Nic se měnit nebude, ten ntb letí z okna. To si takhle upgraduju na win 10 a přesně v ten moment kdy to píše: nevypinejte počítač to udělá hadejte co. Teď mi to opravuje HDD asi procento za dvacet minut.
Hardware
@kristmeister (30.10.2015 07:49): Kup si nový, tenhle reklamuj a prodej. Pokud na to máš finance...
@kristmeister (30.10.2015 08:27): Základní deska do notebooku je konečná. Mě teď odešla v notebooku dedikovaná grafika (naletovaná na desce). Naštěstí notebook jede na integrované zdá se v pořádku. Cena za novou stejnou desku je 6,5 bez daně a asi 900,- bez daně za práci. Notebook stál před čtyřma rokama 16k. Měnit to je nesmysl. Navíc jinou desku s výkonějším procesorem mi do toho ve značkovém servisu ani dát nechtěli. Mám tam i3 a chtěl jsme aspoň i5 bez té dedikované, protože ta v i5 je trochu silnější. Teda původně jsem ve staré (rozbité desce) chtěl jen vyměnit procesor. Prý nejde. Ale o tom trochu pochybuju, protože podle fotky na desce je normální patice. Spíš se jim to nechtělo dělat, kvůli záruce.
Já dokonce zvažoval i o china hand made. Koupit desku tady a vyměnit si jí podle návodu na youtube. No ale asi nemam koule doufat co mi nějakej číňan pošle a pak to sám vyměnit, když jsem to nikdy nedělal. Ale tak cesta to je...
Jinak nechápu jak procesor nemůže stíhat hry když je to méně jak dva roky starej ntb (usuzuju ze záruky). Repektive to už je nestíhal v době nákupu. Za dva roky se nic nezměnilo. Dej to do servisu a doufej, že ti uznaj reklamaci.
Já dokonce zvažoval i o china hand made. Koupit desku tady a vyměnit si jí podle návodu na youtube. No ale asi nemam koule doufat co mi nějakej číňan pošle a pak to sám vyměnit, když jsem to nikdy nedělal. Ale tak cesta to je...
Jinak nechápu jak procesor nemůže stíhat hry když je to méně jak dva roky starej ntb (usuzuju ze záruky). Repektive to už je nestíhal v době nákupu. Za dva roky se nic nezměnilo. Dej to do servisu a doufej, že ti uznaj reklamaci.
@LIUWIL (30.10.2015 10:25): Máš pravdu. Já mám taky radši stolní počítač, jenže výhoda NTB je jeho přenositelnost, když jsi třeba student nebo pracuješ často na NTB, tak se ti vyplatí ten. Nejlepší je mít v tom případě oboje, ale na to ne všichni mají finance :)
@kristmeister (30.10.2015 08:27): Pokud ma deska na sobe vsechno integrovane, tak je to obvykle ta nejdrazsi cast notebooku. Upgradovatelne notebooky sice existuji, ale jsou drahe a jejich moznosti upgradu jsou velmi omezene.
BTW nechci samozrejme do nikoho rypat, ale opet jsme u toho, proc jsem strasne rad za normalni bednu. Jednou to koupim a pak postupne obmenuju.
BTW nechci samozrejme do nikoho rypat, ale opet jsme u toho, proc jsem strasne rad za normalni bednu. Jednou to koupim a pak postupne obmenuju.
@Chuck (30.10.2015 09:29): ! :)
@Fatality (30.10.2015 08:14): Marně vzpomínám, kdy jsem se naposledy po ránu tak zasmál. :-)
@Fatality (30.10.2015 08:14): do servisu to právě dávat nechci, jelikož ho budou mít hotovej až třicátej den. Měsíc bez ntb? Nedokážu si to představit.
Edit. A vyplatit by se to mělo cenově nebo výkonostně?
Edit. A vyplatit by se to mělo cenově nebo výkonostně?
