokles je minimální a finále je skvělý. Jen mi teda mrzí že Love Sausage měl jen cameo.
Na třetí se těším neskutečně, už kvůli Acklesovo Soldier Boyovi. Ten se pro tu roli narodil ještě víc než pro Winchestera.
Na třetí se těším neskutečně, už kvůli Acklesovo Soldier Boyovi. Ten se pro tu roli narodil ještě víc než pro Winchestera.
@John Mirra (16.10.2020 13:01): Jo, neboj se toho, je to v pohode.
@M.a.t.t. (16.10.2020 12:38): Já na to kouknu v každým případě, trochu si to "šetřím", protože teď je to obecně s filmy a seriály (které by mě zajímaly) pochopitelně docela bída.
Ale vypadá to, že to asi nebude takový průser jako druhá série Punishera, takže to je určitě plus :)
Ale vypadá to, že to asi nebude takový průser jako druhá série Punishera, takže to je určitě plus :)
@John Mirra (16.10.2020 12:30): Obecne sú názory na druhú sériu iba o niečo menej pozitívne ako v prípade prvej série, čo je dané i tým, že to už logicky neprináša taký závan sviežosti ako vlani. Takže z tunajších reakcií si nič nerob a radšej si sprav názor sám. Mňa to i tentokrát bavilo dosť. :)
Hmm, tak to The Boys mě docela štve, i když některé reakce jsou pozitivnější. Tak uvidím, na tohle jsem se fakt těšil :(
Z Dextera jsem viděl všechny série a nejvíc se mi líbila první a druhá, pak to imho šlo čím dál víc do kopru. Závěr radši ani nekomentuju. Nejvíc se mi líbily ty začátky, kdy Dexter svoje emoce fakt jenom předstíral.
Z Dextera jsem viděl všechny série a nejvíc se mi líbila první a druhá, pak to imho šlo čím dál víc do kopru. Závěr radši ani nekomentuju. Nejvíc se mi líbily ty začátky, kdy Dexter svoje emoce fakt jenom předstíral.
@Bursoft (16.10.2020 10:44): Jo, celá ta řada byla docela zbytečná srajda ve které se vlastně nic podstatného nestalo, a která jen przní povedenou jedničku.
Třetí řada je potvrzená, měla by vyjít teoreticky za rok a půl, což by zhruba odpovídalo odstupu mezi prvníma dvěma.
Třetí řada je potvrzená, měla by vyjít teoreticky za rok a půl, což by zhruba odpovídalo odstupu mezi prvníma dvěma.
@Bursoft (16.10.2020 10:44): Jop, souhlas. Ale porad dobry. Jak me informoval Matt tak treti serie jen tak hned nebude, takze to docasne muzem povazovat za uzavrene :)
Tak jsem dokoukal druhou sérku The Boys a je to teda o dost horší, než první. Sice pořád to ještě není na úrovni, že už nechci vidět víc, ale vytratil se z toho úplně ten vtip z S1, celý se to bere hrozně vážně a na některý plot twisty se tam moc tlačí..
@hanak_v_exilu (16.10.2020 09:20): Já byl třeba už od konce druhé série přesvědčený, že s Dexterem to neskončí dobře. Poslední sérku jsem si vždy představoval tak, že Dexter nakonec bude přeci jenom odhalen a půjdou po něm jeho staří parťáci od policie (Batista, Quinn,atd.), přičemž Debra by se musela rozhodnout, zda udělá správnou věc a pomůže jim dopadnout svého bratra, kterého miluje a který jí nejednou zachránil krk, nebo se naopak vzepře zákonům, které se zavázala dodržovat a udržovat, a svému vraždícímu bráchancovi pomůže. Vím, že to je asi dost prvoplánová představa pro poslední sérii, ale sakra, jak já bych si ji užil...
Ale místo toho jsem dostal zase jen hon na dalšího stereotypního psychopatického vrahouna bez šťávy a energie. A hlavně celá ta série působila strašně všedně. Vůbec z ní nebylo cítit, že se jedná o sérii finálovou, kde všechno jednou provždy skončí. A ten trapný konec byl náhlý jak lusknutí prstu. Za mě to byl fakt neskutečný epic fail.
Mně nevadí, že to s Dexterem skončilo špatně, myslím, že to je odpovídající, ale hrome, zároveň by to mělo být i nějakým způsobem uspokojující.
Ale místo toho jsem dostal zase jen hon na dalšího stereotypního psychopatického vrahouna bez šťávy a energie. A hlavně celá ta série působila strašně všedně. Vůbec z ní nebylo cítit, že se jedná o sérii finálovou, kde všechno jednou provždy skončí. A ten trapný konec byl náhlý jak lusknutí prstu. Za mě to byl fakt neskutečný epic fail.
