Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Všeobecně o DH

@ntz (23.12.2020 19:34): Pravděpodobně jde o podporu regulárních výrazů v JavaScriptu. Existuje něco, čemu se říká "positive/negative lookbehind" a podle všeho jde v případě ES/JS o relativně novou věc, kterou už však stihli všichni výrobci prohlížečů implementovat, tedy všichni vyjma Apple (nic nového).

Vtipnější na celé situaci je fakt, že daný kód je součástí nového editoru, který zatím může používat jen zlomek uživatelů (ale načítá se - nebo spíše nenačítá - všem).
@MCZ (23.12.2020 19:29): bezva diky ... ja jsem mel taky ostatne lehce opozdenou verzi ohnive lisky .. nejsem webovej developer kompletne, jsem sice ajtak celej zivot, napsal jsem mozna stovky tisic radku kodu ale webu fakt nerozumim, takze by me fakt ze sportu zajimalo, jake ze nove standardy a technologie DBH prijala kdyz to prestalo fungovat v lehce starsim ff a muj problem vyresil upgrade FF na posledni verzi .. (otazka je recnicka, pokud ale znate odpoved, bude to sympaticke ...)
@ntz (23.12.2020 19:03): Jo, něco se změnilo, viz Oznámení. Ale vzhledem k tomu, že jedna část úprav způsobuje komplikace na vícero zařízeních (především od Apple), vyjde brzy opravná aktualizace.
@Jab (23.12.2020 19:04): aha .. diky, ja jsem si to myslel ... linux zahodit nemuzu .. je to nabozenstvi, obsese, swag, zivotni styl, vasen ...

muzu ale zkusit upgradovat firefox ..
zmenilo se tady neco na DBH ? me prestalo DBH fungovat ver firefoxu, nefunguje to ani v private modu (no cookies, no cache) .. netusi prosim nekdo, co se deje ?
@Luky_Luk (22.12.2020 20:29): "Nejvíc mě baví, jak vás to baví." tak to jsi vystihl naprosto přesně! :)
Zatím jsem shlédl jen hoďku a je to samozřejmě super pokec.

Konečně vím jak Richmond vypadá a vlastně to platí i o Ringovi se kterým jsem se domlouval na pivo ale nějak to kvůli času a covid nevyšlo. Tak doufám že to vyjde v 2021. :)
Dnes jem si to pustil a fakt se mi to líbilo. Dungeony nikdy nebyly moje parketa, v DanMástrovi jsem tenkrát strávil asi jen půl hodiny a v Beholderovi I a II hodin několik (bavilo mě po potvorách házet bordel). Hrozně jsem ale miloval to intro, na které si celkem často pomýšlím dodnes.
Nejvíc mě baví, jak vás to baví.
Já tedy taky děkuji za super ohlasy, ani jsem to nečekal :-) Nechtěl jsem to tu nějak ani rozviřovat. Nicméně Richmond mě tu svým postem trochu dotlačil k delšímu vyjádření, tak na vysvětlenou. Určitě bych to nebral, jak Richmond psal - hlavní či nehlavní host. Byli jsme tam jako vyvážená dvojice, která neoddílně spolu řeší hry již dobrých 20 let, co se známe. Faktem je, že jsem se s Jakubem Červinkou poznal před třemi léty díky sbírkám krabicových her, proběhly mezi námi nějaké ty kontakty, pokecy o hrách, dokonce pozvánka na prohlídku sbírky, kdybych měl cestu do Prahy atd., došlo také i ke spolupráci na jednom článku na blogu a letos, přesně 22.9,. mi volal se slovy "ničeho se nelekej, o nic nejde, ale nepřijel bys do Nekonečnýho Labůža?" V tu chvíli by se ve mně krve nedořezal a já jsem nevěděl, co odpovědět. Ale takové věci se samozřejmě neodmítají. Tak jsme to nějak probrali, začali ladit témata a že bychom tam mohli rozkecat ty dungeony jak jsme to řešili v tom článku a několik dalších témat. A jak jsme tak ladili ty témata, tak jsem prostě navrhl, že by se mnou přišel i Richmond, který se na tom článku o definici žánru dungeon taky podílel a dohodla se tedy taková dvoudiskuze a také delší časový rozsah. Tímto děkuji Richmondovi, že pořad povznesl a pořad výrazně oživilo, že jsme se tam sešli dva, kteří mají tolik věcí stejně, ale pár drobností také jinak a tak se tam potkaly dva pohledy, které to určitě udělaly ještě zajímavější :-) A rád jsem Richmonda po těch 20. letech, co se známe, konečně potkal osobně. Doufám, že takových setkání bude více. A určitě se mnou bude Richmond souhlasit, že navíc se osobně setkat s Jakubem Červinkou je zážitek, doslova parádní pařanská terapie, na kterou budeme vzpomínat do konce života :-) Kdo nezažil, nepochopí.
Díky všem za ohlasy. Já jsem v tom stejně trochu nevinně, protože hlavním hostem byl Ringo. Nechtěl jsem to zde ani dávat, ale nějak se to profláklo :) Ty dvě hodinky jako voda. Naštěstí jsme nevzali všechny krabice, to by ten pořad měl snad 5 hodin :) Ona větší část neveřejná pak byla diskuse u Červovy sbírky, tam byly skvosty! (část je vidět v některým díli Labůža plus myslím v intru).
Pustil jsem si to k slepování cukroví. Dobře se to poslouchalo, i když těch her jsem hrál jen pár.
Konečně mám dokoukáno, super povídání. To probírání krabic je moc fajn a konečně si vás budu správně představovat :-) Krásně jste zmínily zásadní hry, ale pokračování by se určitě sneslo.
@90210 (21.12.2020 11:36): Popravdě Rytíře Grálu jsem tam nezmínil, ty dvě hoďky vypadají dlouze, ale fakt jsme tam stihli vlastně odvykládat zlomek toho, o čem všem by se vykládat dalo.
@SilentWolf (21.12.2020 11:36): Vsak si taky vydavatel Sirotek rval vlasy, jakou totalne antikomercni zalezitost mu vyvojari za par let prace udelali a byl to poradnej komercni propadak, to uz by nejen dnes fakt neslo, holt osmdesatky.:D
Po zmínkách k Wizardry IV jsem si přečetl i Richmondovy deníky a je to naprostá bomba. Ti vývojáři měli odvahu tehdy. Děkuji za takovou exkurzi do minulosti.
Parádní Labůžo, díky za info, pravidelně to nesleduji, takže jsem rád, že jsem tohle neminul.
@Charllize (20.12.2020 20:29): Červ věděl, že s Richmondem přitáhneme spoustu krabic, tak si na nás připravil krabicově jen dvě opravdové perličky, svou UIltimu 4, ale musím říci, že ta druhá perlička, co nám předvedl, Amberstar, to bylo pro mě jako zakopnout o kufr se 100 000 Kč. Ale jinak po natáčení nás pozval na prohlídku celé jeho herní sbírky a to si nikdo nedokážete představit.
@Jab (20.12.2020 14:58): Já nepíšu, že ty komenty nejsou kvalitní, jen poněkud delší. Tak ty v pohodě být můžeš, ale já, když něco nedočtu, tak to nemůžu hodnotit, a to by byla škoda. Délku jinak samozřejmě chápu.

