@BINGMAN (09.03.2022 10:47): Kdyby sis místo seznamu "dohraných" her zobrazil seznam "hodnocených" her, tak by to bylo jiné v čem?
Všeobecně o DH
@M.a.t.t. (08.03.2022 17:04): Zdiskredituje jakým způsobem? Že mé hodnocení nemá žádnou hodnotu?
Mám pocit, jestli jádro pudla nebude v tom, že pro vás má větší hodnotu názor člověka, který hru dohrál. Což já tak nevnímám. Pokud hráč hru nedohraje, má k tomu jistě své pádné důvody a nárok na hodnocení. (Za každým svým hodnocením a komentem si stojím!)
A pokud to tak vnímáš, je mi to vlastně líto, ale taky mi to je trochu fuk (řečeno naprosto bez záště nebo agrese, aby bylo jasno :) ). DH používám především pro sebe a své osobní potřeby, ne jako sociální síť. Jen mé komenty a příspěvky do diskuze jsou samosebou určené "pro veřejnost".
Máš naprostou pravdu, ke shodě nedojdeme, přestože tvé argumenty chápu. Jen jsem chtěl upřesnit i svůj pohled, kdy jednoduše u sebe ani u ostatních na fajfku u hodnocení a komentech nehledím, a proto ji využívám svým způsobem.
@Tulareanus (08.03.2022 17:27): Ten důvod je vlastně hloupý. Během dvou kliků se dostanu na seznam posledně "dohraných" her, na což relativně často koukám, když si třeba vybírám, co budu hrát dalšího.
Mám pocit, jestli jádro pudla nebude v tom, že pro vás má větší hodnotu názor člověka, který hru dohrál. Což já tak nevnímám. Pokud hráč hru nedohraje, má k tomu jistě své pádné důvody a nárok na hodnocení. (Za každým svým hodnocením a komentem si stojím!)
A pokud to tak vnímáš, je mi to vlastně líto, ale taky mi to je trochu fuk (řečeno naprosto bez záště nebo agrese, aby bylo jasno :) ). DH používám především pro sebe a své osobní potřeby, ne jako sociální síť. Jen mé komenty a příspěvky do diskuze jsou samosebou určené "pro veřejnost".
Máš naprostou pravdu, ke shodě nedojdeme, přestože tvé argumenty chápu. Jen jsem chtěl upřesnit i svůj pohled, kdy jednoduše u sebe ani u ostatních na fajfku u hodnocení a komentech nehledím, a proto ji využívám svým způsobem.
@Tulareanus (08.03.2022 17:27): Ten důvod je vlastně hloupý. Během dvou kliků se dostanu na seznam posledně "dohraných" her, na což relativně často koukám, když si třeba vybírám, co budu hrát dalšího.
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/u ... 73606_zahranicni_jhr
Ale to s tím zatažením do umělého konfliktu by si tu zasloužilo nové DH téma/vlákno, kam bychom přidávali další vtipy. To je teda gól fakt.
Ale to s tím zatažením do umělého konfliktu by si tu zasloužilo nové DH téma/vlákno, kam bychom přidávali další vtipy. To je teda gól fakt.
@včelka (02.03.2022 13:00): Nechme toto téma raději spát, na herní portál to opravdu nepatří. Je toho všude okolo nás dost, každý si může najít místečko, kde si o tom může povídat.
@Kunick (01.03.2022 17:09): To jsi mě teda překvapil, myslel bych si spíše, že raději na herním webu i tří stou debatu o definici RPG, než nějaké šílené politické tahanice :-)
@samorost (02.03.2022 00:00): No jestli někdo podporuje bezdůvodnou agresi, ať se klidně bojí (furt na tom bude líp než lidi na Ukrajině, to se to plácá). Doufám, že takových je menšina, ale o národní shodě si iluzi nedělám.
@Naginata (02.03.2022 11:33): Tento týden jsem ještě neviděl pravdivější meme :D
@Charllize (01.03.2022 21:03): Ano, tohle je přesně ten důvod, proč na HERNÍM webu nechci číst tyto sračky. Ale jak vidíš, je to boj proti vetrným mlýnům, už se to rozjelo i zde. :-D
@Dan9K (01.03.2022 19:33): Absolutně nepanuje žádná národní shoda, na to zapomeň! Panuje jen brutální cenzura a strach lidí se vyjadřovat, setkávám se s tím dnes a denně, mohl bych dlouze vyprávět. Proto se to možná jeví tak, že všichni souhlasí. Nikdy jsem nic podobného ani náznakem nezažil a je mi z toho, jakožto zapřísáhlému celoživotnímu zastánci svobody slova, až fyzicky nevolno. :c( Naprosto souhlasím s Charllizem, raději se zde na podobná témata vybodněte a věnujte se raději hrám, zase bude jenom zle.