Mně nevadí, že to s Dexterem skončilo špatně, myslím, že to je odpovídající, ale hrome, zároveň by to mělo být i nějakým způsobem uspokojující.
@Vurhor (16.10.2020 09:00): Já jsem to vždycky bral tak, že v každé sérii Dexter prožije nějaký citový vztah a pokaždé jiného stylu. Na konci by se z něho měl stát člověk schopný se začlenit do společnosti. Alespoň to k tomu směřovalo a proto spoustu lidí naštval poslední díl.
@hanak_v_exilu (16.10.2020 08:06): Pětka uchvatitel, šestka prorok?
Pokud to teda vztahuješ na hlavní padouchy jednotlivých sérií :)
Pokud to teda vztahuješ na hlavní padouchy jednotlivých sérií :)
@Paul (16.10.2020 00:24): Počky, takže jak je to za sebou? Bratr, milenka, přítel, vzor, pětka a šestka jsou co? Sedmička je nepřítel a osmička mentor.
@morlun (15.10.2020 20:47): tak to mám překvapivě velkou radost!
@Vurhor (15.10.2020 21:41): Ano, na sedmý byl hlavním pozitivem Stevenson, ale kurva jakým pozitivem. Díky němu jsem si to sezónu užil zatraceně hodně.
@hanak_v_exilu (15.10.2020 22:28): Trinity byl S4, pátá byla s Lumen, šestá s Adamou a Hanksovo synkem, sedmá brilantní Stevenson a osmá odpad.
@hanak_v_exilu (15.10.2020 22:28): Trinity byl S4, pátá byla s Lumen, šestá s Adamou a Hanksovo synkem, sedmá brilantní Stevenson a osmá odpad.
Mně už to dneska splývá. Vím že první dvě byly super. Třetí si nepamatuju a pak se mi líbila ta s Trinity. To byla tuším pátá? Osmá byla slabá. Paradoxně mi ani nevadil poslední díl, stejně jako mi nevadilo zakončení Her o trůny, nebo How I met your mother. Odpovídalo to filosofii všech třech seriálů. Ale dospělo to tam strašně klopotně.
@morlun (15.10.2020 20:47): To zase nesúhlas, tretia séria bola z tých štyroch jednoznačne najslabšia a päťka je kvalitatívne na vyššej úrovni. Aj sedmička, šestka možno nie, ale paradoxne ju ani nemám zafixovanú ako tak zlú. Akurát tá ôsma sa fakt nepodarila, konkrétne jej druhá polovica.
@morlun (15.10.2020 20:47): Úplně nejideálnější by bylo, kdyby předělali celou tu příšernou a ohavnou katastrofu jménem 8. série, oproti které i poslední sérka Hry o trůny působila jako mistrovské a uspokojivé zakončení. Ale asi to je jen zbožný přání. :/
@Paul (15.10.2020 21:22): Já bych klidně vynechal i tu sedmou, u které dodnes nechápu její popularitu. Jediná věc, která si mi na ní líbila, byla snad jen ten padouch v podání Raye Stevensona, ale jinak to byla slabota. Oproti prvním pěti sériím teda za mě určitě.
@Paul (15.10.2020 21:22): Já bych klidně vynechal i tu sedmou, u které dodnes nechápu její popularitu. Jediná věc, která si mi na ní líbila, byla snad jen ten padouch v podání Raye Stevensona, ale jinak to byla slabota. Oproti prvním pěti sériím teda za mě určitě.
@hanak_v_exilu (15.10.2020 21:03): Třeba si tvůrci připraví úplně něco jiného. Každopádně by byla sranda kdyby tam nebylo nic z jeho starého života a byl by to jen Dexter v novém prostředí, to se ale asi nestane.
@Paul (15.10.2020 21:22): Ten tvůrce tomu dává jistou naději. První čtyři série byly prostě úplně někde jinde.
@Paul (15.10.2020 21:22): Ten tvůrce tomu dává jistou naději. První čtyři série byly prostě úplně někde jinde.
@morlun (15.10.2020 20:47): Hlavně ten restart budě dělat Clyde Philips, kterej dělal první 4..kdysi jsem s ním četl AMA na redditu a působil sympaticky, tak snad se mu povede Dextera ukončit kvalitně..zaslouží si to. A já si před S9 dám repete celý show, i když šestku a osmičku asi vynechám.
@morlun (15.10.2020 20:47): Super. Zajímalo by mě, o jakém vztahu bude tahle série. Vzhledem k časovému odstupu tipuju dítě.
