Tak jsem na rozdíl od @
Kwoky: byl s Twitch.tv supportem úspěšnější. :) Podruhé když jsem vytvořil incident tak mě poslali link na webovou stránku s návodem co mám zkontrolovat.
Nejprve jsem díky @
Fatality: objevil Ameriku, to proto, že používám email klienta v OS a normálně na web rozhraní téměř nechodím. Tzn. fakt, že na web rozhraní existuje něco jako hromadná pošta. Jenže tam ověřovací email prostě nebyl, a nebyl ani v mé klientském spamu.
Teprve minulý týden, ani nevím proč, mě to znovu začalo vrtat hlavou. A tak jdu znovu na web rozhraní do SPAM. Pak mě to dojde, ejhle já tady mám
více stran se SPAMem! A tak jsem zjistil, že adresu Twitch <account@twitch.tv> mě SPAM filtru providera emailu háže automaticky do spamu. Udělal jsem si manuální výjimku a po dlouhé době se opět přihlásil na svůj twitch. Konec dobrý, vše dobré.
@
Garret: možná máš s alza.cz ověřovacím (MFA) emailem stejný problém jako měl já s twitch. Zkus se mrknou! Také jsem si myslel, že jsem vše zkontroloval.