Všeobecně o hrách
@Kwoky (07.03.2020 19:17): 2014 bol film, ale na Verhoevena to samozrejme nemá žiadnu šancu.
Ale bol to frajer, už len tým, že mal Predátorovskú termovíziu.
Ale bol to frajer, už len tým, že mal Predátorovskú termovíziu.
Bylo by zajímavé zjistit, kolik dnešních mladých vůbec ví, kdo je to Robocop. Byl někdy v poslední dekádě v nějakém filmu nebo hře? Třeba takové DLC do Mortal Kombat si umím docela představit :)
@Cobot (07.03.2020 15:41): ne, ani naznakem jsme to nenaznacil. jen ze ty trubky co mu koukaji z pazi muzou tech 20 mm mit :)
@Charllize (07.03.2020 15:37): Nechceš tu naznačovat, že věříš tomu, že z těch "hlavní" opravdu vylétali nějaké projektily, že ne? :)
Už mlčim... :D
Už mlčim... :D
@Cobot (07.03.2020 15:34): I kdyz, stejne mam porad pocit ze ty hlavne ED 209 tech 20 mm mit budou, takhle na pohled :)
@Charllize (07.03.2020 15:32): No tak sorry. Mám prostě nakoukáno, no... Ale aspoň tím zabraňuju šíření fake news :)
@Cobot (07.03.2020 15:31): Ja tusil ze dorazi stoura. Priste stravim 30 minut na googlu aby to bylo korektni, lol..sorry
@Charllize (07.03.2020 15:20): obávám se, že po 50 ranách 20mm kanonem by sis mohl vzít škrabku a ty kousky tkání co by z pána zbyly seškrabat z podlahy.
@Shoggot (07.03.2020 13:30): hmm, nevim, me dnesni filmy v tomhle smeru prijdou daleko vic priteplaly nez kdysi. Obvykle se provozuje nasili jen an tech zlych a i kdyz ne tak to musi aspon nejakym zpusobem omluvitelne a korektni. ten chudak v Robocopovi byl uplne nevinej a jeste ten masakr v konecnym dusledku vede ke komickym situacim :)
vzasade tam slo jen o to ukazat jako to vypada kdyz nekdo dostane 50 ran 20mm kanonem, jen tak ze srandy,
vzasade tam slo jen o to ukazat jako to vypada kdyz nekdo dostane 50 ran 20mm kanonem, jen tak ze srandy,
@Charllize (06.03.2020 21:22): To už tehdy byl outliner. Co to je proti moderní Lidské stonožce, Somrákovi s brokárnou nebo klasickým Srbským filmem...prostě trend jde opačně :))
Vávra na hradě, to je super alegorie na Mrtvou zónu od Stephena Kinga :))
Vávra na hradě, to je super alegorie na Mrtvou zónu od Stephena Kinga :))
@Rapier (06.03.2020 20:29): No, poučí. Nepřipadá mi, že by většina lidí svojí volby litovala. Takže o nějaké nutnosti "poučit se" se nedá mluvit.
@hanak_v_exilu (06.03.2020 20:11): doufejme pro dobro toho národa, že se lidé při příští volbě prezidenta republiky poučí. Já vím je to jen zbožné přání.
@rikuhahl (06.03.2020 19:39): Nerad bych ti bral iluze, ale Vávra by byl v lesčem horší než Zeman a to s ním často souhlasím a beru ho jako člověka co to má v hlavě srovnané. Jenže nemá politickou předvídavost, nerad vyjednává, rád chodí do konfliktu a nevyniká v umění být nad věcí. Zeman, jakkoliv působí neotesaně a umanutě, tak je přece jenom smířlivější. S Vávrou by to byla ještě větší divočina.
Každej bude lepší, než současná hlava státu. Začal bych u malých úspěchů, např. Vávrovi by žádnej hacker z Alabamy nenainstaloval do PC v Lánech dětský porno ;)
@leebigh (06.03.2020 17:29): dělá si zatím prdel, ale nepochybuju že to fakt vnitřně tak trochu malilinko zvažuje.
Ty komenty tam jsou ale boží teďka :)
Ty komenty tam jsou ale boží teďka :)
@rikuhahl (06.03.2020 12:01): Ještě je pár let, ale přitom ten světový trend je přesně opačný: byť sice méně kriminality je, filmy jsou méně a méně korektní: je v nich daleko více násilí (filmy, které by dřív dostaly R mají dnes PG+13) a jsou daleko více vulgární, stejně jako knihy :))
@Jumas (06.03.2020 17:28): Pořád přemýšlím jestli si dělá prču nebo jestli to bere vážně :-)
@leebigh (06.03.2020 17:27): Nene, on bude kandovat? :)
@Jumas (06.03.2020 16:57): My budeme mít lepšího prezidenta :-D
@Charllize (06.03.2020 11:57): Na filmech se Stallonem a Schwarzeneggerem jsem v podstatě vyrůstal a myslim si, že nejsem na DH jedniný. Hned mě ta scéna z Demolition Mana přišla na mysl. Schválně, jestli fakt USA změní ústavu a Schwarzenegger bude prezident :)
@rikuhahl (06.03.2020 12:01): Tak ja myslim ze ta stupidni korektnost spolecnosti uz je vzasade vynalezena a celosvetove to zacina pusobit jakoby prihrate, jako v tom filmu :) Jen ty reklamy porad jedou, toho se asi nezbavime..