Téměř nikdy se to nevyplatí. Podívej se, jestli ten tvůj typ dělají. Jestli ne, přejeď párkrát slabším magnetem nad HDD, dej to do servisu a při troše štěstí máš fungl nový notebook. Pak tuto zprávu smažeme přes adminy a vymažeme si historii.
@kristmeister (30.10.2015 07:49): Tak ono hlavne zalezi na tom, co mas za notas a jestli pro nej vubec zakladovky s vykonejsim procesorem existuji. Druha otazka pak je, zda-li se to vyplati.
Potřeboval bych radu nějakého ostříleného technika. Pomalu ale jistě mi začíná odcházet základní deska v notebooku. Dnes ráno v něm něco chrastilo a zaseklo se to ve větráku. Po otevření zadního krytu z něj vypadla nějaká součástka, která byla na 3 kusy. Mám ho ještě v záruce, tudíž by mi ho bez problémů dali do kupy. Jenže jsem si říkal, že bych mohl investovat do nové základní desky, protože například procesor už je na dnešní dobu zastaralý. Takže se ptám: Jak postupovat, koho kontaktovat?
@CloisteR (26.10.2015 06:15): stav se :) můj x360pad furt šlape slušně, kupodivu..ale stejně jsem zvědav na ten steampad, konečně rychlejší míření..
@LIUWIL (26.10.2015 08:55): DS zkouší tady, nevypadá že by to měl být problém
https://www.youtube.com/watch?v=fzl30LLvd98
@pipboy (26.10.2015 13:08): já za to vypláz 65 eur včetně poštovnýho. Mimo steam to funguje normálně jako myš.
@LIUWIL (26.10.2015 08:55): DS zkouší tady, nevypadá že by to měl být problém
https://www.youtube.com/watch?v=fzl30LLvd98
@pipboy (26.10.2015 13:08): já za to vypláz 65 eur včetně poštovnýho. Mimo steam to funguje normálně jako myš.
Gyroskopické ovládání myši se dá nastavit i na Dualshock 4 a nikdo z toho zatím nebyl tak unesen jako u Steam Controlleru. Ale je fakt, že jsem to zkoušel jen včera večer chvíli, není to moc "smooth", ještě to zkusím poladit.
Hmm gyroskopicky mireni zni fajn, uz na vite to byl supet doplnek k packam... kolik ze za to chcou? A funguje to jak mimo steam?
@CloisteR (26.10.2015 06:15): To je jeden z důvodů, proč se na něj koukám jako možnou alternativu.
Jsem zvědavý, jak by se na tom hrálo Dark Souls a Star Citizen.
Jsem zvědavý, jak by se na tom hrálo Dark Souls a Star Citizen.
@Paul (24.10.2015 21:20): To se teda stavim na čumendu, pač o něm přemejšlym k vánocům.
Ten xboxovej už je v prdeli postavy mě pořád choděj do zádu , jak je ta páčka už vykloktaná :)
Ten xboxovej už je v prdeli postavy mě pořád choděj do zádu , jak je ta páčka už vykloktaná :)
@LIUWIL (24.10.2015 19:57): koupil jsem to přímo na steamu, zatím tam mám status zásilky "brzy bude odesláno". Samozřejmě až to pořádně otestuju, nějaký ten týden hraní, tak napíšu dojmy.
@Paul (24.10.2015 19:33): Dej pak vědět až to budeš mít trochu odzkoušené. Slýchám na to opravdu hodně smíšené názory. Odkud kupuješ?
EDIT: Oh $h1t! To druhé video! Masakr!
EDIT: Oh $h1t! To druhé video! Masakr!
Errm ten steam controller co mám na cestě vypadá fakt zajímavě
https://www.youtube.com/watch?v=lSeRwYotCQ0
https://www.youtube.com/watch?v=B43ibnztDLc
Bude to chtít si zvyknout, ale mám dojem že se už pak bude na xboxpad jen prášit.
https://www.youtube.com/watch?v=lSeRwYotCQ0
https://www.youtube.com/watch?v=B43ibnztDLc
Bude to chtít si zvyknout, ale mám dojem že se už pak bude na xboxpad jen prášit.
