Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Všeobecně o DH

Ja navrhujem rozdeliť diskusiu o kultúre nízku kultúru ako Star Wars, Marvelovky a metalová hudba a vysokú, kde uživatelia môžu zdieľať klasickú hudbu a Drolin svoje Japonské filmy.
Ja sa do vašej debaty nechcem pliesť, iba by som chcel dodať, že VIPovia už pred časom zanikli. S týmto konštatovaním môžem ísť zase o dom ďalej.
@Zx Atari 500 (25.04.2019 17:52): Mé argumenty vyvráceny nejsou, neb sis z meho příspěvku vzal jen co se ti hodilo. :)

VIP mají moc práce protože z aktuálně 17 VIP uživatelů reálně něco dělají 4 momentálně. Já na to nejsem odborník, ale tohle je možná realný problém a ne to, že by měli moc práce s nefunkčními odkazy.

A tak moc ti to je u zadku, že to tu opakovaně navrhuješ, ač jedinému adminovi a snad ani VIP (krom Ronika tehdá tuším) tahle blbost ještě nestála za reakci. Tak snad se ti k tomu někdo vyjádří teď, já tu jen prezentuju můj pohled na věc. Na svůj máš samozřejmě právo.
Inak podľa mňa by asi úplne stačili linky na isthereanydeal v takejto podobe, kde by boli všetky tieto služby uvedené a človek nielen, že má nemenné url na legitímne zdroje, ale ešte si môže porovnať aj ich ceny a navyše stačí jeden odkaz pri hre a netreba ich viac pre rôzne služby.
@Fritol (25.04.2019 17:11):
Origin,Epic,MS,GOG, jine platformy mimo Steam, vubec nezminuju, ze zcela jasnych duvodu. Nevim proc to sem tahas. Pokud neni zaplava, stovky az tisice nefukcnich odkazu, tak uz fakt nevim :) 70-80% odkazu dodanych pred x lety je dnes nefunkcnich a po uprave budou casem nefunkcni znovu. Snad smyslem DB ma byt jeji maximalni prehlednost a co nejmene zasahu, nebo snad ne? Tady se zadelava na nekonecne mazani,editovani,blablabla...

Ten srovnavac ti tam vsechny "OBCHODY pro STEAM platformu" ukaze, krasne serazene podle ceny, dokonce i se slevovym kuponem a je aktualni. To ze linkovane obchody, velmi casto meni strukturu, vyrazuji veci z nabidek a linky jsou pak nefunkcni, toto resi jednou pro vzdy. Hlavne pak nezapomenout dodat, jak maji VIP moc prace s ruznym "editovanim". A kdyz muze spousta editu zmizet, tak je to nesmysl.... lol

Proc bych mel pridavat agregator, kdyz pak nekdo stejne nahaze ty zbytecne shopy? . Pokud to nebude nejak osetrene pravidlem, tak to nema smysl.

Timto jsou vsechny tve argumenty vyvracene. Skoro to vypada, jako by se nekdo bal o svoje bodiky a prisel o spousty moznosti pro "nekonecnou praci na DH" :D

Obycejny uzivatel klikne na obchod, jehoz link nefunguje, zavre okno a jde dal. A to "prubezne se to maze" je fakt vtipne. Tzn. se to dodava, aby se to mazalo :D Tvuj "zblet" o vytvareni problemu prechazim. Moje reseni je jednoduche, resici spoustu zbytecne prace VIP a zprehledneni u odkazu a neni potreba zadneho meneni cehokoliv v DB.

Holt to ale neprednesl ten spravny kadr :) Me je to vcelku u zadku co tam je, ale kdyz vidim, ze neco muze bejt zjednoduseno, zprehledneno, prinest uzitek vyberu a ubrat nekomu praci na DH, tak proc to nezminit. Tvoje argumnety ohledne stavajiciho systemu jsou fail a jdou presne opacne. Sorry.

Jak u blbejch, fakt. Hlavne tu pak zas nekdo vytahnete stitky...
@Zx Atari 500 (25.04.2019 16:57): Jedna věc je, že žádná záplava nefunkčních odkazů se tu neděje, jen to přeháníš aby to vypadalo jako reálný problém. Obyčejný uživatel prostě klikne na to tlačítko "nahlásit" a průběžně se to maže.

