Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

RPG

@Ringo (31.01.2019 22:09): Takze pro Jaba Chronocross, pro nas ostatni dalsich 10 her.:0)

Mozna bych nekdy dal to FF7, chvili jsem to hral, uvidim jaka bude nalada, ted jsem po Wiz 8 co se tyce RPG vyšťavenej a doba hrani je tak do zacatku dubna, pak uz je venku svetlo a hezky pocasi.

@Ringo (31.01.2019 21:24): Ishar 3 ma predevsim jasne nalinkovanej pribeh, vicemene vis co a proc delas a jdes od NPC k NPC, pripadne dungeonu, casove zony etc. Jsou tam uzasny momenty.
Tak pokud chce někdo začínat s jRPG, tak doporučuji Final Fantasy 4, 6, 7, 8, 9, Dragon Quest 5, 8, Star Ocean 2, Grandia, Parasite Eve, Romancing SaGa 3, a samozřejmě Chronotrigger :-) Doporučil bych i Xeno sérii počínaje těžkopádnou Xenogears, přes mnohm přívětivější Xenosaga 1, 2, 3, ale to už chce i snahu trochu to zaemulovat na PC, pokud to člověk nějak nerozchodí v NTSC na konzoli. A pro kecálisty neexpovače asi není od věci doporučit i Chronocross.
@90210 (31.01.2019 13:51): Ad Ishar III - zapomíná se na něj naprosto nepochopitelně. Faktem je, že Ishar II je pro mě asi modla největší, je přesně v tom prostoru - nej a zároveň šokujícím způsobem jedinečná, překonávající Ishar I v každém ohledu. Ishar III malinko trpí tím, že je to už ne až tak překvapivé jako dvojka, nicméně struktura úrovní, cestování časem, hodně pěkné město a opět úžasné hory, tentokráte skalanaté, připomínající trochu Adršpach, prostě mely opět atmosférou něco nepřekonatelného v sobě.
Tak máme za sebou 3 část druhého dobrodružství ve Dračí Hlídce. Mezitím můj člověk válečník stačil povýšit na 3 úroveň a autor hry stihl přepracovat takřka všechny schopnosti válečníka, kompletně předělat zbraně aby odpovídali realitě (nyní jsou silnější ale výrazně slabší v obraně, tedy pokud se nejedná o kopí, halapartny, apod.). Takže moje obranné číslo klesá o 2. Zároveň přicházím o bojový trik který mě výměnou za 2 kola (adrenalin) dává +5 do obrany, protože už neexistuje jako v předcházejícím sezení. Dělá mi to starosti.
Dlouhý meč, který jsem v minulém sezení získal po opatovi (budiž mu země lehká) a proklet buď démon, má +3 extra zranění na všechny temné nestvůry, ostatní parametry jako dlouhý meč. Takže vlastně má první očarovaná zbraň.

Po 2 sezeních se opět setkáváme v opatství a vymýšlíme jak skolit démona. Nechám si posvětit zbraně. Něco mě říká, že se to bude hodit. Po debatě s ostatními 4 postavami (barbar válečník, člověk zloděj, člověk hraničář, elf kouzelník) je rozhodnuto.
Ostatní mě přehlasují a jdeme zpět k vesnici kde už jsou (v tom lepším případě) jen hnijící mrtvoly. Říkám jim, a jak porazíme démona když nevíme jak na něj?!
Nikdo nechce slyšet (obzvláště barbar válečník), něco musíme prý udělat (já se v opatství při přechodu na 3 úroveň naučil číst a psát :) ).
A opět mě přálo štěstí v hodu K6 na životy (hodil jsem 5) + 3 za odolnost = + 8 životů a zvyšuji tak počet životů z 19 na 27. Plus na třetí úrovni první zvýšení atributů, odolnost z 16 na 17 a bonus z +2 na +3, síla z 13 na 14 bonus stále +1, inteligence z 12 na 13 a 0 bonus na +1).

Cestou k mostu potkáváme prvního člověka. Po přiblížení poznávám, že to je mrtvola od cesty, zabitý lovec. Boj. Barbar zombie rozseká na kousky, protože i když jsem ji přepůlil, stejně se hýbe torzo a trup.

Ve vesnici mrtvo, jdeme do hostince na křižovatce obchodních cest, dalších cca 8 hod chůze. Nejprve je vše OK ale pak se přes silnici tam a zpět pohybují lidské postavy. Je už noc, svítí měsíc. Bohužel nás zaregistrovali. Z předcházejícího setkání s jedním z nich už víme že to jsou zombie. Běžíme okolo ale jsou asi půl míle za námi. Zloděj a kouzelník sotva popadají dech.

