Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Všeobecně o DH

@Kwoky (23.11.2019 01:19): Tak z toho, co znám, tak třeba RapeLay tu je.
Některé oblíbené eroge tu nevidím, ale to bych je asi musela přidat...
Nebo myslíš něco jiného?

EDIT: Pravda je, že jsou všechno hry, které se tváří (a většinou i mají) něco jako děj, tj. celá hra nespočívá jenom v tom zasunout kolík do správného otvoru.
@Kwoky (23.11.2019 01:19): Či ich tu chceme mať, neviem, ALE z hľadiska legislatívy tu nemôžu byť, pokiaľ nebude na DH ošetrené nasledovné:

1. takýto obsah sa nesmie zobraziť nezaregistrovaným používateľom, pokiaľ stránka neobsahuje upozornenie, že súčasťou jej predmetného zamerania, prípadne podnikateľskej činnosti je obsah s vyslovene pornografickou tématikou a návštevník potvrdzuje následným kliknutím na príslušný button (pred zobrazením pornografického obsahu), že je si vedomý a súhlasí s používateľskými podmienkami.
2. V prípade, že neplatí 1. bod, tak stránka minimálne musí overovať vek používateľov, tj. každý používateľ musí mať vyplnenú kolonku vek (to už je na jednotlivcoch, či skutočnou hodnotou) a takýto obsah sa teda môže zobraziť len zaregistrovaným používateľom, ktorý spĺňajú vek 18+, no i tak musí mať stránka pred zobrazením potvrdenie, že prechádzajú na kontekt obsahujúci pornografický materiál a majú možnosť sa vrátiť späť alebo potvrdiť zobrazenie, prípadne užitočné je v rámci profilu mať možnosť zaškrtávacieho checkboxu "nepotvrdzovať zobrazenie 18+ obsahu a vždy ho v budúcnosti zobraziť".

Každopádne je možné, že v rámci európskej legislatívy je 1. bod už zastaralý a je nutné to mať ošetrené 2. spôsobom. Neviem to na 100%, ale v minulosti pri vývoji webových stránok a internetových aplikácii som sa s týmto stretol ako povinnou súčasťou (stačilo, ak sa jednalo o eshop, ktorý predával erotické pomôcky). Možno treba dodržať aj nejaké ďalšie zásady.
Patří na DH regulérní porno hry? Jakože v nich jde dělat jen jedinou věc?
Jinak souhlasim, ze k novackum by se melo pristupovat mirneji, tohle neni jedina komunita kde jsem a kde se obcas k nadsenym, ale jeste neotrkanym novackum chovaji mistni matadori trochu nevhodne, respektive dle mistni kultury, kterou dany jedinec nezna... v nekterych pripadech to v pohode ustojo, ve vetsine se z nej stane pasivni jedinec ci na stranku uplne zanevre, tak to proste je...
Mám za to, že jakákoliv úprava/mazání příspěvku by opravdu měla být danému člověku nahlášena. Sám jsem byl asi dvakrát zmatený, kam se ztratil můj příspěvek.

Minusy jsem nikdy nepoužil, ale rozhodně mají svůj význam.

@H34D (21.11.2019 19:23):
Normální člověk rozhodně neznámému člověku neřekne, že si něco vytáhnul z prdele. Kdybych jako nový zaměstnanec dostal takovou zpětnou vazbu, tak jdu o dům dál. Pokud už se navzájem znají a vědí co si k sobě dovolit, tak je ten přístup jiný. Politickou korektnost jako nějaký kolektivistický nesmysl taky nemám rád, ale v řadě případů včetně tohoto mi přijde, že je ten pojem používán skor jako výraz pro slušnost a empatii. V internetovém prostředí ani stoprocentně nevíš, jestli reaguješ na dospělého či dítě.
Mě nejvíc na komentářích štve, když někdo použije název hned na začátku :-D komentáře na main page pak vypadají:

Trine 2: Trine 2 je zvláštní kousek. [...]
Metro Exodus: Metro Exodus je pro mne nejlepší hra v sérii, [...]
Gooka: Gooka je tuším jediná česká adventura [...]
@Rapier (22.11.2019 21:34): @Richmond (22.11.2019 20:38): Ono je to síce ťažké, ale nie nemožné, viackrát na steame alebo aj na dh som videl dvojodstavcové komentáre, ktoré dokázali výborne vystihnúť podstatu hry a iným ľuďom tak dať aj dôvody, prečo daný titul hrať alebo nehrať. Len zopakujem. je to ťažké. A áno, myslím pritom na RPG. Je to môj najobľúbenejší žáner. Podľa mňa sa komentáre inak veľakrát naťahujú zbytočnými úvodmi, kde hráč popisuje, ako sa hráč ku hre dostal a vysvetluje samozrejmé veci ako napr. aké hry vyvinula daná vývojárska firma a prípadne základné žánrové rysy hry, hoci stačí opisovať práve tie, ktoré sú odlišné. Nehovoriac o tom ,že všetci máme častokrát tendenciu opisovať svoje herné zážitky veľmi kvetnato.
@Richmond (22.11.2019 20:38): mám stejný názor. Krátký komentář těžko popíše i akční hru, natož něco komplikovanějšího. :)

Úplně to vidím u leteckých simulátorů:

Odstavec 1
Letíte v letadle nad malebnou krajinou a pozorujete oblohu kolem, obdivujete všechny ty tvary mraků. Krajina je dokonale vymodelována, všechny ty budovy, políčka, provoz na silnicích, řeky, lesy, hory, dokonce i jednotliví lidé, to vše pozorujete z výšky 5-25+ km, a aby toho nebylo málo, tak Vás oslňuje svými paprsky slunce.

Odstavec 2
Jste na bojové misi. Ti druzí se nevdají jen tak, a tak shazujete bomby, sestřelujete stíhačky a bombardéry. Občas když nejdou věci podle plánu houpete se na padáku (a opět obdivujete vše kolem sebe) nebo právě oráte první jarní (letní/podzimní/zimní) brázdu v zemi. Někdy to s plně poškozeným letadlem dotáhnete i na základnu.

Odstavec 3
Samozřejmě ve hře je počasí a vliv povětrnostních podmínek na Vaše letadlo, stejně jako zbraně a avioniku. Nic není naskriptované, vše počítá Azure (Google, Amazon) AI (rozuměj: strojově učící se neuronová síť, žádná AI neexistuje). To přispívá k dokonalému pocitu, že jste tam v letadle na obloze.


Pro: Dokonalá krajina, obloha a povětrnostní podmínky, věrný matematicko-fyzikální letový model, realistická avionika (vstupní podmínka pro nábor do Czech Air Force)

Proti: HW nároky. Ryzen 4700X 16 cores, 128GB DDR5 RAM, RX 6700 XT 16GB HBM2 vysoce doporučeno pro max. plynulý zážitek z letu

Počet hodnocení: +100 / -1 :)
Ale je to divný, na čsfd nemám problém napsat komentář o pár větách a tady mi to nejde přes prsty
A ze se furde vyjadrujes a nevenujes tu energii jinam ty ze porade musis oponovat nekomu komu tak beeee ublizujou. Ty ses husta. Tebe bych doma mit nemohl. Jakoze fnukas ze nekdo fnuka. To je jeste horsi diagnoza nez ta moje.
Já mam ze zdejších komentářů často pocit, že to jsou spíše deníky přes celou stránku. Věřím, že to spoustu lidí tady ocení a rádi si to přečtou. Já osobně raději zajdu na Steam (ideálně na Vortex), kde lidi jdou ihned k věci a stručně vyjádří klady a zápory.
@Filom3n (22.11.2019 19:03): Mně tyhle hysterické výlevy kvůli !mínusům ke komentáři! přijdou především komické.
Kdybys tolik energie, co věnuješ kňučení Lidé jsou na mě zlí a dávají mi ošklivé mínusy, bééé věnoval svým komentářům, třeba bys ty mínusy přestal dostávat.
Btw. ode mě žádný nemáš, aby bylo jasno. Já si už si komentáře ke čtení dost vybírám a 99% prostě nečtu.
Si tak říkám, jestli by se to Ublíženec nemělo rozšířit i na lidi, co mají problém s mínusy.