Druhá věc je, že Steam už dávno není žádná "hlavní platforma". Origin, Epic, Humble, MS Store, GOG či Gamersgate nabízejí očividné výhody, které Steam nemá. Případné rozhodnutí, které obchody povolit a které ne, by vyvolalo zbytečnou nevoli. Nehledě na to, že některé obchody nabízejí věrnostní program (wingamestore) nebo mají dlouhodobě nejnižší ceny (Voidu) a někteří lidi tak využívají výhradně jeden obchod. Sám na steamu nakupuju jen když mi nezbyde jiná možnost. Takže ano, když mě nějaká hra zajímá a v odkazech vidím odkaz na Steam a na Voidu, tak kliknu na Voidu.

Třetí věc je, že přidávat odkaz na srovnávač cen ti nikdo nezakázal. Si to přidávej když chceš...
@Eru (25.04.2019 16:18): Nah, jen je uražený, že to nikoho nezajímalo když s tímhle nesmyslem přišel někdy před rokem či kdy. Myslím, že se mu to tehdá vysvětlilo dostatečně, ale tak asi to furt nepochopil zdá se.
@Eru (25.04.2019 16:09): Jo, projdu ty tisíce nefunkčních, a budu je nahlašovat, upravovat...a po čase si to zas zopáknu? :) Elegantní řešení :) Radši ne, ještě mě tu pak zas někdo napadne, že si honim body, protože body jsou kořením DH a musí proudit, nebo tak něco...... známe :)
Opravit tento problém / nesmysl, lehce už v základu, je jen můj blud a nepodstatná věc :)

@Eru (25.04.2019 16:18): To není pravda a ty to víš.
Mimochodem, kdysi jsem tu psal o naprostém nesmyslu, ohledně dodávání obchodů se steam hrami, mimo hlavní platformu Valve - Steam Store na profil hry. Jako obvykle, byla moje poznámka označena za nesmyslnou a bla,bla. Dodání nějakého dlouholetého,prověřeného srovnávače místo shopů....proč... zbytečnost... :)

Takže se podívejme třeba sem

80% linků nefukčních, protože v těch shopech to mění jak na běžícím pásu, potažmo to uplně vyhodí z nabídky. Tahkle to bude vypadat na většině trochu starších profilů. Doufám, že to dodávající postupně vše opraví. Bude toho jen pár tisíc odkazů :o) A za pár měsíců si to zas zopákne.. :) Nebo je snad záměrem DH mít DB plnou nefukčních odkazů? Nevím... možná... No nic, popojděme.. zas plácám nějaké bludy.
Odlozim si sem neco pro jednoho VIP.... Ja ti to psal, a tady to mas. Tak pro priste.... uz me do toho nelamej, protoze je to marne, je to marne, je to marne.

@MCZ (25.04.2019 12:52):
Nevsim jsem si tu zadne ankety ohledne "funkcnich" veci, takze nevim, kdo co chce, nechce...
Ale mas pravdu, uz to nezminim.
@Gordon (25.04.2019 04:04): Omezeni by melo prave jen to pele mele vlakni.