@Maximus (21.10.2015 07:28): Nedávno se to tu probíralo :)
Nejaký kvalitný headset za dobrú cenu?
Tak jsem si dal po pár týdnech značného užívání DualShocku 4 návrat k DS3 a to je taková ruce křivící mizérie, až mě to opravdu překvapuje. Plus všechno (možná až na L1/R1) je mnohem horší kvality a spouště jsou vyloženě hřích proti lidstvu (ale to už byly i před tím)
@LIUWIL (15.10.2015 17:59): Jaj to je masakr tedy. Díky moc za názor ;) . Ted nedávno odešel nějakej týpek do Nvidie něco se serverama sítovejma. Doufám, že se nějak postaví na nohy, a nebo někdo novej. Jelikož, kdyby byla nvidia sama, tak ceny budou nechci ani vědět, jaké ceny budou :D
@FildasCZ (15.10.2015 17:41): Na staré karty nehleď. Kdysi dávno totiž situace byla někde trochu jinde. A noťasový HW s desktopem nesrovnávej. Tady máš čísla z minulého roku (2,25% pro Nvidia, 15,38% pro AMD). A podle všeho se to ani u novějších karet nijak nezlepšilo. Mezitím bitevní pole Nvidia vs AMD dnes vypadá takto. Nvidia měla sice navrch skoro vždy, ale od minulého roku dostává AMD na prdel takovým způsobem, že mnozí už spekulují, jak to bude s budoucností firmy - i vzhledem ke stavu, ve kterém je jejich nabídka výkonných procesorů. Teď už od nich odešly minimálně dvě velmi důležité postavy a AMD se chystá na propouštění.
4GB se vyplatí, pokud kupuješ nějaké to výkonnější GPU. Pokud hraješ na vyšším rozlišení, tak stejně potřebuješ výkonnější kartu a v tom segmentu jsou 3GB už minimum, takže prakticky není možno koupit špatně.
4GB se vyplatí, pokud kupuješ nějaké to výkonnější GPU. Pokud hraješ na vyšším rozlišení, tak stejně potřebuješ výkonnější kartu a v tom segmentu jsou 3GB už minimum, takže prakticky není možno koupit špatně.
@Cobot (15.10.2015 15:02): No já mám ati radeon cross fire x850 :D ještě z roku 2005 a pořád holka běží, ale taky krásně řve. Mezitím od nvidia karta odešla po 2 letech nějaká gts . A bráchy hd3850 odešla po 6 letech. Kamarád měl 8800gtx a taky 4 roky a konec.
Tu nvidi, co mam ja v notasu tak 3 reklamovaná :D..
Beru to, co má více ohlasů, jak ve hrách tak obecně. Rozhodně volit mezi 960 a 380 je jasná 380. Ale každej má jinej vkus,. Kdybych měl prachy jdu do 980 a to bez diskuze.
Jo a ta 850 topí a ma 80stupnu a nikdy nebyl problem jen, kdyz se zaprasila, tak zamrzal pc. Ale asi architekruta novejch amd nebude za nic..Tohle byla jeste ATI :D
Neznám ani nové amd jen nvidia, takže nemůžu říct, žádné zkušenosti. Jen to, co čtu na forech a vidím v grafech.
No já hraji na 1920x1080. Videl si to video ty grafiky 960 a 760 sotva davali hry prumerne 30 fps a ty propady ac, metro, dying light, da 20 fps :D. A nechci vedet, co to udela na vetsi rozliseni nez je 1920x1080 ( i kdyz nenasel jsem na jakem hraje). Takhle ja nepotrebuju stiny a vselijake ficury, ktere ve hre nepoznam. Mne jde o to, aby se to neškubalo, hra šla plynule. A krasně se na to dívalo.
