Pokračování hry Egypt 1156 B.C.: Tomb of the Pharaoh se od svého předchůdce příliš neliší. Stále jde o klasickou first-person adventuru na Cryo enginu zasazenou do starověkého Egypta.
Děj Egypt II se odehrává před prvním dílem. Ocitáme se v Heliopolisu, centru vzdělanosti a hlavním městě Egypta roku 1350 před Kristem. Hrajete za Tifet, mladou kněžku a studentku medicíny, která je pověřená najít lék na záhadnou nemoc, jež se šíří městem a kosí obyvatelstvo. Záležitost se stává osobní ve chvíli, kdy se nakazí i Tifetin adoptivní otec. S postupem času Tifet odhaluje ďábelská spiknutí a zrady. Ve hře je množství historických podrobností a faktů o starověkém Egyptu, takže se hra dá považovat i za interaktivní učebnici dějepisu.
Hra pokračuje dalším dílem The Egyptian Prophecy.
Egypt II (jedničku jsem ještě nesehnal) je takovým chudým příbuzným série Atlantis - spíše intimní než epický příběh, odehrávající se víceméně jen v oblasti města Heliopolis. Z pohledu vlastní osoby sledujeme nejen vlastní hru, ale i rozhovory s postavami a pokud mluví Tifet, až na výjimky ji pouze slyšíme a nevidíme - výjimku tvoří pouze in-game animace.
Graficky hra příliš neoslňuje (nejen kvůli použité barevné paletě, ve které převládají odstíny žluté a hnědé) a dokonce i o tři roky starší Atlantis vypadá nepoměrně lépe. Hudební motivy jsou příjemné a fanoušky edukativní složky projektů od Crya potěší i bohatý (hyper)textový aparát a možnost projít si některé herní lokace bez otravných časových limitů a zavazejících postav:-P
Egypt II patří spíše k těm jednodušším hrám, s jednou nechutně obtížnou audio-rytmicko-vizuální hádankou v podobě bušení na bubny, která zkrátka a dobře NEFUNGUJE (mnohými hráči i recenzenty potvrzený fakt, nikoli můj dojem)a osobně jsem ji musel překonat pouze s pomocí cizího savu.
PS ať žije černá kočka:)
Graficky hra příliš neoslňuje (nejen kvůli použité barevné paletě, ve které převládají odstíny žluté a hnědé) a dokonce i o tři roky starší Atlantis vypadá nepoměrně lépe. Hudební motivy jsou příjemné a fanoušky edukativní složky projektů od Crya potěší i bohatý (hyper)textový aparát a možnost projít si některé herní lokace bez otravných časových limitů a zavazejících postav:-P
Egypt II patří spíše k těm jednodušším hrám, s jednou nechutně obtížnou audio-rytmicko-vizuální hádankou v podobě bušení na bubny, která zkrátka a dobře NEFUNGUJE (mnohými hráči i recenzenty potvrzený fakt, nikoli můj dojem)a osobně jsem ji musel překonat pouze s pomocí cizího savu.
PS ať žije černá kočka:)