@Charllize (01.03.2022 21:03): jak jsem ale psal, a stejně tak ty věci, o kterých píšeš ty, jde už o věci, které jsou řešitelné trestněprávně, takže když to tak vezmu, je zbytečné takové lidi mazat, naopak je dobré tyto věci ponechat jako důkaz a stačí na ně podat trestní oznámení :-) Nechci už mluvit jako Vávra, ale v tomhle má pravdu. Proč dávat cenzurní pravomoci soukromým osobám a společnostem, když jsou tyto věci řešené už v normálně v zákoně a jsou na to trestní sazby.
No tak hlavne ze vite jak by jste to vsichni v klidu a miru zvladli a jak jsme vsichni zajedno. LOL. Neni to tak dlouho kdy se to tady hemzilo avatarama Hitlera, popiranim holocaustu a vyzmizikovanim homosexualu z povrchu zemskeho. Stacil ten Covid a nebyt toho ze se to tady drzelo umele na uzde, uz by chlupy litali po cely DH :)
Tak smele do toho, a uvidite :)
Tak smele do toho, a uvidite :)
@Dan9K (01.03.2022 19:49): Ideální diskuter na DH je prostě hráč, co je celý život zavřený jen s PC někde ve sklepě a nanejvýš si všimne, pokud najednou zdraží grafické karty. :-)
@Kunick (01.03.2022 19:41): asi...
já jsem původně onen zákaz politiky vnímal do značné míry na té národní úrovni, eventuálně, když se konají nějaké významné volby v zahraniční. Taky bych nechtěl, aby se tady hádali levičáci a pravičáci, konzervativci s liberály, Babišovci s Kalouskovci....to už je velmi úmorná věc a asi i zbytečně bychom si tady pak nadávali a dívali se na sebe skrz prsty. Ale nemůžu si pomoct, otázky geopolitických témat a obzvláště takto závažné, prostě nejde úplně odignorovat, zvlášť, když to má vliv na všechno od kultury po sport a přijde mi až absurdní, že bychom se správně měli vyhýbat byť jen náznakům toho, že onu věc řešíme :-)
Protože pak, ano, se dá za politiku označit prakticky všechno.
Na druhou stranu je zase fakt, že některá politika tady prostě on-topic je, třeba kulturní otázky, které už jsou více o politice než o umění.... současná situace ale není zařaditelná do žádné stávající diskuse, což asi dost věcí řeší, pokud se tedy nezaloží nějaká nová, což se nestane.
Jen je teda nebezpečí, že se začne řešit sport, tzn. kam třeba mají Rusové zákaz, a pak se to zvrhne snadno do obecné debaty o celé té věci no....chce to prostě z obou stran podle mě uměřenost, ale ta je blbě vymahatelná.
já jsem původně onen zákaz politiky vnímal do značné míry na té národní úrovni, eventuálně, když se konají nějaké významné volby v zahraniční. Taky bych nechtěl, aby se tady hádali levičáci a pravičáci, konzervativci s liberály, Babišovci s Kalouskovci....to už je velmi úmorná věc a asi i zbytečně bychom si tady pak nadávali a dívali se na sebe skrz prsty. Ale nemůžu si pomoct, otázky geopolitických témat a obzvláště takto závažné, prostě nejde úplně odignorovat, zvlášť, když to má vliv na všechno od kultury po sport a přijde mi až absurdní, že bychom se správně měli vyhýbat byť jen náznakům toho, že onu věc řešíme :-)
Protože pak, ano, se dá za politiku označit prakticky všechno.
Na druhou stranu je zase fakt, že některá politika tady prostě on-topic je, třeba kulturní otázky, které už jsou více o politice než o umění.... současná situace ale není zařaditelná do žádné stávající diskuse, což asi dost věcí řeší, pokud se tedy nezaloží nějaká nová, což se nestane.
Jen je teda nebezpečí, že se začne řešit sport, tzn. kam třeba mají Rusové zákaz, a pak se to zvrhne snadno do obecné debaty o celé té věci no....chce to prostě z obou stran podle mě uměřenost, ale ta je blbě vymahatelná.