@Filom3n (22.11.2019 18:25): LOL, takových emocí kvůli takové pitomosti jako je mínus ke komentáři na herním webu. Když se ti nelíbí, že ti někdo mínusuje komentáře kvůli formální stránce, tak je piš na PC a zapni si automatické opravy, je-li nad tvé schopnosti psát příčetně.
@Sadako (22.11.2019 18:16): to je presne to co rikam - tady ti to nevadi ale az se staryho zeptas libim se ti? a on ti po pravde odpovi ze ne, ze jsi pred deseti letama nebyla tak tlusta, a ze jsi nemela ty hnusny vrasky (protoze je to pravda ale on te miluje tak ti rekne pravdu) tak jak se ti to bude libit, je to opravdu dvojsecny, vidim to sam ) i kdyz se mu nelibis je s tebou protoze te ma rad, ale po tom co ti tohle rekne budes ho i ty milovat? i kdyz on te miluje tlustou a s vraskama?

vsad se ze ho od ty doby milovat nebudes, i kdyz na tom co k tobe on citil se nic nezmenilo, jenom proto ze jsi musela videt pravdu.

znamkovani decek ve skole je neco jinyho, tam by smradi mneli dostat jeste po rypaku kdyz prudej
@Shoggot (22.11.2019 15:08): Ublíženec!!!

Hm, přemýšlím, za co jsem rozdala mínus - vlastně vesměs za případy, když je komentář gramaticky i stylisticky tak v hajzlu, že se skoro nedal dočíst. Taky nemám ráda různé debilní humoty. A popravdě jsem měla za to, že +/- slouží přesně k tomuto - komentář se líbí/komentář se mi nelíbí, pokud stojí za to, dát najevo proč, lze se rozepsat v diskusi.
Že někdo nepřenese přes srcce, že se jeho komentář taky někomu může nelíbit, tak to je už dost jeho problém.
*reklamni sdeleni*
Plusko k tvemu komentari? 1 steam kod = 1 plusko
Minusko ke komentari nekoho jineho? 1 steam kod = 1 minusko
Rychlost,anonymita,bezpeci! Pozor,mozstevni slevy mozne!
Pro vice informaci se obratte na naseho obchodniho zastupce na DH Atariho!
Plusminusautobus s.r.o. ( plnime vase PlusMinuSny)
*konec reklamniho sdeleni*
Já to vidim takhle: Pro mě lepší 15 mínusek než 2 pluska. Negativní, pozitivní či rozporuplná reakce je daleko přínosnější než komentář, který si přečtě pět lidí, nebo i víc, ale v polovině čtení usnou a během dvou dní koment zapadne.

Doted považuji můj komentář k TES:Arena za velký úspěch. Ne proto, co jsem napsal, ale co ten komentář vyvolal. Hned, ještě v tu samou hodinu, někdo napsal mnohem lepší komentář vedle toho mého, na několik dnů se začalo diskutovat, pár lidí si hru znova po letech zahrálo, aby si ověčili, jakej bulšit to ten Pajma napsal. Not bad na hru, která byla na DH defacto kapput. :)

@Shoggot (22.11.2019 15:59): Ty si takovej D! :D
@Charllize (22.11.2019 15:16): A ta částka, ta taky nesouhlasí.