Takže zkrátka 4gb a více se vyplatí jen nad 1920x1080 ? Ty rzliseni, jak jsou pres ty dva tisice a 4 ? :)
Já mam 1gb grafiku :D, takže rozjedu vsechno do roku 2013 na stredni.
Jinak videl jsem grafiky za 3000, jak jedou Crysis 3 full hd na 30 fps plynule.. Tak mi neříkejte, že :D si tohle neda grafka za 6k.
Každopádně jsem zvědav, co bude na nový rok za grafiky a procesory.
Tu nvidi, co mam ja v notasu tak 3 reklamovaná :D..
Beru to, co má více ohlasů, jak ve hrách tak obecně. Rozhodně volit mezi 960 a 380 je jasná 380. Ale každej má jinej vkus,. Kdybych měl prachy jdu do 980 a to bez diskuze.
Jo a ta 850 topí a ma 80stupnu a nikdy nebyl problem jen, kdyz se zaprasila, tak zamrzal pc. Ale asi architekruta novejch amd nebude za nic..Tohle byla jeste ATI :D
Neznám ani nové amd jen nvidia, takže nemůžu říct, žádné zkušenosti. Jen to, co čtu na forech a vidím v grafech.
No já hraji na 1920x1080. Videl si to video ty grafiky 960 a 760 sotva davali hry prumerne 30 fps a ty propady ac, metro, dying light, da 20 fps :D. A nechci vedet, co to udela na vetsi rozliseni nez je 1920x1080 ( i kdyz nenasel jsem na jakem hraje). Takhle ja nepotrebuju stiny a vselijake ficury, ktere ve hre nepoznam. Mne jde o to, aby se to neškubalo, hra šla plynule. A krasně se na to dívalo.
Takže zkrátka 4gb a více se vyplatí jen nad 1920x1080 ? Ty rzliseni, jak jsou pres ty dva tisice a 4 ? :)
Já mam 1gb grafiku :D, takže rozjedu vsechno do roku 2013 na stredni.
Jinak videl jsem grafiky za 3000, jak jedou Crysis 3 full hd na 30 fps plynule.. Tak mi neříkejte, že :D si tohle neda grafka za 6k.
Každopádně jsem zvědav, co bude na nový rok za grafiky a procesory.
@FildasCZ (15.10.2015 12:23): Problém je taky v tom, že AMD neztrácí trh s GPU jen tak pro nic za nic. Mají horší provozní vlastnosti a jsou podstatně poruchovější. To je taky třeba důvod, proč AMD z druhé ruky kupují jen opravdu velcí hazardéři. Osobně si radši připlatím za kartu od NVIDIA a rozhodně nejsem vysazený na značku. Jde mi jen o konkrétní produkty. AMD je hořící a potápějící se loď. Neustále se jenom mluví o tom, jak brzo přijde to, brzo přijde ono, zatímco konkurence je drtí na plné čáře. Je to smutné a sere mě to, ale je to tak.
K VRAM... obecně v tomto směru je docela velká a zcela zbytečná hysterie. Většina lidí totiž není schopna pochopit, že jenom proto, že se hra roztáhne přes 3GB paměti, ještě neznamená, že tolik paměti potřebuje. Hra se prostě nebude obtěžovat prostředky z paměti mazat, pokud je jí přístupná. Shadow of Mordor normálně běží i na 2GB, a to i s HD texture packem (na GTX770, video je na youtube). Pokud kupuješ mainstreamové GPU a hraješ na 1080p, 2GB ti stačí, protože výkon ti dojde dřív, než ti nebude stačit ta paměť.
Velmi ohraná písnička: "Blbost, výrobci prodávají 4GB GTX 760 a 960 verze. Asi pro to existuje nějaký důvod, nemyslíš? lol" Ano, 4GB verze mainstreamových karet docela dobře vydělávají, protože je hráči jsou ochotni kupovat. To je ten asi jediný důvod, proč se prodávají.