@Dan9K (01.03.2022 19:33): "Takže jako obvykle, jsem proti všem :-) " Na tohle bacha.. to totiž už v podstatě je politika :D
Mě jen překvapuje, že i něco takového (nejen tady) lidi odbývají slovem "politika". Když jsem se minulý týden v úterý ptal své ruské žákyně, co na to říká, tak taky přesně řekla "že ji politika nezajímá". Což je přesně to neštěstí. Tahle tichá většina. Každopádně to podle mě už dalece přesahuje běžnou politiku a nedá se to vůbec srovnat, například s tím, jestli se zvednou důchody.
Každopádně chápu, že to tady nemá místo. Zároveň je úsměvné, jak to tady někteří vyřeší tak, že teda na oko jsou on-topic, ale pravým důvodem jejich příspěvku je potřeba se vyjádřit k tomuto tématu (to se děje teď hlavně ve sportu a v cestování).
Na druhou stranu si fakt nemyslím, jelikož v tomto tématu panuje nebývalá národní shoda, že by tady musely nutně v tomto ohledu být nějaké rozepře a pokud, tak jedině v tom, jak tvrdý k nim být. Navíc jsem zaznamenal, že snahy o popírání dané věci či sympatizování s ruskou stranou by mohly být dokonce trestným činem, což opět, pánové odpusťte, jaksi přesahuje nepsaná pravidla zde na databázi :-).
Takže já vlastně na jednu stranu nechápu, proč to má kdo potřebu tady řešit, když jsme, doufejme, vlastně všichni na jedné vlně. O čem se tu chcem přesvědčovat...Na druhou stranu nechápu tu obavu zrovna u tohoto tématu, že se tady kvůli tomu popereme. Na třetí stranu taky nechápu, že zrovna toto tady tak chybí některým lidem, když je to úplně všude a furt. A na čtvrtou stranu mi je zas hrubě proti srsti ono " krutoprisne a za pouziti utlaku, terroru, cenzury, nesvobody, zatykani, umlcovani, mazani a mizeni akteru ". Takže jako obvykle, jsem proti všem :-)
@ntz (01.03.2022 11:59): zbytečná názorová pluralita.....to si skoro zapíšu :-)
Každopádně chápu, že to tady nemá místo. Zároveň je úsměvné, jak to tady někteří vyřeší tak, že teda na oko jsou on-topic, ale pravým důvodem jejich příspěvku je potřeba se vyjádřit k tomuto tématu (to se děje teď hlavně ve sportu a v cestování).
Na druhou stranu si fakt nemyslím, jelikož v tomto tématu panuje nebývalá národní shoda, že by tady musely nutně v tomto ohledu být nějaké rozepře a pokud, tak jedině v tom, jak tvrdý k nim být. Navíc jsem zaznamenal, že snahy o popírání dané věci či sympatizování s ruskou stranou by mohly být dokonce trestným činem, což opět, pánové odpusťte, jaksi přesahuje nepsaná pravidla zde na databázi :-).
Takže já vlastně na jednu stranu nechápu, proč to má kdo potřebu tady řešit, když jsme, doufejme, vlastně všichni na jedné vlně. O čem se tu chcem přesvědčovat...Na druhou stranu nechápu tu obavu zrovna u tohoto tématu, že se tady kvůli tomu popereme. Na třetí stranu taky nechápu, že zrovna toto tady tak chybí některým lidem, když je to úplně všude a furt. A na čtvrtou stranu mi je zas hrubě proti srsti ono " krutoprisne a za pouziti utlaku, terroru, cenzury, nesvobody, zatykani, umlcovani, mazani a mizeni akteru ". Takže jako obvykle, jsem proti všem :-)
@ntz (01.03.2022 11:59): zbytečná názorová pluralita.....to si skoro zapíšu :-)
@Kunick (01.03.2022 17:09): dekuji .. lichoceni mi dela dobre :) .. (ps. ja mam h34d rad, je to kluk usata a kdyby tady byli i ostatni jako on, tak bych klidne i diskutoval na policka temata ...)
@ntz (01.03.2022 11:59): No já nevím. Osobně si občas říkám, že jsi uplně stejný jako ti tebou zmiňovaní, jen s opačným znaménkem. Ale pak mě napadne, že možná jsi i horší, protože očividně nejsi jen nějaké tupé hovado.
