Pokračovanie prvého EotB, je mnohými považované za najlepší diel série. Na vylepšenom engine predchádzajúcej hry, Westwood vytvoril bohatší a rozmanitejší svet – pribudli vonkajšie priestory, zväčšila sa interaktivita s prostredím A nechýbala ani možnosť preniesť si družinu z predchádzajúceho dielu.
Po úspešnom dobrodružstvo z prvej hry, naši hrdinovia odpočívajú v miestnej krčme, a vychutnávajú si novo nadobudnutú slávu. Keď sú odrazu vyrušený správou od Khelbena Blackstaffa – arcimága mesta Waterdeep. Ten ich žiada o pomoc. Poslal jedného svojho zveda zistiť, či sú pravdivé zvesti o zle zhromažďujúcom sa okolo chrámu zvaného Darkmoon. Avšak doteraz sa nevrátil. Khelben premiestni hrdinov k chrámu, aby našli zveda (ktorým je elfka Amber) a pokračovali v prieskume. Avšak ako onedlho zistia, nič nie je také, ako sa zdá...
@Isair (19.11.2024 21:59): On je trochu problém v tom, že ty cykly ti třeba zpomalí tvůj pohyb, ale vnitřně hra běží o něco rychleji, ať si to nastavíš jakkoliv. U některých her pomůže zpomalit vnitřní chod programu zpomalení až takové, že by pro tebe pohyb byl zoufale pomalý a frustrující. Zrovna jsem to zažil v Dark Sunu 2, kdy jsem musel cykly hodně zpomalit časově omezený úkol běžící nehratelně rychle, ale za cenu, že jsem koukal na trhanou slideshow při pohybu vlastních postav.
@Phoenix (19.11.2024 23:16): Jo, šlo to na starých strojích v některých triggerovat, já si takhle v EoB 1 nějakým způsobem namnožil šílenou armádu Kenku v šestém levelu a vyleveloval jsem si tam postavy na devátý level, což byl asi max (dle manuálu, na další postup už tam nebyla tabulka). Tehdy jsem nepřišel na to, jak se tam vlastně donekonečna berou. Když jsem hru hrál později, našel jsem díky zrychlenému respawnu to míst, vycházeli tam viditelně v pravidelných intervalech přímo ze zdi. U Lands of Lore byl při mém posledním hraní docela frustrující finální hrad, kde se množily potvory před očima a byly při tom dost pekelně tuhé, kdy každý souboj byl tak trochu s odřenýma ušima.
@Phoenix (19.11.2024 23:16): Jo, šlo to na starých strojích v některých triggerovat, já si takhle v EoB 1 nějakým způsobem namnožil šílenou armádu Kenku v šestém levelu a vyleveloval jsem si tam postavy na devátý level, což byl asi max (dle manuálu, na další postup už tam nebyla tabulka). Tehdy jsem nepřišel na to, jak se tam vlastně donekonečna berou. Když jsem hru hrál později, našel jsem díky zrychlenému respawnu to míst, vycházeli tam viditelně v pravidelných intervalech přímo ze zdi. U Lands of Lore byl při mém posledním hraní docela frustrující finální hrad, kde se množily potvory před očima a byly při tom dost pekelně tuhé, kdy každý souboj byl tak trochu s odřenýma ušima.
Pro: Interakce, rozmanitost prostredi, hadanky, hratelnost a i ta grafika je fajn
Proti: Posledni tretina hry je spise jen o tom, kolik mrtvych po nas zustane