První, co mě zaujalo, je komiksová grafika, která je málo vídaná i v současnosti, natož pak v roce 2003. Díky tomu hra vůbec nestárne. Vzpomínám si také na detailní sestřih tří záběrů při házení nožem nebo střelby z kuše či odstřelovačky do hlavy.
Bavil jsem se jak při akci, tak i ve stealth pasážích, které mají díky ukládání pomocí záchytných bodů ještě větší náboj, než je tomu například v sérii Splinter Cell.
Příběh je sice celkem ohraný, ale přesto parádní a já si ho užíval až do konce. Otevřený konec mi moc nevadil, protože jsem si ho mohl domyslet sám a navíc mi díky tomu utkvěl v paměti až dodnes. To se mi u moc her nestává. Přesto bych však uvítal druhý díl, ke kterému závěr přímo vybízí, i když po přečtení komiksů vím, jak vše nakonec dopadlo.
Určitě se do Třináctky ještě někdy převtělím, protože tato jedinečná hra nemá ani v dnešní době obdoby. Nebo alespoň já o ničem podobném nevím.
Pro: komiksová grafika, příběh, atmosféra, akce, stealth
Proti: není pokračování