Raději jakoukoliv novou debatu, než po stopadesáte řešit definici RPG. Jak často H34dovi vyčítám, že se zbytečně ostře vymezuje vůči vedení, tak buďme za něj vděční, protože to tu aspoň trochu provětrává.
a jestli potřebuješ safe zone, proč si nesmahneš FV
Raději jakoukoliv novou debatu, než po stopadesáte řešit definici RPG. Jak často H34dovi vyčítám, že se zbytečně ostře vymezuje vůči vedení, tak buďme za něj vděční, protože to tu aspoň trochu provětrává.
a jestli potřebuješ safe zone, proč si nesmahneš FV
@ntz (01.03.2022 11:59): Souhlas. Jen dobře, že se politika drží mimo DH. Dřívější, nyní smazaná, diskuze o politice je jasným mementem.
Ja osobne jsem rad, ze Memphis a jeho minioni tady krute, tvrde, nekompromisne a prisne (a krutoprisne a za pouziti utlaku, terroru, cenzury, nesvobody, zatykani, umlcovani, mazani a mizeni akteru) udrzuji global-politics-free zone .. byl by tady jinak strasnej bordel .. ostatne podle meho nazoru drtiva vetsina lidi o tom nepotrebuje diskutovat a ani to resit .. myslim si, ze ti, kdo by to resili nejradsi jsou presne ti s rekneme "originalnima nazorama" .. myslim si, ze drtive vetsine lidi v cesku postaci jejich "neoriginalni" a "stadovite" nazory a neni treba se rozcilovat nad zbytecnou nazorovou pluralitou kor jeste na webu o hrach ..
kdo ma problem, at si zasmahne OF (Operation Flashpoint)
kdo ma problem, at si zasmahne OF (Operation Flashpoint)
@Hrdlodus (28.02.2022 17:12): jakože rozdávala bany? :-)
@Seeker (25.02.2022 12:57): Mně se líbí to, co DH udělala v pátek.
@Fritol (25.02.2022 16:45): Já si myslím, že charitativní výzva nikdy neuškodí. O to víc, když se nějak týká her. :)
Když už řešíte finanční podporu, tak jste si jistě všimli, že z nákupu This War od Mine jde celá částka na charitu. Přidala se k tomu i Amanita.
Kdybyste si při té pomoci chtěli třeba doplnit sbírku.
edit: sorry, nevšiml jsem si výzvy k ukončení diskuze. Co už.
Kdybyste si při té pomoci chtěli třeba doplnit sbírku.
edit: sorry, nevšiml jsem si výzvy k ukončení diskuze. Co už.
@Seeker (25.02.2022 13:20): obávám se, že kdyby IcePick nebo Mundfish dali na twitter odsouzení invaze, tak by dost možná byli donuceni zavřít krám, ne-li hůř.
@Seeker (25.02.2022 12:57): To určitě není cesta, ti vývojáři za svůj zločinný režim nemohou, ostatně jak dobře zmínil @Tainaru (25.02.2022 13:16).
Ostatně viz @Drekt (25.02.2022 13:22): a @Jab (25.02.2022 13:31): sám jsem třeba šel touto cestou. Tím bych diskuzi na toto téma tady ukončil.
Ostatně viz @Drekt (25.02.2022 13:22): a @Jab (25.02.2022 13:31): sám jsem třeba šel touto cestou. Tím bych diskuzi na toto téma tady ukončil.
@Seeker (25.02.2022 13:27): V pohodě. Seznam zde: https://www.darujme.cz/projekty/1200004/ ... jVAsQgdSiYL3E7KN5jzw
@Drekt (25.02.2022 13:22), @samorost (25.02.2022 13:09): Omlouvám se, neměl jsem v úmyslu působit zde nějaké pozdvižení nebo hádat se.
Seeker (25.02.2022 12:57): Jestli chceš skutečně nějak Ukrajinu podpořit, tak místo vymyšlení blbostí raději přispěj nějaké z charit, které teď na pomoc vybírají peníze.
Tak nic no, tady jsem koukám tvrdě narazil :) Pokud jsou názorově v opozici, tak by to mohli dát najevo. Jde o vyjádření nesouhlasu s invazí. Možná teda cílení na konkrétní vývojářské týmy není nejšťastnější řešení, ale nějaká zpráva při vstupu návštěvníků na DH objevit mohla. Pokud vlastně tady panuje vůbec všeobecná shoda alespoň na tomhle.
Třeba inspirace zde.
Třeba inspirace zde.
Hm, moje zkušenost - ve školním ateliéru jsme měli z každého ročníku několik lidí původem z Ruska či Ukrajiny a mnohonásobně více uchazečů. Všichni do jednoho chtěli mít u nás pouze to jediné - prostor k tvořivosti. Nějaká politika v Rusku je moc nezajímala a když už, tak jen proto, aby od ní byli co nejdál. Podle mě je většina těchto kreativců na světě stejná nehledě na původ. A pokud jsou nějací kreativci přinuceni vládou k její propagaci, pak je to spíše smutné.