Musíme zvolnit (pohyb ve sněhu nás vyčerpává). Oni ne, a je jich 8, jsou pomalejší ale naprosto necítí únavu. Někteří z nás už ano a mají toho plné zuby.

Vzdálenost se zkracuje na 100 sáhů (metrů). Barbar válečník (1 úroveň, jen 10 životů - neměl štěstí v hodech na odolnost ani sílu ani životy) bere do rukou svou sekeru a chce bojovat. Hraničář (3 úroveň) také. Ostatní neví. Upozorňuji, že jakmile nás zraní budeme opět nakaženi. Navrhuji okamžitě během zmizet do lesa a tam se jim ztratit. Zdůrazňuji, že boj bude na život a smrt a nemusíme z něho vyjít živí. Barbar chce bojovat. Rozbíhám se k lesu, ostatní za mnou. Barbar se přidá, ač zjevně nerad.

Běžíme (ve sněhu - což mě s odolností bonus +3, atletikou +3 a akrobacií +3 nedělá sebemenší problém). Bohužel sotva vkročíme do lesa, kouzelník (2 úroveň) a zloděj (2 úroveň) sotva popadají dech (PJ je nechá už podruhé házet na odolnost/dovednost). Zastavujeme a připravujeme se na nevyhnutelný boj.

Stavíme se mezi stromy. Válečníci po stranách (tasím dlouhý meč, barbar sekeru), hraničář uprostřed s dlouhým lukem. Zloděj s lehkou kuší a kouzelník za námi vzadu. Mám špatný pocit. Nechtěl jsem boj ale už to nejde jinak.
Zapaluji jednou ze svých pochodní a házím ji před nás do sněhu. Osvětlí prostor kolem nás.

Hraničář střílí a mine. Hraničář střílí podruhé a zasahuje. Dívám se zombie do očí. A je to tady. Svírám oběma rukama dlouhý meč (opatův) a svírá se mi žaludek. Něco mě vnitřně říká, že tohle bude těžké... Hlavou se mi honí myšlenky. Mohu utéct ale je zde můj dobrý přítel Harry (zloděj). Hodně jsme toho spolu zažili, nemohu ho v tom nechat. Teď ne.

Kouzelník kouzlí ale bohové nejsou při nás. 2x slabá jiskřička (špatné hody na procenta) a místo blesku na zemi se řechtající a za břicho se popadající barbar. Barbaři mají zvláštní smysl pro humor. Smějí se i ostatní, včetně PJ.

Po barbarovi jde jedna zombie. Seká (a skoro ji rozpůlí) ale takřka mrtvá (jaká to ironie) zombie stále bojuje, a co je horší zakousne se mu krku a mohutným úderem ruky (nebo spíše toho co z ní zbylo) posílá barbara do bezvědomí (-17 životů po 2 kolech boje, v jeho případě -20 = smrt). Opět hody na K6 1 do obrany i útoku. Barbar se dosmál po slabých dvou kolech boje a valí se po zemi ve vlastní krvi.

Využívám trik bojová připravenost a mám automaticky iniciativu (jen na začátku boje) a +2 k hodu na zásah. Sek (hod 1 na K6), hm dlouhý meč 8 + 1 za mistrovství ve zbrani. Podaří se mi po druhém kole boje takřka rozpůlit zombie (v prvním kole ale -1 život). To jde, nemůže na mě útočit.

Mezitím hraničář, ačkoliv je obratný, schytává jednu ránu za druhou, brání se dýkou. Na útok i obranu si také hází obvykle 1. Výsledek je drsný. Zombie se mu zakousne do ruky a posílá ho po druhém kole do bezvědomí -5 životů. PJ háže za zombie 6 na K6 a další hod přičítá. Překvapený hraničář se válí ve vlastní krvi na sněhu.

Kouzelník konečně vyčaruje blesk (do třetice všeho dobrého) a jednoho netknutého zombie lehce zapálí. Ve vzduchu se zableskne a vůně ozonu se nese lesem za svitu měsíce.

Zloděj střílí šipku. Zasahuje na druhý pokus jednu ze zombie, kdysi jednoho z vesničanů.

