Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Všeobecně o hrách

Dalsi. Dungeony ktere tam jsou jen proto aby tam byli. Blbost. Krasny priklad jsou rozvaliny pevnosti ktere jsou strategicky rozmistene do kruhu kolem imperial city a mely ho v drivejsich dobach chranit. V jedne knize se lze docist proc nebyli nikdy opraveny. Samo duvod byli penize a to ze imperial city uz melo dostavene vlastni hradby a bylo skoro nedobytne. Jakou praci ho da dobyt je krasne videt ve videu k tes online.



@Jab (15.02.2018 10:16): ano. Denni rezim a zmena dialogu je presny opak generickeho npc vo stoji na miste a dokola opakuje to same.
Treba si vezměme podle me jeden z "nejlepsich" Q v Oblivionu. Variace na deset malych cernousku. Proc si s tim nevyhrali vic, kdyz se jednalo o uzavreny prostor? O jakysi mikrosvet, kde nemuseli resit nic vic nez to, co se odehrava uvnitr domku. Takovy potencial... a jako, uslo to. Coz je ale malo.

Ja jsem fanousek Bethesdy. Mam jejich hry docela rad. Ale nejdou dohrat. Jsou prazdne a cekam na chvili, kdy se zacnou snazit je plnit. Treba v TES6.

Zde plati to rceni "mezi slepymi jednookym kralem."
@Richmond (15.02.2018 09:31): Holt sa pozná, že na Arene a Daggerfalle pracoval ako hlavný programátor Julian "TES FATHER" Lefay a ako hlavný dizajnér a pisálek Ted Peterson. Obaja odišli z Bethesdy po vydaní Daggerfallu, kormidlo prevzali chlapčiská Tod a Pít, pochovali pôvodnú víziu o koncepte hry a nahradili ju vlastnou. :(
@Charllize (15.02.2018 10:00): +1

Oblivion (i Morrowind a Daggerfall) je opak hry bez duše a charakteru. Ačkoliv vždy Bethesdu řadím pod Piranhy (a další rpg studia), tak mají kvalitní hry a těch momentů bylo v TESu spoustu. Něco jako Far Cry 2, v recenzcích 90+ (Score i Level) a nadšení, a na DH naopak spíše kritika. Ale tak už to bývá u her "udělej si sám", každý si zde může vybrat jak si hru užije (a zda najde právě to, co ho bude bavit).

Jinak skvělá doba, ta velká recenze Oblivionu ve Score a všude info, a pak originálka (za šílených 899!) k Vánocům. 130+ hodin a to bez jediného modu a dalších zbytečností.
Mně Skyrim přijde děsně prázdnej. Jakože je tam toho plno, ale všechno jsem tak nějak míjel a jen tam pobíhal a užíval si souboj a pár panoramat. Nevzpomenu si asi na nic, co by mi přišlo wow, kromě jednoho questu, kde na mě mluvil nějakej nevimkdo a já musel někoho zabít, jakože snad i někoho nevinnýho myslím.
@SilentWolf (15.02.2018 09:51): pamatne momenty? Setkani s cisarem hned na zacatku ktereho namluvil Patric Stewart ( ne, v te dobe to bezne nebylo) a pak moment kdyz clovek vylezl z kanalu a uvidel tu nadheru, v roce 2006, ale to vam nic nerekne protoze jste u toho nebyli.

Nereknu, nejsem scenarista ani spisovatel abych posuzoval hluboke dialogy. Obecne byli ctive a zajimave, pomerne dost jsem si na nich tenkrat zdonalil anglictinu.

