@Zx Atari 500 (21.04.2014 17:38): Pěknej článek! Fakt doporučuju přečíst!
Všeobecně o DH
@Clorky (20.04.2014 19:08): Tebe samozřejmě nemám v adb, poštvat si soudce Thulsu... větší chybu bych udělat nemohl :). Navíc, rád se čas od času zasměji.
@MartinezZ (20.04.2014 22:26): Pockej, az zacne chcat poradne. ;)
Kvůli pár hloupým kapkám se hned balit do gumopryže...
Pokavad zodpovedni nemaji chut banovat nejmenovane sabotery (sabotera?), pak by asi nejlepsim resenim bylo povoleni k napsani komentu az po urcite dobe od zalozeni profilu. Kdyby tyhle pokusy o sabotaz alespon byly vtipne, ale nejsou.
@Drolin (20.04.2014 18:54): Nemáš mě náhodou v adb? Hleď si svého, na mě nereaguj. Ostatně tak to chceš.
@Say (20.04.2014 18:59): Sakra, teď nebudu spát. :-)
@TombSpirit (20.04.2014 16:57): Pravě, že nemá něco, co chtěla...
@Clorky (20.04.2014 17:08): V porovnání s některými nejmenovanými uživately chytrý je. Respektive není loutka, což se o pár dalších podobně smýšlejících "attention whore" jedincích říci nedá.
@Clorky (20.04.2014 17:08): Dobrej týpek ten verbal, kam se hrabe konvice, tohle je jiná liga...
@USER47 (20.04.2014 17:53): Ale občas napsal dobrej koment, kterej vážně pobavil. viz.@konvice (komentář):
@USER47 (20.04.2014 17:53): Ale občas napsal dobrej koment, kterej vážně pobavil. viz.@konvice (komentář):
Chytrá osoba? To jako fakt? On se tak sice snažil tvářit, co mu síly stačily, ale žádnej génius to fakt nebyl.
@Say (20.04.2014 15:31): A za účtem Verbal sedí člověk placený adminem DH? :-) :-D Trolly má každý portál, Konvice byla chytrá osoba, kdo ví, kde je mu teď konec.
@Say (20.04.2014 15:31): A co by z toho ČSFD měla?
@JohnCZ (20.04.2014 16:21): Mno, ono ta moje hypotéza má určité podklady...
@Say (20.04.2014 15:31): Aby to nebyl někdo z eurogameru. Slyšel jsem, že někteří redaktoři nemají určité členy této databáze zrovna v oblibě. Heh, nebo to snad bylo naopak?
[neexistující příspěvek]: http://leadershapers.com/wp-content/uplo ... 0005604144Medium.jpg
*hypotéza* Za accounty konvice sedí člověk placený adminem ČSFD... *konec hypotézy*
databaze-her.cz##.post.user-lord-of-baners
databaze-her.cz##.post.user-clorky
databaze-her.cz##.post.user-fildascz
databaze-her.cz##.post.user-vonsmallhausen
databaze-her.cz##.post.user-jabba
databaze-her.cz##.post.user-chipsonator
databaze-her.cz##.post.user-mount
databaze-her.cz##.post.user-clorky
databaze-her.cz##.post.user-fildascz
databaze-her.cz##.post.user-vonsmallhausen
databaze-her.cz##.post.user-jabba
databaze-her.cz##.post.user-chipsonator
databaze-her.cz##.post.user-mount
Žádnou velikonoční speciální rozdávací akci sice nepořádám, ale pro ty co si zvykli na moje týdenní dárečky (a zároveň jsou členy steamovské skupiny DH100), je tady další nadílka. Tentokrát se můžete hlásit do soutěže o konzolovou rubačku navazující na starou RPG sérii The Bard's Tale. Druhá nabídka obsahuje indie survival žánrový mix Organ Trail: Director's Cut. Jako vždy čas na přihlášení je do pátečního večera.
V minulém týdnu štěstí znovu přálo Gonzalezovi (Two Worlds) a druhým výhercem je ShinyMarek (Worms Reloaded).
V minulém týdnu štěstí znovu přálo Gonzalezovi (Two Worlds) a druhým výhercem je ShinyMarek (Worms Reloaded).
Ad. ObCast #3 - plánované Early Access hry: Půjde na "EA" změnit i dosavadní profil hry, který tu už je s datem vydání, ačkoliv je stále EA (tedy např. výjimka Interstellar Marines)? Že při editaci zatrhnu/zvolím EA a pošlu změnu ke schválení? Zrovna tohle je případ, kdy by to vadit hře nijak nemělo, komenty a hodnocení stejně (logicky) zatím nemá. Tedy spíš aby se s volbou EA nepočítalo je při přidávání nových kousků a ne i při jejich editaci.
je tu na dh nějaký roman kadlec co měl rozhovor v levelu ?
