Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Gemini: Heroes Reborn

62
9 hodnocení Platformy
Žánr:
adventura > akční adventura *
adventura > 3D adventura
Forma:
placená hra
Rozsah:
samostatná hra
Multiplayer:
ne
Datum vydání:
19.01.2016 PCXOne
26.01.2016 PS4
Vývojáři:
Oficiální stránky:
http://www.imperativeentertainment.com/her…
Gemini: Heroes Reborn je hra na motivu seriálu Heroes, konkrétně jde o prequel minisérie Heroes Reborn z roku 2015. Je to druhá z dvojice doprovodných her. První s názvem Heroes Reborn: Enigma vyšla pro iOS a Android. Gemini je větším titulem určeným pro PC, Xbox One a PS4.

Jde o akční adventuru využívající pohled vlastních očí. V roli Cassandry, starší sestry Dahlie z Enigmy se budete snažit odhalit tajemství své minulosti. Přitom se vám budou do cesty stavět nepřátelé a nejen na boj s nimi, ale i na překonávání překážek, se vám budou hodit nově nabyté schopnosti - konkrétně telekineze a manipulace s časem.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 70
Seriál Heroes jsem svého času urputně sledoval, i když se jeho kvalita každou novou řadou snižovala. Pokračování s podtitulem Reborn už bylo jen ždímání peněz ze známé značky a skončilo po třinácti dílech. První komerční hra podle seriálu, kterou jsem hrál, je na tom však o poznání lépe.

Vžil jsem se do role Cassandry, která zjišťuje, že má vrozené nadpřirozené schopnosti. K cestování v čase si díky nalezené injekci přibere telekinezi, a tato ideální kombinace vlastností, umožňující projít hru bez jakékoli zbraně, je následně ještě doplněna zpomalováním času. Schopnosti jsou v průběhu hraní čím dál tím silnější, a tak jsem později mohl házet zprvu těžkými stoly a čas se zpomalil na delší dobu.

Hrátky s časem byly jednou z nejlepších složek hry (z malého stromku vyroste mohutný strom, kvůli vodě se za několik let propadne podlaha) a hojně jsem je využíval, když jsem na opuštěná místa po jednom přenášel nepřátele, aby na mě při boji nebyli v přesile, nebo jsem se naopak teleportoval s výbušnými sudy do míst s mnoha nepřáteli.

Potěšily mě také odkazy na původní seriál v podobě výtisků časopisu 9th Wonders! s kresbami Isaaca Mendeze nebo složky s údaji o hlavních postavách. Parádně jsem se bavil až do patnáctého levelu, kde se na mě vyrojila spousta nepřátel a já nemohl nikam utéct. Navíc na konci této úrovně byl boss, kterého nebylo až tak těžké zdolat, ale způsob, jakým jsem toho dosáhl, byl prazvláštní.

Pro: schopnosti Cassandry, netřeba zbraní, hrátky s časem, odkazy na seriál

Proti: 15. level, bugy

+10
  • PS4 50
Předně seriál jsem viděl kdysi dávno a další série jsem nesledoval, takže zde spíše rozeberu kvality hry samotné. Ale těch mnoho nebude.

Zpracování možnosti změny do dvou časových rovin působí obstojně, kdy je potřeba najít cestu, nebo vyřešit nějakou překážku vždy se najde řešení v jedné úrovni ať v minulosti či přítomnosti. Tento prvek se už objevil ve více hrách, ale vždy je fajn ho vidět znovu. Pro použití hledání cesty dál to funguje dobře.

Co už tak dobře nefunguje je akční složka hry. Souboje mi přišli jako čistá šeď, házení po nepřátelích ať už různými věcmi co se kde povalovali, či zastavování času a chytání projektilů a posílání je zpět jejich majitelům mi přišlo nezábavné. A to je vlastně celá akční náplň hry. Graficky na to, že hra běží na Unreal Enginu vypadá taky o generaci hůře.

S jednou kratší pauzou jsem u této hry strávil dneska odpoledne a k večeru dolovil i poslední trofej. Nevím jak moc z hry jsou nadšení fanoušci seriálu, ale normálním hráčům bych jí rozhodně nedoporučil. Je to průměrná záležitost.

+8