@
Cobot (06.11.2023 11:23): Je to obsirnejsi tema, ale technicky si to predstav tak, ze kazda tvoje akce s reklamou je zalogovana se vsemi unikatnimi i neunikatnimi informace (dost muze napriklad zalezet na tom, jake cookies jsi kde povolil). Uz jen zobrazi reklamy tobe na danem webu se zaloguje, potom se zaloguje kliknuti na ni, potom se zaloguje kam klikas na cilove strance az se nakonec zaloguje i tom, jestli ses treba na dane strance zaregistroval nebo tam dokonce neco koupil. A dle toho a cilu kampane se potom urcite, jaky to melo vysledek (a nutne to nemusi byt jenom "prodali jsme z te reklamy 100 televizi", ale treba i "zvysila se nam navstevnost na webu, takze jsme vys ve vysledcich vyhledavani, a to nam neprimo prineslo dalsi penize/vyhody").
Ohledne agresivnosti - byva radove vice penez za ruzne druhy reklamy. Priklad (cisla vymyslena, budou se lisit jak podle poskytovatele reklamy tak podle webu, na kterem se reklamy zobrazuji):
- Maly banner - 0,01Kc
- Velky banner - 0,02Kc
- Vyskakovaci okno staticke - 0,08Kc
- Vyskakovaci okno s 30s videem, co se samo prehraje a nelze zavrit - 0,25Kc
- Proklik na reklamu - 0,8Kc
Jeden uzivatel muze za jeden den typicky vydelat jen omezene mnozstvi penez - castka za kazde dalsi zobrazeni/proklik se snizuje, az je zanedbatelna. Opet se muze lisit dle dalsich parametru.