Opět tu řešíte kraviny, pakujte se do příslušné diskuze.
@Jabba (17.04.2014 15:18): Každopádně, vždycky, když vypukne taková diskuze, tak se ozveš jako první. Jabbo, Abbo, Abo.
díky bohu adblock :)
@Gromnir (17.04.2014 14:10): Jsem tu podstatně déle, taky to nevím a nepátrám po tom :-)
@Všivák (17.04.2014 14:04): Jsem tu teprve chvíli... Co je ččkp?
Každopádně je to někdo s tý dementní skupiny ččkp..
@90210 (17.04.2014 13:50): Já si zas myslím, že je konev Shoggot, protože když čtu jeho komenty a konvice, tak tam jsem naprosto stejné "metafory" a slovní obraty.
@Jabba (17.04.2014 12:54): Kazdej ne, akorat ty.;0)
@LIUWIL (16.04.2014 23:55): :DD to bude spíš nějakej mladíček :D
podle vás je konev každej, není to tak dlouho co jste podezírali i mě, nebo fildase.
podle vás je konev každej, není to tak dlouho co jste podezírali i mě, nebo fildase.
@LIUWIL (16.04.2014 23:55): Kdo jiný by to mohl být než další reinkarnace jednoho nejmenovaného nádobí. Způsob psaní je nepřehlédnutelný. Pro změnu zase nový styl "kampaně".
Zas tady řádí dvoumetrový troll.
http://www.databaze-her.cz/uzivatele/lord-of-baners/komentare/
"Skvělá, legendární střílečka! Tahle hra je prostě legenda a epos v jednom! Celá série(od battlefielda 3) je prostě cool a skvělá."
Ať mi nikdo nezkouší tvrdit něco o svobodě slova a právu na názor. Toto jsou trollovské kidy typu "Call of Duty, první FPS historie."
http://www.databaze-her.cz/uzivatele/lord-of-baners/komentare/
"Skvělá, legendární střílečka! Tahle hra je prostě legenda a epos v jednom! Celá série(od battlefielda 3) je prostě cool a skvělá."
Ať mi nikdo nezkouší tvrdit něco o svobodě slova a právu na názor. Toto jsou trollovské kidy typu "Call of Duty, první FPS historie."
Mně teda stránka A4 nebo dvě A4 max. nepřipadají dlouhé. Přečtu zhruba za minutu.
@montana (14.04.2014 16:27): Asi to taky nedokážu, píšu komenty douhé, ačkoliv nechci - prostě takový vznikne. Kdybych ho měl pak zkrátit a osekat, nebude v něm nic, co bych chtěl říct k celé hře.
Což zobrazovat z komentů maximálně nevím, 300, 400 znaků (méně?) a pokud text zaujme, může si jej čtenář rozbalit, aniž by musel scrollovat kilometry ostatních dvou komentářů :D
Dlouhé komenty mi nevadí, rád si je přečtu ke hrám, co mám za sebou, ale samozřejmě si na ně musím udělat čas.
To je jak s knížkama: přečíst si 200 stránkový paperback o historii druhé světové a nebo si pročíst 6 svazků 600-700 stránkových bichlí od Churchilla je prostě rozdíl. z těch delších se prostě dozvíš víc a záleží na tobě, jak moc máš zájem se do toho nořit.
Což zobrazovat z komentů maximálně nevím, 300, 400 znaků (méně?) a pokud text zaujme, může si jej čtenář rozbalit, aniž by musel scrollovat kilometry ostatních dvou komentářů :D
Dlouhé komenty mi nevadí, rád si je přečtu ke hrám, co mám za sebou, ale samozřejmě si na ně musím udělat čas.
To je jak s knížkama: přečíst si 200 stránkový paperback o historii druhé světové a nebo si pročíst 6 svazků 600-700 stránkových bichlí od Churchilla je prostě rozdíl. z těch delších se prostě dozvíš víc a záleží na tobě, jak moc máš zájem se do toho nořit.
@LIUWIL (14.04.2014 16:56): Otázka je, zda toto všechno musí v komentáři být? A taky rozlišuji, jestli píšu ke hře komentář jako jeden z prvních, anebo už tu 20 komentářů je. V tom prvním případě jsem víc popisný, v tom druhém se spíš snažím popsat pocity, které ve mě hra vyvolala, nebo vypíchnout konkrétní detaily, které se mi líbily nebo naopak. Co se týká délky, tak ty extrémně dlouhé taky většinou nečtu, to už mě musí sakra něčím zaujmout. Ale taky svý komentáře do jednoho odstavce většinou nenarvu, a celkem mám obdiv k těm, co to dokážou a přesto je jejich komentář zajímavý.