Pokud kupuješ performance nebo dokonce high-end, tak 3GB bych považoval za minimum. Hlavně proto, že ti to GPU při tom rozlišení dokáže vydržet dost dlouho a kdoví, kam se požadavky na paměť pohnou. Pokud hraješ na vyšších rozlišení, tak je to jiná písnička a je potřeba se zařídit individuálně.
@sgtfury (15.10.2015 12:01): GTX 760 je jen o něco slabší než GTX960. 760 má rychlejší sběrnici, takže v některých případech GTX760 vychází prakticky stejně. Navíc, některé verze 960 jsou výkonem celoplošně horší než 760. Na to je pří výběru potřeba dávat bacha. Pro mě bylo 960 docela zklamání. Jako jediný upgrade ze 760 má cenu 970, jinak si nechávej kartu a počkej minimálně na další sérii. Alternativně kartu prodej, dokud se ještě dá prodat za slušnou cenu a kup 970.
K VRAM... obecně v tomto směru je docela velká a zcela zbytečná hysterie. Většina lidí totiž není schopna pochopit, že jenom proto, že se hra roztáhne přes 3GB paměti, ještě neznamená, že tolik paměti potřebuje. Hra se prostě nebude obtěžovat prostředky z paměti mazat, pokud je jí přístupná. Shadow of Mordor normálně běží i na 2GB, a to i s HD texture packem (na GTX770, video je na youtube). Pokud kupuješ mainstreamové GPU a hraješ na 1080p, 2GB ti stačí, protože výkon ti dojde dřív, než ti nebude stačit ta paměť.
Velmi ohraná písnička: "Blbost, výrobci prodávají 4GB GTX 760 a 960 verze. Asi pro to existuje nějaký důvod, nemyslíš? lol" Ano, 4GB verze mainstreamových karet docela dobře vydělávají, protože je hráči jsou ochotni kupovat. To je ten asi jediný důvod, proč se prodávají.
Pokud kupuješ performance nebo dokonce high-end, tak 3GB bych považoval za minimum. Hlavně proto, že ti to GPU při tom rozlišení dokáže vydržet dost dlouho a kdoví, kam se požadavky na paměť pohnou. Pokud hraješ na vyšších rozlišení, tak je to jiná písnička a je potřeba se zařídit individuálně.
@sgtfury (15.10.2015 12:01): GTX 760 je jen o něco slabší než GTX960. 760 má rychlejší sběrnici, takže v některých případech GTX760 vychází prakticky stejně. Navíc, některé verze 960 jsou výkonem celoplošně horší než 760. Na to je pří výběru potřeba dávat bacha. Pro mě bylo 960 docela zklamání. Jako jediný upgrade ze 760 má cenu 970, jinak si nechávej kartu a počkej minimálně na další sérii. Alternativně kartu prodej, dokud se ještě dá prodat za slušnou cenu a kup 970.
@FildasCZ (15.10.2015 11:47): Co jsem rychle kouknul tak ten rozdíl je ve prospěch 380 minimální. U mě prostě karta co víc žere a případně víc topí nemůže uspět. Navíc stojí dneska víc než 960.
Dneska už mi přijde 2 gb pro grafiku jako střední kapacita, dneska už bych asi bral raději víc.
Lol tkaže prodloužená záruka: Pojištění prodloužené záruky se nevztahuje na vady výrobku: hned 1. bod: "na které byl pojištěný upozorněn a jiné vady, které byly již vyloučeny zárukou od výrobce převzatou pojištěným při prodeji výrobku" - takže když výrobce řekne, že vady způsobené uživatelem nejsou reklamovatelné, mám se zárukou smůlu i když jsem si ji přímo na náhodné poškození pořizoval?
CZC stačí zamítnout reklamaci s odůvodněním, že zákazník neřekl naprosto všechno, a je díky tomuto bodu z obliga.
@sgtfury (15.10.2015 12:01): Porovnej sám https://www.youtube.com/watch?v=UaVItZDQAV0.
