Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Software

Ahoj, mam takovy problem s chovanim mysi u danych her, zatim sem to pozoroval u Borderlands a Bioshock remastered. Jde o to ze kdyz v menu obou her dam citlivost mysi na vyssi nastaveni nez 0 resp. 1 (proste to uplne nejmensi) tak ve hre (ale ne v menu hry ani ve windowsech) je chovani mysi citelne kostrbate, pokud pohybuju jinym smerem nez ciste vertikalne nebo horizontalne(musim se presne trefit aby to nebylo kostrbate a jet mysi primku bud 90 stupnu nehoru nebo do boku), pokud jedu napr. od stredu monitoru smerem k pravemu rohu monitoru, mys nejede rovnou lajnu a jede zubate jakoby to jelo po nejake primce ktera je stvorena z velkych pixelu. Kdyz dam v menu hry nastaveni mysi na nejmensi tak je to celkem v pohode(na prvni pohled nic nepoznam, ale kdyz udelam to stejne a soustredim se na to je to porad nepatrne kostrbate), potom musim samozrejme zvysit DPI u mysi samotne. Nevite cim to muze byt a jestli je nejake reseni abych mohl ve hre normalne nastavit citlivost mysi jak chci bez toho aby se zvysovala tahle kostrbatost chovani mysi ve hre?
Ahoj, mam dotaz ohledně balíku Office od MS: máte někdo zkušenost s tim "levnym" legálnim softvérem z internetu? Jde mi o to, že bych potřeboval domu pořídit na počítač Office, ale z balíku využívam takřka výhradně excel a nechce se mi platit ceny, který na mě vyskakujou na netu, např. něco kolem 2tisíc, ale jen na rok!... a pak někde nabízí třeba za míň jak 1000 MS Office jakousi druhotnou licenci - nemam se bát toho, že to nebude fungovat? A ještě jestli někdo nemáte ověřený info/zkušenosti o 100% kompatibilitě různejch "ročníků" MS Office, konkrétně např. 2010 vs. 2016, protože - ač je to nepochopitelný, když jde vždy o produkt MS - mam v tomhle ohledu špatnou zkušenost s tabulkama vytvořenýma v excel 2007 a funkčností na excelu 2010.
*Je pro mě důležitý, aby to byly tabulky od Microsoftu, všelijaký ty náhražky a freeware šidítka, o kterých čtu na netu info jak od tvůrců softvéru, tak od různejch uživatelů, jak jsou jejich freeware programy s MS Office kompatibilní, se pro mě ukázaly jako nepoužitelný na 100%.
Takže závěr z diskuze pokud rozumím dobře je:
a) začít těžit na všech PC kde je rozumná GPU (včera už bylo pozdě, co včera, už před rokem...)
b) hrát na konzolích
Časem budeme milionáři všeci. Jednou rozrazíme dveře místní hospody a pak proneseme: "Tak a teď si vás všetky co tu sedíte kúpim"
@Zx Atari 500 (12.10.2021 11:46): No mně teda nepřijde dojít do obchodu s hotovostí a koupit si zlatou minci nijak extra složité (nebo prodat)...

Žádní tví "velcí hráči" minimálně BTC fakt nepoloží. :-) Teda jestli tím "položí" nemyslíš něco jako -30 % (což může ale být třeba korekce ze 100 tisíc na 70 tisíc).

To je jen tvůj názor, že spousta altů je "lepší" než BTC a (předpokládám) měla by mít vyšší cenu / tržní kapitalizaci. Trh si to zřejmě nemyslí. :-) Bitcoin je hlavně nejdůvěryhodnější, což je docela důležitá vlastnost pro store of value...

Prakticky všechny investice jsou založené jen na hamižnosti. :D IMHO na tom budou dobře všichni, co nakoupí BTC (příp. ETH) a budou ho pár let držet, ale ne každý na to má trpělivost a / nebo nervy no. :-)

@Zx Atari 500 (12.10.2021 11:56): Kdyby to bylo tak jednoduché, byli bychom všichni milionáři. :-)

@7c (12.10.2021 19:57): Spíš mi šlo o to, že mi přijde jako nesmysl prodávat úplně všechno, možná s výjimkou nějakých fakt shitcoinů (i tam bych si ale možná pár procent nechal).

