@
Red (03.05.2020 00:49): Vnést myslím implementovat do hry. Vymyslet gameplayové prvky dokáže takřka každý, s tím souhlasím, ale napsat je do zdrojového kódu rozhodně ne. Nevím, jaké máš o tom představy, nás třeba programování neučil nikdo a rozhodně programovat neumí každý ani co se skriptů týče.
Co jsem si za tu dobu všiml, tak jsou prostě lidi, co jsou více zaměření na techničtější stránku developmentu a pak jsou lidi co mají sklony zase k umělecké složce. A často jedna strana nerozumí moc té druhé a proto je ideální mít tyhle složky oddělené (třeba na programátory a artisty).
Je pravda, že když se člověk hlásí někam, kde pracují např. s Unreal, Unity, Cryengine, Snowdrop atd., tak vyžadují i znalost C# (skriptů), ale většinou to jsou základní operace typu IF apod. U nás to třeba od artistů nevyžadujeme a ty věci co využíváme tak lidi naučíme, jeli to potřeba.
Suma sumárum, z mé vlastní zkušenosti - sám programátor hru dokáže vytvořit, akorát bojuje s uměleckou stránkou, kdežto artista bez znalosti programování vytvoří hru sám jen velice obtížně.