@H34D (22.11.2019 15:22): Možná "nerovný", ale rozhodně víc motivační. I ve hrách nižší levely expí rychleji a questy se plní jednodušeji proto, aby člověk měl stimul u toho vydržet a zažíval určité impulsy :)) a teda i snad ve všech společenstvích mi přijde, že většinou lidi dojdou ke shodě, že k novým členům je lepší jistá benevolence a že se jim promine i něco, co se ostříleným veteránům nepromíjí. A řekl bych, že vzhledem k tomu, že dost nově příchozích bude i nižšího věku než místní strýcové, tak to platí o to víc.
Já na DH přišel jako 13letý kid a samozřejmě jsem taky cca do týdne přidal "sračkoidní komentář k Mafii". To prostě k DH patří, měl by za to skoro být achievement. Ale co, dostal jsem mínuska, po nějaké době jsem požádal o smazání blbých komentářů a žiju dál. Jak píše Shoggot, zocelilo mě to a je teď ze mě borec, kterého žádné mínusko nerozhází! :D

Btw kontroverzní komentáře s hromadou plusek i mínusek jsou výborná součást databáze (třeba odkaz).
Ale jestli se zruší minuska, tak by se melo zrušit banovaní, myslím, že obojí může uživatele zraňovat. :-)
Smazat mínuska a nechat pluska je přístup ve stylu "známkování ve škole děti traumatizuje, budeme dávat jen razítka". To jste všichni tak vyměklí, že nesnesete kritiku? Samozřejmě druhá věc je, zda se mínuska používají správně, tedy zda se hodnotí kvalita komentáře a ne jen opačný názor.

@Chuck (22.11.2019 09:52): "jůů, máme tu další sračkoidní komentář k Mafii" Tohle je náhodou super reakce, přesně takovou bych napsal já, kdyby nastala vhodná situace :D

@MCZ (22.11.2019 13:55): Já se samozřejmě ublížený necítím, nejde konkrétně o mé ego. Moje pointa je v tom, jak to říct, "svoboda jednoho začíná tam, kde končí svoboda druhého". A tím, že admini z pozice autority rozšíří hranici svobody nováčka, automaticky zmenší hranici svobody jiného uživatele. Nováček má nárok na extra milé zacházení a tím je svoboda slova ostatních uživatelů vůči němu omezena. Nerovný přístup. Ale jako ok, Memphis to schválil, není to o tom, že byste si to neuvědomovali, je to o tom, že to děláte záměrně, takže já k tématu už nemám, co nového dodat. Tak třeba zkuste pouvažovat o té funkci, která by mi po smazání příspěvku poslala automatickou zprávu, děkuji. :)
@Shoggot (22.11.2019 15:08): jestli máš na mysli mojí malou pauzu, tak jde jen o tvé dohady že šlo o uraženě zpakovani. Nic jsem nikde neoznámil ani neřešil. Takže chápu že v mojem pripade by sis přál to nejhorší, ale vaříš z vody :)
Věčné téma plus/minus... Moc nedávám ani jedno (omlouvám se všem, co mi dali už 50 plusek a já jim jen dvě), ale využívám oboje (s poměrem 3,5 pluska na jedno minusko budu asi jeden z těch přísnějších), a jsem pro zachování. Jen mě mrzí, že to nemají všichni jako já, nedávám minus za nesouhlasný názor, ale za argumentaci, chyby, stylistiku, jinak mě to musí hodně naštvat na minus. A plus fakt jen těm nejlepším no. Když dám minus, tak je mi to dycky líto a chci to kompenzovat, že si přečtu i ostatní komenty autora, jestli něco nestojí za plus, abych nebyl tak zlý :-)
Mínuska jsou v pohodě. Pomáhají udržovat slušnou kvalitu. Když je komentář napsaný třema-čtyřma větama typu: "Je to skvělá hra. Hodně jsem se jí nahrál. Proto jí hraju dál. Má pěknou grafiku." V tu chvíli dávám mínus. A rozhodně to není z nějaké msty.
@Charllize (22.11.2019 15:02): Ještě bych vymyslel pro ty, co se uraženě zpakují, jen aby se pak potupně vrátili, určitou funkci vedle jména jako je uživatel, administrátor, VIP a podporovatel. Bylo by to malý zvěrokruh a po najetí ukazatelem by se odhalila funkce: "Ublíženec".
Klidne zrusit i pluska, kdyz by zmizeli i minuskA, minuska jsou zlo a lidi se tady tim chovaji jinak nez by se chovali v realu, mne to strasne mrzi kdyz nekdo dava minuska (fakt je davam taky) a kdyz mam jinej nazor muzu drzet hubu nez davat ty minuska. Te to zlo, a jak rikam v realu s necim nesouhlasis ale do oci to nikomu nereknes aby jsi mu neublizil, tady naopak daz minusko abys zamerne ublizil.