@Jab (25.04.2019 08:53): Nemyslim ze slo o zhrubnuti. Spis se stalo trollovani daleko castejsim a ne vsichni to provozuji na urovni(jako Drolin) nebo spis nadsene aamatersky (Gordon). Nekterym se zalibilo rozpalit ostatni do bela - jako Vasik Klausu na novinkach. A protoze omezenost svobody slova je sebenaplnuji proroctvi, vzdy se nasel nekdo kdo se na tuhle udicku chytil.
@Zx Atari 500 (25.04.2019 12:25): Jsi asi jediný, kdo to chce a my kvůli tomu nebudeme trávit své hodiny vývojem, abychom pak zkomplikovali nastavení všem ostatním. Na tom jsme se s Memphisem před pár týdny shodli. Už to konečně pochop a přestaň to zmiňovat pomalu každý týden - jakože klidně pokračuj, ale šance na úspěch ti to nijak nezvýší.
@Bursoft (25.04.2019 12:02): Máš pravdu vypnout se to dá ale stejně tomu neutečeš když se ty hádky pak přenáší i do diskuzí u her nebo i sem. Navíc už vidím jak někdo napíše hned jako první příspěvek do diskuze koníčky že jeho koníček je politika a pojede to nanovo. Prostě mi ty věci co se tu navrhujou přijdou na stránku která je striktně o hrách moc offtopic. Ale je to jen můj názor, nikomu ho nenutím a chápu že pro někoho by to bylo zajímavé.
@Zx Atari 500 (25.04.2019 12:05): My tě slyšíme, ale jsi zatím jediný, kdo o podobnou věc projevil zájem, což je vzhledem k ne triviální implementaci a zároveň faktu, že bychom tím ještě více zesložitili už tak složité nastavování HP nováčkům, prostě málo.
Jo, bejt moznost samostatnych boxu na diskuze Hry/Vyvojari/Obecne tak si proste vypnes box obecne a hotovo. Pisu to sem uz od zavedeni boxu. Nevyslyseno, jehovazel... Kdo by nechtel tyto obecne diskuze, vubec by je na DH nevidel a ani by nemel moznost nekde prepnout tabulku v boxu.. Kdo by je chtel, ten by je videl. Idealni reseni. Ja bych chtel mit na hlavni strane DH boxy diskuze ke hram a obecne. K tomu bych si prihodil box komentaru a mel bych hlavni stranu tri boxu, tak jak mi to vyhovuje.
Druha spodni vlna hodnoceni,odkazy,zajimavosti...atd podle libosti...
Proc porad neco zakazovat, kdyz to jde udelat elegantne, ke spokojenosti vsech.
Taky se mi nezdá, že by tu nějaké vlákno chybělo. A jsem spíše zastánce minimalismu, než tady mít 10 dalších vláken, do kterých budou přispívat vždycky tak 2-3 lidi
Lidi neblázněte je to databáze HER! ne databáze koníčků, tipů na výlety nebo vědeckých objevů. Kulturu a sport bych ještě nechal když už tu jsou ale jinak tu nic komě herních témat nemá co dělat.
o všem a zároveň o ničem jsem už dlouhé měsíce nesledovala, protože se to nedalo číst. Uvítala bych diskuze - deskové hry, věda + technika + zajímavosti, koníčky. Cestování zní taky ok, ale asi by se dalo zahrnout do koníčků.

Určitě bude třeba je moderovat a případně nenapravitelné trolly banovat. Spíš mě napadlo, kdyby šly udělat skupinové konverzace, tak ať si udělají svoje interní pošty na jakékoliv téma a nebudou s tím nikoho otravovat.

Je prd platné mít tu aktivní téma diskuze, do které přispívá pravidelně 7 lidí, kteří se dokola hádají a ostatní to ani nečtou, protože je to žumpa.
Ideální by byla nějaká shrnující diskuze o všem, co se nehodí do existujících témat. Mohlo by se to třeba jmenovat Hyde Park.
@Jab (25.04.2019 08:53): Na Sigil chodilo 5 a pul lidi, navic vesmes podobnyho svetonazoru. Debatu o nicem na DH znicily bany a pokusy o moderovani, melo se to nechat jako trash talk bez jakychkoli zasahu, jak to fungovalo predtim 10 let. Pokud by se nechala jet jeste par mesicu, tak by DH dopadla stejne jako Sigil, coz by si ale par uzivatelu mozna pralo.

@Memphis (24.04.2019 08:20): IMHO po pridani zanrovych diskuzi nejsou zadny dalsi diskuze potreba. Deskovky jsou pokec o hrach, esport je sport, domlouvani na online hrani do srazu, z toho co tu bylo zmineny.

Pochybuju, ze by nekdo prispival do hobby, zahradkareni a houbareni a na cestovani je Ig.
@Hrdlodus (24.04.2019 22:18): Jo. Ten systém diskuzí tu opravdu je příšerný. Ale že se tolik lidí i tak zapojuje asi ukazuje, že důležitější je samotná stránka a její obsah. A případné nepohodlí u diskuzí už lidé přejdou (páč je vedlejší).

@Kunick (25.04.2019 00:30): Docela by mě zajímalo, zda lidé za nějakou dekádu opravdu tak zhrubli. Sigilské diskuze imho nebyly o tolik víc moderováné a navíc jsme byli mladší. Ale průměrná úroveň debat i v politických diskuzích byla jinde. Možná to ale bylo týmem, který byl skvěle vybraný (! :)) a minimálně se postěkával veřejně. Naopak v obecných debatách jsme se podporovali (což byla zároveň nenásilná forma moderování). Tady dvě vip napíší rozporné názory příspěvek po sobě a to k důležitému tématu (typu co je a co není nevhodný příspěvek). Imho by bylo dobré, aby i v tomhle byla nějaká interní shoda nebo alespoň vyšší míra kolegiality.
@Paul (24.04.2019 21:28): a co omezit pocet prispevku na uzivatele za den? nervaci by vychladli a prispevky by byli delsi a promyslenejsi.

Jinak obecne je mi to lito. Sice to byla zumpa ale ukazovala realny stav spolecnosti "Tam venku".