@LIUWIL (14.04.2014 16:56): Me proste tenhle vypis nezajima. Nedelam si z toho pak statistiky.
Jsem ale samozrejme taky jina cilovka.
Jsem ale samozrejme taky jina cilovka.
@montana (14.04.2014 16:27): Vyjadrit se o hre v jednom odstavci, zahrnout do nej herni mechaniky, balancovani, nejaky level design, pribeh, jeho vypraveni a pripadne popis questu atp., je docela tezke a kdyz to nekdo udela, tak to ma stejne nulovou informacni hodnotu.
Ja teda dlouhy komentare ve vetsine pripadu nectu/nehodnotim/protocim panenky/zavru.
Naopak bych zalozil sdruzeni za kratsi komentare na DH. Prijde mi, ze se valna vetsina uzivatelu nedokaze vyjadrit bez nekolika A4 a je to skoda. Nerikam, ze ja to dovedu, ale aspon se snazim :P
Naopak bych zalozil sdruzeni za kratsi komentare na DH. Prijde mi, ze se valna vetsina uzivatelu nedokaze vyjadrit bez nekolika A4 a je to skoda. Nerikam, ze ja to dovedu, ale aspon se snazim :P
@Crash (14.04.2014 13:59): díky
@Zaraka (13.04.2014 12:47): Kašli na to, tady je to šumák.
Tak pro ty co nemají co hrát, tu mám další dva dárečky, na jejichž přihlášení máte čas do pátečního večera a samozřejmě musíte být členy skupiny DH100 na Steamu. První je na Two Worlds Epic Edition, obsahující i datadisk Tainted Blood. Druhý giftík obsahuje červíkovský remake Worms Reloaded.
Výherci z minulého týdne jsou Karasman (ARES Extinction Agenda) a Gonzalez (Tropico 3).
Výherci z minulého týdne jsou Karasman (ARES Extinction Agenda) a Gonzalez (Tropico 3).
Díky za vaše názory, budu tedy ve svém vylívání herního srdíčka pokračovat.
Ten koment od The Secret World je v pohode - informativni, zajimavy, slusne nasekane odstavce.
Monolitove srance prokladane debilnima frazema zacnu minuskovat jen co me nejaky obzvlast nasere (behem tech prvnich par radku nez se na to vybodnu).
Monolitove srance prokladane debilnima frazema zacnu minuskovat jen co me nejaky obzvlast nasere (behem tech prvnich par radku nez se na to vybodnu).
Nehorší jsou dlouhé komentáře bez jediného "enter" rozdělení. Prostě bloky textu přes celý monitor :)
@Zaraka (13.04.2014 12:47): Určitě bych si dal větší pozor na určitou roztahanost, jelikož, co jsem tak postřehl, extra dlouhé komentáře nejsou i přes jeho kvalitu na DH moc v oblibě (mě nevyjímaje).
Myslím, že je to ve výsledku jedno. Chceš-li psát dlouhé komenty, piš. Nicméně pro tvé vlastní duševní dobro a strukturální integritu předmětů v tvém okolí doporučuji si text stejně raději ukládat vedle do texťáku, protože se občas může stát, že se webu nebude chtít tak dlouho čekat a nemusí se text uložit (vlastní zkušenost :)
Případný skutečně existující limit znaků na koment tak bude také vyřešen a ne ztratíš třeba ony dva odstavce tím, že sice půjdou napsat, ale po odeslání se uložit jen max. znaků.
A pokud skutečně limit neexistuje, tak to stejně nic neznamená, protože, jak je všeobecně známo, náhoda je blbec.
IMHO ne, neměl by být, zvládne-li to DB a prohlížeč :)
Norma = smysluplnost a jakési estetické cítění textu
Případný skutečně existující limit znaků na koment tak bude také vyřešen a ne ztratíš třeba ony dva odstavce tím, že sice půjdou napsat, ale po odeslání se uložit jen max. znaků.
A pokud skutečně limit neexistuje, tak to stejně nic neznamená, protože, jak je všeobecně známo, náhoda je blbec.
IMHO ne, neměl by být, zvládne-li to DB a prohlížeč :)
Norma = smysluplnost a jakési estetické cítění textu
@Zaraka (13.04.2014 12:25): Asi 13-14 A4 textu. Měřeno v Times New Roman, velikost 12, bez odstavců.
@Jack_Dark (13.04.2014 12:43): Otevřená otázka k diskuzi, zda by komentáře měly splňovat nějaké normy, pokud ano tak jaké. Vždycky nad tím přemýšlím když nějaký píšu, nevím co si mohu dovolit napsat a co už je moc. Co by tam patři mělo a co ne. Zatím mi to vždycky prošlo.