V pokračování Tasty Planet se znovu ujmete tvora jménem Gray Goo, který je nepovedeným experimentem. Původně byl určen k likvidaci nečistot menších než on jejich pohlcením, ale potíž byla v tom, že čím více toho vstřebal, tím více rostl, až nakonec pozřel celý vesmír.
Na začátku Back for Seconds je Gray Goo uvězněn v laboratoři pod sklenicí, aby nemohl způsobit žádné další škody. Jednomu vědci se ho však zželí a nejen, že ho vypustí do světa, ale poskytne mu i potravu. Osvobozený Gray Goo zhltne právě vynalezený stroj času a jeho putování může začít.
Mimo laboratoře se podíváte mezi dinosaury, ale také do starověkého Egypta, antického Říma, feudálního Japonska a dokonce i do budoucnosti. Pohltit můžete opravdu vše od zrnek rýže, přes kočky, až po galaxie. Celkem hra obsahuje 48 levelů a stejně tolik bonusových, a to jak v časovém režimu, tak i v casual modu.
Oproti prvnímu dílu hra nabízí i režim pro dva hráče na jednou počítači, kdy jeden hraje pomocí myši nebo šipek a druhý ovládá svého tvora klávesami WSAD.
Druhý díl Tasty Planet moc novinek nepřinesl. Hratelnost zůstala stejná, stejně tak hudba, která se brzy ohraje a zůstává také stereotyp, který dříve či později dostihne každého.
Změna nastala v příběhu, kdy jsem nyní se svým tvorečkem Grey Goo cestoval časem a mimo jiné navštívil dinosaury, starověký Egypt a nakonec také budoucnost. Největší novinkou je ale bezesporu režim pro dva hráče, který jsem zatím nevyzkoušel, ale někdy se k němu určitě dostanu.
Největší problém mi ze všech levelů dělal ten s názvem Cow Crossing, kde jsem se musel proplétat mezi velkým množstvím pochodujících krav a při tomto nesnadném úkolu ještě požírat pohozené předměty, abych krávy přerostl a mohl je také pozřít. Kdo má z tohohle zlato, tak je u mě borec.
Získem medailí v časovém režimu se otevírají bonusové úrovně, ale jelikož pro mě byla většina časů nesplnitelná a po dohrání základních levelů jsem měl 14 bronzových a 2 zlaté z celkem 48 možných neměl jsem žádnou motivaci pokračovat. Stejně si myslím, že jsem si užil požírání všeho možného i nemožného tak akorát.
Změna nastala v příběhu, kdy jsem nyní se svým tvorečkem Grey Goo cestoval časem a mimo jiné navštívil dinosaury, starověký Egypt a nakonec také budoucnost. Největší novinkou je ale bezesporu režim pro dva hráče, který jsem zatím nevyzkoušel, ale někdy se k němu určitě dostanu.
Největší problém mi ze všech levelů dělal ten s názvem Cow Crossing, kde jsem se musel proplétat mezi velkým množstvím pochodujících krav a při tomto nesnadném úkolu ještě požírat pohozené předměty, abych krávy přerostl a mohl je také pozřít. Kdo má z tohohle zlato, tak je u mě borec.
Získem medailí v časovém režimu se otevírají bonusové úrovně, ale jelikož pro mě byla většina časů nesplnitelná a po dohrání základních levelů jsem měl 14 bronzových a 2 zlaté z celkem 48 možných neměl jsem žádnou motivaci pokračovat. Stejně si myslím, že jsem si užil požírání všeho možného i nemožného tak akorát.
Pro: zábavnost, příběh, ideální na odreagování
Proti: opakující se hudba, později stereotypní