[neexistující příspěvek]: Treba Pillars of Eternity II. Coz nedalalo zadne amaterske studio ale Obsidian a port na konzole jedno ceske studio. Loadingy tam trvaji v zavislosti na lokaci a dobe hrani klidne i 3-5 minut. ( co vim podobne to melo i plno lidi u PC verze) Hra hapruje mezi 20-60 fps. Po delsi dobe hrani dojde zrejme k nejakemu memory leaku a hra zacne bezet tak 10fps, je nutny restart konzole. Hra dost casto spadne. To same se da rict i konzolove verzi Pathfindera, ktery je taky Unity.
Ty loadingy resi SSD disk, ale ten neni standartni vybava predchozi generace konzoli.
Samozrejme se to snazi vylepsit pomoci mega patchu a oproti verzi v den yvdani je to cele o dost lepsi, ale k dokonalosti to am porad daleko. Ty Pillars 2 bez SSD disku jsou na PS4 nehratelne. Pri plneni kratkeho ukolu kdy je potreba obejit treba dve lokace a dva domy se loading celkove protahne klidne na 15 minut, jelikoz je potreba absolvovat treba 8 loadingu. Ukol celkove ma 5 minut.
@
AiMLEzZz (29.11.2020 19:54): to bych nerekl, mas plno her od indie vyvojaru ktere bezi na jinem enginu a prakticky zadne potize nemaji a kolikrat i lip vypadaji.