@
Naginata (16.10.2021 19:38): to je úplně normální. Osobně jsem třeba takový
Half-Life rozjel poprvé v roce vydání, ale reálně dohrál až v roce 2020
(pouhých 22 let do vydání). Nebo můj vele-oblíbený
System Shock 2 rozehraný v roce 99
na AMD K6 233 + ATI Rage II C 4MB AGP , rozehraný opakovaně asi 2-3x poté a nedohraný dodnes - vždy jsem skončil po dokončení nejtěžší úrovně hry - skladů
(dojde na něj řada v příštím roce, to abych dodržel rozestup 22 let :) ). No a co teprve svého času má absolutní jednička
Hidden & Dangerous ? Z té hry jsem byl úplně v transu. Rozehraný opět v roce vydání, dostal jsem se do mise kde jsem zachraňoval sestřelené letce bombardéru v Německu.
Dune 2000 rozehraná v době vydání, stejně jako
Command & Conquer , první dokončena až v roce 2018 (celá hra ta všechny 3 rody), druhá rozehraná a snad i letos pokořená.
SWAT 3: Close Quarters Battle rozehraný v době vydání. K dokončení mě chyběly možná 2-3 absolutně nejtěžší mise...
Důvody byly různé, od slabého HW, třeba na AMD K6 233 + ATI Xpert Work 8MB AGP byl
Hidden & Dangerous později nehratelný
(fps padaly hluboko pod 20, více méně většinu hry ale tady jsem nebyl schopen v baráku vyřídit nacisty a ztratil tak nervy), v té misi výše jsem to prostě zabalil, a ačkoliv později koupil nový HW, už nikdy na hraní nenavázal. :(
U SS2 to bylo bůh ví čím, ta hra je
dokonalá v každém ohledu, sám se divím, že jsem to za tu dobu nedohrál, ale napravím to.
Nakonec i ten oblíbený letecký simulátor
F-22 Total Air War mě trval dohrát 2 roky, respektive dohrát kompletně výcvik a jednu (netěžší) z deseti dynamickou kampaní dostupných ve hře na hard obtížnost.
Nevidím v tom nic špatného. Stačí se držet na uzdě, nekupovat novinky, naopak kupovat po letech ve slevách, dát si klidně pár let pauzu, ona se ta chuť vrátí časem sama. Není třeba se do ničeho nutit. Běžně dělám i několikaleté pauzy.
Svého času jsem třeba jen kvůli
Forza Motorsport 6 koupil svou první velkou konzoli
(Xbox One S), abych zjistil, že je to tak
hardcore simulátor, že jsem úplně ztratil chuť tu hru hrát. Dal jsem si okamžitě
nejvyšší obtížnost simulace (jen bačkory přece hrají na easy ne, a arkádové nastavení ne?) a dostal tak na prdel, že jsem to nerozdýchal. Trvalo mi cca +/- 2 roky, než jsem našel ztracenou chuť, překonal sám sebe, všechny ty předsudky co jsem měl vsugerované, a zvítězil poprvé v kvalifikaci! A pak nastala jízda co pokračuje dodnes...
A to nemluvím o celoživotní lásce k
Falcon 4.0 . Ten byl tak hardcore letecký simulátor, že jsem v době vydání na něj jednak neměl HW (na K6 233 s ATI Xpert Work 8MB to fakt nejelo moc dobře), jednal neuměl pořádně anglicky, a jednak mě úplně děsila a zároveň fascinovala obtížnost simulace. 550 + stránkový manuál, kompletně v AJ, složitá avionika F-16, ovládaní zbraní,
milion věcí co pilot musí zvládat za letu v reálném čase, to byl masakr. Nakonec jsem si k němu postupem času cestu našel a v jeho pokračování, respektive modifikacích z niž poslední je
Falcon BMS 4 utopil v MP moře času. Zbývá už je jediné, jednou to dám. Překonám se, pak až nastane ten pravý čas, pak pokořím dynamickou kampaň. Jednou! A pak si otevřu šampaňské a půjdu to oslavit.
Ale možná je to tím, že jsem prostě od přírody soutěživý jako @
H34D: :) Ačkoliv zas tak moc ne. Jen trošičku, malinkatou trošičku..... no nechal jsem se unést. Dobrou noc.
PS: dobrá hra si Tě najde a Ty si časem najdeš cestu k ní.