Jo tohle, to už jsem dávno zapomněl :)
@Jumas (20.12.2020 14:39): Třicítky to dostalo. ;) A já jsem v pohodě, když někdo některý z nich nedočte. Jak jsem psal dříve, tak když někomu ten koment pomůže, tak je to za deset plusek. A rozebrat tak jednotlivé "charaktery" v SWTOR (kde to je opravdu osm různých příběhů) či Gwent balíčky ve Witcherovi může někomu pomoci. ;) Koneckonců delší komenty mám i k turn based strategiím, které obecně čte poměrně málo lidí. ;)

Rayman viz: http://dbher.cz/hp355057 ;)
@Fingon (20.12.2020 14:24): Musel jsem si vyhledat, ale latinské komentáře tu snad nehrozí :)

@Tainaru (20.12.2020 14:24): Však s tím nikoho neobtěžuješ (alespoň myslím), jen to asi není funkce, kterou by využilo hodně uživatelů a hlavně by se dala snadno zneužít. Jinak jsem se spletl a nejdelší Jabův komentář (na Jana mi to opravil mobil :)) je asi tenhle. Já se snažím psát komentáře do pěti odstavců, ale někdy mi to samozřejmě také nevyjde. Tohle byl asi jediný komentář, u kterého jsem si říkal, že ho snad ani nedočtu (nic proti Jabe, nikdo mě do čtení nenutil :)) Třicet odstavců nebo kolik už je přece jen pořádná porce a i ten na ME 3 je výživný. Teď si nevzpomenu, kdo ještě píše delší komentáře, ale určitě těch lidí bude dost.

@Jab (20.12.2020 14:26): Myslím no, vysvětleno výše, nebyl v tom úmysl :) Na Raymana si už ani nevzpomínám. Jo Blood and Wine taky stálo za to :) Taky si píšu poznámky většinou (u delších her hlavně), protože bych na spoustu věcí zapomněl, ale něco tam nakonec ani nedám. A vím, že ty spoilery číst nemusím, ale vracet se k těm komentářů nejspíš už nebudu a bral bych je jako nedočtené.
@Tainaru (20.12.2020 14:20): Jen šestkrát i s "třeba". To na tuhle délku imho jde. Problematické to bylo jen v jednom odstavci, kde to bylo třikrát po sobě. Že seš to ty, tak jsem dva či tři odmazal/nahradil. ;)

@Jumas (20.12.2020 14:20): Jestli myslíš mě tím "Janem" (to mam za toho Raymana kdysi, vid? :)), tak ten spoiler tam není třeba číst. Stejně tak u Blood and Wine k těm kartám. Týká se to jen určitého aspektu hry a je to spíše "diskuzní část", kterou jsem si dal do komentu, abych ji byl schopen sám dohledat (či případně aby to byla i nadále věc právě k diskuzi). ;)

Nejdelší imho bude ten k SWTOR. Ale i tam to imho má v téhle formě smysl. Páč je to osm různých příběhů a nemálo nových hráčů se pídí právě po tom, za kterou postavu hrát. Většinou ale píši, dokud mám poznámky. Tzn. při hraní hry si často zapisuji do mobilu, co chci dát pak do komentu.