3 kolo. Rozbíhám se k barbarovi a ve výskoku sek. Hod na K6 6 + další hod 5. Součet 11 + 1 za posvěcenou zbraň +1 za mistrovství ve zbrani + 8 za meč. Drtivý útok, poctivých dvacet.
PJ za zombie háže na K6 6 + 5. A já s velkým překvapením zjišťuji že již takřka podruhé mrtvá zombie uhýbá mé ráně! A co víc, pouští se barbara a vrhá se po mě. PJ háže na K6 další 6. Výsledkem je další překvapení a to -5 životů. Mám jich 21. Naštěstí ji v dalším kole dodělám. Jsem otřesen průběhem boje.

Hraničář a válečník barbar leží v hlubokém bezvědomí. Zloděj který ošetřuje válečníkovi zranění. Já se přemisťuji k na zemi ležícímu hraničáři Petrovi (krásné civilní jméno) a útočím na do něj zakousnutou zombie (zcela jistě my co jsme utrpěli zranění jsme teď nakaženi). Ta se ho pouští a začíná se věnovat mě. Po dalším kole ji skolím.

Čtyři stále velmi "živé" zombie a jedna plazící se co jsem málem rozpůlil. Boj pokračuje, kouzelník už je ve fyzickém kontaktu s jednou se zombie (a evidentně toho moc nevydrží, leda že mu pomůžou bohové), která využila mezery poté co jsem opustil své místo abych pomohl barbarovi.

Příště to bude ještě těžké. Pokud nebudu mít více štěstí na hody. Situace se stává kritickou. Kouzelník stěží přežije další kolo boje a na mě a zloději zbude skolit ty čtyři mrtvoly a poslat je do horoucích pekel.


@Jab (31.01.2019 14:22): Hele, ja, Saruman aj Hamster tí podpíšeme krvou zo srdečnej tepny odporúčanie na Suikoden II. Neviem, kde máš hranice štylizácie, každopádne tam nie je nijak prestrelená a v rámci jRPG estetiky realistická a "prehrané" dialógy tam nie sú vôbec.

A k tomu ide asi o najbrilantnejší (a "najpolitickejší") politický príbeh a zároveň najlepší príbeh o priateľstve, z ktorým som sa v rámci hier stretol. Takže tak.

(A Ringo mu dal len 70%, čo sa tiež ako forma odporúčania počíta.)
@90210 (31.01.2019 13:51): To jsem ale kritický i k Bioware sériím. Kolik Neverwinterů, Dragon Agů, Mass Effectů už u mě neprošlo... :) A v top 11 mám tuším 4 Bioware hry. Můžeme se pak hádat, zda se dají připočítat Interplay/Black Isle/Troika hry/Obsidian hry. To už by mimo zbýval tak MaM 7 a Witcher 3. A v budoucnu možná Original Sin 2.

A naopak když se dařilo u mě BaK...

Na JRPG mě taky neužije. Příběh mě tak neirituje. Spíše stylizace a "přehrané" dialogy celkově.
@Jab (31.01.2019 13:44): Jj presne tak, hypnotizer taky zdrhl hned po prvnim spanku. Tusim ani neumel kouzlit.:0)

No ja bych ti popravde nedoporucil ani tu Ultimu 7 a Albion. Jsi hodne kritickej a libi se ti v podstate jen produkce Bioware a jejich styl RPG, tudiz bych ti nedoporucil zadne cRPG, mozna spis zkus nejaky jRPG ala Final Fantasy 7, nebo nejakej dil s nejmin infantilnim pribehem.

Ishar 1 a 2 jsou pravda ponekud staticky, nevim proc se na trojku zapomina a vyzvihuje se dvojka, IMHO je trojka fakt nejlepsi, viz. muj letity komentar, ktery letos oslavi 10 let.
@90210 (31.01.2019 13:00): I ten hypnotizér utekl s prachama. A po to všem věř nějaký náně v růžovém a jejím "Hey its me, Imoen!" :)

Nejde jen o subquesty. Ta hra je celkově zoufale prázdná. Dejme tomu tedy jednička a dvojka. S trojkou takové zkušenosti nemám. Každopádně z té pre 1997 generace RPG už budu v budoucnu zkoušet maximálně znovu Albion a Ultimu VII. Zbytek jsem už zkoušel nebo nemá smysl, abych jej zkoušel. Počítaje v to i "slavné" Dark Suny, které nemají zrovna zářná hodnocení. Dejme tomu hlavně kvůli bugům, ale to už je mi jedno.
@mazar1234 (30.01.2019 22:46): Ja jsem to jel vetsinou s postavami jako Zubaran, Targhan, Aramir, Manatar, oba Unknownove a Bragl do zle party, Sheeld, Eliandr, Kyriela nebo Zeloran, ale zkousel jsem experimentovat a brat i postavy s netradicnimi povolanimi jako spy, mercenary nebo assasin a pokud me pamet neklame, tak zlodeji zdrhli a ukradli prachy, spioni vetsinou po case zdrhli, assasin po case zdrhl, ale nekoho dalsiho z party, kdo ho nechtel, zabil.

