@
S4TW (25.04.2024 09:35): Já třeba povinnosti připojit se s hrou ke klientovi do budoucna fakt nevěřím a není to o tom, že ti seberou celou knihovnu a nebudeš mít co hrát, ale jde o to, že ti třeba seberou jednu konkrétní hru, kterou máš fakt rád.
Už jsem to tu psal několikrát, ale já si Uplay nainstaloval kdysi jen kvůli tomu, že zakoupená hra Settlers 7 Kingdom edition se všemi DLC, tehdy za 700 Kč, s krabičkou i plackou, to připojení vyžadovala. Hru jsem si koupil klasicky do budoucna s tím, že až bude čas a dostanu se k tomu, zahraji si to. Na zkoušku jsem ji ale hned po koupi nainstaloval a zařadil tak do knihovny svého účtu na Uplay. No a když jsem si to po pěti letech chtěl fakt zahrát, přihlásím se na Uplay a hra nikde. Vyhrabu tedy to CD, že to nainstaluji znova, zadám klíč a co mi to nepíše? Tento klíč je již používám. Píši teda na podporu Ubisoftu, posílám foto krabičky, CD s hrou, ale oni mi na to odepsali, že musím doložit ještě doklad o koupi. Vyhrabu ze složky dokladů patřičný doklad, jenže je na něm už slabě vidět jen název obchodu, zbytek jen čistý bílý papír, takže smolík.