@Zx Atari 500 (15.10.2021 10:47): Nemůžeme, nemáme čas to sledovat a hrát tu kryptoruletu. :-)

@BINGMAN (15.10.2021 12:51): Souhlas

@Zx Atari 500 (15.10.2021 13:03): Taky se budu držet své strategie - nakupovat a hodlovat BTC a ETH, uvidíme, kdo na tom za pár let bude líp. ;-) Ale třeba vyhraješ altcoinovou ruletu, na to jsem moc velká konzerva. :-)
@BINGMAN (15.10.2021 12:51): Pravce ze u tedlech projektu, co jsem se dival tak neni zadnej duvod od developeru. Tim to neni. Ono nekde u maxima asi taky nakupovalo hodne lidi, takze to drzej a cekaj, jen diky tomu se to nepotaci u zeme.

Ja prave oba coiny vlastnim, proto jsem si toho hned vsimnul. Navic je to po druhe v tom stranovem pochodu od propadu, kdy to takhle bezduvodne pumplo, coz je dalsi signal, ze tyhle coiny maj v merku smelinari. Ted babo rad jestli prodat, nebo drzet. Na jednom +30 na druhem +65 % ....

No nic , budu se drzet streategie a vyckam do konce roku....zatim budu dal drzet.


Dalsi do party... z nulovejch objemu miliardy...
@Zx Atari 500 (15.10.2021 12:15): Cena krypta (alespoň těch hlavních) obecně kontinuálně roste a pokud, jako já, jsi do toho šel s tím, že si to vybereš až za několik let, nemusí tě tohle v důsledku zajímat.
Pump&Dump je na hovno, není to však nic nového, je to problém i při obchodech s cennými papíry (+mnoho jiných problému). Parchanti byli, jsou a budou, to hned ale neznamená, že je krypto bublina.

Teď jsem se ale díval na ty tebou zmiňované krypta a cenově se momentálně ani zdaleka neblíží svému maximu. Možná jen developeři implementovali nějaké nové featury? I tohle může zvednout cenu krypta.
@BINGMAN (15.10.2021 11:41): No ja si to taky myslim, coz jen potvrzuje ze ten trh z cryptem je proste zmanipulovanej :) Co je fakt spatny , tak se to deje u vsech coinu co jsem vysledoval, ne jen u novejch, meme a podobnejch coinu. Tim to ztraci jakoukoliv duveryhodnost ty projekty.

<span class="nds9rn-1 hhqaJP">Trading Volume <span class="badge24h">24h $227,357,639.58 ---- <span class="sc-15yy2pl-0 kAXKAX">636.76% silenost.... regulace na crypto! :)
@Kunick (15.10.2021 10:57): Ne neni. Valna vetsina coinu je totiz aktualne bitcoinem vysavana to s nejakym sentimentem nema co docineni. Navic uz je to zase skoro z5 na puvodni cene. Takze nekdo tam naleje x milionu dolaru, aby o ne prisel? Objemy se zvednou behem chvilky o 200-400%, pritom ty coiny jsou dlouhou dobu skoro mrve co se tyce nakupu/prodeju. A ne odbornik fakt nejsem... na stupnici od 1 do 100 vlastne ani nejsem :D

Ale zajima mne to. Co za tim je? Co v tom ti spekulanti vidi? Ja bych rad znal prave pohled nekoho, kdo je v tom dlouho a funguje na trhu.
@Zx Atari 500 (15.10.2021 10:47): a není to tím, že prostě vyrostl Bitcoin a s tím se přeleje nadšení i do ostatních?

Přijde mi, že podle toho kolik tu máš příspěvků, tak bys měl už dávno být největší odborník nejen na DH.
Hele muze mi nekdo vysvetlit toto ?   OXT a LRC  mrknete na to.. Najednou ty sileny nakupy. Nejedna se o nejaky dog/meme coiny, zadna prelomova zprava... tak proc?
@Red (14.10.2021 19:29): V Edge to valí v klidu, také potvrzuji.

To "Prohlížeč je spravovaný mojí organizací" jsem u Chrome taky jednou zažil (tak rok, dva zpátky?) a vyděsilo mě to úplně stejně, jako tebe. Projel jsem PC antiviry, reinstaloval Chrome, mazal cache, googlil to jak o život a nic jsem nevyřešil. Pak to jednoho dne samo od sebe zmizelo stejně záhadně, jako se to objevilo (asi aktualizace?).
Tak problém je u mě v Google Chrome, v Edge to jede normálně.