A Daemon tam ma presne to co jsem cekal. Tu hru nezna ale soudy vynasi. Genericke npc, heh. Stravil jsem nejaky cas sledovanim lidi. Rano vysel z domu a sel do prace, prodavat. Kolem seste zavrel a sel do hospody. Kolem pulmoci klopytal domu, po ceste jednou upadl. V nedeli mel volno a sel do areny na zapasy. A v tu nedeli mel jiny dialog. V obchode, na ulici, v hospode mel taky jiny dialog. Porovnej s kcd. Byl rok 2006.
@SilentWolf (15.02.2018 06:50): tak jsem tady:) Mysli si to spousta lidi co ty jejich hry neumi hrat a nerozumi jim. Vsadim se ze kdyz se kohokoliv z vas zeptam na nejaky detail tak nebudete vedet nic. To ze ta hra nesedne vasi nature a nemate trpelivost to hrat poradne je vase chyba a ne tech her. A stejne jako vy znate dost lidi co si mysli ze to je kravina tak ja zese ty co si mysli opak.
@SilentWolf (15.02.2018 06:50): Já tedy zažil wow momentů pár v Aréně (vystoupení z prvního dungeonu v noci za lehkého sněžení) a poměrně hodně v Daggerfallu (řev liche jsa ztracen hluboko někde v dungeonu, čekání na konkrétní čas na bandity atd.) :)
Watch Dogs je dobrý príklad hry bez charakteru, nesympaticka hlavná postava, nezaujímavý príbeh a prázdne mesto v ktorom sa nič zaujímavé nedá robiť okrem lezenia po rádio vežiach. Oproti tomu prvý Assassins Creed bol celkom originálny a ukázal nejaký potenciál.
@Cathan (14.02.2018 01:19): Nehral som to, ale mne to prišlo ako ďalší AC 1, ktorý je skôr sandboxový , ale bez poriadnej náplne (ale uvidím, keď si to zahrám, lebo to mám na uplayi) + to hodnotenie je subjektívne samozrejme.
@Gordon (14.02.2018 03:53): Já myslím, že Watch dogs nemá nic, co by neměla jiná hra. Na druhou stranu si odevšad bere to nejlepší. Probudilo to ve mě určitou herní závislost vše stylu, že tu ve čtyři ráno nabourávám věže které jsou součástí městské sítě xD Navíc se mi poměrně líbí teorie, že Watch dogs a Assassin creed mají stejné universum.
Inu, ona je to každého věc samozřejmě. Ale vezměme si, že Watch dogs není jako celek o nic horší než GTA nebo Assassin creed, a dobře ty hry kombinuje. Kvalitní flák hry. 72 je strašlivě málo, a pokud je to primárně kvůli slibům...
Každý má jiná kritéria a to je dobré. Nemohu vyloučit že očekávání nehraje v mém hodnocení žádný vliv, ale PR firem mi je celkem volná - předobjednám si hru jen když chci dát peníze tvůrci, jinak hraju hry rok+ po vydání. Pokud bych měl jinou praxi tak by mě asi dost naštvalo kdybych koupil něco prezentovaného jako tahová strategie a vyklubala by se z toho RTS.

Watch dogs mi je taky líto.
@Cathan (13.02.2018 14:53): Ono je to častokrát prepojené. Vývojári/vydavateľ prezentuje hru tým, čo je odlišné alebo lepšie ako u iných hier, ak to nenaplní/nesplní očakávania, poukazuje na to, že hráči si nemyslia, že hra je odlišná/originálnejšia alebo lepšia a tým pádom sa to negatívne prejaví na hodnotení, nie preto, že by to bolo založené na sklamaní zo sľubov a prezentácie, a porovnávané ale preto, že absenciou sľubovaných vecí hra nemá dané pozitívne aspekty.
@Cathan (13.02.2018 14:53): Pokud ji nějak reprezentovali a pak ukázali naprosto něco jiného jako třeba ve watch dogs, a tys očekával to co ukázali, pak by se to odrazit ve tvém hodnocení nejspíš mělo.
Čím dál tím více se setkávám s tím, že hry jsou podhodnoceny protože nedali hráčům to, co od hry očekávali. V současné době mě to zaujalo třeba u Watch Dogs, kde je velmi často psáno, že hra není taková jak jí Ubisoft představil. Myslíte, že by se to mělo odrazit v hodnocení her? Přeci jen, měli bychom hodnotit to co máme, ne to, že nebylo něco splněno.
@Charllize (13.02.2018 12:16): tak starý známý fakt, že pc jede hlavně v evropě. Nicméně zrovna ubisoft? vždyť loni byl rok, kdy kromě Mario+Rabbits měli jen propadáky. For honor, Wildlands, South park. Možná je na pc jen náročnější publikum :D
K assasinovi se nevyjadřuju, od 3 jsem nehrál.
Na které platformy se ve 3. čtvrtletí fiskálního roku 2017 nejčastěji prodávaly hry od Ubisoft? PS4 (44 %), Xbox One (25 %), PC (15 %), Switch (6 %), starší generace konzolí (4 %), ostatní (6 %).
No a kdyz pripocteme situaci s grafikama zda se ze hrani na pc jde lehce do hajzlu:)
Lehky troling, ja vim ale je treba mit se na pozoru:)
@Kwoky (11.02.2018 22:42): Máš to tam vyplnené. Som sa vlastne o sebe vo výsledku dozvedel, že som celkom sporivý v takýchto veciach. Možno aj preto, že nemám rád mikrotransakcie a v cene mnohých skinov, petov, cardbackov a mountov si radšej kúpim hru v zľave alebo celý bundle. :)
45%. Jen minimum jsem věděl. Dost jsem toho trefil podle dojmů a pocitů. PSX šlo úplně mimo mě.