Vizuální kvality byly podprůměrné, a dnes tomu není jinak. Lze však stále rozeznat strom od trpaslíka a ještěrku od vodního elementa, takže po prvotním rozkoukání nejde o závažný problém. Horší je to však se zcela nevýraznou hudbou (pokud nepočítám stock music) a pod hranici únosnosti komprimovanými dialogy, které bylo třeba vměstnat na dva CD-ROMy. To se může zdát jako dostatečná velikost, ale je třeba si připomenout strukturu titulu britských SCi. Dvě hratelné, a plně nadabované, postavy a tři volitelné příběhy. Ano, na první pohled to může působit jako šestice adventur v ceně jedné - opak je však, do jisté míry, pravdou. Podobné dialogy, stejné prostředí, podobné úkoly... mimo toho, nijak výrazněji zajímavé.
Doposud se může zdát, že by si Kingdom O' Magic zasloužil maximálně 3/10. Je tu však jedno velké ALE, které dokáže změnit měřítka kvality na opačnou stranu. KOM je známé pro svůj humor, a ten i přítomný je. Nijak zvláště sofistikovaný, ale zcela dostačující do parodické hry.
Tvůrci, kteří si udělali "jméno" (respektive byli považování za to nejhorší v oboru) na parodiích Leoneho westernu, Tolkiena a bezejmenných thrillerů se vrátili ke kořenům, a znovu vzali koncept klasického fantasy z Pána prstenů. Humor podobný tomu z textových verzí (The Boggit a Bored of the Rings) se pokusili zpracovat i v moderní podobě, a funguje to. Zvláště i díky faktu, že tvůrci dokázali plně využít multimediálnosti média (což je problémem pro studia i nyní), a zakomponovali do hry útržky ze starých filmů nebo již zmíněnou stock music.
Podprůměrná adventura ale zábavná hra. Pokud hráč neočekává humor Monty Python a hratelnost konkurence (Toonstruck), tak může Kingdom O' Magic jen překvapit.
Pro: humor
Proti: grafika a zvuky, design