@Seeker (25.02.2022 12:57): Pokud to není jen nejapný vtip, to bys chtěl svou averzi vůči jakémukoli režimu/státu atd., vedoucímu kupříkladu nějaký právě aktuální konflikt, páchajícímu na někom genocidu atp., řešit skrz autorské/vývojářské týmy, které s tím pravděpodobně nemají vůbec nic společného a třeba jsou samy názorově v opozici?
Napadlo mě, jestli by nešlo na podporu Ukrajině nějakým způsobem zablokovat / omezit třeba hodnocení, komentování nebo skrytí hodnocení a komentářů her vyvíjených v Rusku nebo tak něco?
@Charllize (22.02.2022 23:50): já bych teda ještě dodal, že jsem včera dohrál 2 hry. dlouho rozehrané, ale i tak je to pěkná náhoda, když jsem snad nikdy dvě hry v jeden den nedohrál. body nechci, díky :-)
@Tainaru (23.02.2022 01:14): Díky, moc pěkný obrázek ;)
@Tainaru (23.02.2022 01:14): Má to myšlenku, líbí se mi ty přesýpací hodiny :)
@DosRatas (22.02.2022 22:25):
@rikuhahl (22.02.2022 23:45):
@Charllize (22.02.2022 23:50): Díky za body :))
Tak jsem se nakonec hecnul a vytvořil jsem commemorative achievement - abych si měl co plácnout na profil (jestli chcete, tak můžete taky) :D
@rikuhahl (22.02.2022 23:45):
@Charllize (22.02.2022 23:50): Díky za body :))
Tak jsem se nakonec hecnul a vytvořil jsem commemorative achievement - abych si měl co plácnout na profil (jestli chcete, tak můžete taky) :D
Dobre dobre. Vyhlášení soutěže co dalších 200 let nebude.
1. Tainaru - odměna 222 bodu
2. rikuhahl - odměna 202 bodu
3. DosRatas - odměna 200 bodu
Charllize - odměna 624 bodu. ( přeci jen toho počítání a práce co to dalo)
Atari - odměna 22 bodu ( aby mu nebylo líto )
A nikdo další už body nedostane, Pm mi nepište !
1. Tainaru - odměna 222 bodu
2. rikuhahl - odměna 202 bodu
3. DosRatas - odměna 200 bodu
Charllize - odměna 624 bodu. ( přeci jen toho počítání a práce co to dalo)
Atari - odměna 22 bodu ( aby mu nebylo líto )
A nikdo další už body nedostane, Pm mi nepište !
@Tainaru (22.02.2022 23:42): Máš pravdu, jsme Tři veteráni ;)
@rikuhahl (22.02.2022 23:36): Došel jsem k závěru, že daný úspěch tvoří poslední tři komentáře dohromady, každý se docela pěkně strefil :))
@rikuhahl (22.02.2022 23:36): Problém je v tom ze nikdo nic nevyhlasil dopředu, takže jsem se toho ujmul a proste to dal tak ze čím víc dvojek tím lepší.
Ale přiznávám ze kdyby Tainaru ten komentář nenapsal tak bych si vybral tebe :)
Ale přiznávám ze kdyby Tainaru ten komentář nenapsal tak bych si vybral tebe :)
@rikuhahl (22.02.2022 23:36): Tak aspon pisnicku no :)
@Charllize (22.02.2022 23:34): @Zx Atari 500 (22.02.2022 23:35): Tak já se s tim dělám, mám 3 stejný číselný řady a pak to ani nikdo neocení :(
@rikuhahl (22.02.2022 23:33): zalez trinulkaci :)
@rikuhahl (22.02.2022 23:33): Chybí ti jedna dvojka, sorry :)
@Charllize (22.02.2022 22:42): A můj komentář z 22.02.2022 20:22 je horší v čem? :)
@Charllize (22.02.2022 22:42): Jedinej poradnej hit byl 11.11.1111 11:11:11 :)
Takova prilezitost uz nebude. I kdyz.... On se casem najde duvod, proc to rozjet zas novo :)
Takova prilezitost uz nebude. I kdyz.... On se casem najde duvod, proc to rozjet zas novo :)
@Charllize (22.02.2022 22:47): psal jsi podobného rázu ;-)
@Fatality (22.02.2022 22:46): Kdepak, to není ono :)
@Charllize (22.02.2022 22:42): 3. 3. 2033 3:33