Ohledně pojištění, už 4. rokem za sebou mi ho neustále zdražují, přestože auto stárne, a nemám za sebou jedinou nehodu a jediné plnění. Akorát, že mi to vždycky poslali na starou adresu, já nezareagoval včas. Přijde mi absurdní, že to musí být tři měsíce před koncem smlouvy, jinak smůla a plať. Už mám radši klíčový lednový datum v kalendáři. Taky jsem platil letos okolo 15 tisíc včetně povinnýho ručení. Ale absurdní je, že když to auto bylo úplně nový, tak to bylo asi za 12 a po sedmi letech je to za 15. UNIQA už nikdy. I sama úřednice na té pojišťovně se divila, co je to za hloupost, ale že už to zrušit nejde, protože je pozdě.
Plánuju už od příštího roku havarijní nemít. Jen se bojím krádeže, pro ten jedinej důvod bych ho chtěl. Jinak si dost věřím, že nehodu nezpůsobím.
Jinak mám celoživotně manuál, takže netuším ohledně automatu. U manuálu je zase typický, že lidi stojí na spojce na semaforu a mají zařazenou rychlost.
@
Garion (06.11.2025 13:53): Jo...tak nemám pravdu ani já ani ty
je to 6 týdnů před koncem, ale rozhodující je, kdy jim to přijde, ne kdy to člověk odešle (to je další absurdita), takže když poštou, tak radši 7-8 týdnů že :-)
ale já jim to přijdu vypovědět hezky osobně a od plic :-)