Druhý počin japonského designéra na poli videoher Haruhiko Shona, jenž vyšel rok po Alice: Interactive Museum (MAC verzi) a poté byl následován Gadget: Invention, Travel & Adventure. Hry rozdílných motivů spojuje zpracování kladoucí na uměleckou hodnotu titulů, stejně jako krátká hrací doba a menší důraz na interaktivitu. L-Zone sází na poměrně klasické industriální prostředí moderního města, i celé oblasti, tedy L-Zone. Ta se však nachází za zenitem svého vrcholu, lidé tu už nežijí a většina strojů je již nefunkčních. Cílem hry je únik z tohoto desolátního místa na Zelenou planetu.
V Japonsku byl L-Zone, podobně jako Myst v Evropě a USA, na dlouho nejprodávanější CD hrou.
@Drolin (20.08.2013 09:13): Aha, tak to mě nenapadlo, nějak jsem si to neuměl bez kurzoru představit. :)
Pro: grafická podoba
Proti: struktura, absence výraznější hudby