@
Fingon (15.10.2019 23:03): Vždyť jsem to psal :) Porovnával jsem to s obdobím od konce 70.let cca do první půlk let 90. A porovnával jsme pouze nenažranost firem, nic víc. Jaké období mám v oblibě (z pohledu zábavnosti) je snad jasné :)
Ten import postav z jiných her umožňuje třeba Bard' Tale (z Wizardry či Ultimy 3). No a se Sadako jsme se neshodli na tom, že to dělali/nedělali ze zištných důvodů. A taky jsem zdůrazňoval, že to nebyl běžný jev (čteš ty příspěvky?? :).
Datadisky byly běžné, co jsem přece uváděl, ale ne u cRPG titulů, kde hra končí příběhem. A tenkrát určitě už dopřed než vyšla hra, neoznamovali, že vydají dalších deset...
@
Kunick (15.10.2019 22:56): v tom případě Wizardry 2 - 3 samozřejmě měli určitě nižší náklady, protože engine byl upraven jen minimálně. ale přece tím spíš bych to nedělal restriktivně tak, aby bylo nutné ne vlastnit, ale dohrát (!) předchozí díl(y). To srovnání s Witcherem jsem v posledním odstavci nepochopil (nebo myslím si že ne :).