Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Wolf

Wolf

43 let • ČR - kraj Moravskoslezský

Komentář

Přejít na komentáře

Eye of the Beholder II: The Legend of Darkmoon

  • PC 90
ufff, prave dohrano. Trvalo to opet sice dele nez jsem planoval, ale povedlo se! Me prvni dohrani teto klasiky..

Co se tyka srovnani s prvnim dilem, ktery jsem tesne predtim taktez pokoril (a importoval si partu do dvojky). EoB2 je vyspelejsi ve vsech smerech, byt grafika defacto zustala ve stejnem stylu dilu prvniho (coz je jen dobre!), avsak je podstatne rozmanitejsi. Podivame se totiz do temneho lesa pres ktery najdeme cestu k chramu zla - Darkmoonu, zde navstivime mistni sklepeni ze ktereho se nasledne presuneme do honosnejsich vrchnich pater a vezi teto podivuhodne velke stavby.

Velikou zmenou oproti jednicce je taktez podstatne vetsi interakce, myslim tim nejen NPC ale i ta nase parta je takova nejaka ukecana a upozornuje napr. na tajne spinace, ci podezrele praskliny ve zdech, ktere stoji za to prozkoumat.. nesmim zapomenout take na NPC kterych potkame docela dost a casto se nam do cesty priplete i hlavni zapornak, aby okomentoval stavajici situaci a rekl nam neco nehezkeho...

Kapitolou samou pro sebe jsou ruzne zakernosti a hadanky zde se nalezajici (kdyz to vezmu kolem a kolem, v prvnim dile defacto nic takoveho poradneho nebylo). Nekdy prijit na to co po nas hra chce je docela slozite a priznam se bez natahovani na skripec, ze ke konci hry, kdy ma frustrace dosahovalo bodu varu, jsem musel parkrat (3x) nahlednou do cluebooku abych se posunul dale.

Zivot je boj, v Darkmoonu obzvlaste .. narazime zde na stare zname z dilu prvniho, tak i na mnoho novych potvor. Rozmanitost je velika, boj je lity a nekteri obludaci umi pouzivat kouzla, ci otevirat dvere. Mnozstvi a obtiznost boju se ke konci hry neustale zvysuje a konec mi prisel jako takovy killing fest, opravdu nevim, kde Dran sehnal toliko potvor na zabiti no a finalni souboj byl pro mne docela frustrujici.

Shrnuto? Velice kvalitni pokracovani, ktere opravdu splnilo to co se vzdy od dalsiho dilu ocekava, skoda jen te zaverecne casti, ktera se spise zvrhla o to kdo, ma vice hitpointu a kouzel, ale co, stejne mne to zabijeni bavilo :)

Pro: Interakce, rozmanitost prostredi, hadanky, hratelnost a i ta grafika je fajn

Proti: Posledni tretina hry je spise jen o tom, kolik mrtvych po nas zustane

+27