Videa mi na youtube fungujou normálně. Hardwarovou akceleraci zapnutou mám. Ovladače graf.karty jsem si zaktualizoval.

Vyděsilo mě, že mám napsáno že "Prohlížeč je spravovaný mojí organizací". Odstranil jsem všechny cookies a rozšíření. Projel jsem antiviry na malware a spyware. Resetoval jsem nastavení Google chrome a politiku pomocí příkazoveho řádku podle návodu tady -https://malwaretips.com/blogs/remove-this-setting-is-enforced-by-your-administrator-virus/

Nic nepomohlo, videa mi nejdou a jsem pořád spravovaný organizací:(
@Red (14.10.2021 17:41): Černá obrazovka naznačuje problém s akcelerací. Zkus aktualizovat ovladač grafiky, případně vypnout/zapnout akceleraci v prohlížeči. Také by bodlo zkusit jiný prohlížeč.
Mám technický problém se zdejšími videy, nevím jestli je problém tady nebo u mě.
Když kliknu na videa tak se mi normálně načte náhled prvního videa. Když ale kliknu na nějaké jiné v seznamu, tak už náhled nemám, video nejde spustit je tam jenom černá obrazovka. A když překliknu zase někam na jiné tak mi tam ten náhled původního videa místo černý obrazovky problikne. Nemáte někdo poradu?
@TombSpirit (12.10.2021 11:06): Protoze je to jednodussi a kdyz se o neco zacnu zajimat, tak je vhodne to aspon "vlastnit" pokud je moznost :) Nez se do toho dostali velci hraci, tak to bylo ok. Tem jde ale jen o penize a ucejtili sanci, nejakej Bitcoin a jeho vlastnosti je vubec nezajima. ( alty uz vubec ne, ty jen slouzej ke hre s Bitcoinem , nebo jsou rovnou scam ) A jak to polozej, strhnou to komplet.

A proc by se nemohly jine projekty srovnavat ve vlastnostech? Spoustu jich je mnohem lepsich jak Bitcoin. Kdyby to fungovalo jak ma, tak jich vetsina musi bejt cenove nekde jinde a nebejt jen psi ocas Bitcoinu, pripadne slouzit jako palivo pro spekulace na Bitcoin :) Bitcoin byl prvni, je znamej a hlavne jsou v nem nyni pumple penize od velkejch hracu, kteri si vodi trh jak uznaj za vhodne :)

Investice v crypru je zalozena jen na hamiznosti. Ale smozrejme ti kteri nastoupili pred zralokama a drzej, tak jsou na tom fajn a nezbyva nez jen pogratulovat! Tam jsou ty zisky kralovske, a i pri krachu na tom budou fajn, pokud nebudou drzet az do konce :)
@7c (08.10.2021 18:11): Jsem rád, že jsem tě pobavil. :-) Já už hodluju BTC skoro 8 let a troufám si říct, že těchto prvních 8 let bylo mnohem riskantnejsi (ale taky vynosnejsi) než následujících 20. (A ten sesup o 80 % byl dost nepříjemný, bylo to pro mě fakt dost peněz, ještě loni jsem byl po 6.5 letech hodlovani nominalne jen na cca ctyrnasobku.) Jen škoda, že jsem průběžně neprikupoval, už bych byl za vodou. Tak to napravuju aspoň teď. :-)
@Zx Atari 500 (08.10.2021 09:05): A nějaký promyšlený důvod, proč je celé krypto bublina? A proč nepraskla už dávno? Jinak viz Karasman.

No a stejně sis místo zlata koupil krypto, čím to? :-)