Každopádně musím říct, že je to dost smutné. Fps se pohybuje spíš kolem 30.. AC 20 xD... Dost smutné koupís grafiku za 6000,- a tohle je vysledek.. I kdyz v USA stoji 4000 a mene,- takže on ten vysledek by odpovídal i ceně.
@meTTax (15.10.2015 11:57): Já si začátkem ledna chci pořídit pc možná v květnu :D a bojím se, co bude. S těm vram jsem snad nenašel, jak to vlastně je. Shadow mordor a gta V vím, že chtěj 4. Každopádně já mam monitor 1920x1080 a nemá smysl mít větší rozlišení pokud nechci dát za oc 40k.. Už takhle herní pc stojí přes 20k. Když vezmu v potaz, že mám za 4 k obrazovku za 3k hdd.. není to málo. :D
@meTTax (15.10.2015 12:21): Nejlepší by bylo asi 980 gtx možná, ale ta cena..
CZC stačí zamítnout reklamaci s odůvodněním, že zákazník neřekl naprosto všechno, a je díky tomuto bodu z obliga.
@sgtfury (15.10.2015 12:01): Porovnej sám https://www.youtube.com/watch?v=UaVItZDQAV0.
Každopádně musím říct, že je to dost smutné. Fps se pohybuje spíš kolem 30.. AC 20 xD... Dost smutné koupís grafiku za 6000,- a tohle je vysledek.. I kdyz v USA stoji 4000 a mene,- takže on ten vysledek by odpovídal i ceně.
@meTTax (15.10.2015 11:57): Já si začátkem ledna chci pořídit pc možná v květnu :D a bojím se, co bude. S těm vram jsem snad nenašel, jak to vlastně je. Shadow mordor a gta V vím, že chtěj 4. Každopádně já mam monitor 1920x1080 a nemá smysl mít větší rozlišení pokud nechci dát za oc 40k.. Už takhle herní pc stojí přes 20k. Když vezmu v potaz, že mám za 4 k obrazovku za 3k hdd.. není to málo. :D
@meTTax (15.10.2015 12:21): Nejlepší by bylo asi 980 gtx možná, ale ta cena..
@sgtfury (15.10.2015 12:01): mám 970 a budu upgradovat na lepší.
inak reálne aj využijete teraz tú 960? Ja mám zatiaľ 760 a nemôžem sa zatiaľ sťažovať.
@FildasCZ (15.10.2015 11:47): Souhlas, oficiálně i Nvidia chce přestat 960 ve 2GB verzi prodávat, protože prostě AMD nestíhá, není to kdo ví jak výkonná grafika, a 4 GB VRAM nijak nepomůžou až na pár her.
@Cobot (09.10.2015 11:06): Spíš 960 je okleštěná a jasná volba r9 380, která prostě má jen vetší spotřebu. Ted jsem asi 2 týdny se tím zabejval. A lidi prostě bezmyšlenkovitě beru gtx 960 a ještě 2gb,,,, Všechny testy jsou pro amd r9 380, teda krom jednoho, kterej byl dost pofiderní.
Má někdo zkušenosti s prodlouženou zárukou ? Ku příkladu u alzi? Kde tvrdí, že pokud to bude vadné, tak vám to opraví či vymění za nové ? ..
@LIUWIL (13.10.2015 17:00): Žádný konkrétně :)
@Fatality (13.10.2015 16:37): Jaký přesně myslíš?
Je to normální samice USB A na samice microUSB. Navíc nic od Apple na prodejně nemáme :D. Leda že by to vypadlo zákazníkovi.
Je to normální samice USB A na samice microUSB. Navíc nic od Apple na prodejně nemáme :D. Leda že by to vypadlo zákazníkovi.
@LIUWIL (13.10.2015 16:36): Střílím od boku: není to redukce pro USB na Apple konektor?
V práci jsme pod regálem našli malou hádanku. Nemáte někdo páru, k čemu může být tento kabel?
