Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Všeobecně o DH

Možná by se hodilo aspon vyhledávání ve vláknech. (Teď řeším duležité a pot. zajímavé příspěvky tím že si je zzálokuku a už jich mam tunu) A nebo štítky pro příspěvky :D
@Ross (29.06.2020 13:55): v něčem možná jo, ale jako o celku si to nemyslím. Minimálně je smutný pohled na “mrtvá” vlákna. Tady se pořád něco děje a povětšinou je to aktuální. Ale souhlasím s tím, že když si něco člověk nezaloží a po půl roce by se na to rád podíval, tak to jen tak nenajde. Nicméně fórum fakt ne :)
Chtěl bych se zeptat proč stále není na DH klasické fórum? Tahle diskuse mi připadá dost nepřehledná oproti klasickému fóru.
@Kwoky (26.06.2020 12:04): Zväčšovať obrázky je heréza, poslať na teba grafickú inkvizíciu (je to asi prvé pravidlo práce s obrazom, obrázky sa môžu zmenšovať alebo osekávať, ale nikdy nie zväčšovať). Naozaj to vyzerá strašne. :)
@Bursoft (26.06.2020 12:53): Tak osekání jsem bral jako ořezání na šířku 120, tedy změnu poměru stran původního obalu. při zmenšení se poměr stran nemění. Neříkám, že se to nebude muset řešit, ale určitě bych zde nechtěl rozmazané obaly, které by prostě u titulů, které se sem přidaly, ale nikdo se o ně v podstatě nezajímá, zůstaly. Pokud ne na pořád, tak na velmi dlouhou dobu. To by se musela jednině udělat nová migrace, jako se dělala už dvakrát kvůli konzolím, aby se to změnilo opravdu všude. Musel by se ale dodržovat vzhled původního obalu, protože jinak by se boje o hezčí obal rozjely nanovo. Jinak zmiňovaná ČSFD má převážně obaly o velikosti 127x180. O těch sedm pixelů by se to asi mohlo zvětšit i bez úpravy, ale počítám, že se bavíme o větších rozměrech.
@Jumas (26.06.2020 12:47): S tím zmenšením nerozumím. Vždyť píšu, pokud se původní cover oseká (zmenší) na šířku 120 px, vždyť to je hrozná blbost. Vem si, že DH je tu už 12 let a chtě nechtě se to stejně jednou bude muset řešit, až se za dalších 10 let začne masivněji používat 4k rozlišení. Jestli máš monitor nebo televizi s 4k, tak si tam schválně zobraz cover hry, která má 120x140 px, nepoznáš, co na něm je.
@Jumas (26.06.2020 12:33): U obalů, pro které není náhrada, by se to mohlo řešit podobně jako na Steamu, kde přecházejí na obaly orientované na výšku. Ponechal by se původní „mrňousek” a pod něj by se umístil nějaký neutrální „podmaz” odpovídající nové větší velikosti.
@Jumas (26.06.2020 12:33): No jestli někdo v roce 2020 pořád osekává obaly na 120 px, tak to potěš.. To omezení na rozlišení se zrušilo snad právě kvůli tomu, aby se na DH nahrávaly obaly v lepší kvalitě nebo bych to aspoň předpokládal. Zase tak hnusně a rozmazaně to nevypadá, aby se to nedalo zvětšit (a taky bych především zvětšil ten thumbnail když vlezu do diskuze apod., to už je opravdu směšně malý). Nerozumím, proč by mělo být špatný, že u znamých a navštěvovaných titulů se to upraví rychlejc než u freewarovek, na který klikne někdo jednou za měsíc. A když na ně klikne, tak se rozhodne sám, jestli mu stojí za to to upravit nebo nechat.
@Kwoky (26.06.2020 12:04): A přesně takhle hnusně by to vypadalo :)

@Bursoft (26.06.2020 12:11): Vyměňovaly, ale musíš počítat s tím, že někdo stále používá staré rozměry dá si s tím práci a obaly na ně upravuje, protože standardní obaly mají pořád šířku 120. Ne každý tam prdne obal, ať si stím DH poradí sama. A poznámka, že pár hodin by to vypadalo mázle, a pak by ty známější tituly byly v pohodě je teda hezký přístup. Méně populární hry nebo freeware tituly by byly tedy mázlé už nafurt. Navíc řada obalů pro freeware hry je Home Made, a tam by se to měnilo opravdu špatně. Neříkám, že zvětšení obalů je špatně, ale není to tak jednoduché, jak se na první pohled zdá. Za mě tedy než mázlé obaly, tak radši nechat menší velikost.

