Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Kultura

Neznáte nějakou dobrou hudbení databázi, kde bych si krásně sestavil seznam alb, který jsem za život naposlouchal?
@Say (19.09.2012 16:17): Tady máš graf. Příběhově je první GitS, navazuje S.A.C. a S.A.C.2 a nakonec S.A.C. Solit State Society. Innocence se odehrává někde kolem S.A.C., ale víceméně stojí sám o sobě jen jako sequel k jedničce.

PS: Laughing Man a Individual Eleven je jen spojení navazujících epizod (u čísla epizody máš vždy napsáno, jestli jde o stand alone epizodu, nebo o příběhovou) obou seriálů do celovečerního filmu.
@montana (19.09.2012 15:52): Aj, s tím Berlinem máš pravdu, špatně jsem se podíval. I tak tam ale jsou dobré skladby "za čarou" :-).

Jinak mám jenom tu digital deluxe edici (takže asi všechny skladby plus pár videí). Co tam všechno je?
Amanda je super, chytlavá, skvěle se to poslouchá, neholí se v podpaždí a všem posílá hanbatý diorama.

A koupe se nahatá ve vaně s Flaming Lips.
@MCZ (19.09.2012 15:06): Jo, povedla se prekvapive hned na prvni poslech. A to posledni dobou u me maloco. Trosku se ale bojim, ze to postupne prejde.
Who Killed Amanda Palmer mi ale stejne prislo lepsi :)

A Berlin neni bonusovej song, ale normalne na desce. Bonusy zacinaji az s Denial Thing. btw mas i krabicku s kickstarter bonusem? :)
Amanda Palmer & The Grand Theft Orchestra - Theatre is Evil

Tadá, pro mě možná deska roku (z těch, co vyšly letos), po pár posleších to konečně začíná dobře prosakovat. Sice mám raději tu její starší kabaretní tvorbu s Dresden Dolls, ale tohle vůbec není špatné - zvláště cením, že deska je relativně "konzistentně pestrá" - těch vlivů je tam slyšet dost a dost (pro mě osobně je to hlavně Bowie/glam-rock), ale pořád to drží pohromadě. Jediná škoda, že možná ty nejlepší skladby se nacházejí až mezi bonusovými pro Kickstarter a hodně lidí tak asi minou. Jeden příklad za všechny: úchvatný Berlin.

Každopádně Amanda patří mezi nejtalentovanější hudebnice současnosti, o tom není sporu. Už se těším na říjen.
@Say (17.09.2012 22:38): Uh, v Avataru se nějak rychle stříhá? ;-)

A s kompozicí obrazu v Shame jsem opravdu neměl problém. Od filmu samotného jsem před rokem čekal trochu víc,ale kamera je v něm nádherná, a co na tom že nejede přesně podle pravidel.
@Tulareanus (18.09.2012 01:03): Jenže asiati ví, co to je zlatý řez, co to je práce s osou, důležitost kompozice a vůbec mizascény... Těm to funguje a nepotřebují to záměrně porušovat! Naopak na tom staví pomalu celou svou kinematografii. To je vůbec špatné přirovnání ;)
Tak jsem právě na posezení sjel celou minisérii The Yard (imdb, na csfd to nevidím) a musím to vcelku doporučit, protože hřiště základní školy pojaté jako nějaká věznice ovládaná gangy je výborný nápad a je to už nějaký čas, co bych viděl něco takhle zábavného a zároveň zoufale roztomilého.
@Say (17.09.2012 22:38): Musel by som si tú scénu znova nájsť. Neviem, nemal som z toho vôbec pocit, že sú scény pridlhé alebo kamera neukazuje to, čo chcem vidieť. Hlavne keď si to porovnám napr. s ázijskou tvorbou.
@Tulareanus (17.09.2012 22:28): Tím směrem se rozhodně nedívá a už vůbec v té chvíli nikoho nezajímá, kam se chystá, ale co udělá. A když je v půlce střižený, tak to fakt překáží. A mrtě dlouhých scén tam bylo na můj vkus a příliš. Tak často, jak Cameron stříhá v Avataravi, přesně naopak stříhal McQueen v Shame. Obojí přehnané, rušivé...
Čekal jsem teda větší pecku... Nějak mi to zpracování Shame nesedlo. Jakési vykonstruované, kamera vyhrocená, umělá atmosféra a ty dloooooouhé scény. Nevím, jestli šlo autorovi spíš o pintu (dobrá) nebo artové podání (špatné). Zatímco Brodymu jsem naškrobené límce sežral i s navijákem, tak Fassbenderovi jsem nevěřil ani nos mezi očima...