Absolutně mě nenapadá, z čeho to mohlo vypadnout. Zkoušel jsem google, ale našel houno. Našel jsem sice podobné fičury, ale bez vysvětlivky k čemu se to používá.
Absolutně mě nenapadá, z čeho to mohlo vypadnout. Zkoušel jsem google, ale našel houno. Našel jsem sice podobné fičury, ale bez vysvětlivky k čemu se to používá.
Žádný ručníky nebudou.
@LIUWIL (13.10.2015 13:01): To by pak ale fakticky chtělo nějaký ten ručník přes ten case :-D
@Fatality (13.10.2015 12:16): Může zkusit otočit vzhůru nohama.
Jojo, ložiska, na tom se místní koncil už shodl, ale já s tim ještě nic neudělal :D a jak říkám, najednou nic nehučelo a až po měsících opět začalo.
Já už prakticky zkouším, co ten stařeček ještě vydrží :)
Já už prakticky zkouším, co ten stařeček ještě vydrží :)
@LIUWIL (13.10.2015 12:12): Však píše větrák u zdroje. Patrně ložiska v háji; otočení na bok je jen dočasné řešení.
@Walome (13.10.2015 09:12): What? A kterej přesně větrák ti hučí? A proč nehučí když to celé dáš na bok? Najednou mám ještě více otázek.
@LIUWIL (12.10.2015 22:44): Okej :D no, není to o tom být za hipstera, ale jednoduše o tom, že mi hučí větrák u zdroje, ale když zdroj položím na bok, je to okej. Na chvíli se to uzdravilo a přestalo to hučet, ale včera to zase začlo. A jelikož jsem měl rozpařenej Deus, nechtělo se mi vypínat stroj a vymontovat zdroj a dát ho na bok, tak jsem dal na bok celý case :)
@Fatality (12.10.2015 22:03): ledvinka je top :) ještě kšilt k tomu.
@Fatality (12.10.2015 22:03): ledvinka je top :) ještě kšilt k tomu.
@Walome (12.10.2015 21:58): Eletrika bude muset proudit do kopce, může docházet ke ztrátám proudu a k výpadkům. Taky na hdd budeš mít data natečené na jedné straně, tak ho občas vytáhni a protřepej. Jinak pohoda.
@Walome (12.10.2015 21:58): Je to velmi atypické - dokonce jsi úplně první člověk, o kterém jsem slyšel, že by si chtěl klasický tower case položit na bok. To však znamená, že to ještě není mainstream a jako správný hipster bys to měl udělat.
Rozhodně polož case tak, aby komponenty na základní desce ležely, nikoli visely. U drtivé většiny skříní je to pravý bok (ze předu). Toto je zcela korektní, některé skříně jsou dokonce designovány tak, že deska leží vodorovně. Pak se taky ujisti, že máš kabeláž dostatečně zabezpečenou, aby se ti někde něco nezhouplo a v nejhorším případě nevyzkratovalo desku.
Z pohledu chodu počítače by takto neměl být v ničem problém.
Akorát to zakryj nějakým ručníkem, ať to nikdo nevidí.
Rozhodně polož case tak, aby komponenty na základní desce ležely, nikoli visely. U drtivé většiny skříní je to pravý bok (ze předu). Toto je zcela korektní, některé skříně jsou dokonce designovány tak, že deska leží vodorovně. Pak se taky ujisti, že máš kabeláž dostatečně zabezpečenou, aby se ti někde něco nezhouplo a v nejhorším případě nevyzkratovalo desku.
Z pohledu chodu počítače by takto neměl být v ničem problém.
Akorát to zakryj nějakým ručníkem, ať to nikdo nevidí.
@Walome (12.10.2015 21:58): Neříkej, že si nepamatuješ tyhle časy. K tomu patří i stylová ledvinka a pěkná šusťákovka.
@Walome (12.10.2015 21:58): Hrozí pád.