Vlastne jsem se nikdy poradne nedival na statistiky a bral ciste podle sympatii.

Zkousel jsem i carodejnice, k Morgule v dalsich dilech pribyla dalsi, ale jsou uplne na hovno,

@Jab (30.01.2019 11:06): Atmosfera a grafika, co bys chtel vic? Nejaky subquesty ala najdi-prines se do Isharu ani nehodi...Nicmene co se tyce pribehu a jeho srozumitelnosti a prubehu, tak je myslim s prehledem nejlepsi trojka. Jednicka a dvojka jsou dost abstraktni, ale trojka ma fajn pribeh a je tam i celkem dost interakce.
@mazar1234 (30.01.2019 23:37): Bormosta, Trpaslíka i Karorna jsem určitě také bral. Snad jen místo trpajda jsem měl častěji Eleanor. A Zelorana jsem nahrazoval Bormostem, aby unesl tu nej zbroj? Při tom dohrání jsem určo jel na powergaming. Tak jsem poskládal to cca nejlepší, co bylo k mání. Ale už je to přece jen několik let a přesně si na tu partu nevzpomínám.
@mazar1234 (30.01.2019 22:46): Já teď fakt nevím, zda jsem tu partu neměl nakonec dost podobně. Pevně si pamatuji jen Bragla a Unknowna. :) Unknown byl už v jedničce. Ale Bragl je ještě o fous lepší.
@Jab (30.01.2019 21:44): Ako killing okradnutych postav je samozrejme save/load.
Ale recruit idealnej druziny, nie je vobec tak jednoduchy, kor ked si zostavis taku druzinu ako mam ja, tam ked nedodrzis striktne presny postup tak ju nikdy nedas.
Mam to niekde na papieriku napisane v akom poradi to musim robit aby sa to dalo + aby som realne naverboval vsetky postavy vhre kvoli okradnutiu penazi (aj ked ti 2 Orcovia sa daju ignorovat, ked vies ze sa da harvestovat Xx700 000 na Akeerse na vahach.), ale to uz musis byt znalec hry a dopredu kalkulovat.

Moja ideal zostave je>
Karorn (Paladin ci co z prveho ostrova, nahrada za Zubarana) a potom 2x Unknown Knight (Unknown&Bragl) & Bormost (mage) a trpazlici Cleric, dost problemova postva, mozno je tam lepsie kombo, ale pre mna nie - Takto to chcem a realne to dostat je pomerne dost komplikovana retaz recruitovania, ale da sa to ked vies koho kedy :-D
@mazar1234 (30.01.2019 21:41): Většinou se dá tohle vyřešit pár save/loady před každou hospodou. To samé s vražděním. Pokud někdo nesouhlasí s propuštěním dané postavy, tak je to ten, který ji zavraždí.
@Flowerpot (30.01.2019 10:34): Někde jsem četl, že DA:I mělo být původně MMORPG, ale předělali to na single-player + SW:TOR měl být původně single-player, ale předělali to na MMORPG. V EA prostě nevědí, co chtějí.
@Flowerpot (30.01.2019 15:29): Ďjó, Inkvizitor zaseknutý o šutrák, nebo zoufale hrabající nožičkama na dvoumetrovém kopečku mi dával. Imho mj. pro tenhle typ hry nemají úplně dobrý engine.

Jestli jsi je ještě nevyčmuchal, tak to jsou tyhle mody. Já dostávám z invisible walls záchvaty vzteku, během kterých mám chuť zahryzávat se do stolu, tak je to v open world single hrách jedna z prvních věcí, kterou se snažím eliminovat. V DA:I je jenom třeba dát pozor na okrajích mapy, občas jsem z ní vypadl.
https://www.nexusmods.com/dragonageinquisition/mods/1697
https://www.nexusmods.com/dragonageinquisition/mods/1696
https://www.nexusmods.com/dragonageinquisition/mods/329

Tohle vypíná looting animation, takže utržení každé kytky netrvá minutu.
https://www.nexusmods.com/dragonageinquisition/mods/788
@Sadako (30.01.2019 15:12): Yup, mám to tak isto. A teda retrospektívne fňukám, pretože podobný mód by mi ušetril pri niekoľko striel do hlavy.

