Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Všeobecně o hrách

@Cobot (29.07.2022 13:04): Tak si to priste precti cele, respektive v tomto pripade delsi kus :) Pisou tam, ze "text" tam porad byt muze, ale musi byt lokalizovany, muze tam byt maximalne mesic a musi informovat pouze o novem obsahu (tedy napriklad slevy tam uz nebudou).
@Artran (29.07.2022 12:33): je to moc dlouhý a tak, jsem četl jen těch pět bodů. Narovinu mě ty dodatečně informace o updatech a slevách vůbec nevadili. Byl to další komunikační kanál. Pokud bude cover furt stejnej bude sice hezčí, ale sdělit mu během sekundy info že hra dostala třeba nějakej zásadní update je pryč.

Teď doufám, že jsem z těch pěti bodů pochopil o co jde a nepíšu bludy. Kdyztak sorry..
Já si teda nemyslím, že by se GTA 5 drželo při zemi -viz Trevor, na druhou stranu si předchozí kousky co se příběhu a scén týká, moc nepamatuji. Každopádně větší vážnost uvítám. GTA 4 pro mě bylo určitě zajímavější než 5, co se příběhu týká.

Já se těším neskutečně, ale tímto neříkám, že vážnější bude rovnou znamenat lepší. Jen bych asi věřil Rockstaru, že si dokáže zaplatit schopné tvůrce, kteří ty odešlé nahradí.
@Ross (28.07.2022 11:58): Však s tou značkou je konec. Už GTA 5 se na poměry GTA drželo dost při zemi. Prostě americkej korporát musí vyjít vstříc sluníčkové americké společnosti, už nemají koule na kontroverzi.
Tak nezapomeňte, že brzy vychází Saints Row. To bude beztak mnohem lepší a vtipnější.
Čím dál více se řeší GTA VI.
GTA 6 se má od předchozích dílů výrazně lišit 
Vypíchnu důležité informace:
Nové GTA má tak nyní více připomínat koncept hry jako služby , do které budou postupně doplňována nová města a mise.
= neskutečná kravina. Tohle prostě zkazí GTA jako takové. Ale to není to nejhorší.

Na rozdíl od předchozích her si vývojáři měli dát také větší pozor na to, aby ve hře nebyly přítomny různé vtípky a urážky směrem ke konkrétním skupinám a menšinám.

To znamená, že GTA přijde o to, čím GTA vždy bylo.
@Strady (27.07.2022 15:28): 95%, vzhledem k tomu, že pirátských her opravdu moc není, byly tam všechny žánrové hity a u těch her, které jsou méně známé, byla odpověď vcelku jasná, nešlo o nic těžkého. Ale jo asi 3x jsem si tipnul a 2x z toho správně.
@Charllize (27.07.2022 21:22): Ok, ale i tak by si tu hru nikdo z nich nikdy nekoupil. Jedna věc je emulovat hry na konzole, které se už neprodávají, druhá věc je emulovat hry z aktuálních konzolí. Osobně znám několik warezáků a jsem si jistý, že NIKDO z nich by si hry nekoupil ani kdyby stály 20 korun. Boj proti warezu jakýmkoliv způsobem je ztráta času i peněz prostě. To je prostě typická česká/PCčkářská mentalita, že za hry se neplatí.

Nintendo je v tomhle obzvlášť retardované, protože neustále bojují proti stránkám s romky pro jejich staré konzole. Přitom sami neumí ty hry nabídnout přes virtual console i když na WiiU a 3DS to šlo. Tak trochu škodolibě jim pak podobné fuckupy přeju. Switch je komedie v tomhle. Výkon na emulaci má, ale z nějakého důvodu ty hry emulovat nechtějí. Xenoblade pak beru jako karmu prostě. :)
@Charllize (27.07.2022 21:12): "Vesele" bych zrovna neřekl, vždyť to video je tragédie. :D

Ale na rovinu nevím, proč tohle řešit. Lidi, co tu hru jsou schopní hrát v takovémhle stavu by si ji nikdy nekoupili tho. A vlastně kdokoliv, kdo by ji hrál dnes přes eumulator by si ji nikdy nekoupil. Nintendu to nemusí vůbec vadit, o žádné peníze nepřichází.
@Kunick (24.07.2022 16:41): Tak myslím, že ma poznáš natoľko, aby si vedel, že pri rôznych veciach práveže stojím pri definíciach a je super definovať napr. svoj herný zážitok, ale v momente ako je niečo postavené na subjektívnom zážitku a teda primárne emocionálnej a skúsenostnej rovine, tak je tá definícia na škodu (podobne ako hodnotenie hudobného zážitku). Pre mňa je to dosť rozdielne a diverzifikované - pozitívny/neutrálny/negatívny pre mňa nestačí a pre každého z nás je to tak individuálne, že to vždy znamená niečo iné. Rovnako ako pri hodnotení alebo vysvetlovaní negatívne alebo pozitívne superlatívy nemajú vlastne žiadnu výpovednú hodnotu pre nikoho, kto nás a danú vec veľmi dobre nepozná.
@Tulareanus (24.07.2022 16:21): Myslím, že @Paul (24.07.2022 10:46): to popsal dobře.

Zbytečná definice to je pouze zdánlivě. Nutí nás definovat pojmy a přemýšlet, které aspekty vlastně hodnotíme a jak. Zajímavý vhled by mohla poskytnout situace, kdy místo špatná/průměrná/dobrá hra bychom otázku položili jako hraní hry XY byl pozitivní/neutrální/negativní zážitek?
@Kunick (24.07.2022 16:01): No, áno. :)

Ale ako by si si predstavil, aby dav ľudí, pri rôznych žánroch a pri tých dôvodoch vypísaných nižšie, by mohlo vôbec niečo ako priemernú hru "definovať"? :) Z môjho pohľadu je to aj zbytočné.
@Charllize (24.07.2022 16:00): Tvrdíš, že systém je pochroumaný a lidé dávají nízká hodnocení hrám aby je poškodili. Dej mi příklady takových her a takových hodnocení a vysvětli hlouběji, proč je to špatné, protože pokud neobjektivní hodnocení není špatné, je těžké tam vidět jiné důvody. Také můžeš dodat, co se má tedy udělat, aby ten systém pochroumaný nebyl.
@Tulareanus (24.07.2022 15:38): jenže právě tvůj příklad ukazuje, že to co je "průměr" na DH - tedy spíš průměrné hodnocení na DH není průměrná hra ve smyslu "průměr z hodnocení všech her". Právě proto je ve statistice jak průměr výběru, tak průměr celku.

Obecně obhajuješ průměr výběru - chápu a při správně položené otázce to může být užitečné. Ale pokud bude otázka co je průměrná hra, pak to není dostatečně vypovídající a spíš to ukazuje, jak velkou moc má volba a její okolnosti.