Tak dostaneme ještě jednu sérii Dextera. Jelikož ten konec byl takový jaký byl (a celkově poslední čtyři série byly nic moc a nedají se srovnávat s těmi prvními) tak se skoro i těším. Horší to být nemůže a je tu šance na lepší zakončení pro seriál.
Já vím, že ty knížky mi už nikdo nevezme, takže mi to může být fakt volné, ale... ty voleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
@90210 (12.10.2020 09:31): A to si myslím že to bude horší než Witcher. Witchera jsem viděl jen do půlky, mělo to spoustu ale, nicméně tam někdy tu atmosféru i zachytili a Geralt byl pořád tím Geraltem, ač třeba s výhradami. V The Watch ty postavy v traileru už, no, škoda mluvit. Nerad kritizuji věci na základě dvou minut, ale tady v to prostě už absolutně nevěřím.
No je pravda, že u těchto zvuků taky nějak tápu jaké je využití (mimo nápravná zařízení v zemích kde je dovoleno mučení vězňů).
@hanak_v_exilu (12.10.2020 14:42): Zaslaná pošta se mi líbila, ale možná kvůli tomu, že jsem nečetl předlohu:)
@hanak_v_exilu (12.10.2020 14:42): Zaslaná pošta se mi líbila, ale možná kvůli tomu, že jsem nečetl předlohu:)
@Charllize (12.10.2020 12:08): tebe ne krysicko, neboj ... je pravda, ze ty se po pravu radis k velikanum zdejsiho jesterstvi svoji gigantickou hlodavci malosti ... gratuluju
@90210 (12.10.2020 11:27): Zaslána pošta byla hodně fajn. Skvěle obsazená a skvěle zahraná. Poprvé jsem si tam všiml Claire Foy a otipoval ji na výbornou herečku. I ten Stopařův průvodce nebyl špatný. I když z něho zmizela veškerá myšlenková hloubka.
@Charllize (12.10.2020 12:08): Jasně, práskání je taky docela fajn způsob ukrácení volné chvíle... ;c)
@ntz (12.10.2020 12:00): Treba si zas vyhlidnes nekoho koho nahlasis ze nema v cajku profil :)
@samorost (12.10.2020 11:45): :D
ty mi pripominas z Cimrmanu hospodu na mitince: Otevrel si hospodu, ale chodili mu tam lidi ... Proc to teda sem davas, kdyz nechces, aby na to lide reagovali ..
jinak moje dnesni davka jedu pobavila :D .. ustknul jsem miliony priznivcu tvrde metalove muziky, coreyho taylora a nickelback kdyz jsem rekl, ze babymetal + autotune == sra***
vcera jsem byl jeste hnusnejsi ... bavil jsem se na chalupe s jednim kamaradem nasich kamaradu, ktery se na me taky desne nastval, pac jsem mu rekl, ze fandim Gretce (nejak jsme se dostali na to tema) a on taky rikal o necem co implikovalo denni davku jedu ..
ted co udelam zejtra ... latka nastavena docela vysoko
ty mi pripominas z Cimrmanu hospodu na mitince: Otevrel si hospodu, ale chodili mu tam lidi ... Proc to teda sem davas, kdyz nechces, aby na to lide reagovali ..
jinak moje dnesni davka jedu pobavila :D .. ustknul jsem miliony priznivcu tvrde metalove muziky, coreyho taylora a nickelback kdyz jsem rekl, ze babymetal + autotune == sra***
vcera jsem byl jeste hnusnejsi ... bavil jsem se na chalupe s jednim kamaradem nasich kamaradu, ktery se na me taky desne nastval, pac jsem mu rekl, ze fandim Gretce (nejak jsme se dostali na to tema) a on taky rikal o necem co implikovalo denni davku jedu ..
ted co udelam zejtra ... latka nastavena docela vysoko
@Charllize (12.10.2020 11:49): Tak doufám, že má zatím občas tvrdý alespoň „to dole”, to už by s ním nebylo k vydržení vůbec. :c)
@samorost (12.10.2020 11:45): Von to ma doma tvrdy...ulevi se mu :)
@ntz (12.10.2020 09:25): Já je samozřejmě miluji taky a se mnou další miliony lidí po celém světě. A tvá každodenní dávka vypuštěného jedu, často neuměle skrývaná za rádoby fundovaný názor, s tím pramálo zmůže. Ale pokud ti to dělá dobře a třeba ti to pomáhá řešit nějaký osobní problém, pak si klidně ulev. Mně tím náladu nezkazíš... ;c)
@Kunick (12.10.2020 10:12): Vubec mi nesedl Mrakoplas, ktereho jsem si i na zaklade her a ilustraci knih predstavoval jako nazrzleho typka ve strednim veku, ale tady to byl vylozene duchodce vypadajici jako dnes uz nestarnouci Lubor Tokoš. Verny to celkem bylo, ale obsazeni hlavniho hrdiny je myslim pomerne klicovy. Ted zpetne to asi nebylo spatny, rozhodne lepsi, nez treba zfilmovani Stoparova pruvodce po Galaxii, coz byla vylozene sracka. Asi podobne, jako 3. a dalsi dily teto knizni serie. Ani jedno samozrejme neni snadny namet na zfilmovani.