Nehovoriac o tom, že ma frustruje dobiela, keď Inkvizítorka, nádej všehomíra, nie je schopná sofistikovaných telesných úkonov ako... natiahnuť sa po niečo. Alebo šplhať.

Ale tak to je taká univerzálna klasika.
@Flowerpot (30.01.2019 10:34): Nemám tušení, proč tam vlastně jsou, obešla bych se - možná proto, že to nějakou část hráčské základny prostě baví? Nebo si někdo minimálně myslel, že to hráče baví.
Mě to ale popravdě nesralo, protože ty collectible questy se daly úplně v klidu ignorovat, vzhledem k level cap 27 není šance, že by ti někde chyběly úrovně.
Jediné, co jsem posbírala všechno, byly právě shards, protože mě kamarád předem upozornil, že jsou opravdu k něčemu potřeba. A na sbírání shards jsem si pořídila mod odstraňující invisible walls a umožňující Inkvizitorovi létat/hodně vysoko skákat (spolu s no fall dmg modem, ofkózy), protože hopsat tam normálně by mi mohlo.

Btw. v tomhle mě strašně fascinuje Elder Scrolls Online. Generické questy jdi a utluč pět potvor/jdi a utluč pět potvor a sesbírej z nich pět předkožek tam téměř nejsou. A pak, že v MMO bez filler questů nelze mít.
@StriderCZ (30.01.2019 10:59): Budeš hodnej. A že je, kluky, pozdravuji. :)

Mě to napadlo při tom dohrání pár let zpět, že by to mohla být legrace (unlikely heroes) i čelenč. Ale ten gameplay mě natolik otrávil, že jsem na to ztratil myšlenky. V dětství to byla obří hra nasycená tajemstvím. Jak už jsem ji jednou pokořil, tak o obé přišla. Dohrát se dá za dva dny a krom soubojů a pár hádanek (a krásné grafiky) v ní nic není. NPC se projevují jen elementárně při nabírání, propuštění a vraždění dalších družníků. Příběh vydá na pár řádků a o vedlejších questech nemůže být ani řeč. Ale tak když to dělalo cca devět lidí... Člověk musí ocenit, že se alespoň s tou grafikou tak pižlali. I ta se tedy opakuje. Ale i tak...
@Sadako (27.01.2019 23:34): Teda aj keď som zatiaľ z DA:I vlastne zatiaľ dosť nadšený, tak neviem, furt mi príde, že klasických RPG nešvarov typu generického lootu, cannon fodderu a zbytočných collecting questov je tam hrozne moc. Na to, aké božie má tá hra jadro, je okolo toho nafúknutej strašne moc vaty. (Fakt musí byť v každej lokácií dvadsať úlomkov a nestačili by čo ja viem štyri? Prečo na bále v Zimnom paláci, ktorý je mikrodejovo strašne nabitý, dynamický a hrozne napínavý, je to napätie rozptyľované hovadinami ako zberom desiatok listov a mincí, ktoré človek teda nemusí robiť, čo som nerobil, ale načo to tam vôbec je? etc.)

Ale tak možno som len na to alergický.
@StriderCZ (30.01.2019 09:03): Když už to hraješ... Kolik je tam skřetů po hospodách? Mě to kdysi napadlo jako čelenč dohrát to v partě jen s nimi. Ale sám jsem napočítal jen 4 tuším.

Posledně jsem to jel, pokud si vzpomínám, se Zubaranem, Braglem, Unknownem (tím druhým temným rytířem), Eleanor a tuším z kouzelníků jsem měl Zelorana.

