Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Všeobecně o hrách

Chci se zeptat, co se dneska hraje tak za hry ? Sleduji steam, ale většinou to jsou starší pecky, a nebo klasicky tituly v top nejhranějších her. ( Převážně hraji RPG, akční, strategie)
Mám nový pc, takže dohnávám restíky po 15 letech :D.

A rád bych za doporučení i nějakého MP. Hrál jsem ted naposledy Warhammer End Times - Vermintide.
A co koukám, tak většinou ty hry už jsou docela mrtvé.

Co takový Total war Warhammer 2 Mp ? :)
Na tohle už se asi tak zapomnělo, že jo? Však vona ta politika každýho jenom votravuje. Mě spíš fascinuje, že soukromé společnosti prošlo a nadále prochází, že někomu upírá základní lidská práva (a de facto se tak staví nad ústavu, i když teda asi ne nad tu čínskou, haha). To je, jako kdyby řekli, že na jejich akcích se smí krást nebo diskriminovat lidi na základě pohlaví, rasy, vyznání, apod. Fakt Bizzard.
Prosím vás, nevěděli byste náhodou poradit starší hru?
Bylo to tuším v Levelu/Score nebo možná Doupě, to už fakt nevím. Je to minimálně deset let zpátky.
Princip hry je v tom, že hráč má štětec a vybarvuje canvas svou barvou, zápasí proti ostatním (AI/hot seat protihráč/spoluhráč), kdo vybarví nejvíce plochy.
Řešil se tu Godfall gameplay? Dobrá bída, působí to jak rychlokvaška aby to stihli na launch PS5 a vytřískali nějaké prachy. Spíš mi to příjde jak test světel a efektů v enginu než pořádná hra. A další kopii Dark Souls fakt potřebujem...
@AlieN (20.01.2020 15:28): Ja sa bojím, že jednu otrepanú formulku nahradia druhou... len pri prvých dvoch hrách to (možno) bude zaujímavé. Z časti sa bojím aj toho, že bežní hráči nemajú toľko reflexie, aby to otrepali ubisoftu o hlavu (predsalen s assasinmi a far cry to robí už vyše 10 rokov), len sú teraz trochu odlišnejšie trendy - veľa hier sa teraz berie menej vážne, naopak bývajú parodické/karikatúrne a majú pomalšiu dynamiku a viac sandboxových prvkov a craftenia... Nevravím, že je to tak pre všetky, ale minimálne ja sa s tým veľa stretávam a aj steam mi to furt ponúka, pričom ja také hry nehrávam (obzvlášť nie tie sandbox/crafting). :) A ešte indie posledných rokov nejak spustilo boom platformerov. :)
Syphon Filter: Dark Mirro
Syphon Filter: Logan's Shadow
God of War: Chains of Olympus
God of War: Ghost of Sparta
Resistance: Retribution
Patapon
Medal of Honor: Heroes 1 & 2
Call of Duty: Roads to Victory

Tie som nehral, ale keby mám PSP, zahral by som si. :D
@raisen (15.01.2020 16:33): Naposled v Pyre, když jsem se rozhodoval koho během hry osvobodit. Ne že by za tím stála nějaká těžká morální otázka, ale bylo mi prostě líto se těch postav "zbavit", protože jsem je měl rád. Ta hra teda nabízí možnost nevybírat nikoho, ale to mi zas bylo líto, že nedostanou svůj "vysněný" život. :) No těžké to bylo. A samotný závěr pak měl poměrně nečekaně těžké rozhodnutí.

Jinak samozřejmě LiS, jednička i dvojka. U jedničky konec, jinak jsem tak během hry často u něčeho přemýšlel fakt dlouho jak se zachovat. Hlavně u dvojky teda, neb tam nešlo vrátit čas. Spousta těžkých rozhodnutí bylo i v Telltale hrách, ale už si příliš nepamatuju u čeho jsem se zapotil.
@raisen (15.01.2020 16:33): Co se týče morálních dilemat, tak se na žádné extra obtížné nepamatuju. Je to dáno asi tím, že u takových rozhodnutí jsem většinou neměl problém si vybrat a pak taky typ her, které tímhle oplývají mě jaksi míjí :) Nicméně zcela dramaticky zásadních (byť nepříběhových) rozhodnutí jsem si užil nadmíru při prvních dílech Wizardry.
@raisen (15.01.2020 19:55): Tomu rozumím. Ale když jsme věděli, že to vše vrátí, tak tohle u mě roli nehrálo. Chápal jsem to pak jako rozhodnutí okamžiku. Kde je právě důležitý samotný moment rozhodnutí, jelikož konsekvence nemá smysl řešit (nebudou - tahle realita se vymaže).
@Jab (15.01.2020 19:49): To souhlasím, ale i přesto to pro mě nebylo rozhodnutí, o kterém jsem měla hned jasno. Já si totiž představovala její rodiče a jejich žal nad ztrátou své dcery. Vždyť by ani neměli možnost se s ní rozloučit.
@Karasman (15.01.2020 19:01): Crones a jejich "máma".

Jinak u LiS jsme tam všichni věděli, že to zase můžeš přetočit. To tomu tu vážnost snížilo. Jako dilema jsem to tedy necítil. Chloe měla své přání a imho má to být vždy na svobodné vůli jedince.
Třetího zaklínače jsem dohrál, ale rozhodnutí s dubem mi nic neříká, tak mě to asi nijak nezasáhlo... :-) Může mi to někdo ve spoileru připomenout?

Jinak za mě asi Life is Strange a rozhodnutím zda provedu nebo neprovedu eutanázii chromé Chloe. Ani ne tak tou hrou, jako že jsem spíš seděl a přemýšlel, co bych z tohodle zvolil pro nejlepšího kámoše já... no, neudělal jsem to, nedokázal jsem to.
@raisen (15.01.2020 16:33): Dragon Age: Inquisition - Zvolit zda zemře Alistair nebo Hawke. Nic hlubokého, ale stejně mi dalo zabrat rozhodnout se, zda chci vidět žít jednu z mých nejoblíbenějších postav série, nebo týpka, se kterým jsem strávil celou předešlou hru a dvě DLC :)

The Witcher 2 -Zabít/nezabít Henselta. Tady už se muselo přemýšlet, jak to mimo jiné ovlivní politickou situaci Severních království.
@Jab (15.01.2020 17:35): Ano, to je asi nejtěžší a nejlepší rozhodnutí celé série.

Jinak se taky spíš kloním k W3 a stromu. Ale člověk by se jinak musel zamyslet, aby ve většině "rozhodovacích" hrách našel opravdu nějaká dilemata.
Vynechám třetího Witchera. Pak by to byl Mass Effect 2 a rozhodnutí, co s heretic gethy.