@90210 (12.10.2020 09:31): Co se Ti nelíbilo na The Colour of Magic? To bylo dost věrné.
@morlun (11.10.2020 19:44): No, nic moc. Ja jsem ale nebyl nadsen ani z The Colour of Magic a nejsem az tak velky znalec Pratchetta (par prectenych knizek, dohrany Discworld a Discworld Noir), horsi nez netflixovsky Witcher to ale uz snad byt nemuze.
@samorost (09.10.2020 23:24): to je fakt sr*** ... ted jak lstive dali autotune tak se to do konce proste neda pretrpet ani s odhodlanim a sebezaprenim .. tak ale hlavne, ze velikani svetoveho metalu aka corey.t to milujou ...
@Marles (11.10.2020 22:30): Škoda, ta počáteční myšlenka nezněla špatně.
@Marles (11.10.2020 22:30): To je děs. Každopádně tenhle seriál vynechám. Radši si dočtu knížky co mi ještě chybí.
@morlun (11.10.2020 21:50): Ono to bylo straně dlouho v preprodukci a lidi, co to dělali na začátku (včetně Pratchetta a jeho dcery) s tou současnou verzí nemají téměř nic společného. Podrobněji je to popsáno tady: https://discworldmonthly.co.uk/terrypratchett_thewatchseries.php
Asi nejvýmluvnější je tato část:
So how did the City Watch get changed so drastically for The Watch?
The original plan back in 2012 was that these would be original stories written with input from Rhianna and at the time Terry himself and they would have been canon. If someone died in the TV series, they could never come back in the books, and the other way around.
Complications came in when Terry died. Clauses that would have stated Terry Pratchett had any form of input into the series would have no standing anymore as Terry Pratchett was no longer here. Terry Pratchett and Narrativia are two different entities on paper, so what allowed one to do things, it didn't allow the other to carry on once Terry had died.
When Terry did the deal originally with the BBC, the team they had dealing with it was a completely different one to the team that has now made the series and as a result have negated any real input that Terry gave them when he was alive.
Asi nejvýmluvnější je tato část:
So how did the City Watch get changed so drastically for The Watch?
The original plan back in 2012 was that these would be original stories written with input from Rhianna and at the time Terry himself and they would have been canon. If someone died in the TV series, they could never come back in the books, and the other way around.
Complications came in when Terry died. Clauses that would have stated Terry Pratchett had any form of input into the series would have no standing anymore as Terry Pratchett was no longer here. Terry Pratchett and Narrativia are two different entities on paper, so what allowed one to do things, it didn't allow the other to carry on once Terry had died.
When Terry did the deal originally with the BBC, the team they had dealing with it was a completely different one to the team that has now made the series and as a result have negated any real input that Terry gave them when he was alive.
@hanak_v_exilu (11.10.2020 21:33): Třeba na začátku byla ta vize jiná než to, co jsme nyní dostali v ukázce, tvůrčí proces může být někdy asi docela boj s tolika lidmi co do toho kecá.
Nicméně, udělat z jedné z nejoblíbenějších postav Zeměplochy (Sam) od pohledu postavu dost protivnou a snad i retardovanou... A Smrťák teda taky nic moc.
Nicméně, udělat z jedné z nejoblíbenějších postav Zeměplochy (Sam) od pohledu postavu dost protivnou a snad i retardovanou... A Smrťák teda taky nic moc.
@morlun (11.10.2020 20:44): Zajímalo by mě proč si nevymyslí "něco jako Zeměplocha", a musí nutně prznit předlohu. Vždyť si z ní stejně nic nevzali. Akorát naserou fanoušky, kteří by jinak měli mnohem víc pochopení.
@hanak_v_exilu (11.10.2020 20:27): Nejsem ten typ, co by od adaptace vyžadoval do puntíku věrné zpracování. Tohle je ale prostě strašný a kromě jmen to snad nemá nic společného s knihami, naopak, jako by se to snažili vzpurně udělat co nejvíce jiné.