@Charllize (26.06.2020 12:18): Pro multiplatformí tituly se používají pokud možno neutrální obaly, co se ti nelíbí tak uprav.
@Charllize (26.06.2020 12:18): Ono by to klidně mohlo fungovat jako na ČSFD, kde máš jeden obal jako výchozí a po rozkliknutí tam máš mnoho dalších. Klidně by se zde, při tom nahrazování za větší, mohly přidávat i obaly pro konkrétní platformy. ;c)
@Kwoky (26.06.2020 12:04): +1 Já bych se toho zvětšení nebál

@Jumas (26.06.2020 12:01): Tak na druhou stranu i u těch starých her se kolikrát vyměňovaly covery (za "neutrální" verze bez označení platformy). Pár týdnů by to vypadalo trochu mázle, ale myslím, že u těch více navštěvovaných her by to byla otázka pár hodin, než by si toho někdo všimnul a upravil. Plus je to prostě další možnost pro komunitu zase něco dělat pro DH, nemyslím, že je to nutně špatně.
@samorost (26.06.2020 11:50): Já DH nevyvíjím, to je jen můj odhad, ale počítám, že se to měnit nebude.

@Kwoky (26.06.2020 11:58): 20 000 obalů časem povyměňovat? Hodně štěstí :)

@Bursoft (26.06.2020 12:00): Teď už ano, ale dříve ne a ty obaly zůstaly stejné. To je kupa her, která je má stále. Jestli se to při nahrávání větších nějak zmenšuje netuším. Pro zobrazení určitě, ale jestli někde zůstávají původní obrázky nevím.
@Jumas (26.06.2020 11:44): Vždyť přece se můžou vkládat i větší rozměry, to se při uploadu nějak zmenší? Souhlasím, že pokud mi něco vadí na tom novém vzhledu, tak jsou to ty titěrné covery her, třeba na 1440p desktopu nejde kolikrát ani přečíst název hry z coveru apod.. Myslím, že kdyby se i nějaké staré malé obaly trochu zvětšily na úkor kvality, nic by se nestalo nebo by to úpraváři holt spravili..
@samorost (26.06.2020 11:36): Obaly se nejspíše zvětšovat nebudou, protože v řadě případů jsou vloženy přímo s danými rozměry (původně 120x144-171 pixelů), a při zvětšení by utrpěla jejich kvalita.
Tak na upravený design webu jsem si definitivně přivykl a mohu s klidným svědomím říct, že je to opravdu fajn změna. Tmavý mód je příjemný, hned po pár dnech jsem si jej nastavil jako výchozí. Snad jen přečtené a nepřečtené příspěvky v diskuzi by mohly být více barevně odlišené, v podstatě se orientuji jen podle oranžové linky. Souhlasím pak s Drolinem, také bych více zdůraznil grafické prvky, především obaly bych maličko zvětšil, momentálně působí v profilu hry lehce utopeně. Celkově je ale za mě inovovaný vzhled jednoznačně změna k lepšímu!

Jednu vážnější výtku bych ale přeci jen měl a pokud by došlo k opravě, byl bych moc rád. Soukromé štítky se opět o něco zmenšily, resp. vepsaný text se nezobrazuje celý. Bylo by fajn prodloužit textové pole štítku, případně to vyřešit buď pohyblivým textem v rámci štítku, nebo informační bublinou nad štítkem při podržení kurzoru myši. Tedy pokud něco takového lze. Momentálně jsem ve stavu, kdy nevidím celý text svých štítků a mnohdy netuším, co jsem si tam vlastně poznačil. Pokud se na to někdo mrkne, budu vám vděčný.
A to ze to poradne nefunguje na iPadu ze Safari je taky tim ze uz to je zastarale? (tentokrat ho mam updatnuty, ne jako minule)
@Rapier (25.06.2020 08:54): Problém je, že XP jsou plné bezpečnostních chyb, které nebyly nikdy opraveny, a ani s novým prohlížečem nejsi v bezpečí. Můžeš zkusit třeba tenhle jeden z mála, ale neřeší to podstatně větší problém děravého OS.

Jinak DH nepoužívá žádné cutting-edge technologie (minimálně ne pro důležité věci). Převážná většina užitých webových technologií je už pár let stará a většinou výrobců implementovaná. Teď se jich pár přidalo, i když teda samozřejmě težko hádat, kterou z nich to je.

EDIT: schválně jsem si stáhl Operu 36 a chyba je přímo v Reactu, jedné z knihoven, kterou používáme. Zcela mimo můj dosah.
Windows XP používám na staré simulátory s 3dfx které mě jinde neběží. Do updatu nebyl problém stránky otevřít na XP v Opera 36, což je poslední verze kterou tam lze nahrát. Chápu, že vývojáři to nepodporují. Beru na vědomí.
@Tulareanus (25.06.2020 05:59): Tak proč se toho nedržíš? :-) Žádné vhodné přirovnání mě teď nenapadá, ale jsou to dvě naprosto odlišné věci.

Ještě co se Windows XP týče, ty by vůbec neměly být připojeny k internetu.
@Tulareanus (25.06.2020 00:54): Javou to určitě není, ta už je na webu dlouhou dobu minulostí spolu se starým Explorerem. (Samozřejmě je mi jasné, že jsi myslel JavaScript. :) )

Každopádně Opera 36 to má taky za sebou.