@Charllize (06.03.2020 11:57): aha, tak až v roce 2032, tak je ještě čas vynaleznout ty vychytávky tam :)
@Bursoft (06.03.2020 01:25): Já to třeba poznám a vadí mi to, je to video, né real render, teď nemluvím o odezvě ale o tom že je to prostě poznatelná placka.
@rikuhahl (06.03.2020 11:44): Jo, ale dost lidi tady se v te dobe jeste posravalo do plenek, pripadne se jeste jejich rodice neznali :)
@JohnCZ (06.03.2020 11:46): Skoro jak Geralt Sub-Zero :)
@Charllize (06.03.2020 11:35): Prevence je prevence :)
@Charllize (06.03.2020 11:35): starý? A neodehrává se ten děj někdy v současnosti +-5 let? :) A je z roku 1993, to je pořád skoro novinka :)
@Kwoky (06.03.2020 11:32): presne to jsem myslel, jen jsem to nechtel primo smerovat na Demolition Mana, pac jsem mel obavu ze to tady vetsina lidi nezna, je to uz dost stary film :)
a prestan tu vyvolavat paniku tou rouskou :)
a prestan tu vyvolavat paniku tou rouskou :)
@Charllize (06.03.2020 10:42): Myslíš výměnu tělesných tekutin? Nechutné... odkaz
@jvempire (06.03.2020 10:43): tak prave, moznost delat si co chces je nocni mura vsech vydavatelu, tomu je treba zabranit. Proto kazdemu rikam at si koupi konzoli, tam pak ten prechod na hrani ve stylu eunuch bude snazsi :)
@rikuhahl (06.03.2020 10:41): Já se bojím právě ztráty těch možností - neofiko češtiny, modifikace...
@rikuhahl (06.03.2020 10:41): ani sex za chvili nebude co byval..bude na digitalne spiritualni bazi..speje to k tomu :D
To jsou zas řeči, jako taky mě to úplně nebere, protože, ač jsem tedy už skoro opustil vlastnictví her ve fyzické variantě, tak i “vlastnictví” her např. na steamu má slušnou hodnotu a můžu tak s větším klidem sbírat jiné věci ve fyzickém světě ;) I kdyby si streamování her zabralo za 10-20 let třeba třetinu trhu, tak co. Stejně se budou hrát hry na PC, konzolích atd. Když bude zážitek ze hry technicky a pocitově stejný, tak je to celkem jedno. Ale nezapomeňte, knihy nezmizely ani vynálezem knihtisku, ani internetu, jen to znamenalo víc možností pro uživatele, u her to bude stejný.
@BUMTARATA (06.03.2020 10:30): Hmm, podobne veci jsem casto v praci slychaval pred a po roce 2000. Ale slo o digitalni distribuci a zanik big krabicovek na PC. Mno a stalo se pomerne rychle :) hehe, tenkrat vysla baldurs gate na DVD a nikdo si to nekoupil pac skoro nikdo nemel DVD mechaniku. Plno lidi si tukalo na celo ze to je nesmysl :)
Ale tak rychle pripojeni muze byt skutecne problem, pokud nekdo nevymysli neco s cim to bude dostupne vsude a kvalitne, coz se klidne stat muze. Stejne jako pomerne rychle zamorily planetu mobilni telefony, pred 30ti lety utopie.
Ale tak rychle pripojeni muze byt skutecne problem, pokud nekdo nevymysli neco s cim to bude dostupne vsude a kvalitne, coz se klidne stat muze. Stejne jako pomerne rychle zamorily planetu mobilni telefony, pred 30ti lety utopie.
@BUMTARATA (06.03.2020 10:30): Souhlasím, že internet je velký limit. Přesto mi to dělá také vrásky. Streamování filmů a hudby se také rozšiřuje pěkně rychle a to přesto že kvalitu nepovažuji za dostatečnou.
@Charllize (06.03.2020 09:42): Nebyl bych tak pesimistický. Streamovací služby se chtějí nacpat do škatulky „nemusíš se o nic starat, zapneš a hraješ“, to ale už dávno platí pro konzole, které navíc můžeš distribuovat po celém světě. Rychlý a stabilní internet nutný pro streamování se netýká ani půlky světa a ještě pěkně dlooouho nebude. Takže bych se nebál, že by se staří dobří kapitalisté vzdali příležitostí. Kompaktní hraní bez (rychlého a stabilního) internetu v podobě konzolí tu bude ještě hooodně dlouho (troufnu si říct, že vlastně nikdy nezmizí).