Nemůžeš porovnávat BTC, ETH apod. s nějakými shitcoiny.
@samorost (09.10.2021 22:35): Já si hned myslel, že v tom bude nějaký háček. :-) No jo, já jsem byl trochu jiný případ, jelikož jsem e-mail rušil plánovaně a veškeré registrace, které k němu byly vázané, jsem přehodil do toho nového. Napadá mě, že by to teoreticky šlo, kdyby Ti ten odkaz poslali do SMS a Ty bys tak další kroky provedl přes telefon a starý e-mail by se tak úplně vynechal. Ale jestli by to takhle šlo i prakticky, čert ví.
@Chuck (09.10.2021 20:26): Díky za snahu a ochotu pomoci! Můj problém ovšem spočívá v tom, že původní e-mail je už delší čas nefunkční, tudíž mi jejich ověření nemá kam přijít. A naprosto jednoduše nahradit, resp, přepsat stávající e-mail novým mi to neumožňuje. Ubisoft zkrátka nepočítá s tím, že e-mail nechci změnit jen tak z plezíru, nýbrž proto, že mi můj stávající umřel. Nebo jen možná něco dělám špatně, ovšem nevím co.
@samorost (09.10.2021 16:19): Nemusíš nikoho prosit, ten e-mail změníš přímo přes klienta účtu Ubisoftu, tj. přes Ubisoft Connect (nový název za Uplay). Najedeš vpravo dole na "Informace o účtu", zobrazí se Ti možnosti "Email" a "Dvoufázové ověření". Ty tím pádem klikneš na "Email", pod ním zvolíš modře podsvícenou možnost "Spravovat" a tím se Ti otevře webová verze účtu Ubisoftu s Tvým názvem (nickem), pod nímž je sekce "Soukromé informace". Ta začíná Tvojí e-mailovou adresou, vedle níž vpravo je volba "Změnit", což provedeš. Já tuhle změnu prováděl asi před rokem a bez problémů, tak věřím, že ani teď bys s tím nemusel mít problém.
Když už zde řešíte účty, e-maily atd., poradí mi někdo, jak změnit e-mail u Ubisoftu? Už tyto bouráky prosím takřka na kolenou více než rok a nikdo se mnou nekomunikuje, alias taktika „mrtvý brouk”.
Jo, na Centrum jsem měl kdysi více účtů, ale přišel o ně, viz níže. Zůstal mi tam jediný. Do uplynutí šesti měsíců se musím přihlásit, abych neriskoval zrušení. Také je otravné často řešit přístupové údaje k jakýmkoli účtům na Internetu, a to po prodělané změně řady webů a tak.
"Google nedokáže ověřit, zda vám tento účet patří.Zkuste to znovu nebo použijte obnovení účtu."
"Pokoušíte se přihlásit ze zařízení, které Google
nepoznává, a nemáme dost informací, abychom mohli ověřit vaši totožnost.
Z bezpečnostních důvodů se teď přihlásit nelze."

Super, tekze google si jen tak zablokuje pristup do mailu... staci delsi dobu nepouzivat a je vymalovano jak vidim.
"já planuju držet BTC (a asi i ETH) dlouhodobě (20+ let)" - 10/10, nejvtipnější hláška dne :)

Jinak, nechcete tu někdo založit diskusi na kryptoměny?
@Zx Atari 500 (08.10.2021 09:05): Souhlasim s TombSpiritem. V současnosti je prakticky nemožné, aby to spadlo tak dramaticky, jak píšeš. Ano, jsou tu velryby s obrovskými peněženkami, kteří když se rozhodnou, tak dokáží s cenou zamávat, ale rozhodně ne zlikvidovat celý trh. Ale je nutné si uvědomit, že teď jsou v kryptu obrovské peníze rozprostřené mezi obrovskou spoustu lidí. Tohle celé shodit už prostě nejde.
@TombSpirit (08.10.2021 08:54): Jaka katastorfa? Proste jen bublina splaskne a pozbude to jakoukoliv duveru :)
Ja bych radsi spal na cihlach zlata, nez na hw krypto penezence :o)

Nechapej mne jakoze jsem proti tomu, jen tomu neverim :)

Cele to stoji jen na spekulacich. Tech projektu je spousta, ale ruzne zpravy od vyvojaru, ci uspechy na to nemaji takrka vliv. Dokud se toho nechytej spekulanti. Prelejvaj penize z coinu do coinu, boostou sem tam neco a zas jinde.. pak naskace retail, vyberou se zisky a jedeme znova :) Jenze tonhle kolobeh nepujde do nekonecna :)
@Zx Atari 500 (08.10.2021 08:45): Protože je to fakticky zlato 2.0, které začíná z nuly a zlato taky není ani po tak dlouhé době úplně nevolatilni. A BTC už roste výrazně přes 10 let. A pořád čekám na tu katastrofu odůvodnujici 10k / 500 dolarů. :-)