Kdyz das plus souhlasis
Kdyz nedas plus nesouhlasis, za mne to takhle staci
Já jsem pro zachování toho, jak to je. Má to svůj smysl, ona i ta provokace (byť je samozřejmě hloupá) nebo msta (taktéž) je vlastně celkem zanedbatelná. Ostatně, uživatelé, kteří tu jsou dlouho to už rozeznají co je co, protože sami jsou součástí koloritu. Ono když už se to rozezná, tak je to dost úsměvné, což by tak i ostatní měli brát. Přece jen, když se tu často řeší, že se někoho něco "dotklo" nebo na něco upozorní adminy, tak se tu vždy vyloupne svaz lidí, kteří se předhání v tom, kdo si z věcí na internetu méně dělá. I kdyby teď volali po zrušení mínusek, protože by se někomu ublížilo, měly by se mínuska nechat, aby se ono zocelování neztratilo!

Mínuska svoji roli mají, i skrze mstivé a provokační mínuska se odehrávají lidské interakce, skrze které se navzájem poznáváme a to je hezké. Totéž jde říci o této diskuzi.
@MCZ (22.11.2019 13:55): Je opravdu ten druhý lepší, když ten první získal 11 plusek? Nedostal mínuska jenom proto, že dal nějaké oblíbené hře nízké hodnocení? Což se dle mého často děje, že lidé plusy a mínusy neřeší kvalitu komentáře, ale jen to, jak moc se blíží jejich vlastnímu hodnocení.
Já osobně nechápu smysl mít na DH u "komentářů" možnost dát někomu mínus. Za co? Za to, že má člověk jiný názor než já? Za to, že to není tak dlouhé jako recenze? Že to není pravopisně korektní?? ... na Steamu to má smysl, protože komentář určuje hodnocení, tady mi upřímně přijde, že si tím jen lidi řeší svoje vlastní ego a neschopnost se vyrovnat s cizím názorem nebo jeho interpretací.
Minuska jsou v pohode... neprijdu si, ze pisi nejak nadstandartne dobre, presto jsem jich schytal jen par... problem vidim spis v tom, ze sekce komentar zkresluje, jelikoz v realu se jedna o uzivatelske mini recenze, na ostatnich portalech se jedna o podstatne kratsi utvary... ale na to staci, rozklilnout 1-2 hry, aby bylo cloveku jasno, co se od nej cca ceka
Jsem pro mínuska, ale samozřejmě i pluska, jelikož ta druhá dávají člověku pocit, že sepsání komentáře mělo nějaký smysl a je to tudíž motivační, což je zřejmě hlavním důvodem, proč to na DH někdo vymyslel. Pokud přijde mínus, tak pominu-li zmíněné osobní msty (věřím, že zdaleka nejsou tak časté), je tím vyjádřen buď nesouhlas s daným postojem ke hře, nebo se tím autorovi komentáře může naznačit celkově špatná stylizace bez ohledu na to, jestli s daným postojem hodnotitel souhlasí. To druhé většinou štve autora komentáře nejvíc, ale holt i z tohoto pohledu je na jakýkoliv komentář nahlíženo.
I nesouhlas je nazor ale kolik z vas rekne sefovi ze je debil, nebo manzelce ze je tlusta... To je prave to
Aj nesúhlas je názor. A mínusko slúži na jeho vyjadrenie. Mali by preto zostať zachované.