Já si nemůžu pomoct ale u Quake 2 RTX jsem ten imput lag cejtil naprosto jasně. Ani 60 to neběželo. Nicméně hratelný to bylo v pohodě. Asssains Creed Unity z Uplay se trhal jak kráva.
O víkendu to ještě prubnu víc, ale moje dojmy z toho rozhodně nejsou úplně pozitivní. Śkoda, že to nebere Kingdom Come z Epicu.
O víkendu to ještě prubnu víc, ale moje dojmy z toho rozhodně nejsou úplně pozitivní. Śkoda, že to nebere Kingdom Come z Epicu.
Brzy nebude treba vykonny hardware pro kavalitni hrani. A kratce po tom uz nebudou potreba ani ty hry tak jak je zname. Zmeni se to v nejaky internetovy bazmek ovlivnovany v realnem case.
Nastesti mam nasysleno her i konzoli, tak mi to je u prdele, ale budoucnost hrani bude srajda, to je jisty. ony si ty spolecnosti tu totalni kontrolu nakonec vydupou, za nase penize.
Nastesti mam nasysleno her i konzoli, tak mi to je u prdele, ale budoucnost hrani bude srajda, to je jisty. ony si ty spolecnosti tu totalni kontrolu nakonec vydupou, za nase penize.
@Gordon (06.03.2020 00:29): Hrál jsem to na 55" plazmě a koukal na to z dvou a půl metrů a nebyl tam pozorovatelnej rozdíl. Žádnej viditelnej kompresní artefakt. Možná kdybych to měl side by side a studoval to po pixelech. High end grafiku mám od toho, abych mohl hrát ve vyšších rozlišeních a detailech, tam je samozřejmě rozdíl oproti GFN nebo konzolím propastnej.
@Gordon (06.03.2020 00:29): Pokud ti šlape dobře net, tak to nejde poznat. Minimálně v pomalejších hrách není rozdíl mezi tím streamem.
@Paul (06.03.2020 00:03): Vcelku legrační, že někdo s high end grafikou nedokáže rozeznat rozdíl mezi videem a renderem.
Jsem teď půl hodiny hrál na zkoušku Kingdom Come přes Geforce Now, a...wow. Jakkoliv mám se streamingem filozoficky problém (další eroze vlastnictví, nemožnost modifikací..), tak musím uznat, že jim to fakt šlape. Prakticky jsem neviděl jedinej kompresní artefakt, vypadalo to jak nativ. Dal jsem tam 1080p na high preset a drželo to téměř stabilních 60fps. Input lag tam je znát, ale není tak velkej aby se to s ním nedalo celkem v klidu hrát. Je to tam rozhodně mnohem lepší zážitek než na konzolích. Dovedu si představit, že to bude spousta lidí využívat..a dřív nebo později to bude bohužel dominant.
@Red (05.03.2020 15:40): Kněžna Libuše je porno bez sexu. Je to strašně vtipný, ale hodnocení na csfd je hrozně těžký zpochybnit, neb to nebyl záměr autorů. :)
tak ony některý ty hry tady můžou schytat špatný hodnocení z mnoha důvodů, ale pořád v nich může být něco, pro co je stojí za to zahrát. Třeba ty důvody můžou být strašná grafika nebo extrémní krátkost. Taky nemám problém zahrát cokoliv. A taky nemám problém zkouknout leccos, ale záleží na žánru. 30% drama bych nedal :-)
Já mám na čsfd hned několik oblíbených filmů s nízkým hodnocením. Třeba Street Fighter: Poslední boj (33%) a Dobrodružství Žraločáka a Lávovky(20%) jsou boží filmy. Docela se mi líbila i Saxána a Lexikon kouzel (16%) a Kněžna Libuše (17%).
@S4TW (05.03.2020 15:26): No právě takhle bych to taky čekal. Jenže to mám prostě jinak. Lámu si hlavu, proč to tak je. Napadly mě zatím jen dvě možnosti.
ČSFD je masovější a tím to hodnocení trochu lépe vypovídající. Na DH může být nízké hodnocení prostě jen statistickou chybou.
Nebo jsem na hry trochu "úchyl".
ČSFD je masovější a tím to hodnocení trochu lépe vypovídající. Na DH může být nízké hodnocení prostě jen statistickou chybou.
Nebo jsem na hry trochu "úchyl".
@Kwoky (05.03.2020 15:14): no, 40% u hry mě asi odradí... řekl bych, že pokud to není pod 70% tak v pohodě... mezi 60-70% zvažuji podle zaměření a žánru... pod 60% už se tomu nejspíš vyhnu :-)
Zajímavé... Když na DH vidím hodnocení hry 40 %, tak mě to neodradí a klidně bych si ji zkusil. Zatímco když narazím na to samé hodnocení na ČSFD, ani by mě nenapadlo na takový film koukat.