P. S. Docela zajímavé, že na Isharu 2 dělalo snad jen 9 lidí. Člověk se pak těm limitům hry nemůže moc divit.
V Ishar dvojce jsem vždy grindoval na strážích (v věznice, někde v půlce mapy). A to, protože jsem hrál na AMIZE u bratrance, než jsem šel na vlak do školy. A stejně neměl jiný návod , než ten neúplný v Excalibru). Takže jsem iksrát hru rozehrál, prošel první dva ostrovy skrz naskrz, když bylo hodně času, tak ještě třetí , popř. čtvrtý a finíto.
Bandity ne...kdysi mi Roman řekl, že jak se zastavím při průchodu nad kanály, tak umřu. Takže jsem tou uličkou vždy probíhal se srdcem v gaťách.
Jinak co se týče peněz, používám fintu u obchodníků stojících před obchody (na ulici ve východní části města). Klik na inventář, rozdělit peníze postavám, dát peníze NPC a po jeho zabití- není problém mít na cokoliv ve hře. Jistě, teď už bych to normálně nedělal, ale u Ishara 2 (včetně klávesové zkratky CTRL ALT V) ... nejsem schopen a ochoten tomu odolat (patří to k mámu stroji času).
Momentálně se ale snažím zjistit, který lektvar odstraní znak jin-jang z postavy (tak aby nemlátila vlastního člena party). Už jsem vyzkoušel čtyři a zatím nic (včera jsem měl ale málo času na hraní).
@mazar1234 (29.01.2019 22:37): Ten Cheat jsem využil při prvním hraní. Při druhém už mi to bylo žinantní a poctivě jsem si ty prachy nagrindoval :-) Ten cheat je tuším zmíněn ve Score č. 2.

Jinak komu dělaly potíže savy za prachy u Isharu 1, tak tam šlo taky krásně nagrindovat už u té první vesničky, že takový save za prachy vlastně vůbec nebyl poznat, že je za prachy :-)

Ale takový save za expy v Blade of Destiny, to bylo teprve peklíčko :-)
@Ringo (29.01.2019 22:34): To je bezcenna strata casu, na Akeere sa da vyvolat nasup na tych vahach kde musis dropnut 3550, ze sa tam spawne 700 000.

Harvestovat gold na lupicoch je uplne mimo, EXP idu za Skeletonov na Akeere.
Tak to proste je.

Aj ked dodmes neviem co to triggeruje, lebo zazil som aj gameplay kde mi droplo 700K na 2 vahach ale neviem ako a preco.

Ovsem urcite sa to da vygooglit, teda malo by sa dat logicky..
@mazar1234 (29.01.2019 21:31): Já jsem zásadně leveloval v Ishar 2 vždy na lupičích ve městě, a ten leveling tehdy vůbec nebyl ještě cílem, leveloval jsem nechtěně, cílem totiž bylo nastřádat dost peněz na komplet chaos zbroj a zbraně :-) To jsem teda dělal ale ve své době, kdy mi pojem grindování a nějaké nahánění levelů nic neříkalo :-) Až později jsem si uvědomil, že jsem rád vlastně grindoval už na počátku 90. let, kdy jsem naháněl v EoB 1 v 6. patře u Kenku 9. level pro všechny postavy, abych splnil uvedené tabulky z manuálu :-) Jinak ale Ishar 3 mě dobře vykýval, protože tam lupiči levelovali s partou a já jsem pak nechápal, proč ty magory nemůžu hravě porazit a naopak je to každým stoupnutým levelem u mých postav těžší a těžší :-)
@Jab (29.01.2019 22:07): No ako sa to vezme, prave to kuzlo ti dokaze bezpecne overridnut nutnost trhania OP party kvoli jednemu stupidnemu "resist fire" kuzlu a 2 bezcennym postavam v parte :-D (ako da sa to technickz ochcat aj nabusenim inventarov flastickami a mixovanim elixirov, ale naco ked staci jedno kuzlo).

Khelben je stray lenivy zmrd, ktory nevie co s peniazmi tak za seba nechava konat zoldakov, nech skape na obezitu ten lenivy tlstoch!

Namiesto toho aby si namemoroval Wish, tak radsej bude rekrutovat partie a vobec hlupo stracat cas, klasicky lenivy tlstoch.
@mazar1234 (29.01.2019 21:31): Grindoval jsem hlavně ve městě. Tam jsem si vybíráním prachů z mrtvých "ninjů" nakoupil nej gear (když si odmyslím ten spešl meč). To kouzlo OP bylo. Ale tolikrát jej zase nepotřebuješ. Je to lehounká hra.

@90210 (29.01.2019 21:49): On byl vůbec příliš cool, než aby si svoje problémy řešil sám.
@Fingon (27.01.2019 20:13): Lootu tam není nijak ultra mnoho obecně, vzhledem omezenosti inventáře jsem to spíš ocenila.
A žebříky jsou troška Trololo, ale celkem rychle se na ně dá zvyknout.

Btw. když jsem DA:I hrála poprvé, neměla jsem na to úplně optimální stroj a pořád vypadala hezky, ale po upgradu na podzim jsem teprve zjistila, jak je ta hra fskutčnosti opravdu nesmírně krásná.